Karanlık

Azize 2. Bölüm Fragmanı - 2

KanalD
Abone ol
görünümler 891 417
98% 8 763 151

Azize 2. Bölüm Fragmanı - 2 yayında! Kartal ve Azize karşı karşıya geliyor!
Azize, yaşadığı kötü olaylardan dolayı Alpanların evinden kaçmaya çalışır. Ancak Kartal'ın onu bırakmaya niyeti yoktur. Balkan'ın başına gelenlerin bir şekilde Azize ile bağlantılı olduğunu düşünür.
Diğer taraftan yaşanacakları ön gören Yıldız, Azize'yi Kartal konusunda uyarır! Kartal'ı inandırmak için daha fazla çaba sarf etmesi gerektiğinden bahseder. Bu sırada Tuna ile Yıldız arasında da büyük bir gerilim vardır.
Azize'nin peşine düşen Kartal sonunda onu yakalar. Azize'ye soracak çok sorusu vardır. Ancak en önemlisi Balkan ile ilgili olanıdır. Sonunda Kartal'a karşı tetiğini çeken Azize hiç ummadığı bir tepki ile karşılaşır. Kartal, kendisini kurtaran meleğinin canını almasından da gocunmaz. Aldığı bu tepki Azize'yi oldukça şaşırtır!
Kartal ve Azize arasında neler olacak?
Azize yeni bölümüyle Salı 20.00'da Kanal D'de!

Eğlence

katma

 

