Karanlık

BENİ İZLEYEN KİLO VERİYOR | -60KG

MuratAbiGF
Abone ol
görünümler 231 049
97% 14 212 404

Beni izleyip kilo veren, kilo sorunu olan izleyicilerimin gönderdiklerini incelediğim videoma hoş geldiniz arkadaşlar. Bu videoda benim 50 Kilo Vermek! videomu izledikten sonra gaza gelip kilo veren takipçilerimin bana attığı fotoğraflarını yorumladım. 10-20 kilo veren de var, 60 kilo veren de var. Gerçekten helal olsun :D Deri ameliyati olan arkadaşların maillerini "eskisisko@gmail.com" adresine bekliyorum.
Instagram: instagram.com/muratenginekn
Facebook: facebook.com/BuModNeModu
Twitter: twitter.com/MuratEnginEkin
İşbirlikleri için: muratabigf@creator.st

Eğlence

katma

 

12 Jan 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 755
YouTuber Durağı
YouTuber Durağı 6 gün önce
Merve Özkaynak'ın telefonunu MuratAbiGF mi çaldı? 🤦🏻‍♀️🦸🏿‍♂📱👉 trvid.com/video/video-GDHkcaToDQ4.html
Enes Turhan
Enes Turhan Gün önce
Profilimdeki spor videolarını izleyebilirsiniz
ceylin naz yolal
ceylin naz yolal 4 gün önce
@Yasin Höçük yaptı ama
ceylin naz yolal
ceylin naz yolal 4 gün önce
Evet
Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk
@BloodyBrother gEl lNa geL wS
BloodyBrother
BloodyBrother 5 gün önce
@Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk Lna AtAtaTÜrk GEl WS
Türkyino 53
Türkyino 53 6 saatler önce
Bu 70 kilo olursa 3.dünya savaşı çıkar amk
The Adoq
The Adoq 13 saatler önce
Hears of Iron 4 yükle!
Burakk
Burakk 14 saatler önce
A
Eren Kayhı
Eren Kayhı Gün önce
:D
Sly Soul
Sly Soul Gün önce
dislike cunku murat kilo verdi
caner caners
caner caners Gün önce
Cingene annani sikisin 🖕🏾😝
kaptanx 11
kaptanx 11 Gün önce
Outlast a yeniden başla reis
Rabiya Kerimova
Rabiya Kerimova Gün önce
Ya Arkadaşlar ben ciddi ciddi bu Murata aşigim yaa, bildiyin bas baya aşigim.. İşte her şeyine guluşune, konuşmasina, kufur etmesine, yemek yemesine, kalbine, sinirlenmesine, samimyetine yani her şeyine aşigim adamin ya!! Çok seviyorum işte. ❤❤❤❤❤ AZERBAYCANDAN selamlar 💋💋💋💋.
Furkan Şimşek
Furkan Şimşek Gün önce
şu videolardaki arka plan muziğini artık koyma aq
MXSRT
MXSRT Gün önce
abi senin sayende 10 kilo verdim KRAAAAALLL
Metin Bektaş
Metin Bektaş Gün önce
Senden gaza gelip mide ameliyatı yaptım.Atayım mı fotosunu Murat abi ilk oldum da çok sövdüm şimdi okeyim
Melek emir Yildiz
Küfür ettiğin için abonelikten çıktım (dikate alırsın umarım)
amil elizade
amil elizade Gün önce
9:28 montaj ya da baska bir insanın resmi cunku adamlarin ten i aynı değil ve elindeki dövme yok
Enes Turhan
Enes Turhan Gün önce
Profilimdeki spor videolarını izleyebilirsiniz
Enes Turhan
Enes Turhan Gün önce
Profilimdeki spor videolarını izleyebilirsiniz
Yağız Efe Şiş
Yağız Efe Şiş 2 gün önce
Enes baturun evinde kalıp korkutma şakası yap
Emir Ishak
Emir Ishak 2 gün önce
4:17 şişmanken şişaman duruşu var Ciden mii
Emre orak
Emre orak 2 gün önce
Video attanı sikmiyoruz merak etme
Enes hg
Enes hg 2 gün önce
Hoi4 at bedavq izlenme ???
GameLagos
GameLagos 2 gün önce
18:49 shop diyen kördür
Yalçın Tohumcu
Yalçın Tohumcu 2 gün önce
murat goyumda tur at
CRAZY GAMER
CRAZY GAMER 2 gün önce
Hoi 4 gelsin
Zeynep Yilmazer
