Karanlık

Behzat Ç. - Akbaba'nın Evindeki En İyi Muhabbetler!

Behzat Ç.
Abone ol
görünümler 1 790 699
99% 16 000 1

katma

 

26 Eki 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 658
Aragorn
Aragorn Yıl önce
Akbabanin evi müze olsun
Meriç
Meriç 4 aylar önce
Harbi la müze ne güzel olurdu😭
Haydar Gerlevik
Haydar Gerlevik 5 aylar önce
Başka ülkede olsa dizi hayranları hem Akbababanın hem Behzatın evini satın alır müze yapardı.
buğra tan
buğra tan 6 aylar önce
Ulan aynı şeyi düşünemeyiz 🤣🤣🤣
lyunus16
lyunus16 8 aylar önce
Akbaba gibi evim olsun her gün içerim amq agalarla
İ am Spartacus
İ am Spartacus Yıl önce
Ağa sanki eve gizli kamera koymuşlar normal yaşantılarını izliyoruz. Bu nasıl ortamdır samimiyettir oyunculuktur
Erhan Beyangul
Erhan Beyangul Aylar önce
Dizinin tamamı Canon fotoğraf makineleri ile çekilmiştir.
Tuqay Vəliyev
Tuqay Vəliyev 5 aylar önce
😂😂😂
Börü Börü
Börü Börü 6 aylar önce
@Şerif bu yüzden burdasın
Şerif
Şerif 6 aylar önce
@Ryuga evet
Şerif
Şerif 6 aylar önce
@Mülayim Sert boun adam
Nuri Alço
Nuri Alço Yıl önce
Akbabuşun değil la hepimizin evi orası. Hepimizden bir parça var orda. O koltuklarda oturmuş, yerlerine basmış buzdolabından bira almış gibiyiz. Dökülmüş dertlerimiz, bitmek bilmeyen hasretlerimiz paylaşılmış anılarımız ve dile getiremediğimiz sevdalarımız var orda.
Eren /
Eren / 13 gün önce
abartma nuri
bitmiş tukenmis
bitmiş tukenmis 3 aylar önce
Felsefe yapma mk
Erkan Puga
Erkan Puga 11 aylar önce
Duygusal Nuri ;)
Sergen Işık
Sergen Işık 11 aylar önce
Sen ne kafa açıyosundur he
Chelsea1905 FC
Chelsea1905 FC Yıl önce
Çok güzel söyledin reis 🚬🚬🚬
Tolga Yıldız
Tolga Yıldız Aylar önce
17:14 hayaletin limon kemirip mevzuya giriş sahnesi.. doğallık ötesi be..
Yusuf Sahin
Yusuf Sahin Yıl önce
Dizinin vazgeçilmezleri; 1- Akbaba’nın evi ve telsizi 2- Hayalet’in gömleği 3- Amirim’in tesbihi
trolcan
trolcan 4 gün önce
@DanceOfEternity hayalet radyoyu kırdı ya la
FunKidsToysReviewChannel
@HAMDİ KORKMAZ Behzat agayla ikisi küs o varsa ben gelmem diyor harun anlayamıyorlar bazıları da siyasi diyor ama bilmiyorum
HAMDİ KORKMAZ
HAMDİ KORKMAZ 15 gün önce
@FunKidsToysReviewChannel nie gelmiyo bilgisi olan var mı
FunKidsToysReviewChannel
Ve Harunun kendisi BLU TV sezonu ve sonrakilerde Harun olmayınca o saydığınız şeyler olsa bile zevkli değil dizi
Çağatay Genç
Çağatay Genç 5 aylar önce
aga cinayet var
Semih Türker
Semih Türker Yıl önce
Beraber izlerdik diziyi. Ne o kaldı, ne de akbabanın evi
Lolelay
Lolelay 6 aylar önce
@Berkin berkincim kız istedigiyle konusur istedigiyle sevişir sizin idrak edemediginiz nokta da bu.
