Karanlık

Benim Adım Melek 5. Bölüm

Benim Adım Melek
görünümler 2 077 873
91% 12 201 1 187

Benim Adım Melek 5. Bölüm Özet:
Alpay, menfaati için her şeyi göze almıştır. Karadağ konağında ‘’Melek beni boşadı.‘’ cümlesi yankılanır. Melek perişan, Seyit Ali ise öfkelidir. Baba, kız seneler sonra ilk kez yüz yüzedir. Melek, bütün gerçekleri anlatmaya derman bulabilecek mı? Yoksa yüreği soğumayan Seyit Ali’nin karşısında sessizliğini koruyacak mı? Nefise’nin hamlesi her şeyi değiştirirken, Mithat, geçmişin acısıyla son kararını verir. Pes etmeyen Alpay, kurduğu taze planla Melek’i yeni bir başlangıca sürükler. Hastalığı, çocukları, sırt çevirmiş ailesi derken, Melek’in yüzü hayatın küçük sürprizleri sayesinde bir kez de olsa gülecek mi? #EvlatDediğin

#BenimAdımMelek her Çarşamba #TRT1'de!
Benim Adım Melek fragmanlar için tıklayın… bit.ly/AdimMelekFragmanlar
Benim Adım Melek Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): facebook.com/AdimMelekTRT/
Benim Adım Melek Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): twitter.com/adimmelektrt
Benim Adım Melek Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): instagram.com/adimmelektrt/
Benim Adım Melek Resmi TRvid Kanalı (Official TRvid Page): trvid.com/u-AdimMelekTRT

Film ve Animasyon

katma

 