Zeynep Yilmazer 2 gün önce
TAA kanalındaki adam murat abi gf mi
Emre Arsln
Emre Arsln 2 gün önce
çok küfür ediyosun dislike hakediyosun .
unal genisel
unal genisel 2 gün önce
Murat abi fetiş testi yap
Mehtap ,
Mehtap , 2 gün önce
Murat tek başına çek videoları.
pcislocked
pcislocked 2 gün önce
bok
Hasan Özcan
Hasan Özcan 3 gün önce
Lan eski tombik boşver böyle boş vd biz eskiden olduğu gibi "bok gibi bir oyun" videolarını istiyoruz
HAKAN ÇENGEL
HAKAN ÇENGEL 3 gün önce
15:27
HAKAN ÇENGEL
HAKAN ÇENGEL 3 gün önce
2:46
Büşra Sari
Büşra Sari 3 gün önce
0:40 bende öyleyim
SANJ1 PM
SANJ1 PM 3 gün önce
Kilo vermeme gerek yok 7, sınıf 30 kiloyum boyumda kısa değil :D
Çakır
Çakır 3 gün önce
8:27 Salli
Siyah Çocuk
Siyah Çocuk 3 gün önce
Selamunaleyküm abi ben 11 yaşındayım eskiden 80 kiloydum babam bana 60 kilo olursam benim seçtiğim oyuncu ekipmanlarını bilgisayarlarını fiyatı ne olursa olsun alcağını söyledi şuan 72 kiloyum
Jedi Barisabim
Jedi Barisabim 3 gün önce
BGBK - Murat Batur
HACKEREGE09 EgeÖmer
Abi hearts of iron çekermisin +1 leyin görsün
Özgün Can
Özgün Can 3 gün önce
9:23 sol alta bakın asjajshsh
seçilmiş panda
seçilmiş panda 3 gün önce
Ben hayvan gibi oldugum donemde fotografım yok o yüzden yoluyamam fotomu cekenin telefonu elinden alır silerdim
BekO
BekO 3 gün önce
ağır mimar abi saçınla çok oynuyorsun herhalde biraz üstler açılmış
LRS DızzY
LRS DızzY 3 gün önce
GÖNÜLLERİN FEDAİSİ
Batın
Batın 3 gün önce
PATATES
Çınar Genç
Çınar Genç 4 gün önce
senin faydalı videonmu var
Berat KÖK
Berat KÖK 4 gün önce
8:28 Frida iç Ege bölgesinde en çok tercih edilen sudur .
Mevzu Derin
Mevzu Derin 4 gün önce
Oğuzhan uğur'dan gelenler😂
E Z E L
E Z E L 4 gün önce
abi orkun abi bacağına senin dövmeni yaptırdı jsjsbsjshoshwisbsjshshjs
E Z E L
E Z E L 4 gün önce
abi orkun abinin son videosundan sonra barıştınız mı?? 😁😁
marina Meral
marina Meral 4 gün önce
abiğğğğ ben ö30a0 gere2enden 9 gi3ö azi0 a0a sis0ani0
Arda
Arda 4 gün önce
*Murat Abi Orkun Işıtmak senle barışmak istiyo son Videosuna Bak*
melissa melissa
melissa melissa 4 gün önce
O fil dediğin yemek yiyen adam benim öz abim
CG-Selcuk TM
CG-Selcuk TM 4 gün önce
𝒃𝒆𝒏𝒅𝒆 𝒏𝒊𝒚𝒆 𝒌𝒊𝒍𝒐 𝒂𝒍𝒎ı𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎 𝒅𝒊𝒚𝒐𝒎
Tolga Mutlu
Tolga Mutlu 4 gün önce
Nasıl yazılıyor bu
abey selam
abey selam 4 gün önce
bu adam acuna benziyor lan
Ruslan Hesenov
Ruslan Hesenov 4 gün önce
Abi kafaları korkutun
Hamza Akkoyun
Hamza Akkoyun 4 gün önce
hep küfürediyon edepsiz
Hamza Akkoyun
Hamza Akkoyun 4 gün önce
sen hırsızsın
Laze 10
Laze 10 4 gün önce
Abi bende küçükken kilo vermiştim seninle aynı tarihlerde tesadüfen
BTS Taehyung
BTS Taehyung 4 gün önce
47 kiloyum boyun 1.60 bende zayiflamaya calisiyorum 40 kilo olmak istiyorum -_-
Osman Kaya
Osman Kaya 4 gün önce
Bunu izlerken yemek yedim
Mücahit DÖNGEL
Mücahit DÖNGEL 4 gün önce
不诚实
Kader Ali Çayır
Kader Ali Çayır 4 gün önce
Kardeşim ben de başlıyorum buraya da yazıyorum 110. Her ay videona günceleme yapacağım.
Elanaz Korkmaz
Elanaz Korkmaz 4 gün önce
Murat abi sen kaç kg sin
Sonraki
60 SAAT YEMEK YEMEYEN ADAM!
25:04
My 7 years E-School past
14:23
HOW I LOST 111 POUNDS
13:58
görünümler 1