Karanlık

BAHAR CANDAN'A İQ TESTİ YAPTIK ! w/

Mesut Can Tomay
görünümler 911 910
99% 42 000 1

Eğlence

katma

 

4 Eki 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 895
Yiğit Tüter
Yiğit Tüter 3 aylar önce
3 Tane ruh hastası yine bir arada çok mutluyum.
Ani Hristova
Ani Hristova 3 aylar önce
Bahar seni parmağına oynatır bebeğim
MAMIPM
MAMIPM 3 aylar önce
sjkvbdsfklşbvıkdflbnjkldfbnkldnfbşndflşb
HARUN
HARUN 3 aylar önce
Elma sorusunun cevabı 65 yalnız. Kimse anlamamış la 😀
BS_LORD
BS_LORD 3 aylar önce
Rıdvan abi yok
Miraç Alp Soydan
Miraç Alp Soydan 3 aylar önce
İki tane yeterdi be
Ferhat Arslan
Ferhat Arslan 3 aylar önce
Baharın dişleri masaya düşecek diye ödüm kopuyor 😂😂
Beach Pool
Beach Pool Aylar önce
@Batık Gemi ağzı büyümüş cidden dişsiz kalmış da+40 miş gibi
Hüseyin Eren Aydemir
Hüseyin Eren Aydemir 2 aylar önce
@fei sanane
fei
fei 2 aylar önce
sanane
eloş
eloş 3 aylar önce
koptum resmen ahahshahahshh
HARUN
HARUN 3 aylar önce
Elma sorusunun cevabı 65 yalnız. Kimse anlamamış la 😀
Burhan Duruş
Burhan Duruş 3 aylar önce
Nerede aptal olacağını biliyorsan, yeterince zekisindir.
Batık Gemi
Batık Gemi 3 aylar önce
Bu test bize iqsuz olanın Ali Biçim olduğunu gösterdi.😂
Gülşah ER
Gülşah ER 3 aylar önce
@HARUN sondaki muz tekli yukaridakiler 3 lü ondan teki 10
HARUN
HARUN 3 aylar önce
Elma sorusunun cevabı 65 yalnız. Kimse anlamamış la 😀
makoatoo
makoatoo 3 aylar önce
Testin puanlama sonucunun o kadar yanlışa rağmen Mesuttan yüksek çıkmasını, Ali Biçimin işlem sorularındaki sağlamalara verdiği tepkiyle karşıladım. 😂😂
Furkan Dağlar
Furkan Dağlar 2 aylar önce
@HARUN malsın
HARUN
HARUN 2 aylar önce
@Umut Gür hatayı anladım ben bütün muzları bir taneymiş gibi saydım. Bahar Candan da öyle yapmış 😂
HARUN
HARUN 2 aylar önce
@Umut Gür 3elma = 120 ise 1 elma =40 1elma (40) + 2muz = 100 ise 2 muz = 60, 1muz = 30 yapar. 1muz (30) + 1erik + 1elma(40) =105 ise 1erik = 35 bulunur. 1muz (30) +1erik (35) = 65 yapar. Cevap 65 bulunur.
Umut Gür
Umut Gür 2 aylar önce
@HARUN 15:04
HARUN
HARUN 2 aylar önce
@Umut Gür dk kaçtı sana çözüp atayım?
Güneş Bulut
Güneş Bulut 3 aylar önce
Bahar Candan'in dişleri cocukken falım sakız yapıştırip dislerime mal mal güldüğüm zamanları aklima getirdi ahahaha
obsequey_88
obsequey_88 2 aylar önce
Haykırdım amk puahahahsisnwnxgdisk
E. S.
E. S. 3 aylar önce
😂😂😂
tatam lol
tatam lol Aylar önce
Bu soru çözülmüş soru tonguç akademi hahahahahah
Özkan kiziro
Özkan kiziro Aylar önce
sopa toptan 1 lira daha fazla olunca cevap 10 kurus olmasi gerekmez mi!5 kurus u nerden cikardilar!!!