Çağrı EREN
Çağrı EREN 7 aylar önce
Boşverin genşlee yeni sezon gelince yeni biriyle izlersiniz olur biter iashiaahha
Emre
Emre 10 aylar önce
Beraber izlemek değil de onla çok iyi olduğumuz zaman izlerdim, şimdi ne onla çok iyiyiz ne de hayatla
Berkin
Berkin Yıl önce
@AN4N BACIN aynen öyle doğru diyorsun güven sadakat falan bunlar çok önemli değerler bir ilişkide, önemli olan bunları haketmek ve karşıdakine gösterebilmek
AN4N BACIN
AN4N BACIN Yıl önce
@Berkin sevgi saygı güven olduktan sonra gerisi hallolur
Cihan Kadioglu
Cihan Kadioglu Yıl önce
9 tane dislike atan, bu eve hic girmemis Selim ve Survivor’daki saz arkadaslari…
ayoru
ayoru 5 gün önce
ALJAKANSKSNZKWJSKWNDKSXJKSJZJSNXJSBDJWJSKAJZKWJDKAJSKAJSKSJZKWJ sesli guldum yaaa
Nazmi Kurt
Nazmi Kurt 7 aylar önce
La sarhoşken izliyoruz genelde ondan oluyor 😃😃
Emre Aslantas
Emre Aslantas Yıl önce
Kardeşim buzdolabından çıkan kan dolu kase olayında olay yerine gelmişti diye hatırlıyorum bi de larissa nin parmak izleri akbabanın evden çıkmıştı orda da gelmişti galiba. He muhabbete gelmedi ama geldi sonuçta :D
Hamza Bakır
Hamza Bakır Yıl önce
Akbabanın evine Selim dışında kimler gelmemişti? Şevket abi de hiç gelmedi diye hatırlıyorum
Yasin Sahin
Yasin Sahin Aylar önce
Çok özledik be
Enes Sancak
Enes Sancak Aylar önce
Hayaletin sürekli şhot bardağı sorup çay bardağı var la cevabını alması
taygun. u
taygun. u Yıl önce
Şu dizinin olduğu günlere geri dönsek keşke...gün geçtikçe ne tat kaldı ne tuz
Burak Erden
Burak Erden 7 aylar önce
mujdee artık yeniden başlıyor yakında bluv TV de inşallah bu ekipte olur
Behzat Ç.
Behzat Ç. Yıl önce
Akbaba'nın evinde yaşamak ister miydiniz? Ev arkadaşlarınızda Akbaba ve Hayalet olacak tabi... Arada Harun kalmaya gelecek Behzat amirimde akşamları kapınızı çalacak tabi!
videoplayback
videoplayback 2 aylar önce
Admin Cevdet'i saymadığına göre Cevo biziz dakka başı tokat yeriz olmaz
Madlen Baba
Madlen Baba 5 aylar önce
Kim istemez ki..
Şevval İpek
Şevval İpek 5 aylar önce
hadi ne zaman tasiniyorum
oranssiketsuppi
oranssiketsuppi 7 aylar önce
her türlü evet
Hidayet Oğuz
Hidayet Oğuz 8 aylar önce
Bendemi polis olacam
Tayfun Aldal
Tayfun Aldal Aylar önce
Pilli bebek sanki behzat çye şarkı yazmak içim doğmuş
Ss
Ss Yıl önce
Kemik bir behzat ç izleyicisi olarak.. bu derlemeler bölümlerden daha keyifli oluyor eline sağlık yapan arkadaşın.
Ozan
Ozan Yıl önce
Harbiden aradığım yorum👏👏
rodé¿
rodé¿ Aylar önce
la dizi o kadar güzelki yapcak yorum bulamıyom
Mehmet LOZAN
Mehmet LOZAN Yıl önce
Hic sıkmıyor arkadaş her sahneyi defalarca izledim
Cenk Çağlar Sarıkayalar
Başladığı gün hiç kaçırmadan izledim bittikten sonrada belki 20 defa izlemişimdir. Siyasete kurban giden bir dizi çok yazık ettiler böyle kaliteli bir dizi ve bir ekip bir daha olmaz.
