Karanlık

Baraj 34. Bölüm 2. Fragmanı

Baraj
Abone ol
görünümler 824 089
98% 8 108 133

Baraj 34. bölümüyle 6 Nisan Salı akşamı FOX'ta!
Baraj TRvid Kanalına Abone Olmak için: bit.ly/2vN0Mu4
Med Yapım TRvid Kanalına Abone Olmak için: goo.gl/ZFpCky
Oyuncular:
Feyyaz Duman
Biran Damla Yılmaz
Burak Yörük
ve
Sumru Yavrucuk
Iman Casablanca
Sait Genay
Tuna Orhan
#Baraj #Medyapım #BarajDizisi

Eğlence

katma

 

5 Nis 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Sefer Özkarlıoğlu
923
Çınar Kan
Çınar Kan 4 gün önce
Bunlar cok fena ya
アキラ
アキラ 5 gün önce
Bu üçlü olmasa filmin tadı kalmaz sadece şunlar için izliyorum😅😁😙
baran Nal
baran Nal 8 gün önce
Hoca: rahmetliyi nasıl bilirdiniz Biz:ölürken gezmeye bayılirdi😂😂
Esengül Özkarlıoğlu
920
Zeynep su
Zeynep su 8 gün önce
Halil oldü meryem oldü sira kimde 😅
Bahar Ergün
Bahar Ergün 9 gün önce
Meryem hayattayken bukadar gezmemiştir 😄😄
Merve Kara
Merve Kara 9 gün önce
Bayılıyorum bu üçlüye.. entrikalar üçlüsü 😚😀
İlkay Yeter
İlkay Yeter 9 gün önce
Kızı bir gömün de ölüsü bari rahat etsin yahuu !!! 😏 Diyar diyar gezdirdiler anasını satim ....😏 Ölü rolünde ilk kez biri bu kadar rol yapıyor ve bu kadar geziyor 😄😄😅 tövbe tövbe
ilknur Öz
ilknur Öz 9 gün önce
Dizinin bu sahneleri bana daha iyi geliyor şu nehirle baharın itici oyunculukları gerçekten diziden soğutuyor beni
yeliz tan
yeliz tan 10 gün önce
Ama merdivende düşüp öldüyse polisler teşhis eder ve derlerdi bu 1 ay dır olu zaten 39 bolum final olacak onlarda hapse düşecekler
A.E Elk
A.E Elk 10 gün önce
aman aman ben neler goriyorum, neriman mss bu ne, zalim istanbul
Leyla Tofiqli
Leyla Tofiqli 10 gün önce
İBRAHİM SUPER😅😅😅
merve gk
merve gk 10 gün önce
Bu 3 ye bir film harika olur 💥
Lely Lely
Lely Lely 11 gün önce
Biraz inandrci olun yaa 1 aydır ölü gezdryolar
BARAJ FAN SAYFASI
BARAJ FAN SAYFASI 11 gün önce
ŞU 3 LÜ BENİ BENDEN ALIYO YAA
Duygu Demir Durgut
Duygu Demir Durgut 11 gün önce
Ayse noldu Ayse
Lina Maslow
Lina Maslow 11 gün önce
Meryem diri iken gezmediği yerleri ölü iken gezdi
mehmet bayram
mehmet bayram 11 gün önce
sırf şu ekip için seyrediyorum diziyi......
pardon bonju
pardon bonju 11 gün önce
Bu üçlü bu diziyi reng veriyor👍😄😄😄
Medine Huseyn
Medine Huseyn 11 gün önce
Mən serialın bir neçə bölümünü izləyə bilməmişəm. Deyə bilərsinizmi , bu Halil Zahranın Baraj inşaatda - yeməkxanadakı həyat yoldaşı deyilmi?
Saricelik Nedim
Saricelik Nedim 11 gün önce
İbrâhim alem yaa 😂
Nilay Uysal
Nilay Uysal 11 gün önce
Meryem ölü haliyle gezdiği yerleri ben yaşarken gezemedim 🥵