Taha Tunç Sağlam
Taha Tunç Sağlam Aylar önce
Top 10 kuruş olursa sopa 1 lira fazla yani 1.10 olur toplamı 1.20 eder yanlış olur. Top 5 kurus olursa sopa 1.05 olur toplamı 1.10 olur🤔🤔
Zeynep Çınar
Zeynep Çınar 3 aylar önce
Mesutun aralarda verdiği tepkiler aşırı iyi ya skskfjsn
Максат Мурат
Tebrikler beyler konuklarınız çok iyi böyle bir platformda böyle içeriklerin devam gelsin
ŞÜKRÜ MERT GENÇ
ŞÜKRÜ MERT GENÇ 3 aylar önce
Mesut Can tomayın bakışlarına gülmemek elde değil😂😂
Этот канал Удалён
Hayatımın en renkli zamanları sizin videoları izlediğim zamanlardır iyi ki varsınız
Этот канал Удалён
@thwisse maalesef öyle 🙁
thwisse
thwisse 3 aylar önce
böyle boş bir hayat olamax
Этот канал Удалён
@gs2040 aaaa bana kalp atmış 😍
gs2040
gs2040 3 aylar önce
Benide çok mutlu ediyor Mesutcum eğer okuyorsan 😎
1SEZER
1SEZER 3 aylar önce
Kral adamlar eski videoları izleme serisi gelsin beklemekte ve abonedeyim başarılarınızın devamını dilerim ✋
Kadir Ercivan
Kadir Ercivan 3 aylar önce
Bahar tüm ülke ile daş daş geçiyor, ağır trollüyor.
AnthZ
AnthZ 21 gün önce
@visro Bahar çok iyi bir sıralama yaptığı için üniversite ona okul ücretinin %25 ini ödüyor
AnthZ
AnthZ 21 gün önce
@visro kuş beyinli cahil bilmiyorsan konuşma %125 burs sen para ödemiyorsun üniversite senin orada okuman için para ödüyor demek üniversiteler sıralamalarını yüksek tutmak için öğrencilere ekstra burs veriyor örneğin üniveriste ücreti 100k ise sen hem ücretsiz okuyorsun hem de sana ayda 25k burs veriyor
visro
visro 21 gün önce
@AnthZ Aq %125 burs ne mal
AnthZ
AnthZ 3 aylar önce
@Hafsa Nur ALTUN trigo zor değil zaten %125 burslu hukuk okumak zor
Hafsa Nur ALTUN
Hafsa Nur ALTUN 3 aylar önce
Amınakohim sanki trigonometri çok zormuş gibi konuşmusunuz
MR.PSİKOLOG
MR.PSİKOLOG 3 aylar önce
Çözdüğü sorular 10 yaş iq testi soruları 😂😂😂 Yemeyin bizisssss
ShadowOwner
ShadowOwner 3 aylar önce
Aq gece gece tribe girdim. Soruları Bahar ile birlikte bende çözdüm çoğunu bilemedim. Ali Biçim yalnız değilsin IQ seviyemiz yerlerde 😂
Murat Akbaba
Murat Akbaba 3 aylar önce
mesutun her taklidi mi efsane olur bahardan daha cok bahar 😂😂
Raziee
Raziee 3 aylar önce
Mesutun taklitler mükemmel ya 😂
BlackEvil
BlackEvil 3 aylar önce
Matematik sorularını taş taş geçerek çözüyor ve doğru çözüyor vay be
Eray
Eray Aylar önce
Bu kadın nasıl bu kadar gerçekçi rol yapıyor ya
HızırCan Şenkaya
HızırCan Şenkaya 3 aylar önce
Ali abi bu iş bitmiştir iyi eğlenceler ağa takildi ;))) bir numarasın bu konuda
Murat Akgöz
Murat Akgöz 3 aylar önce
bu videonun çekildiği dönemleri özledik
Mevlüt Öztürk
Mevlüt Öztürk 3 aylar önce
Zor zamanlarda bile gülmemi sağlıyorsunuz. Teşekkürler ablalarımss
XamppW
XamppW 3 aylar önce
@Этот канал Удалён gayler ali pedofili mesutu sikiy 😢
Этот канал Удалён
@AMERİKALI MESUT CAN TOMAY zoruma gidiyor : - /
AMERİKALI MESUT CAN TOMAY
@Этот канал Удалён alışkanlık
Этот канал Удалён
Niye abla diyorlar bunlara ?