Fatih Işık
Fatih Işık 7 aylar önce
Yeniden başlamasına gerek yok tüm sezonlar sansürsüz olarak yayınlansın yeni bölüm gibi izlenir.
ferit bayram
ferit bayram Yıl önce
Değil 2021 2050 yılında dahil hafızalardan silinmeyecek en samimi doğal duygu hepimizden bir parça olan bir eser senaristinden oyuncusuna kadar emeklerine sağlık
xxtravisxxify
xxtravisxxify 6 aylar önce
Akbaba'nın evi en çok da neden özeldir biliyor musunuz? O eve hiçbir kötü niyetli insan ayak basamamıştır. Behzat Ç. evrenindeki o kirli dünyanın en temiz kalmış güvenli köşesidir.
Görkem Varlı
Görkem Varlı Yıl önce
Şu çay bardağında çay dışında herşey içildi. Canım Behzat ç..
Emirhan Kayalar
Emirhan Kayalar 5 aylar önce
78de menemenin yanında içiyorlar la
Aslanbey
Aslanbey 10 aylar önce
Fotoğraf makinesi ile çekimleri yapılmış gelmiş geçmiş en iyi Türk dizisi
Gürcan Zavalsız
Bir akbaba atasözü derki; Karışık çerez yiyorsun diye karışık karışık yemek zorunda değilsin..! 😉
Madlen Baba
Madlen Baba 5 aylar önce
Harika
Galerici Şahin
Galerici Şahin Yıl önce
Tam da bunu istiyordum valla , bikac saatlik versiyonu olsa TV de açar arka planda izlerken uyuya kalırım . Öyle bir samimiyeti var şu sahnelerin.
Aslan Türkay
Aslan Türkay 8 aylar önce
Binlerce kez izleyip sıkılmadığım tek dizi..
benerci bey
benerci bey 6 aylar önce
Harun akbaba ve hayalet bir daha boyle bir oyunculuk performansi gosteremeyeceksiniz biliyorsunuz degil mi👏👏👏👏
Al G
Al G 4 aylar önce
10:00 İnanç Konukçu gerçekten 10 numara 5 yıldız bi oyuncu, dizideki favorim hayalet 💯
prodigyg1b1
prodigyg1b1 11 aylar önce
çay bardağı candır :) 43 dakikalık videoyu günde 3 kere izliyorum ne kadar güzel bir şeydir bu ya
Seyyah Seyir
Seyyah Seyir Yıl önce
Dünya eskidikce mutluluğumuz da tükeniyor..
BuCaLı
BuCaLı 10 aylar önce
Paso içiyorlar ya la ne güzel ortam. Bu nasıl bir içten oyunculuk Çok samimi cidden her sahnesi çok iyi
Ahmet Y.
Ahmet Y. 9 aylar önce
eve her içki geldiğinde hayalet shot bardağı var mı diye soruyo akbaba da her seferinde çay bardağı var la diyo
Nevzat ŞANLI
Nevzat ŞANLI Yıl önce
ulan şu kanalın en güzel videosu yemin ederim, iyi ki varsınız la hepiniz.
Gencay Demir
Gencay Demir Yıl önce
Bu videoya gerçekten ihtiyacımız vardı. En iyi muhabbetler Akbaba'nın evinde dönüyor çünkü.
Selami FIRAT
Selami FIRAT Yıl önce
Böyle bir muhabbetimiz ve ortamımız olsa ne iyi olurdu? Derdimiz bile olsa mutlu olurduk. Sonuçta dert bizim derdimiz...
