Karanlık

Batuhan Cimilli'den Melis Buse Betkayan'a şok sözler!

Söylemezsem Olmaz
görünümler 909 744
80% 7 355 1 742

Gelin adayı Melis Buse Betkayan ve damat adayı Batuhan Cimilli arasında neler oluyor? Kısmetse Olur programıyla tanınan Batuhan Cimilli ve Melis Buse Betkayan sosyal medyada birbirine girdi. Batuhan Cimilli’nin, Melis Buse Betkayan’ı tehdit ettiği videolar şoke etti. Betkayan ise bu durumla ilgili ilk açıklamayı canlı yayınla Söylemezsem Olmaz'a yaptı.

katma

 

12 Sep 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Türkay Rəsulzadə
Türkay Rəsulzadə 6 gün önce
Oh olsun melis
Sado Sado
Sado Sado 10 gün önce
Lan annesi çok güzel bide kıza bak annesi daha genç duruyor
Berat
Berat 24 gün önce
Bu melisi arı mı sokmuş bu ne
Kübra Erdoğan
Kübra Erdoğan Aylar önce
Gözleri falan deli gibi bakıyor ruh hastası bu kız tedavi edilemez islah olmaz bir varlık
Sarı Çilek
Sarı Çilek Aylar önce
yazık semih buna bakmadı diye iftira atip duruyor
Ezgi Dal
Ezgi Dal Aylar önce
Boşsunuz hepınız
Zamzung Pişmanlıktır
keşke komaya soksalarmış bu kevaşeyi!
Eses G
Eses G Aylar önce
Batuhan nur ve Semih aynı yatakta yattiklarini Batuhan kendisi söyledi zaten
Havva Aslan
Havva Aslan 2 aylar önce
Kendi yetiştirdiğin kıza bak shsudjsjs
Meral Gemici
Meral Gemici 2 aylar önce
estetikten maymuna dönmüş diyorsunuz ama kız you tubeda keike yaptırmasaydımm diye kendiyle de barısık kendinin farkında doğal bi kız kendi gibi öfkesi de hırçınlığı da iyi diye gördüğümüz karakterlerin arkaaından ne çıkıyor bu kızın her şeyin ortada diye mi mesele kimse göründüğü gibi değil arkadaslare önyargılar insanı çok yanıltır
Sena Uçar
Sena Uçar 2 aylar önce
Çok güzel bi kızdın botoks kurbanı olmuş
Gulnaz Demir
Gulnaz Demir 4 aylar önce
Ece çok iyi konuşmuşsun helal be
Birgül Özkaya
Birgül Özkaya 4 aylar önce
Sen de kendini sorgula. Senin kızın da normal değil. İnsanları
ay yıldız
ay yıldız 5 aylar önce
Melise noldu oyle agzi yuzu hep estetik igrenc
Gamze Doğanay
Gamze Doğanay 5 aylar önce
nur yatmış başkasıyla batuhan da açıkladı bunu demek ki nurda o kadar masum değilmiş
Huseynova Sevinc
Huseynova Sevinc 6 aylar önce
Bak bak bakkk konusmalara bak.Sana ne baskalarinin yaptiklarindan.Cokmu duzgun yasamin var simdi...kadinligini bil ya...annen seni susdursun once.
So Isaid
So Isaid 6 aylar önce
Vaybe Batuhan kendi eşini Nur kahpe olarak kabul etti.
Murat Murat
Murat Murat 6 aylar önce
Burnundan alıp dudağına eklemişler Melis'in.
Murat Murat
Murat Murat 6 aylar önce
Melis'e o programda çirkeflik rolü verilmişti. Çok itici biri. Nur da bu manyak, psikopatla neden evlendiyse....