Berkay Bulut
Berkay Bulut 3 aylar önce
'Kova kovadır.' ~Ünlü düşünmez bahar candan
Sefa yaman
Sefa yaman 3 aylar önce
Muzlu elmalı soru yanlış
Sade vatandaş.
Sade vatandaş. 3 aylar önce
Sinir sistemimin ne durumda olduğunu test etmek için izledim乁⁠(⁠ ⁠•⁠_⁠•⁠ ⁠)⁠ㄏ
Bayram Kaya
Bayram Kaya 3 aylar önce
Her defasında onlyfanse girmeme gerek kalmadan bahar candanın ayaklarını gösteren tüm ekibe teşekkürler❤
Davut Şahin
Davut Şahin 3 aylar önce
Şu videolardan sonra sizi izleyen kitleyede bi iq testi lazım
AYDIN KOÇ
AYDIN KOÇ 3 aylar önce
Mesut abim sinirini gizleyememiş 😂
Uğur Özkan
Uğur Özkan 3 aylar önce
Kral ruhumu aldı kız Allah için daha almayın ya😂
Gülşen Ebrar ÇAPAR
Gülşen Ebrar ÇAPAR 3 aylar önce
ali biçim soruyu çözmeye yeltenirken gözümün önüne atafen konuşması geldi gece gece gereksiz gülme krizi
Serhat Gözetir
Serhat Gözetir 3 aylar önce
mesut 33-3 te oluyor Ali'ye söyleyin harcaniyorsun nasıl kafayı yemiyorsun anlamıyorum başarılar seviliyorsunuz
Emine Sadıç
Emine Sadıç 3 aylar önce
İşlemi duyduğumda aklıma ilk gelen 33-3=30 oldu. Daha basit düşünürsek böyle de olabiliyor Ali abimsssss
Ugur
Ugur 3 aylar önce
@Emine Sadıç muz ve erigin toplamı 65 degil mi
Mehmet Ali Ziftci
Mehmet Ali Ziftci 3 aylar önce
@Gece Dimitrova ne anlatiyon sen 10 rakam var ve rakamlar sayıları oluşturur
Gece Dimitrova
Gece Dimitrova 3 aylar önce
3 rakamı diyor ya ondan öyle olmuyor sanırım
Mehmet Ali Ziftci
Mehmet Ali Ziftci 3 aylar önce
@ilyas A 4 tane 3 ne oglum ne diyon??
Themis Justice
Themis Justice 3 aylar önce
Benim de aklıma 33-3 gelmişti. Onun da doğru cevap sayılması lazım
Gökdeniz uzun
Gökdeniz uzun 3 aylar önce
muzlu elmalı erikli sorunuzu yanlış açıkladınız abiieeeeğğğğğ 1 elma 40 evet muzun tanesi 15 ve 2. işlemde 4 adet muz var, o yüzden 60 ediyor, 40 elma = 100 3 adet muz 45 eder, elma da 40, erik de 20 ediyor ve böylece = 105 1 adet muz 15, erik de 20 =35 bum be yrak
İZLEMELİYİM
İZLEMELİYİM 3 aylar önce
Cevapları önceden verdiklerine o kadar eminim ki😂😂
Ne Yemek Yapsam
Ne Yemek Yapsam 3 aylar önce
Beykent üniversitesi hukuk bölümünü yüzde yüz bursla kazanan bahar candan ama IQ su yok diyen sen hım peki anlıyorum..
