Karanlık

BÜYÜK , ORTA VEYA KÜÇÜK SOS YARIŞMASI ! w/

Ali Biçim
Abone ol
görünümler 1 699 965
100% 100 000 0

Genshin Impact indirmek için; mhy.link/4664PNA6
Alp Dağları’ndaki Etkinliği tekrar izlemek için; www.youtube.com/watch?v=ABZyx...
@Genshin Impact

Herkese merhaba :)

Ben Ali Biçim, bugün sevgili partnerim Mesut Can Tomay ve sevgili bacım Eda Biçim ile birlikte geçmişte çektiğimiz '' Büyük Orta veya Küçük '' videosunu çok sevdiğiniz için onun kardeşi sayılabilecek '' Büyük Orta veya Küçük Sos Yarışması '' çektik en az '' Büyük Orta veya Küçük '' videosu kadar keyifli bir video oldu çekerken çok eğlendik umarım sizlerde izlerken bi o kadar eğlenirsiniz, iyi seyirler (:

ALİ BİÇİM'İ YALAN MAKİNESİNE BAĞLADIK : www.youtube.com/watch?v=m-nBK...

🛎 TRvid Kanalıma Abone Olmak İçin: bit.ly/2Yp4gNo
🔭Instagram: bit.ly/2DVPDaI
📬İletişim: alibicim@welogsocial.com

katma

 

14 Oca 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 2 164
Zeynep Köse
Eda için hiç sınır yok önüne ne koysalar yiyor bayılıyorum hssjjsjw
Recep Özdoğan
Mutlu eden insanlar iyi ki varlar emeğinize sağlık 🙏
Jan
Kapalı havalarda çektiğiniz drinkoları çok özledik, eski drinko konseptleri gelsinssss
yunus emre
Eda biçimin ben bu sabah diyete girdim demesi 🤪 ve masadaki herşeyi süpürmesi sen idolümsün ya 😂
Eren YOLCU
Ali abi yıllanmış şarap gibisin yaşlaandıkca güzelleşiyon öz abim öptüm :*
ÖMER HAFIZOĞLU
Abim bol bol yemek videolari gelsin istahimiz açılsın kilo alalım sporcu adamız yememiz lazım: )
alper özün
değişmeyen tek şey ali abimins acındırma paketleriss.
Elbette kazanırım 🖐️
Mesut ne kadar alaycı bir dille söylesede Ali biçimin bizim yorumlarimizi okuyup önemsemesi takipcilerini ne kadar düşündüğünü gösteriyor seviyorum seni lan😂😍😄🌼
⚔️KuRabia 🍪
Eda hiç yadırgamadan her şeyi yedi ya 😮🙃
𝐑𝐄𝐂𝐄𝐏 𝐀𝐑𝐒𝐋𝐀𝐍
ah be ali abimin sizinle yeni yıla girmek ne güzel şey🖤
DELİ OLAN BİR KIZ
Videolar biraz daha uzun olsun be abim, Doyamıyoruz size. 💜💜
Ogün Çekiç
Sonuna kadar hakettiği 10 TL’yi kazanan Ali abimi tebrik ederim 🥳
İsmet Bitek
Şöyle 3-4 saatlik video atsanız ya kral doyamıyoeuz 💕
Zelal Yıldırım
Yahu şu cezalı videolarda bir kere de mesut hakkıyla oynasın büyük gelmesine rağmen az döküp ucundan yemek nedir bütün yemek videolarında böyle adam bee 😅😅
naz_yeterli
Bir kaç gündür kendimi hiç iyi hissetmiyordum bu video sayesinde artık çok daha iyiyim. Teşekkürler Ali Biçim , Mesut Can Tomay ve Eda Biçim...
Zehra Eliyeva
yav aşırı iyisiniz,bayılıyorum size,Azerbaycandan izliyorum,kucak dolusu selamlar🇦🇿🇹🇷
Edanur Yıldız
Her zaman ki gibi mükemmel bir video ✨
Yusuf Vural
Abi cidden seni ilk Zaman'larından beri izliyorum ve artık yalvarıyorum yeni formatlar ile gelin cidden baymaya başladı
Mert Üzüm
Yine güzel video ayakcı Ali abim :)
Fatma Kendir
Ali'nin yıllardır oynanan oyunları anlamaması ama her seferinde aldıkları reklamı haber spikeri gibi sunması beni benden alıyor
Sonraki
Surviving The Total Wipeout Challenge...
19:26
Surviving The Total Wipeout Challenge...
19:26