Çağrı Akın
Çağrı Akın Yıl önce
Dizi biteli kaç yıl olmuş hâlâ burdayız ne kadar gereksiz hayat yaşıyorsak
İsmail Akcin
İsmail Akcin Yıl önce
şu koltuklarin kullanildigi evde dogalliktan baska bir sey olmaz agaaa harun git kendine diş fircasi al ayıoglu ayı😀😂
Arifcan Akhan
Arifcan Akhan 29 gün önce
Harun Türk dizi tarihinin en iyi karakterlerinden beee efsane oyuncu inşallah çekiç ve güle de katılır sonradan
RS
RS 11 aylar önce
Hayaletin her içki ortama uymasını geçtim Evde çay içen yok Şat bardagı yerine çay bardagı ile içmeleri efsane iyi Şu ev müze olsun ya
Haydar Gerlevik
Haydar Gerlevik 5 aylar önce
Sırf şu sahnelerden dizi yapılsa, film yapılsa defalarca izlerim.
Enes Taş
Enes Taş Yıl önce
akbabanın evi geldi. admin bunları da istiyoruz. teras bar, hüseyin abinin meyhane, kafes
kadir akın
kadir akın 5 aylar önce
müthiş oyunculuk 👏
Yadigar Deniz
Yadigar Deniz 10 aylar önce
Amirimin vosvosa binip gittiği günden beri hiç birşey ne eskisi gibi, ne de yolunda...
Emir Timur
Emir Timur Aylar önce
Psikolojim O kadar bozuk 4 Kez Bitirdim Şimdi Yeni Sezonu izliyorum
Hakan Yilmaz
Hakan Yilmaz Yıl önce
Yukleyenin eline parmağına koluna sağlık..🙏🏿🙏🏿 keşke yeni film yapsalar özellikle akbabaya..
Mert Erman
Mert Erman Yıl önce
Kendimi bu sahneleri izlerken o kadar iyi hissediyorum ki geriye kalan tüm zamanım berbat sanki
Cem Deniz
Cem Deniz 6 aylar önce
Dünyanın en güzel dizisi, saçma sapan diziler yıllar sürüyor çok kızıyorum
Galip Akdede
Galip Akdede Yıl önce
Evde kötü muhabbet yokki aga su evde sinema çeksinler hasılat rekoru kırar
SESSİZ KRALL
SESSİZ KRALL Aylar önce
Allah'ı güzel anın
ipek k
ipek k 5 aylar önce
Yeni bölümlerinde bu samimiyet olur umarım
Burak Tabanlıgil
Burak Tabanlıgil 11 aylar önce
O kadar dizi izledim şu evin içindeki samimiyeti görmedim....
Mert Ali Kılıç
En güzel muhabbetlerin en güzel dostlukların olduğu bir diziydi ben Tekila sahnesinde sesli güldüm 😂😂😂
Mimarosman
Mimarosman Yıl önce
Arabayla uzun yol yaparken açıp dinliyorum 😁😊💪😎
Erkan Kılıç
Erkan Kılıç 6 aylar önce
İnsan burda ya kendinden bir şey buluyor ya da kendinde olmayanı o yüzden bu kadar seviyoruz
Cem Demir
Cem Demir 7 aylar önce
Evet. Yine izledim. Ve hala “at mıyız lan biz” gelince defalarca sarıyorum başa. 😄
Paw
Paw Yıl önce
şu videonun başlığı bile dizinin samimiyetini özetliyor
Mobile Gamer
Mobile Gamer 11 aylar önce
40:13 off işte burda koptum bu kadar mı doğaçlama olur bir dizi bu kadar mı doğal oynar oyuncular harikulade ya....
Akn sbr
Akn sbr Aylar önce
39:59 yarıldımm
oldu bakam
oldu bakam Yıl önce
yemin ederim Akbaba nin evinde 10/10 arkadaslarla oturup şöyle samimi muhabbet kursam ne dert kalir ne tasa
Ali Emre Bal
Ali Emre Bal Yıl önce
Gönül rahatlığıyla izlemeden like attığım youtube'da ki tek video...
Cemal Çetin
Cemal Çetin Yıl önce
Dünyanın en kaliteli sohbetler burada yapıldı
ozo ozo
ozo ozo 4 aylar önce
3D tadında bi diziydi wallah. Hepimiz bir parçasıydık dizinin...