Halil Kara
Halil Kara 3 aylar önce
Ali reizzz gene yazılacam diye yanlış cevaba bile puan vermeye çalışıyor adamsın kral 😂 ❤
cvko
cvko 3 aylar önce
Tamamen bile isteye sinir ve öfke kontrol sistemimi sınamak için izledim. Çinliler görmesin işkence portföylerine bir yenisini ekleyip yöntemlerinde radikal bir değişiklik yapabilir.
Nihal Şahin
Nihal Şahin 3 aylar önce
😂😂😂😂
Gökmen Abalı
Gökmen Abalı 3 aylar önce
@Gurme Öğrenci bem 3 de sldım seiki iyi yie
Seymen Süren
Seymen Süren 3 aylar önce
🤣🤣
Gurme Öğrenci
Gurme Öğrenci 3 aylar önce
@umtlxrd aga sana işkence de yaramaz artık zorlu görevi bitirmişsin
umtlxrd
umtlxrd 3 aylar önce
ben kendimi zorladım o 135 iq da saldm
Uran Hd
Uran Hd 3 aylar önce
Eskisi gibi kahkahalı videolar gelsin be aqaaaaa😢
Müptezel
Müptezel 3 aylar önce
aslında çok zeki ama çokta güzel roleplay yapan bir kardeşimiz bahar candan ablamız, keşke o kafa bendede olsada bu kadar para harcamasam tekellere.
Aslan
Aslan 3 aylar önce
Baharın beyninin durduğu yerde alinin kadire ağlıomusun diye sorması 😂😂😂 evet kadirle beraber hepimiz kan ağlıoruz ali
Aslan
Aslan 3 aylar önce
@ergun ergun bidaha dinle
ergun ergun
ergun ergun 3 aylar önce
Bahar ben kadınlarla ilgileniyorum deyince ali biçim kadire ağlıyomusun diye sordu bence yanlış anlamışsın sen
Ali Olcay
Ali Olcay 3 aylar önce
Ali abi yine kudurdu kadın görünce😂😂😂
Mervan Güney
Mervan Güney 3 aylar önce
Ali Biçim : Hala ayakçımıyız Mesutcan Tomay: Evettt jsjsjasjsj
Sabahat
Sabahat 3 aylar önce
Hahahah
Yusuf
Yusuf 3 aylar önce
O sırada tomay baba : AYAHÇI AMIĞAAA ĞOUİM
HOSTER MAMI
HOSTER MAMI 3 aylar önce
*Yeni Başladım Bende Eğlenceli İçerikler Çekmeye Çalışıyorum Ama Kimse Destek Vermiyor Neden;( Tek Amacım sizi Eğlendirmek Ve Biraz Gelişmek Aranızdan 2-3 Kişi bile Destek çıksa moral ve cesaretlendirmiş olur Şimdiden teşekkür ederim Dostum...* 👊
kZm
kZm 3 aylar önce
Cidden en kolay sorular hep yanlış. Gerçekten özel bir zekası var.