Başak B
Başak B 11 gün önce
Sırf bu üçlü için izliyorum😂
Burak Yediler
Burak Yediler 11 gün önce
Fragman lezzetli olduuuuu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Başak Oral
Başak Oral 12 gün önce
Barajın artık saçmalaması uzadıkça uzadı yaaaa...
seher yıldız
seher yıldız 12 gün önce
Dizide olsa bazi seylerin b.. cikti normal bir olu 2 gun dayanir ben izlemiyorum ama en az 1 ay once firagmanda gormustum meryem olmustu
Bilgili Genç
Bilgili Genç 12 gün önce
ne meryem miş ya
Ekin Ceren Özdemir
Ekin Ceren Özdemir 12 gün önce
Bu nasıl bişey yaaa 😂
Melisa Anlar
Melisa Anlar 12 gün önce
*Meyrem Dünya turuna gitti ve geldi*
Gülser Mızrak
Gülser Mızrak 12 gün önce
Bence bu üçü hiç ayrılmasın ya
Melek Şimşek
Melek Şimşek 12 gün önce
Ya bi abi kardeşine nasıl bunu yapar
Sakine Özçelik
Sakine Özçelik 12 gün önce
Bayramın kutlu olsun abla bayramın kutlu olsun abla yazdı
Saba Ibrahimova
Saba Ibrahimova 12 gün önce
Bu dizi komedimi? Sümrü hanım neden boyle kalitesiz bir dizide yer alıyor 👎
Turgay Şallı
Turgay Şallı 12 gün önce
Sarıı demesi en iyi yaa😂😂
seral
seral 12 gün önce
Bu 3 lu varya diziye can getiriyor
Sevdammm SERBÜLENT
Sevdammm SERBÜLENT 12 gün önce
Nehir o kadar zengin niye ayrı eve çıkmıyor onu anlamiyorum
Melaniya Muradova
Melaniya Muradova 12 gün önce
Bu Meryemin cesedi kokmuyormu yaa :D Kac aydir ortalikda
Umar Umar
Umar Umar 12 gün önce
Ya Ibrahim var ya çok tatli 😂😂😂😂
Bekir Ari
Bekir Ari 12 gün önce
Iyice suyunu çıkardınız midem bulandi
Ayla Xd
Ayla Xd 12 gün önce
Ohh be en sonunda meftayi defnettik ben dedim sezon finalini görür meyrem ama sonunda gömüldü artik hortlamasa sacmalik ta sona erdi şükür
Melahat Deniz
Melahat Deniz 12 gün önce
Zahraya yazık yaa, gönülsüz evlenecek 😁 Halit de maşallah içine düşecek kızın, istemiyorum desene Zahra açıkça mecbur değilsin ki, gerçi Tarığin işine gelir de😂😂
Zeynep şura Keskin
Zeynep şura Keskin 12 gün önce
Bu üçlü fena yaa
acayıpiyi
acayıpiyi 12 gün önce
Kadıncağızın nerdeyse 40 kı çıkacak daha gömemediler Allah rahmet eylesin
Pusa Ak
Pusa Ak 12 gün önce
Filim çok saçmaladı gerçekten
sevim can
sevim can 12 gün önce
😂😂😂
Nesip Acu
Nesip Acu 12 gün önce
😅😅😅 dram mi desek komedimi desek askmi desek diziye bak la ne hala geldi
Berkay Doker
Berkay Doker 12 gün önce
Bence o kIz masum niye ona bulaştlnlz sizin derdiniz ne?
Ezgi Ozturk
Ezgi Ozturk 12 gün önce
bu 3 lu icin diziyi izleyenler burada mi💙
Nilay Başaran
Nilay Başaran 12 gün önce
Ya instagramda okudum 39. Bölümde final yapıcakmış yapmasın ya
esra gül
esra gül 12 gün önce