Selahattin Kılıç
Selahattin Kılıç 6 aylar önce
Slm ben gül Allah boyel hayırsız evlat kimsey nasip etmesin anne baba sözünü dinlemiye sonu boş tur
Serap Karakaş
Serap Karakaş 6 aylar önce
Batuhan hakli demiyorum asla ama melisin annesi diyor ya nasil evlat yetiştirmiş ailesi. Soruyorum suan senin kızında seni takmiyor kimseden izin almam diyor sen nasil terbiye verdin acaba teyzecimmmm
İlknur ÇAM
İlknur ÇAM 6 aylar önce
lan melisin annesi programda teyzesi olarak gösterilmedi mi benim gibi işşsiz varsa yazsın sjdkjsh
Mert Kaya
Mert Kaya 7 aylar önce
Melis ve annesi dolaylı yoldan dioki bu ülkenin en yüzsüz en arsız iki kadını biziz biz asla utanmayız varsa bizim kadar utanmaz ahlaksız hodrimeydan
Mert Kaya
Mert Kaya 7 aylar önce
Melis üvey baban sana ne gibi fantaziler uyguladıysa insanlığını kaybetmiş bi yaratığa dönüşmüşsün
Cemal Buruk
Cemal Buruk 7 aylar önce
Melis kötü bir insan
feyza bayram
feyza bayram 7 aylar önce
Bi insan nasıl parayla rezil olup çirkinlesir adlı çalışma eşittir melisa😂
BoNNie Ta
BoNNie Ta 7 aylar önce
Annesinin yanında neyi konuşuyor 🤣🤣🤣 insan yüzünü müzünü kendi parasıyla bu hale getiriyorsa...ağzından çıkana şaşırmayacaksın
nazan
nazan 7 aylar önce
Boşsun bomboş
Neşe Danışmaz
Neşe Danışmaz 7 aylar önce
Utanmak güzel bir şeydir. Insanlar hata yapabilir. Ne kadar saçma bir düşünce bu. Adım gibi eminim anlattığın gibi biri olmadığına. Herkes hata yapar ama herkes utanmaz. Sen de utanmazsın.
PS I love you
PS I love you 7 aylar önce
bu programa bile çıkıp kendini övmüş... kimin umrundasın ki sen... onlar kötüyse sen de ondan iyi değilsin. bir de annesiyle gelmiş, olgunlaşmamış bir çocuk işte.
Aslı OZCAN
Aslı OZCAN 7 aylar önce
Melis boka çevirmişsin kendini püğğ
seni hiç alakadar etmez !
batuhan adamdir melisin isi gucu sov
Zaza Rovshanova
Zaza Rovshanova 7 aylar önce
Melis paallleeetttt oldu😂😂
Zaza Rovshanova
Zaza Rovshanova 7 aylar önce
Melisin 4 yil susmasina inanmadim cikdim😂😂😂😂😂😂
tuğçe jenner
tuğçe jenner 7 aylar önce
Abi olmuşsa bile sana mı düştü milletin seks hayatını anlatmak? Sana ne be sana ne?
sema Celik
sema Celik 7 aylar önce
Bu olayda anlamadığım şey şu 1. sezon sonunda batuhandan dayak yediyse eğer 2.sezonda geldiğinde niye sarıldı boynuna ağladı bu kız
susii _xoxo
susii _xoxo 7 aylar önce
Kim kim ile yatmis?
susii _xoxo
susii _xoxo 7 aylar önce
kim kimiyle yatmis ya anlamadim ?
Ecee
Ecee 7 aylar önce
Corona sağolsun
Derya Tambay
Derya Tambay 7 aylar önce
Rezalet diz boyu
Büşra Yılmaz
Büşra Yılmaz 8 aylar önce
Milli metres gecelikle çıkmış yayına🤫🤫
Muhammed Agayev
Muhammed Agayev 8 aylar önce
Ağzı acayip yırtılmış. Bu nə yaa. Çok çirkin olmuş.
Sadiq Mirzoyev
Sadiq Mirzoyev 8 aylar önce
Terbiyesiz bunllalri televizyona birakmayin
sarı bez
sarı bez 8 aylar önce
7:08 aynennnn aynennnn
İqbal Demirov
İqbal Demirov 8 aylar önce
Bu anesunu saymır qalmış kimisə dinləsin yani kisasasi deli
nur nur
nur nur 8 aylar önce
Size sosyal medyadan zarar geldikce üstüne gittiniz hic kendimizi biraz geri cekelim demediniz şimdi cekiyosunuz
Huseyin Memiszadee
Huseyin Memiszadee 8 aylar önce
Melisi hic taniyamadim cox degismis
hempcigarette
hempcigarette 8 aylar önce
melisi tanıyamıyanlar butonuyum
Overrate Warriors
Overrate Warriors 8 aylar önce
Melis aşkım sen batuhandan bu kadar şikayetçiysen neden yarışma bittikten sonrada batuhanla yayın açıp olayları baştan herkesi çekiştirdin ve hiç bu olaydan da bahsetmedin
Mi 8
Mi 8 8 aylar önce
Çok dik başlı bi kız annesi bundan izin alır annesin dover de bu kiz
Mi 8
Mi 8 8 aylar önce
Birisi çıkıp da Melisin cinsel hayatını konuşsa nasıl tepki verirdi acaba?