Berat Galin
Berat Galin 3 aylar önce
Bizz gibi Psikolojik sorunlu olan herkez çok mutlu oyesssss 😂
Bayram Kaya
Bayram Kaya 3 aylar önce
Her defasında onlyfanse girmeme gerek kalmadan bahar candanın ayaklarını gösteren tüm ekibe teşekkürler❤
tutku göç
tutku göç 3 aylar önce
Hocam soru cevap yanlış gerçi kız da yanlış herşey yanlış ama çiftcinin kaç koyunu kaldı demiyo kaç koyunu vardı diyo yine 17 yani herşeye aykırı ekip sizi seviyoruz eğlenerek izlemeye devammmm ☺️😁
Ali Gevrek
Ali Gevrek 3 aylar önce
200bin like a Ali abi hipnozla (yada kurgu da olabilir, orası önemli değil :D ) kısa bir süreliğine mülayim, mutahassıp, mazbut bir adam olsun, şu anki halinin tam tersi yani, bence izlenir. Pop müziğinden sonra, tasavvuf müziğine gönül vermiş bir Ali Biçim görmek güzel konu olurdu bence, iyi gülerdik 😃 😂
Ali Gevrek
Ali Gevrek 3 aylar önce
@hilal su yoo, bence tezatlık ilgi çeker :D
hilal su
hilal su 3 aylar önce
Lümpen bohem de hiç çekilmiyor
Aygel Keleş
Aygel Keleş 3 aylar önce
Aliyi dizginlemek için güzel taktik sevdim 👍🏻
Maminizm.21
Maminizm.21 3 aylar önce
Lise öğrencisiyim 12'ye gidiyorum. Aileme yük olmak istemiyorum TRvid'dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim. Bunu sürekli belirtiyorum samimi kalın en iyi dostunuz kendinizsiniz kendinize iyi bakınn.
Derviş Çetin
Derviş Çetin 3 aylar önce
Ali abinin ayakkabısı şantiyede işçilere verilen ayakkabılar gibi😂
Ahmelius
Ahmelius 3 aylar önce
5 puanla dahiliği kaçırdın deyince bastım kahkahayı hahahahha 25:58
Doğan Caylan
Doğan Caylan 3 aylar önce
Hayvanları tahmin etme oyunu gelsin onu özledik 👍
Ali Can
Ali Can 3 aylar önce
Ali biçimin bağırmaması video ya renk katmış kulaklarım zarar görmedi 🎉🎉🎉😂
seideelif
seideelif 3 aylar önce
Ders arası çok güzel oldu. Sizi çok seviyorum iyki varsınız ❤️ bir insanın yüzünü güldürmek çok zordur siz milyonlari güldürüyorsunuz çok değerli bir şey bunu yapa bilmek hakkaten iyki siz..👑
ÖZDİL
ÖZDİL 3 aylar önce
çoksell ne abla, hayat bilgisi ödevini mi yapıyordun
dex morgan
dex morgan 3 aylar önce
@bendiSz LDBMLKDSJSDKLGJDSKLBMCSDŞLGÖSDŞLHDFJKDFHVCÇÖBM DSGLSDGSDH helalsinz
bendiSz
bendiSz 3 aylar önce
@dex morgan Ben 12 saat dersten sonra kola diye pekmez şişesini diktiğimi bilirim, arkadaş klavyede yan yana olan s ile d yi karıştırmış veya yanlışlıkla d ye basmış normaldir
dex morgan
dex morgan 3 aylar önce
nasıl ders calıstıysa sizi kelimesini dizi olarak yazmıs allah yardımcın olsun allah basımızdan eksik etmesin sizii
Yusuf
Yusuf 3 aylar önce
Videoyu izlerken kâh güldüm kâh ağladım lakin en az sizler kadar kaliteli bir video olmuş sonuna kadar izledim her dakikasında ayrı duygulara büründüm Ali biçim ve sevgili Mesut can tomay ağa beyimin ağzından çıkacak olan tek kelime acem mülkü fedadır demek istiyorum ve CF98 elementinden daha kıymetli olan tomay babaya kucak dolusu sevgiler. Ellerinden öperim. 🫶🏻😊
Anıl
Anıl 3 aylar önce
Ağlayacak ne var ki ?
Gökhan—Deniz
Gökhan—Deniz 3 aylar önce
Bir saat günde 8 defa doğruyu gösterir diyen dahi bence bahara yapay zeka entegre etmişler.