23 Oct 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 723
Nesibe Solak
Nesibe Solak 3 gün önce
1.37.59 kız dur heyecanlanma xhxhxh
EmiR II
EmiR II 4 gün önce
Lan ben su melegin gözlerinden korkuyom aq ykkxlcöh
EmiR II
EmiR II 4 gün önce
SU KADRIYE NIYE BÖYLE AMK YETER DA
Müyesser Yılmaz
Müyesser Yılmaz 4 gün önce
Ömer de pek tatlı evlat
Sinem Kus
Sinem Kus 6 gün önce
Allah herkese kerem gibi evlat nasip etsin hayırlı evlat annesine destek oluyor hep annesinin arkasında 🥰🥰defne gibi bencil değil 😡
Gözde Nur
Gözde Nur 6 gün önce
Ayyyy defneyle ömere bayiliyorumm❤
Айнур Оразова
Ya bu Melek, niye susup duruyor👿 niye anlatmıyor insan gibi durumu🤦‍♀️
Hpart Hay
Hpart Hay 8 gün önce
😭💔
Meryem Rita
Meryem Rita 8 gün önce
Bu nasil bi film.Ağlamadan izleyemedim.
çiçek ler
çiçek ler 9 gün önce
Cumalinin o biri oğlu harda....Ömərin atası..
Yasemin Aydin
Yasemin Aydin 9 gün önce
ya hayat böyle bir dizi bizim gibilere bir nefes gibi bir öğüt bir örnek ama anlayana ....ama kötülük hep kötülük
Muhammed Ali
Muhammed Ali 10 gün önce
Seyidali harika karakter dostum ama şu Cumaaliyi sktir edin bunr lan sıkıntı kaptım valla diziden
sedoux _
sedoux _ 10 gün önce
Melek te masum degil
Dunia Makhmudova
Dunia Makhmudova 11 gün önce
Nehir Erdoğanın gülüşünü özlemişim yaa😪😌😌Yabancı damattan çook severim😊
azize ibadullayeva
azize ibadullayeva 12 gün önce
Nihayet Melek hanım saçını toplamış
Eren Ünal
Eren Ünal 14 gün önce
UĞUR ŞEREN
UĞUR ŞEREN 15 gün önce
GAZİANTEP lehçesini kullanın, madem GAZİANTEP DE çekip GAZİANTEP in reklamını yapıyorsunuz. Nedir bu yani gelik,gidik yapik edik , ırak olun. bıldır dan, beri vardım elettim. Daha sayarımda zamanım yok flim'in içinde konuşulan lehçe mış miş vış bu nedir yahu. AZARBAYCAN lehçesi ile konuşun GAZİANTEP lehçesi ile aynı olur. Örnek olarak.
Nebahat Pirinççi
Nebahat Pirinççi 16 gün önce
Dede torun arka arkaya yan yana gitmesi ay ne tatli son sahne diyenler
Songul Bozdag
Songul Bozdag 17 gün önce
Diziyi izleyen antepliler ??? Nerdesiniz
snufkin
snufkin 18 gün önce
Kadriye sen ne yaptin iki kardesin arasini bozdun
snufkin
snufkin 18 gün önce
Kadriye hamile olmayabilir çocugu da anam gilde dusurdum derse o yilan hiç sasirmam
Yusuf Demir
Yusuf Demir 19 gün önce
Bu dizi insanin pisikosunu bozar sacmaliyo
Asy 23.0
Asy 23.0 21 gün önce
Çok gûzel. Dizi obur kanallardaki aptal saptal dizilere bakmıyoruz
melek bolcal
melek bolcal 22 gün önce
Benim adimda melek
Hurali Tv
Hurali Tv 23 gün önce
Ben
Şevval'
Şevval' 23 gün önce
Ya Mahmut Kılıbık Olmasın Ltfn :)
ПРИНЦЕССА Зейнаб
Senin qiz boyunu yere soxum defnesen nesen
ПРИНЦЕССА Зейнаб
Sukur qadriye seytanida gedir
pınar çimen
pınar çimen 25 gün önce
ömer ve gülümsemesiyle parlayan dişleri :D :D hep gülmesi lazım kesinlikle :D
pınar çimen
pınar çimen 25 gün önce
evet bu bölümdede defne karaktersiz çıktı.biri benim anneme bunların sadece yarısını yapacak bende onu hayatımdan silmeyecem ha.
Shiri Shiriev
Shiri Shiriev 26 gün önce
Ben anlamiyorum😮 o nasil arkadasmish evlatdan daha yakin?!😯
media media
media media 28 gün önce
bu dizi neden böyle sıkıcı , ya daha izleyorsam patlıyorum
my Life
my Life 28 gün önce
Melek< Elif dogana benziyor (Zengin ve Yoksul ) Dizisi
Saida Mammadova
Saida Mammadova 29 gün önce
Gəlin qaynana, ata oğul eyni yaşda, çox saçma
Зарина Алива
Alpai koty
Drk Prnc
Drk Prnc Aylar önce
lan oglum bütün karakterleri gevsek yapmissiniz, yokmu bir erkek , alpay yavsagini bir kafada arada cikartacak . cok öttürüyorlar bu cakkali karsilarinda, :D dizilerde olur anca :D
Yegane Qasim
Yegane Qasim Aylar önce
Hepsi guzel oyuncu...Allah korusun hepinizi...helal olsun
Yegane Qasim
Yegane Qasim Aylar önce
Azerbaycandan salamlar...dede bizi mahv ediyo bakishlari yuregimizi parçaliyor....dedelerimi özledim😔
Муслим Гасанов
Kadriyen olsun ya. Aglatti durdu Mahmudu. Nerden bulucaksin boyke kocayi.
ozgur ben
ozgur ben Aylar önce
Omeri aptal asik gibi yapmayın ya boyle kugul ozguvenli hali cok iyii
Sonraki
Benim Adım Melek 12. Bölüm
2:41:09
Benim Adım Melek 11. Bölüm
2:53:57
Benim Adım Melek 10. Bölüm
2:39:38
Benim Adım Melek 1. Bölüm
2:50:03
Benim Adım Melek 9. Bölüm
2:32:04
Benim Adım Melek 7. Bölüm
2:27:06
Benim Adım Melek 5. Bölüm
2:49:30
Benim Adım Melek 6. Bölüm
2:33:17
Benim Adım Melek 8. Bölüm
2:32:33
Benim Adım Melek 2. Bölüm
2:52:41
Benim Adım Melek 4. Bölüm
2:51:23
EN KOMİK Brawl Stars ANİMASYONLARI!
11:46
Afili Aşk 27. Bölüm Fragmanı
0:54
görünümler 1 074 757
Kadın 76. Bölüm Fragmanı
0:38
görünümler 678 497
2019'UN EN KORKUNÇ OYUNUNA TEPKİ
19:27
Çocuk 14. Bölüm Fragmanı!
1:03
görünümler 707 467