22 Nov 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 80
red alis
red alis 6 aylar önce
🔝🔝🔝
Ramil Ahmed
Ramil Ahmed 7 aylar önce
bir saatlik isdiyorum lutfen verin
gheziel Nadia
gheziel Nadia 7 aylar önce
کثير حلو مسلسل❤
Axmed Aliyev
Axmed Aliyev 7 aylar önce
Azeri qardashlarim salí ne zaman?
نانو النانو
نانو النانو 7 aylar önce
نبغى ترجمه للعربيه مع البث المباشر اذا ممكن 😭
Widad Shaquli
Widad Shaquli 7 aylar önce
Azize nin tam bölümlerini bulan var mi?
Merve İnce
Merve İnce 7 aylar önce
TRvid a canlı yayın koymayı düşünmüyonuz mu acaba
Selvet Behtin
Selvet Behtin 7 aylar önce
Harika bir dizi
لاء عبد
لاء عبد 7 aylar önce
😍
Cdc Melyer
Cdc Melyer 7 aylar önce
merhaba tam bölümleri nerede görebilirim
Kamel Louafi
Kamel Louafi 7 aylar önce
Seyah beyaz ask
Gokhan seni sevi yorum
حلوو Aizie
Nergiz Agazade
Nergiz Agazade 7 aylar önce
Ferhat ve şirin
Зимняя Вишня
orjinal bir senari yazsaniz siyah beyaz askin farkli versiyonu olmamis
لصـمـتي حکآيـه
😭💯🦋
لصـمـتي حکآيـه
🥺💘
Elchin Salehov
Elchin Salehov 7 aylar önce
Allahim Hande niye bu kadar guzel?
Habib Qureshi
Habib Qureshi 7 aylar önce
Nice series
Elşad Orucov
Elşad Orucov 7 aylar önce
Geleneksel duamizi edelim Allah bu diziye Arkasokaklar omru versin
Omer Yusbov
Omer Yusbov 7 aylar önce
Muhtesem
Scenic Renault
Scenic Renault 7 aylar önce
Siyah beyaz in taklidi gibi
ilahe memmedova
ilahe memmedova 7 aylar önce
Cox tez bilindi. Bu ne ya. Biraz tafini cikaramadik
Sengul Oran
Sengul Oran 7 aylar önce
Azize o kadarmi ruhsuz oynanir hiç guzel degil. Bugra Gulsoy sayesinde izlenir.
Selim Yılmaz
Selim Yılmaz 7 aylar önce
Balkan 18 yıldır içeride ve 7-8 yaşlarında kızı var nasıl oluyor senaryo
Şevval ŞIVĞIN
Şevval ŞIVĞIN 7 aylar önce
Bu tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar tekrar final olsun inşallah amin
ziya yusifov
ziya yusifov 7 aylar önce
Mirandan sora...Kartal da efsane olacaq bence....Kartal Azize awki
ziya yusifov
ziya yusifov 7 aylar önce
3 fraqman da gelsin...sebirsizlikle gozluyuruk...
Esra E.
Esra E. 7 aylar önce
Bayildim diziye 😍😍
Açelya Taşdemir
Açelya Taşdemir 7 aylar önce
Keşke bu diziyi başka yerde yayinlansaydi neden kanal d!!
Beyza Demir
Beyza Demir 7 aylar önce
siyah beyaz aşk a çok benzettim
Skyra Aİ
Skyra Aİ 7 aylar önce
Ya bu dizinin kurgusunda kötüler olacak kötü olaylarda olacak ne çok kesmişsiniz daha ilk bölümden anlaşıldı sonraki bölümlerde kurgunun hakkı verilmeden düz geçilecek. 😒 ▪Hemşireyle koridorda konuşma (ne vardı burada kesilecek anlamadım) ▪Balkan'ın karısına kötü bakması (sanki çok iyi bir kocaydıda kesince kötülüğü hafifledi ha ne de çok hafifledi çok inandırıcı) ▪Azize'nin masajda yumruklaması -ki bu detay zaten o sahnenin tek çarpıcı tek sihiriydi- (sanki başka hiçbir dizide bu durum yoktu) ▪Telsiz konuşması (Vurmasında sorun yok ama telsizde başkomiser okan ben yakınım demesi büyük arıza büyük sorundu aman aman onu kesmezsek olmaz) ▪Azize'ye rüşvet teklifi (ki reddettiği için özellikle gurur duyulması gerekirken kesersek daha iyi olur çünkü cihazla kabul ettirmesini çok saygılı bi hareket önceki basit parayı reddetmesini göstermemeliyiz, tezatlığı görüyormusunuz o ilk teklifi reddedip bu ikinci teklifle kabul ettirmesini göstermek daha gurur verici bişeyken gerisini siz düşünün) ▪Balkan'ın Yaman'ın eline çayı dökmesi (yazık çocuğa tabi canım görülmemeli o çünkü Balkan karakterini vicdanlı göstermeliyiz o kadar da olmaz aaa cık cık) Ve daha niceleri kesilmiş mantıksız ve de gereksiz yere bu gibi detayların olması bu kurgunun hakkını verip vurguluyor neden kesildiğini anlamıyorum anlamakta istemiyorum. Madem böyle diziler hep kısıtlanacak çekmesin Türkiye böyle kurguları açıkcası yumuşatılmış sivri köşeleri ovulmuş versiyonuyla izlemek hiçte hoş değil. 🙂 Ha birde çekilmediği çekilse bile böyle yumuşatılarak kısıtlanarak konulduğu zaman süre zarfında millet düzelirse o zaman hak vereceğim. Zira nette gereksiz duyar kasanlar kadar saçma duruyor dizinin bu hale gelmesi.