Burak Bozkaya
Burak Bozkaya 3 aylar önce
Her videolarını baştan sona izlemişimdir. bu videoyu baştan sona şzleyebilen varsa helal olsun. bu ne karmaşadır ne ne ne ne öldğm lan 9. dk da bitti video benim için:D
Okan Altun
Okan Altun 3 aylar önce
aslında golf sopası sorusunu da doğru bildi. sadece soruyu yanlış okudu. bazı soruları da pek incelemedin cevapladı bu kız dahi ve Türkiyeyi trollüyor :D
Enesakcky46
Enesakcky46 3 aylar önce
Mesut abi şu ali abiye bi IQ testi yap da 100 (6) iq olduğu kesinleşsn .
YUNUS GÜMÜŞ
YUNUS GÜMÜŞ 3 aylar önce
3 tane 3 sorusunun böyle bir cevabı da olur bence 😀 33- 3 = 30
Pinoli
Pinoli 3 aylar önce
Mesut dün seni rüyamda gördüm, bence artık gerçek hayatta görme vaktim gelmiştirssss 😘
Esra Çalıkuşu
Esra Çalıkuşu 3 aylar önce
Boş yere ölçüp vakit almasaydınız onda ne arar zeka 😂
Yılmaz Atalay
Yılmaz Atalay 3 aylar önce
“ Kovaların eşitliği ağır mıdır. “ Ali Biçim
Fyks
Fyks 3 aylar önce
rezil olmamak için cevapları alması dıışında hiçbir sorun yok
Bobby
Bobby 2 aylar önce
Mesuta niye 20 mi 30 mu ne saniye vermiştiniz çocuk süre stresinden kıpkırmızı olmuştu jsjsjsjsj
Alperen Oğuz
Alperen Oğuz 3 aylar önce
33-3 yapmak varken 3 ün küpünü alıp 3 eklemelerini anlamış değilim.
Metin Cünnük
Metin Cünnük 3 aylar önce
@HARUN soru ucu açık 3 tane 3 kullanarak demiş. İşlem zorunluluğu yok şahsen benim de aklıma 33-3 geldi
HARUN
HARUN 3 aylar önce
İşlem yapması gerekiyor işlem. Öyle kafasına göre birleştiremez.
Universe's Space
Universe's Space 3 aylar önce
Edirne turu yapın orda da öğlen ciğer yiyin akşam köfte gece de sabahlayın :D
Can Mercan
Can Mercan 3 aylar önce
IQ Testi sorulan sorulara nasıl yaklaştığını, çözmek için nasıl bir yol izlediğini ölçer. Bahar Candan'ın IQ'su Ali Biçim'den yüksek olduğu 3 tane 3 rakamı sorusunda kesinlikle belli oldu.
Kafiye Arslan
Kafiye Arslan 3 aylar önce
​@dontdoktor bunu demelerini bekliyodum bende
Zeynep Murat
Zeynep Murat 3 aylar önce
@Can Mercan arkada söylemediler mi
Can Mercan
Can Mercan 3 aylar önce
@dontdoktor işte izlenen yoldan kasıt bu. Kadın direkt üssü aldı.
kZm
kZm 3 aylar önce
sadece orada mı :D
dontdoktor
dontdoktor 3 aylar önce
33-3 ?
Gürkan Kulaksız
Gürkan Kulaksız 3 aylar önce
Kafayı yicem ya Ali Biçim 3 üssü 3ün cevabını bilmiyo ve elinde 40klık tel var bu nasıl bi adalet
Ela Nur
Ela Nur 3 aylar önce
19:14 dakikaya dikkat, ali bicim baharin dislerine bakip aynisini yapiyor 😂
Ozge Yilmaz
Ozge Yilmaz 3 aylar önce
kovaların ağırlığının eşit olmasının sebebi kaldırma kuvveti mesutcum kovaların bölünememesi değil içindeki tahta parçasına zaten ağırlığı kadar kaldırma kuvveti uygulandığı için içi sadece su dolu kovayla eşit ağırlıkta.
