Karanlık

BENEKLİ AYHAN İLE ANKARA'NIN EN PAHALI YEMEKLERİNİ YEMEK!

Alper Rende
Abone ol
görünümler 2 788 873
100% 167 000 0

Herkese selamlarrr :)) Bu videoda Benekli Ayhan ile Ankara'nın en lüx restoranlarına gittik :) Yemediğimiz şey kalmadı :))

Benekli Ayhan'ın kanalına abone olmayı unutmayın :)
trvid.com/show-UCh3F...

Bizi ağırladıkları için çok teşekkür ederiz :)
instagram.com/cheffbros/
instagram.com/ankara_develi/
instagram.com/chefizakaya/


Instagram'dan da takip etmeyi unutmayın!
instagram.com/AlperRende

Diğer RND House kanalları:
trvid.com/u-RNDhouse
trvid.com/u-BetulCakmak5
trvid.com/u-BROZ
trvid.com/u-AhmetRendeTech

İş birlikleri için: alper@51digital.com

Müzikler Epidemic Sound: bit.ly/2KtQsfY (bu linkten ilk 30 gün ücretsiz)

katma

 

18 Kas 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 3 864
AYHAN KOÇ BENEKLİ AYHAN
CÜMLETEN SELAMIN ALEYKÜM ARKADAŞLAR ALPER RENDE VE ARKADAŞLAINDAN ALLAH RAZI OLSUN BENİ LÜKS YERLERDE MİSAFİR ETTİLER ..BENİ SEVEN İZLEYENLER DEN DE ALLAH RAZI OLSUN HAKKINI ZI HELAL EDİN İNŞALLAH ARKADAŞLAR....
DELİBAL
DELİBAL Gün önce
Adamsın reid
melih mert
melih mert Gün önce
Bu adam deli mi gardaş öyle hesaba Ayhan abi 1 hafta pavyonda yerdi
Mehmet Nuri KIRAÇ
Mehmet Nuri KIRAÇ 2 gün önce
CÜMLETEN SELAMUNALEYKÜM ARKADAŞLAR yazısını beynimde sesinle okudum abi 😂😂😂😂
Srkya Media
Srkya Media 3 gün önce
Para seni bozmasın reis
İsa Eren Kömek
İsa Eren Kömek 4 gün önce
Hacı dayı sen on numarasın ,😃 sayende canım sıkkın izlemeye başladım güldürdün bayağı teşekkür ederim
Berkcan Öztürk
Berkcan Öztürk Saatler önce
Aç karna izliyip canım çeken mennn
Baba Mustfa
Baba Mustfa 7 saatler önce
Baba bi kerede garibanin yuzunu guldur sokaklarda insanlar ac
Freddie Mercury
Freddie Mercury 11 saatler önce
Alper mezeler eşantiyon gelir kebabın yanında haydari salata ezme falan...normali budur. Ondan benekli öyle diyor sende hemen meze parayla tabi diye mekanda paralı olduğu için adamı bozma
Ali Dal
Ali Dal 14 saatler önce
Ha bu arada halen yemediysen.taze olmak şartı ile bi kac tane çig hamsi yiyin süper bisey
~CRAZY SLOT~
~CRAZY SLOT~ 18 saatler önce
GÜzellllll :) aYNEN devammmm
cuneyt demirci
cuneyt demirci 19 saatler önce
ne yengeci surimi o yengeç şeklini vermişler :)
Emin Aksoy
Emin Aksoy 20 saatler önce
Ben olsam videonun başlığına Ankara değilde "Angara" yazardım 😄
YoldanGeçenVatandaş ☑️
İzlediğim en doğal en zevkli videolardan biri Süpersiniz ikinizde ((:
Gökhan Gökosmanoglu
Lan bu adam çok iyiya,😂😂😂😂😂
BEKİR KAYNAK HD
BEKİR KAYNAK HD Gün önce
İkiside Anadolu insanı ama Ayhan abi daha komik
Batuhan Çobanoğlu
Çinliler deli mi?
BekAst bEk
BekAst bEk Gün önce
benekli ayhan sayesinde tanıdım seni sevdim takibe devam ...yediğiniz afiet olsun
Emre Özberk
Emre Özberk Gün önce
Videonun başından sonuna kadar güldüm harika olmuş. Dikkatimi çeken bir şey oldu. Ayhan abi çatalı sol elle tutup bıçakla kestikten sonra çatalı sağ eline alıp yiyor. Helal olsun abi 😅