Χρήστος Κυριακόπουλος
wow!!!!the expectations are too high!!!Hande and Bugra, raised the barre even more!!!!I cannot wait for the second, consecutive episode!
Фатима Машаева
Ya pisey soraçam Ben Kazahistanlyim turk diziylerini ptoynu izliyorum.ama by kanal D hiç tak parça atmiyor neden açaba bilen varmi bizde bi kanal D yok baska kanalar var bi bu yok ya sinir ollyom sunu Full yukloyun abi ne bu boyle.Kusura bakmayin Turkcam icin
Mələk Məstanova
Mələk Məstanova 7 aylar önce
Efsanee yaaa.😍😍😍
engin dinçsoy
engin dinçsoy 7 aylar önce
handenin oyunculuğu șöyleymiș de kötüymüş de falan falan. dünyanın en güzel yüzü seçilen kadını izliyoruz biz. izlemeyen defolup gidebilir. kıskançlar. handeyi kıskanan herkes buraya toplanmış yorumların özeti bu
derry can
derry can 7 aylar önce
Niye böyle güzel diziler yerine saçma sapan diziler izleniyor anlamıyorum. Halka ve kuzgun gibi kaliteli diziler reyting yüzünden final yaptı. İnşallah bu da yapmaz. Halkımız keşke saçma sapan zengin oğlan fakir kız romantik komedileri yerine bu dizilere baksa.
Qaçayeva Ilahe
Qaçayeva Ilahe 7 aylar önce
Bence bu dizi reytingleri yikmali Mesala. Hercai reytingleri yikdi ama hic bi anlami yok Hep anlamli insanlara bisey oyreden diziler cabuk final yapar,anlamsiz diziler reytinq kirar Adaletsiz dunya bi kere 😦😦
ilkim Damla
ilkim Damla 7 aylar önce
Konu ne kadar güzel olursa olsun dedenin geri kalan oyuncuları ne kadar iyi olursa olsun Hande olmamış oyunculuğu iyi değil kafası olmazsa yani yüzü olmazsa Kısacası oyunculuğu olmuyor zorlamanın bir anlamı yok
Loup Solitude
Loup Solitude 7 aylar önce
Bu dizi fazla gitmez, arnavutlarin çogu protesto ediyo.
Ismet Duz
Ismet Duz 7 aylar önce
elim ayagim titriyor gelsin su 2 bolum EFSANEEEE!!!
Leyla leylaa
Leyla leylaa 7 aylar önce
Saçma bir dizi bu ne ya
gülüm nəcibəyli
gülüm nəcibəyli 7 aylar önce
Balkan ölmedi
Nihat Quliyev
Nihat Quliyev 7 aylar önce
Balkan ölməsin
ibrahim Mensimov
ibrahim Mensimov 7 aylar önce
Evsane bu dizi
ŞAFAK GURBANOVA
ŞAFAK GURBANOVA 7 aylar önce
Abi isim koymaya ne zorlanmissiniz ama isim çok basit "Siyaz Beyaz Aşk 2" olsaydı Azize de Asliyla Ferhatin kızı olsaydı ailesinin öldüren den intikam alırken aşık olsaydı aha oldu bitti. Birez yenilik lan aynı senaryoyu ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorsunuz. Iyi günler
Dilara Ayse Murt
Dilara Ayse Murt 7 aylar önce
Aynı siyah beyaz aşk gibi
Betül Aticioglu
Betül Aticioglu 7 aylar önce
Biraz siyah beyaz aşka benzemiş
Sen anlat karadeniz Sen anlat karadeniz
Olayyy fragman. Bu dizi superr
hande ercel die hard fan
My best hande ercel....is there love you
Wendy Ram
Wendy Ram 7 aylar önce
I recognize some scenes or part of Siyah Beyaz Ask in tbis serial..she will end up marrying Kartal and fall in love with him. very nice serial.
super super
super super 7 aylar önce
اعلان مشوق 😍🔥 شكراً على الترجمة العربية
Аслан Мамедова
👍👍👍👍👍👍
Selda Colak
Selda Colak 7 aylar önce
Bu adam olmediyse azizeyi yasatmaz o zaman dizi biter🙈🙈
samara samara
samara samara 7 aylar önce
مسلسل رائع رائع اتمنى ان يرتفع الريت اكثر 😍😍😍😍😍🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
kiora unny
kiora unny 7 aylar önce
Ya noldu bu siyah beyaz aşk ilk bölüm gibi sksksksls hatta yer de aynı?????
Evin Çakır
Evin Çakır 7 aylar önce
En sevdiğim oyuncular burda Buğra hande ve hayranı olduğum mustafa Yıldıran çok seviyorum ama kötü roldesin inşallah ölmezsinde dizi hep seni izlerim bayılıyorum snaa ❤❤❤
Nergiza Aslan
Nergiza Aslan 7 aylar önce
Dizi çok güzel ama bu kızın oyunculuğunu beğenmiyorum .hafif kalıyor bu diziye tam ayak uyduramıyor . heyecan veremiyor. yapmacik geliyor .yaaa peşinden koşuyorlar insan bi gerçek mış gibi korkar falan ama bu kız sanki parkta oyun oynuyormuş gibi yaaa.kısacası....
lale seferova