Komik deģil bence artık gòmün meryemi, ölüye eziyet yani. Biz dizi diye gülüyoruz ama artık gercek hayatların dizilerden farkı kalmadı
Koray Aköz
Koray Aköz 12 gün önce
Ben film burak Yörük icin dinliyorum ama ic sahnesi cok az nolursunuz burak yörügü daha çok cekin nolursunuz.
Zübeyr BEŞEN
Zübeyr BEŞEN 12 gün önce
nehiri diziden atın gitsin tarık zahra ibrahim 3lüsü bu diziyi reytinge sürükler
Cicipatiler& Hayatın İçinden
Bir de nazim ın bir anda zengin olarak geri dönüşü..Artik bu tarz diziler pek tutmuyor..seyirci daha gerçekçi olaylar bekliyor..ben sahsen yok artik modunda izliyorum diziyi..ama öylesine. Ilgimi cekmemeye başladı..yakinda final verir .
Elvin Esedulayev
Elvin Esedulayev 12 gün önce
Valla dizi bularla daha iyi 👍
Gizem Tekin
Gizem Tekin 12 gün önce
Nazım ile nehir birlikte olursa vallahi yemin ederim diziyi bırakırım yemin ederim bak tamam mı
Serkan Gültekin
Serkan Gültekin 12 gün önce
Bu dizi tam bir saçmalık oldu bitirin artık 👎
Senior
Senior 12 gün önce
Çok Kral bir fragman :))
Ahmet Uludağ
Ahmet Uludağ 12 gün önce
Bu üçlü diziye renk kattı
Münəvvər Nərimanova
Yaa şu İbrahim Tarık Zahra üçlüsüne bayılıyorum 😊😄🤤
Ercan Anacur
Ercan Anacur 12 gün önce
"Merdivenden düşüp ölmüş gibi olsun" Harika ya 😅 Başka bi şekilde örtbas edilemezdi😂😂
F zehra Ozev
F zehra Ozev 12 gün önce
😁😁😁😁
Mahbuba Yagnaliyeva
Mahbuba Yagnaliyeva 12 gün önce
Çok komik bi bölüm daha
Kadriye Sultan
Kadriye Sultan 12 gün önce
Cok komikler ya bunlar olmasa izlenmez valla 😀
Rosy Rosy
Rosy Rosy 12 gün önce
😂😂😂😂😂
deniz demir
deniz demir 12 gün önce
Ya zahra ile Halit evlenmesin zahra'ya da yazık aw
Kübra Taş
Kübra Taş 12 gün önce
Ay bunlar ne fena
TOZ PEMBE HAYELLERİM
TOZ PEMBE HAYELLERİM 12 gün önce
Yine efsane üçlüye doyacağımız bir bölüm bizi bekliyor 45 DKK nasıl geçer bilen var mı yaa çok heyecanlıyım
Nesrin Var
Nesrin Var 12 gün önce
Abartildi ama ya bi gömemediler gitti şu kızı harbi cok sacmaladilar bu konuda 🙄🙄😬
Alara Petek
Alara Petek 12 gün önce
Kizin cesedi bile cok iyi oynamiyor mu hala dizi de devam etmesi cok iyi👍 bir dizi de ceset bu kadar oynamamistir emin olun 😁😁😁
정국 Gacha AyDuru ʕ•ᴥ•ʔ
Bu Üçlü Favorim🎈
TUNA LAND
TUNA LAND 12 gün önce
Efsane
정국 Gacha AyDuru ʕ•ᴥ•ʔ
Bu filme bayılıyorm
정국 Gacha AyDuru ʕ•ᴥ•ʔ
Mükemmel Yhaa
Loğman Qurbanov
Loğman Qurbanov 12 gün önce
Böyle diziler insanları kötü yulara aparıyur çekmeyin böyle dizi, iyi dizi kuruluş osman dır 👍👍
sonsuzluk syl
sonsuzluk syl 12 gün önce
Meryem canlanacak diye korkuyorum o kadar tur attı
Furkan Eşlik