b.a ba
b.a ba 2 gün önce
Benekliden geldik abone olduk Alper gardaşım
Hasan Sariboga
Hasan Sariboga 2 gün önce
Devamı gelmeli bunun bir de tersi olan en ucuz yerler gelsin 😁
Pesar Fadaei
Pesar Fadaei 2 gün önce
Yazık değilmi biraz ye sonra bırakıyorsunuz günah vallah
Sami Koyunsever
Sami Koyunsever 2 gün önce
Alper: abi bıçağı iyi kulanıyosun sen Benekli ayhan: sallama olaydı iyiydi
DrDuderespect
DrDuderespect 2 gün önce
altın yiyen, altın sıçar 😁
Ersen Kılıç
Ersen Kılıç 2 gün önce
Benekli napıyon gardaşşşşşşşş . Selamlar
CEPCİ GOKU
CEPCİ GOKU 2 gün önce
Yeni short videom yayında Bi bakmanızı tavsiye ederim
Tuncay Yakut
Tuncay Yakut 2 gün önce
Devamı gelsin
Slow motion videos HD
Ankara’nın en ünlü adamı Mustafa Kemal Atatürk'tür
mr stavro
mr stavro 3 gün önce
ana alkol 😂😂
mr stavro
mr stavro 3 gün önce
keşke yemiyeydik balık ahhdhjxjxjx
ANKARAGÜÇLÜLER
ANKARAGÜÇLÜLER 3 gün önce
ANKARAGUCU GARDAŞŞŞ
grafcenk06
grafcenk06 3 gün önce
Çok beğendim videonuzu benekli angaramızın bitanesi
CapellaVega
CapellaVega 3 gün önce
sanki alper kanala konuk gelmiş gibi :D
Gözde Korkmaz
Gözde Korkmaz 3 gün önce
3ü1 arada 😂😂😂😂😂
İpek Kartal
İpek Kartal 3 gün önce
Tabağı gırmayaydın iyiydi MDLSMXLDMSLXMSLMXODMZKDMSLXMSLDMDLSMXLSMSLDMSOXMSLSMDLSKLXMEOSMDLSX
Nil Kınayer
Nil Kınayer 3 gün önce
O kadar kaliteli enfes yemeklerin içine ettiniz ben olmalıydım orada
MARDINLI OFFICIAL
MARDINLI OFFICIAL 3 gün önce
part 2
emir turan çetin
emir turan çetin 3 gün önce
iabo 10000 kera abo
Özge Şahinli
Özge Şahinli 3 gün önce
Ankara'da böyle yerler olduğunu bilmeden Ankara'da yaşıyormuşum. Çoğu yemeği yemediler o kadar canım isteri ki Alper abim beni götürseydin keşke...
Modern Combat
Modern Combat 4 gün önce
Mükemmel videolar var
ferhat
ferhat 4 gün önce
Adam haklı urfalılar daha çok acı sever isotun başkenti zaten
Mevlut Bakir
Mevlut Bakir 4 gün önce
Efe rakı varmı 😂😂
Alihan Kağan Ozer
Alihan Kağan Ozer 4 gün önce
3’ü 1 arada zehir
var hayir
var hayir 4 gün önce
yanindaki adam cok itici ya izleyemedim devamini
ibrahimkya6
ibrahimkya6 4 gün önce
Ankara da olup Ankara da Nusret olduğunu gören Ankaralılar anlık: :o
meltem
meltem 4 gün önce
18:45 "Sallama olaydı iyiydi" QNEMANSAMENMQNWKDMAEMAMWNDMQMSMMWMAMAMADNKAJDLA
Mehmet Şentürk
Mehmet Şentürk 4 gün önce
Pavyona giden insanlar hesaplarını kitaplarını en iyi bilen insanlardır ama uygulamazlar
Ahmed CAN
Ahmed CAN 4 gün önce
Bu video bana tostçu erol ve çiğ köfteci ali ustayı hatırlattı.
Tozkoparan İskender fan
Alper Rende:Kapiçinoo Ayhan : üçü bir arada zehir gibi 🤣🤣🤣
Zeynep
Zeynep 4 gün önce
Oralar hep boş
Yasin Cosgun
Yasin Cosgun 4 gün önce
05:14 tabağı kırmayaydin bohu yirdik
Ks pogue
Ks pogue 5 gün önce
Bu geymi dşsğslsş
onur cam
onur cam 5 gün önce
5:43 bide ben içiyim GARDAŞŞ
Eda EFE
Eda EFE 5 gün önce