Talyat Mutlu
Talyat Mutlu 10 aylar önce
Dizinin her bölümünü 3er defa izledim dahada izlerim
CaptaN
CaptaN Yıl önce
Şu diziyi yaşımdan dolayı zamanında izleyemedim çok iyiymiş be
Ayten Meltem Cinder
Şu evde on sezon dizi çeksinler yine de izlerim
Serhat Atalay
Serhat Atalay 7 aylar önce
Çok iyi ya çok özledim bu videodan sonra başlamayı düşünüyorum tekrardan hiç bir dizide bu tadı bulamadım gerçekten.
çağdaş akbal
çağdaş akbal 7 aylar önce
belki 100 bin kere izledik nedense sıkmıyor yemek yerken açıyoruz telefondan izlemeye devamle 🍺
Rovshan Huseynov
Rovshan Huseynov 8 aylar önce
Yılan Hikayesinde Memolinin evi ve Behzat Ç-de Akbabuşun evi ❤️
Hasancan Döğüşcü
Hasancan Döğüşcü 2 aylar önce
Ulan Miamideyim actim izliyorum , akbabanin evindeki samimiyet dunyanin hic bir yerinde yok aga
Alihan Akdağ
Alihan Akdağ 6 aylar önce
27:18 efsane ya Behzat Amirim bitanesin 👑
Yamuklar,Tükenmişler Köyü
Ne zaman tutunamasam hayata,kalbim sıkışsa kotu hissetsem burdayim o koltugun kosesinde oturup hayati sorguluyorum onlarla birlikte guluyorum,agliyorum Bu gece de burdayim beeeeee
LostMekan
LostMekan 6 aylar önce
Samimiyete bak ne özlüyoruz be
Salim Güngör
Salim Güngör Yıl önce
Muhteşem ekip... Harikasınız...
Lyric's Video
Lyric's Video 11 aylar önce
Sanki ortada bir senaryo yokmuş gibi o kadar doğal ve içten
Erây İpékér
Erây İpékér Yıl önce
Sanki yarın beraber işe gidecekmişiz gibi öyle sıcak bir ortam
Ersin Saraç
Ersin Saraç 9 aylar önce
Boyle bir dizi bir daha Turk Televizyonlarına gelmez.
Mask of Revolution
Mask of Revolution 15 saatler önce
Gece 2, açtım izliyodum. Hafif de kafa tatlı, sonlara doğru sohbete katıldım ben. Bir soru sordum kimse cevap vermiyor. Anlamam bi yarım dk aldı. Şimdi canım çekti , bi menemen yapıcağım.
Ahmet Karataş
Ahmet Karataş Yıl önce
Çerez ve menemen olayı süper olmuş valla 😁
dicle ibrahimoğlu
"Karışık çerez yiyon diye karışık karışık yemek zorunda değilsin"❤😄
Mesut Umut YİĞİT
Mesut Umut YİĞİT 11 aylar önce
Babamada beni evden kovdu diyince kameranının gülmesi, dikkatli izleyicilerin dikkatinden kaçmamıştır..
KavgaKolik
KavgaKolik 8 aylar önce
bende fark ettim yorumlara baktım direk başkası fark ettimi die :D
Fatih Sarı
Fatih Sarı 9 aylar önce
Akbaba değil mi o yaw
Rufufu
Rufufu Yıl önce
Lan beyler aramizda dorderli ekip olusturak herkes kendine böyle bi tayfa kursun şu ortamın güzelliğine bak ya
Ahmet Atc
Ahmet Atc 10 aylar önce
Çay bardagını çay içmek dışında herşeyde kullanan bir ekip
Kutay
Kutay 6 aylar önce
Köşkler yok,holdingler yok,ceza olarak Londra'ya gönderilen çocuklar yok,heyecanı yok çalıp 20 kişiyi tek başına döven yok bira,menemen kırk yıl da bir gelen kaliteli içki hesabın çıkışmaması dayanışma arkadaşlık ne zaman izlersem sanki ben de orada muhabbet ediyorum gibi
salih deniz
salih deniz Yıl önce
Hayaletin gülüşüne hastayım.