lale seferova 7 aylar önce
Bombaaaaaa
papatya seven
papatya seven 7 aylar önce
Neymissin Trendyol inadına siteye girmicem inadınaa
Моя Вкусная Еда
Bolumleri butun yukleyin baxmag isdeyirem mende Ama rasiyada yasayram baca bilmirem off😑☹️
Zek Zek
Zek Zek 7 aylar önce
Hande sercelin oldugu hiçbir dizi gözüme guzel gelmiyor
Sa.12.11
Sa.12.11 7 aylar önce
🥺♥️♥️♥️♥️ thanks
cat heart bear
cat heart bear 7 aylar önce
Balkan ölmedi mi beh
Beşiktaş 1903
Beşiktaş 1903 7 aylar önce
Şimdi bu dizinin tutmayacağini söyleyenler.. nasil güzel mi dizi Hande ercel abla oyunculuk efsane Buğra abi 😍çok güzel inşhallah reyting kurbani olmaz ya .... çok güzel bayildim 🥰:)
Gulum Kerimova
Gulum Kerimova 7 aylar önce
Siyah Bəyaz aşk seryalınına bənzəyir
Irmak Erdem
Irmak Erdem 7 aylar önce
10 numara dizi👌🏾👌🏾👌🏾👌🏾
Ayperi Memmedova
Ayperi Memmedova 7 aylar önce
Tutku akiyor diziden
Malak Jaber
Malak Jaber 7 aylar önce
🤩😍😍😍💥🔥🔥🔥
Berrin Battal
Berrin Battal 7 aylar önce
Bu diziyi görünce kimin aklına “HALKA” geliyor? Allah’ım nolur sonu onun gibi olmasın. 🙏🏻🙏🏻
Gülbeyaz Söylemez
Gülbeyaz Söylemez 7 aylar önce
Siyah beyaz aşk a tek benzeten ben miyim
Gülbeyaz Söylemez
Gülbeyaz Söylemez 7 aylar önce
Hadi yaaa harbi misin? Isine bak istersen
Şahmeran
Şahmeran 7 aylar önce
evet sadece sen benzetiyorsun
Seval Filizfidanoğlu
Seval Filizfidanoğlu 7 aylar önce
Siyah beyaz aşkta böyle başlamıştı
Gghhgdd Bgssfgghd
Gghhgdd Bgssfgghd 7 aylar önce
Lan ben hande erçeli bu kadar güzel bilmezdim. Çook güzel laan
Zeynep Lort
Zeynep Lort 7 aylar önce
Dizi siyah beyaz aşk a benzetilmiş
Şahmeran
Şahmeran 7 aylar önce
@Zeynep Lort vurmayacak yakalanıp tekrar alpanlar ailesine gidecek ve Aslı'nın abisi vuruldu hatta öldü evet ama burada kardeşi.
Zeynep Lort
Zeynep Lort 7 aylar önce
@Şahmeran ayrıca siyah beyaz ask ta da abisini öldürmüşlerdi bu dizi de de aynisi oldu
Zeynep Lort
Zeynep Lort 7 aylar önce
@Şahmeran 2.bölümde bence kartalı vurucak ve iyileştirecek. Ki aslı doktor veyahut hemsire bi farkı yok. Ben diziyi sevdim sadece benzetilmiş dedim
Şahmeran
Şahmeran 7 aylar önce
@Zeynep Lort Kötü bir adamı vurup iyileştirmesi derken? Kartal'ı o vurmadı? İntikamı sadece Balkandaydı. Ve Aslı gibi doktor değil sadece hemşire. Baskı altında olduğu için Kartal'ın yanındaydı hep. Benzeyen taraf yok sadece iyi kız kötü adam diye benzettiniz o kadar
Zeynep Lort
Zeynep Lort 7 aylar önce
@Şahmeran kötü adam ve hemsire bu1 Hemsirenim kötü adamı evine alması bu 2 Hemsirenin kotu adamı vurup iyilestirmesi bu 3 Daha da var
metin Sengan
metin Sengan 7 aylar önce
Güney yine yolunda kuzey duymasın
Miray Tekin
Miray Tekin 7 aylar önce
Balkan bence hemen ölmemeliydi...
Cavid Agayev
Cavid Agayev 7 aylar önce
fragman efsane............bence azize ile iş birliyini balkanin karisi yapti kafasina silah tutanda oydu
Masal Kaleli
Masal Kaleli 7 aylar önce
Yaaa. Cok guzel bir dizi yaaa Kartal💗Azize. Aski Umari sonu iyi olur
gonca bulut
gonca bulut 7 aylar önce
Bu dızı ne simdi
echeveria moon
echeveria moon 7 aylar önce
Şimdi sıra biz seyircide.
Shemshat Haidova
Shemshat Haidova 7 aylar önce
su dizinide insalla full bolum yuklersiniz senarist abiler ablar seyirjilerein sesini duyarsynyz kanal d ulkede yoklar insalla izlerler renting kurbanu olmaz
Sonraki
N'olur Ayrılalım 1. Bölüm
2:03:49
görünümler 1 200 000
Azize 2nd Episode Trailer
01:02
görünümler 1 200 000
Rushing My Fiance To The Emergency Room!!
12:12
Mr. Wrong (Bay Yanlis) Episode 3
2:08:12
Azize Episode 5 Trailer
01:08
görünümler 574 000
Azize Episode 3 Trailer
01:06
görünümler 1 100 000
Sen Çal Kapımı 1. Bölüm
2:08:26
görünümler 2 600 000
Mr. Wrong (Bay Yanlis) Episode 2
1:55:13
görünümler 1 200 000
Azize Episode 6 Trailer - 4
01:10
görünümler 749 000
Azize Episode 4 Trailer - 2
01:11
görünümler 516 000
Azize Episode 4 Trailer
01:08
görünümler 558 000
TOPLA PUANI VER CEZAYI!!
27:17
görünümler 1 139 371