Kesinlikle bu adamın viral olması lazım bir Ankaralı olarak yurdum insanı budur. Efsane dürüst ve yolunda hdjdjdjdjd
hüseyin yılmaz
hüseyin yılmaz 5 gün önce
Altını çay varmı allahın kurban senın
serry ciok
serry ciok 5 gün önce
Ayhan abimizle videoların devamı gelsin. Çok güzel içerik.
Onur Tokyay
Onur Tokyay 5 gün önce
Adam konusmaktan yemek yemedi ya gönmsene etleri 😂
sarah_ 0960
sarah_ 0960 5 gün önce
0:57 in Shaa allah, alkol vardır ne demek ya. Müslüman ülkeler bize neden gavur dedikleri belli. Ülkece delirdik, daha doğrusu delirtirildik. Tövbe estağfurullah.... Cebinde Pasaportun üstünde din:Müslüman yazıyor ama, öteki dünya için yetmez. Allahını işine karışmak olmasin ama görünen köy kılavuz istemez. Herkes bu dünya için çalışıyor ama öteki dünyaya çalışan yok. Kendimede iyi Müslüman demiyorum, benimde hala yapmadıklarım var, ve 100/100 bunların bedelini öderim, ama en azından durumundan haberdarım, iyi şeyler yapmaya çalışıyoruz. Bu insanların ev haalerini bilmiyorum ama dediğim gibi işte görünen köy kılavuz istemezmış
adnan adnan
adnan adnan 5 gün önce
aq resmen kazık develi restorandan uzak duracaz anlaşıldı gidin dürümcü emmiye aynısını 300 liraya yersiniz
adnan adnan
adnan adnan 5 gün önce
1114 liraya canlı balık yerim
mert
mert 5 gün önce
yani şu çocuk da ünlü olmuş ya. harbiden hayat bazı insanların yüzüne gülüyor aq. Sıfır samimiyet, sanki anasının karnında havyar yemiş gibi elit tripler. Gerçekten yazık ya, şöyle akbabalara prim verme Ayhan abi.
HÜSEYİN Bozyil
HÜSEYİN Bozyil 5 gün önce
Doğma Büyüme Angaradayim Buraları daha yeni görüyorum..
uncontext
uncontext 6 gün önce
769 lira götümüze girdi
Mehmet Aykutli
Mehmet Aykutli 6 gün önce
Reis ünlü değilim ama bigün de beni götür şöyle restoranlara 😁
Mr_Tulga
Mr_Tulga 6 gün önce
Başka bir videoda Bursa'nın en pahalı yemeklerini yiyin.
Mert ERBAY
Mert ERBAY 6 gün önce
Ankaranın en ünlü adamı Anıtkabirde yatıyor.
12 c 22 babasıı
12 c 22 babasıı 6 gün önce
azerbeycandan salamlar
ARTI 4
ARTI 4 6 gün önce
04:53 ne olacak ayhan kardeş kazık hazırlanıyor:))
Burkan KAYA
Burkan KAYA 6 gün önce
harikasınız
Zülfikar HASANOV
Zülfikar HASANOV 6 gün önce
Bak şu 832 tl lik masa iyiydi yani ben tek yerdim 5 kişi gerekmez ama güzeldi en azından ne yediğimiz ve bildiğimiz lezzetlerdi
Zülfikar HASANOV
Zülfikar HASANOV 6 gün önce
Valla ben o 579 lirayı oraya hayatta vermem o yediklerinizi yesemde ordan aç çıkarım . Yazık o hesaba 🤣🤣
Bedirhan Kılıç
Bedirhan Kılıç 6 gün önce
İs adami var torbaci balici var emlakci var gay var
mehmet a
mehmet a 6 gün önce
15.55 de burnunu karıştırıp sos yapmış kral :)
hüseyin balcı
hüseyin balcı 6 gün önce
neden et yemediler nusret ?
Nuri Boyraz
Nuri Boyraz 6 gün önce
Ayhan bir numara 👍
Ahmet Emin YILDIRIM
Ahmet Emin YILDIRIM 6 gün önce
O kadar fenomesin bir kurban kesecek paran yokmu onu geçtim bide bunu dalga geçer gibi söyleme bari