Mi 8
Mi 8 8 aylar önce
Yaaa nasıl ya istediğimi konuşurum ?! Ece erken bence doğru söyledi
The Göks
The Göks 8 aylar önce
Final günü dayak yediğinden ötürü intikam aldı bence nuru anlatarak. Milletin eşine ileri geri iddiaalar atarsan karşılığını da alırsın sevimsiz melis.
Neslihan Akdeniz
Neslihan Akdeniz 9 aylar önce
Ece burda ne güzel olmuş
Erman Aksoy
Erman Aksoy 9 aylar önce
Bu melis kadar gereksiz bir kimse var mı
Sami Caliskan
Sami Caliskan 9 aylar önce
Şidete hayır ama Melis denen yaratık kim oluyor ane si ilk kendi kızını tedavi etirsin çünkü deli.Ece kalkmışın cici kızı oynuyorsun ve evli erkeklerle oluyon.
S Ra
S Ra 9 aylar önce
Melis dayak yemis cok kisiden.. Valla hic sasirmadim terbiyesiz ve saygisiz cok
Mercan Şenkaya
Mercan Şenkaya 9 aylar önce
Allah rızası için bu konuyu anlamaya çalışıyorum ama nedense bir türlü anlayamıyorum. Kim kimi aldatmiş? Batuhan neden melisi tehdit etmiş? Biri bana açıklasın
Yasemen Çelik
Yasemen Çelik 9 aylar önce
Ya çok kalitesz bir programsınız ve çok kalitesiz insanlarsınız (bircan bali ve ece erken) konuğunuz da en az sizin kadad kalitesiz yani melis buse betkayan. Siz mide bulandırıcı insnanlarsınız.
Seva Mamedova
Seva Mamedova 9 aylar önce
Senin zaten annene saygisizligindan gozukuyo ne oldugun
Peri Yzn
Peri Yzn 9 aylar önce
Anaa kıza ne olmuş RABBİM korktum
Kader Duran
Kader Duran 9 aylar önce
Maymun
Birol Demircan
Birol Demircan 9 aylar önce
Batu melise çakmış mı ağa ne olmuş lan ?
Leves Ka
Leves Ka 10 aylar önce
Sen ne edepsiz bir kızsın ya sanane kim kiminle yatmis dedikoducu senin bunu söylemeye ne hakkin var bide yani söylerim bilmem ne diyor hasta ya dedikoducu dencek sey denmicek sey var sen adamı cıldirt sonra beni tehtid etti cocugunun annesi o farkindamisin
JBOND GIRL
JBOND GIRL 10 aylar önce
RUH HASTASI
zuhal Koc
zuhal Koc 10 aylar önce
Bumlarmi anne baba lesle keske egitseydi cocugunu
zuhal Koc
zuhal Koc 10 aylar önce
Ece gecelik giymis igrencsiniz
sel o
sel o 10 aylar önce
Batuhanın ağzını öyle bir yerde durdurmuşlar ki gözüm sürekli oraya gidiyor her baktığımda gülüyorum😂😂😂😂
Cemile Çelik
Cemile Çelik 10 aylar önce
Ya bu kadın melisin teyzesi onlarak katılmamış mıydı, kısmetse olurun izleyeceleri belki hatırlar
Seray Yurdakul
Seray Yurdakul 10 aylar önce
Uff burda ne işim var benim
Yaref yaref
Yaref yaref 10 aylar önce
Bu bircan ve ece çok yüzeysel boş konuşuyorlar,oralarda program yapmakta bunlara kaldi yaaa,kiz 27 yaşında annen izin verir mi dio.hey allammm
sy syl
sy syl 11 aylar önce
Ece var ya Bi konuşsa neelr dicek de işte.
Ruv
Ruv 11 aylar önce
Kim haklı kim haksız bilmiyorum ama batuhan pisliğinin haksız ve şerefsiz bi insan olduğu apaçık ortada şiddet uygulamadığı insan kalmadı hem fiziksel hem psikolojik
Eda Erginyavuz
Eda Erginyavuz 11 aylar önce
Bu kız sadece problem hayatına dokunduğu insanlara yazık
Serdar Yıldırım
Serdar Yıldırım 11 aylar önce
Ne kral ne paşa delikanlı ol..serefinle yaşa. .adamin karisina dil uzat sonra özgür bir ulke..ozgurse bu dayakta sana az bile.