Furkan Eşlik 12 gün önce
Baraj ın Final Yapacağını Öğrenmişimdir = İbrahimin Yüz İfadesi 😁
yakup boyraz
yakup boyraz 12 gün önce
Dizinin fragmanı komedi içi Show haber cjjcncjckck
nevin catalyurek
nevin catalyurek 12 gün önce
Bu diziyi bu muhteşem 3 lü için izliyorum gerisi boş harikalar ya bayılıyorum
A A
A A 12 gün önce
❤️🙏
LAPUDA
LAPUDA 12 gün önce
Merdivene niye cikariyoruz ayni sey zaten 🤣🤣🤣
LAPUDA
LAPUDA 12 gün önce
Kokmadi mi ki o ceset ya
Aysun Alyali
Aysun Alyali 12 gün önce
Ya Meryemin cesedi hic bozulmadimi.Hic Meryemi arayan soran yokmu
Abla Ablam
Abla Ablam 12 gün önce
Ibo ile tarik super ikili zehra halıt
Adalet Elgün
Adalet Elgün 12 gün önce
Bence çok saçma bir şey yapıyorlar sonuçta otopside belli olacak ne zaman öldüğü
Defne Irmak
Defne Irmak 12 gün önce
Nazimdan ve nehirden ve bahardan tiksindik bunlarda olmasa siz final yapin
#evdekal Türkiye
#evdekal Türkiye 12 gün önce
Ne çürümez cesetmis yaaa
Eda İnan
Eda İnan 12 gün önce
Nazımsız ve Nehirsiz bolll bolll sahneler 😆 Yaşasın Efsane 3lü🤗
NerminB
NerminB 12 gün önce
Ahahshdhhd
Tirkish Nobatov
Tirkish Nobatov 12 gün önce
Halit abi kendini kora üçlükden
Günay Ə
Günay Ə 12 gün önce
Dizi bitse de bu üçlü bitmesin
Hümeyra
Hümeyra 12 gün önce
Çürümedik meryem...
Derya Uçar
Derya Uçar 12 gün önce
Bu akşam Barajı heyecanla bekliyorum
Derya Uçar
Derya Uçar 12 gün önce
Keşke NehNaz da sahnesi böyle olsa o gıcık Bahar yüzünden NehNaz göremiyoruz ey senarist birşeyler mi yapsanız
Derya Uçar
Derya Uçar 12 gün önce
Meryemi kendi köyüsünde mi gömmek bu üçlü delirdi yahu hiç güleceğim yoktu Ax İbrahim içlerinde ki en komiğisin 😁😃🤣
Songül Şen
Songül Şen 12 gün önce
Meryem yaşarken bu kadar gezmedi 😁😁
Samsung Samsung
Samsung Samsung 12 gün önce
Meriyemin cesrdi kokmadım Allahım yazık kızı defin deni yaaaa
Mine Karagöz
Mine Karagöz 12 gün önce
Bence ibrahim olmasa dizinin tadı çıkmaz 😂😂
Harry Potter. hayranı
Meryeme acıyorum
Sen seç TV
Sen seç TV 13 gün önce
Vallahi Meryem benden daha çok gezdi😂😂
Sonraki
Baraj 34. Bölüm
1:49:22
görünümler 410 000
Baraj 34. Bölüm Fragmanı
00:53
görünümler 987 000
Baraj 36. Bölüm Fragmanı
00:55
görünümler 882 000
Baraj 34. Bölüm 2. Fragmanı
00:58
görünümler 171 000
Gitme Zahra... - Baraj 34. Bölüm
03:43
Baraj 35. Bölüm 2. Fragmanı
00:45
görünümler 827 000
Baraj 35  Bölüm Fragmanı
02:02
görünümler 2 500
Baraj 34. Bölüm 1. Fragmanı
01:08
görünümler 191 000
Sefirin Kızı 49. Bölüm Fragman
0:51
Bir Zamanlar Kıbrıs 3. Bölüm
2:26:49
görünümler 1 337 009
ENES BATUR 'A 50 KUTU PİZZA ŞAKASI !
16:49