•U҉ğu҉r҉ K҉U҉R҉T҉ `` [ ҡμ૨ƭɓεყ ]
Şu adamı bi gazinoya götürseydiniz bundan çok izlenir daha makbule vakitler geçirirdiniz bence 😌
İsmetler gelir, ismetler gider.
Ayhan abinin enginar sevdası beni bitirdi ya (((:
legand arrow
legand arrow 6 gün önce
Altınlı cappicinoya üçü birarada zehir gibi demesine koptum
mllop aeet
mllop aeet 6 gün önce
Angaramızın Gururudur Ayhan Abimiz 👏👏👏👏
Ufuk Babacan
Ufuk Babacan 6 gün önce
4.4 milyon takipçili kanalı benekli ayhan sayesinde görmem
Murad Gamers
Murad Gamers 6 gün önce
Azerbaycanın en pahalı restorantlarına gıt YAPAMAZSIN SIKIYORSA YAP
İlhan Öz
İlhan Öz 7 gün önce
Keşke gazinoya gitseydiniz
sciure sci
sciure sci 7 gün önce
Ne 700 u lan o havyarin iki kati 100 lira. Bunlar da salliyor kimse bilmez nasil olsa diye.
UGR Gl
UGR Gl 7 gün önce
ALEVİLERİN KRALIIIIII ASLAN ADAMM
Emre Arslan
Emre Arslan 7 gün önce
İl il gezin bence
Kadir Eren Yarım
Kadir Eren Yarım 7 gün önce
17:25 içinden hamsi çıkacak diye korkuyorum 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
İlhan Ç.K
İlhan Ç.K 7 gün önce
Abi küfür olmasın çocuklar izliyor şimdi sende küfür edersen abonelikten çıkmak zorunda kalacağız 😓😓😓
yalnızca ben
yalnızca ben 7 gün önce
Benekli Ayhan İstanbul videosu nerede bekliyoruz
poyraz bolazar
poyraz bolazar 7 gün önce
Abi ayhan abi çok heycanlanmış
FUTBOL CBC
FUTBOL CBC 7 gün önce
Benekli Ayhan doğal adam gardass
Melih Alçık
Melih Alçık 7 gün önce
Amper abi çok güzel video olmuş Ayhan abiye saygılar
Bilal Adanur
Bilal Adanur 7 gün önce
Adam aç kaldı
Onur Kaya
Onur Kaya 7 gün önce
Benekli siz fenoları iyi yiyo afiyet olsun da zaten papayyyy
Aleyna Yasar
Aleyna Yasar 7 gün önce
Ayhan abi muhteşem insan ya çok komik 😂😂😂💖
bowen voowy
bowen voowy 7 gün önce
Ayhan aşırı mantıklı yaklaşımları olan bir krall ya
Davut Kaan Afsar
Davut Kaan Afsar 7 gün önce
Pahali diyince calper abi ayhan abinin yuzu guluyo
Kadirhan Albayrak
Kadirhan Albayrak 7 gün önce
Çok İyi Çok Kaliteli Bir Video Olmuş Gardaş 😀😀
Kadirhan Albayrak
@bowen voowy aynenn
bowen voowy
bowen voowy 7 gün önce
Abi yemin ederim yemek yiyodum ayhan abiye gülmekten yiyemedim çok yaşa abi ya valla çok komik bi insan😂❤️
ısmail Akcayy
ısmail Akcayy 7 gün önce
birde ayhan abinin mekanlarında sen takıl Y A P A M A Z S I N
ATİLLA SOYSAL
ATİLLA SOYSAL 7 gün önce
170BİN
ATİLLA SOYSAL
ATİLLA SOYSAL 7 gün önce
En pahalı
ATİLLA SOYSAL
ATİLLA SOYSAL 7 gün önce
2,5MİLYON
ATİLLA SOYSAL
ATİLLA SOYSAL 7 gün önce
2,5MN
ömer cengiz
ömer cengiz 7 gün önce
Beneki ayhan abi çok komik ya birdaha onunla video çek asjdasda
Samet Açık
Samet Açık 7 gün önce
.
Sonraki
EEEEN ÇOK MİDYE YEME YARIŞMASI!
20:44
görünümler 2 700 000
GERÇEK VS PASTA! ft.@Noluyo Ya ¿
23:46
görünümler 1 200 000
I LEARNED TO SPEAK BACKWARDS
0:38
görünümler 3 751 999
Teşkilat 25. Bölüm
2:23:01
görünümler 1 760 154
GERÇEK VS PASTA! ft.@Noluyo Ya ¿
23:46
görünümler 1 262 817