Ugur
Ugur 3 aylar önce
50-100 arasında nasıl 15 tane 9 vardır bence cvp yanlıs degilmmi 14 olması lazım b,rde muz elma 70 ed,yor erikte 35 ya muz + erik nasıl 35 cıkıyopr
Beyhan Güler
Beyhan Güler 3 aylar önce
Gerçekte olan: makine tepkisiz kaldı Bu kadın aynanın karşısına geçse aynayla bile iletişimi zor kurar
WhyDAYI
WhyDAYI 3 aylar önce
IQ Düşürme seans’ı gibi maşallah 😅
cenk buga
cenk buga 3 aylar önce
Bahar candan zekası bu, fazla mantık beklememek gerekiyor. 🤣🤣
Oğuzhan Berber
Oğuzhan Berber 3 aylar önce
muz ile eriğin toplamı kesin 35 ediyordur mesut aynen kanka
Bobby
Bobby 2 aylar önce
Soruların cevaplarını Ali abi hesapladiysa kessin doğrudur sjsjsjsj
qopoy dnon
qopoy dnon 3 aylar önce
Aq gece gece tribe girdim. Soruları Bahar ile birlikte bende çözdüm çoğunu bilemedim. Ali Biçim yalnız değilsin IQ seviyemiz yerlerde
damla
damla 3 aylar önce
Mesutun bakışları her şeyi açıklıyor
supracalifra
supracalifra 3 aylar önce
video boyunca sadece baharın beden diliyle ne anlatmaya çalıştığını düşündüm bence bu daha zor bi iq testi
Emrah Zorlu
Emrah Zorlu 3 aylar önce
babamın dondurma fabrikası yok diye ağlayan Zeki 🤔🙂👏
Cemre
Cemre 3 aylar önce
Abi reyting olsun diye rol yapiyor zaten inaniyor musunuz
Emirhan
Emirhan 3 aylar önce
Bilal göregenle renk testi yaptık videosu gibi bişi olmuş buda
isa türkmen
isa türkmen Aylar önce
Bahar candan çok akıllı bir varlık böyle salakmış gibi durduğuna bakmayın. Bu şekilde meşur oldu bu kız
Ne Yemek Yapsam
Ne Yemek Yapsam 3 aylar önce
@Emirhan sence çalışkana benziyor mu? Ciddi soruyorum dürüst ol. Oturup saatlerce ders çalışacak bir çalışkanlıkmvar mı kendisinde ? Bizim okul birincisi vardı uluslararası nı kazandı çünkü Zeki değil çalışkandı ben okul 3.sü bile değildim dersi derste dinlerdim Boğaziçi’ni kazandım. Yani çalışkanlıkla kazanırsın ama ezbere bir sistemdir üniversite sınavında seni Beykenti yüzde yüz Bursa asla götürmez. Bence sen karıştırıyorsun.
Emirhan
Emirhan 3 aylar önce
@Ne Yemek Yapsam Çalışkanlık kavramıyla zeka kavramını baya karıştırıyorsun sen
Ne Yemek Yapsam
Ne Yemek Yapsam 3 aylar önce
Kadın Beykent hukuğu yüzde yüz bursla kazanmış Buda gelmiş burda 1 IQ luk esprisini konuşturma derdinde 😁😁😁
ARVİS KESER
ARVİS KESER 3 aylar önce
Videodan daha komik yorum amq
Sinemadaki Yabancı
Sinemadaki Yabancı 3 aylar önce
dayı ben bu sorularla teste girsem 400 falan çıkar ultra mega zeka olur 🙂🙃
Mustafa Yurttaş
Mustafa Yurttaş 3 aylar önce
11:50 abi avcıların ortasında öyle sorular sormadan da bıçaklıyorlar 🎉
Prometheus
Prometheus 3 aylar önce
0.888'in 0.8'den büyük olduğunu (negatifken küçük) bilmeyen biri muhtemelen sadece, ali biçim ve mesut can tomay'ın yaptığı IQ testinde çok zeki çıkar 🤣🤣
KermiD
KermiD 3 aylar önce
Kanka karşısinda - var dikkatli bak ilk bende oyle düşündüm sonra eksini gordum
Konca Gurel
Konca Gurel Aylar önce
Bahar takma dis mi takmis?