hakanyildizofficial
hakanyildizofficial 11 aylar önce
Kim bunlar? 😂😂😂
sulu boya
sulu boya 11 aylar önce
Vah vah psikolojik destek almış... ben bu kızı daha geçen hafta metroda psikolojik rahatsızlığı olduğu belli olan bi kadına bağırıp vururken gördüm
Tarkan Acet
Tarkan Acet 11 aylar önce
Melis Hanım şaşırdım ne yapmışsın böyle ya güzellik güzel güzel kadın Yani şaşırdım ha dudağına dudaklarını yapmışsın öyle yanlış anlama hanımefendi bir insansın ama bu halinle şaşırdım saygım sonsuz yanlış anlama Kendine iyi bak oldu mu sayın Melis Buse betkayan hanımefendi
Kübra Ceylan
Kübra Ceylan 11 aylar önce
Estetikten çizdiğimiz çöp adama benzemiş
Necmiye Budak Çetin
Necmiye Budak Çetin 11 aylar önce
Melis sen kimsin sen çokmu temizsin ayıp ayıp bi kadından bi anneden ne istitosun durup dururken evlenmis çocuğu olmuş insanların geçmişinden ne diye anlatiyosun sana neeee sanane saygısız saygısız annenin yaninda anneme bile danışmam diyo eminim o anne utaniyodur senden
Elif Aytaş
Elif Aytaş 11 aylar önce
Ya o dudaklar ne ıyy
Ziba Ali
Ziba Ali Yıl önce
Ya vidiyo paylaşın hiç inanım gelmiyor
Nazile Memmedova
Nazile Memmedova Yıl önce
Arsizliga bax. Sen cik adamlar haqda ireli geri konus sonra da Batuhani kina. Batu ne yapsa iyi yapmis
Burak BEŞİR
Burak BEŞİR Yıl önce
Ya Melis Sıçayım o sıfata he
Cagla-vatan
Cagla-vatan Yıl önce
Nurun ıffetı ve namusu kırletemessın melis iğrenç in
yazmalım al yazmalım
Bu kızın sonu belli...
Zeki Şey
Zeki Şey Yıl önce
Hala nur diyo ya . Arkadaş ne nurmuş kızın yakasını bi bırakmadın gitti ne garezin varmış . Valla meliscim zamanında sen insanlara hem psikolojık hemde temassalar olarak cok şiddet uyguladın .etme bulma dünyası nura programda cektirdiklerini biz unutmadık unutmicaz ınsanları tahrık edersen ınsanlarda sana saldırır dogal olarak . Insanların hassas noktasına dokunmadan önce düşüncektin
Ramil Muradov
Ramil Muradov Yıl önce
Tərbiyəsiz Melis
ays fb
ays fb Yıl önce
Resme bak yaa adamin tövbe 😂
Nana Ghost
Nana Ghost Yıl önce
Çok çikin olmuş
Buket Çlk
Buket Çlk Yıl önce
Hala konuşucam diyor, sen hakediyorsun kuzım dayağı, anneside ne biçim anne kızı para ka, ansunda umurunda değil böyle anne olmaz olsun utan
Mehmet Zor
Mehmet Zor Yıl önce
Olum batuhan nolmuş lan çok eski bi arkadaşım Bildiğin çökmüş
Necla Taş
Necla Taş Yıl önce
Sen ne salak bir kızsın sen git adamın karısının hakkında bir dünya laf et kız çocuğu olan bir kadına onun la bunun la yattın de olan az bile yapmışlar sana. Tam bir pacavrasin
alara aslan
alara aslan Yıl önce
allahım neslican gibiler ölüyor bunun gıbı kötü kalpli fesat pislikler hayatta
Chelsea B
Chelsea B Yıl önce
Allahım özgecanı geri ver melis buse gibi gezegeni meşgul edenleri yanına al yarabbim!!!
Ülkü -
Ülkü - Yıl önce
Ee hani dik başlı ve sivri birisi değildi gerçekte. Hani roldü ve ondan dolayı böyle psikolojisi bozulmuştu?
İrem İnce
İrem İnce Yıl önce
Melis mı semihle birlikte olmus nurlu olmus
Gamze Denizzz
Gamze Denizzz Yıl önce
ALLAH BELANI VERSIN MELIS
Reyhan Kaya
Reyhan Kaya Yıl önce
Yarın okula gidicem ve bu saatte burdayım bu nasıl bağımlılık ya
Gunel Seyidova
Gunel Seyidova Yıl önce
Bu melis ne deyin yasiyor hayatda
Sonraki
Grubhub Ad but with Otamatones
0:31
görünümler 1 445 093
O Senin Oğlun! - Hercai 55.Bölüm
12:20
Menajerimi Ara 22. Bölüm Ön İzleme
0:58
Çukur 4.Sezon 20.Bölüm Ön İzleme
1:55
Baraj 23. Bölüm 2. Fragmanı
0:48
görünümler 1 060 935
Mucize Doktor 46. Bölüm 2. Fragmanı
0:48