Mustafa Çelik
Mustafa Çelik Yıl önce
Bu eve ait hissettik hepimiz kendimizi bu ortama bu odaya...
Ali varol
Ali varol 4 aylar önce
Bu dizinin çekildiği yılların Ankarası özlenir
Hamza Altunkaya
Hamza Altunkaya 5 aylar önce
Bu sahneler kimine göre yaşanmış kimine göre yaşanamamış hayat
Erkan Kılıç
Erkan Kılıç 6 aylar önce
İnsan burda ya kendinden bir şey buluyor ya da kendinde olmayanı o yüzden bu kadar seviyoruz
Erkan Kılıç
Erkan Kılıç 6 aylar önce
İnsan burda ya kendinden bir şey buluyor ya da kendinde olmayanı o yüzden bu kadar seviyoruz
gokhan kaya
gokhan kaya Yıl önce
ulan bu diziyi ne zaman izlesem bira içerken buluyorum kendimi ''BEN SANA NİYE 75 VERİYOM ABİİİİ
Erkan Kılıç
Erkan Kılıç 6 aylar önce
İnsan burda ya kendinden bir şey buluyor ya da kendinde olmayanı o yüzden bu kadar seviyoruz
Kc rebell
Kc rebell 5 aylar önce
şimdi olsa her gün kavga ederler biraları sen alacaksın diye. tanesi 40 tl oldu
Fatih Sarı
Fatih Sarı Yıl önce
Orijinalde menemen sahnesinde sansür yok aga burda var ilginç olan şey ise hayalet haruna sana nasıl kartı sokup çıkardı kısmı orijinalde sansürlü burda sansürsüz 😀 tuhaf
Nickihuh
Nickihuh 6 aylar önce
Hayalet’in Alkol bilgisi tekel bayide yok 😁
Menderes Kızıl
Menderes Kızıl Yıl önce
eski güzel zamanlar..
Efe Yakup KARAHANLI
Efe Yakup KARAHANLI 10 aylar önce
İlk bölümler nasi kibar hayalet, sonraları tam Ankaralı gibi konuşuyor.
Eren
Eren 7 aylar önce
hayatımda izlerken kafamın en rahat olduğu 43 dakika
Menderes Kızıl
Menderes Kızıl 6 aylar önce
43 dakikalığına tüm dertlerden soyutlandırıyor bu video..
Yagmur Altay
Yagmur Altay 7 gün önce
Behzat (Ç) bı efsanedir ...🤜🤛
Murat TEYHAN
Murat TEYHAN 11 aylar önce
En az kırk kere izlemişimdir, hala daha izliyorum.
Hasan Salur
Hasan Salur Yıl önce
Eski güzel günler ...
My Luck
My Luck Aylar önce
Akbaba ile hayaletin saçlarının aynı kalması 😂😂😂😂
Sadri Alışık
Sadri Alışık 8 aylar önce
alköl kullanmam ve bu dizi beni hiç özendirmedi, demek ki insanın içinden bir şey gelmezse asla özenmez, hani özendiriyo diyolar ya hani, hah işte demesinler
ProfesorOAK11
ProfesorOAK11 Aylar önce
Evet babamda kemal sunal filmlerine bayılır sigara bile.içmedi hayatında insanın içinde olcak canım hiç.çekmez benimde izleriö behzat ç ama canım kola çeker ara sıra sadece
Sonraki
Behzat Ç. 78. Bölüm Sansürsüz
1:13:30
Behzat Ç. - Harun | Akbaba Sahneleri
46:02
Behind the Scenes of You & Me stage
8:00
The Stickiest Non-Sticky Substance
13:19
görünümler 2 736 295
2021 En Çok İzlenenler 3 - Behzat Ç.
44:29
Behzat Ç. 57. Bölüm | Kan Davası
46:52
Behzat Ç. Çalgı Çengi Bölümü
39:06
Behind the Scenes of You & Me stage
8:00