FF WOQS
FF WOQS 3 aylar önce
geçen yıl ki kuzum le aynı iq yu almiştır tebrikler
Tattoo studio
Tattoo studio 3 aylar önce
Defter çanta papatya bardak hepsi alakasız diyor ya inanılmaz 😂 papatya canlı diğerleri cansız canım
Modernebeanne
Modernebeanne 3 aylar önce
Mesut’un her lafına güldüm inanılmaz komiksin 😂😂😂
Halil Kurt
Halil Kurt 3 aylar önce
videonun sonuna doğru hatunun müthiş yorulduğunu ve bunaldığını gördünüz mü :D video bittiği gibi takılmaya kaçtığına yemin edebilirim :D
Herhangi Biri
Herhangi Biri 3 aylar önce
Bahar: Kadın modası ile ilgileniyorum, yani modada ki kadın. Ali Bçm: Analadolu yakası Moda? :d :D
ahmett_emiin
ahmett_emiin 3 aylar önce
08:24 güç tasarrufu moduna geçmiş. 🤣
Tarık Çelebi
Tarık Çelebi 3 aylar önce
Allahım bunlarla video çekmeden ölmek istemiyorum yarabbi
qeuzp
qeuzp 3 aylar önce
mesut bahar candan`nın taklidini yapması çok komik
Esin Uzun
Esin Uzun 3 aylar önce
Mesut abiye bakınca gülesim geliyo😂
Bayram Kaya
Bayram Kaya 3 aylar önce
Her defasında onlyfanse girmeme gerek kalmadan bahar candanın ayaklarını gösteren tüm ekibe teşekkürler
The Bışune
The Bışune 3 aylar önce
bahar candanın dişleri gözümüzü almasın diye girişi siyah beyaz yapan düşünceli insanlar helal olsun sizlere
Emir Yiğit
Emir Yiğit 3 aylar önce
Soruları aynı anda bende çözdüm bahardan yüksek almış olmam lazım
MURAT ALTAN
MURAT ALTAN 3 aylar önce
Dakika 6.00 Mesut Can tomayın kesinlikle haklı olduğu dakikalardan biri
Yılmaz Polat
Yılmaz Polat 3 aylar önce
Ali biçim bahar hanım 30 saniye var Ali biçim yani 1/5 günümüz var😂😂
Zeynep Erdem
Zeynep Erdem Aylar önce
sınıfta kendini samimi sanan kızın hareketler = baharın bu videodaki hareketleri
Ender Kaynak
Ender Kaynak 3 aylar önce
Evet krallar mahsun karaca ile de bir video gelir artik bomba bir ekip olacak kesin Rıdvan abiyi de unutmayalım
Yusuf Doğan
Yusuf Doğan 3 aylar önce
Mesut abiye üstün hizmet madalyası verilmeli
Ali Demir
Ali Demir 3 aylar önce
Bahar hanım ve iliq, pardon İQ testi bir yana👍🏾. Videonun arasına bomba adamlardan bir tanesi geldi. Röportaj Adam ile umarım video çekmişsinizdir. Sabırla, sevgiyle bekliyoruz. Seviliyorsunuz. 😄
Sonraki
Hipnoz Olduk Ne Söylerse Yaptık !
22:25
Southwest Airlines Announcement - SNL
2:13
Afyon Lezzet Ve Huzur Turu | Vlog
50:48
görünümler 1 600 000
GÜLDÜR 100 TL KAZAN ! w/ @bicimali
20:42
Sıfır Bir Müfettiş Koğuşa Gelir
0:59
Gönül Dağı 83. Bölüm
2:35:52
görünümler 1 149 233
Enes Batur Melih'e acımıyor #shorts
0:40
Kız isteme karakterleri #Shorts
0:34