Karanlık

Arka Sokaklar 557.Bölüm Fragmanı! - YENİ SEZON

Arka Sokaklar
Abone ol
görünümler 678 708
97% 6 609 178

Arka Sokaklar 557. Bölüm Fragmanı yayında! Engin Müdür vuruluyor!
Gizli görev sırasında ekibi üzen bir durum yaşanıyor. Engin Müdür, müdahale ettiği olay sırasında vuruluyor. Engin, hemen hastaneye kaldırılıyor. Sağlık durumu hakkında bilgi alamayan ekip ise, çaresizce ondan gelecek haberi bekliyor. Ekip bu arada çocukları kullanan bir çetenin peşine düşüyor. Operasyonla çocukları çetenin elinden kurtarmaya çalışıyor. Bir üzüntülü haber de Hüsnü'ye geliyor. Tekin'e yatıştırıcı verip yatağa bağlayan bir olay yüzünden büyük şaşkınlık yaşıyor.

Arka Sokaklar, 15. Sezonu ile Cuma akşamı saat 20.00'da Kanal D’de…

GENEL HİKAYE
Yüzyıllara meydan okuyan, büyülü, kocaman bir şehir ; İstanbul. Ve bu şehrin her sokağını, herkes için daha güzel, daha ‘yaşanır’ bir yer yapmak uğruna her türlü kötülüğe ve sıkıntıya meydan okuyan yürekli polislerimiz…
İstanbul Polis Teşkilatı Asayiş Şube’de görev yapan ‘sivil’ bir ekip, minibüsleriyle bu metropolün sokaklarını arşınlamakta ve karşılarına çıkan her türlü kanunsuzlukla savaşmaktadırlar. Polislerimiz, görevleri sırasında, değişik ve çeşitli insan hikayeleriyle sürekli karşılaşmaktadır. Zaman zaman gülümseten, zaman zaman da iç burkan bu hikayelere; meslek yıllarının tecrübesi ve ‘babalığıyla’ yaklaşan, ekibin diğer genç üyelerine de yol gösteren Rıza Baba olur. Rıza Baba; ekibe, hem mesleğe hem de hayata dair pek çok şeyi öğretecek, unutulanları hatırlatacaktır.
Kısacası, polislerimizin ve ailelerinin hayatları ile İstanbul sokaklarının serüveni iç içe geçecek, kahramanlarımız; sevinçte, kederde, aşkta ve yalnızlıkta her zaman birbirlerinin yanında olacaklar. İçlerinden biri tökezlediğinde hep birlikte ona destek olup ayağa kaldıracaklar.
Yapımcı : Erler Film / Türker İnanoğlu
Yönetmen: Orhan Oğuz
Genel Koordinatör: Yılmaz Ekmekçi
Senaryo Danışmanı: Ahmet Yurdakul
Senaryo: Ozan Yurdakul, Sinan Yurdakul
Oyuncular: Zafer Ergin (Rıza Baba), Şevket Çoruh (Mesut), Özgür Ozan (Hüsnü), İlker İnanoğlu (Engin), Oya Okar (Selin), Alp Korkmaz (Ali), Ozan Çobanoğlu (Hakan), Merve Oflaz (Bahar), Nazlı Tosunoğlu (Nazike), Yiğitcan Ergin (Cemal), Ela Yörüklü (Ezgi), Hülya Kalebayır Çelik (Ayla), Tunç Oğuz (Arda), Yüsra Geyik (Zeliha), Onur Bay (Tekin), Kerimhan Duman (Tunç), Ecem öz (Şule), Elvan Dişli (Pınar), Efe Günay (Haydarberk), Ada Baykan (Zeyno Bebek), Garip Kont
Arka Sokaklar dizisinin tüm bölümleri için 👉 bit.ly/2FQFWiD

katma

 

14 Sep 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Favourite's TV
Favourite's TV Gün önce
Arkadaşlar 237 ci bölümün fragmanıyla aynı şeyler oluyoo))))
Cavid İbrahimov
Cavid İbrahimov Gün önce
Tekine ne olmus???
Tr. bangtanboys _kook97
Bu dizi ölümsüz hiç bitmicek yönetmene burdan selamlar senaryo çok iyi tutuyor
Ceylin in çok güzel dunyası
Ya tekine içim gitti
Semra Ardan
Semra Ardan Gün önce
Allah bütün güzel dizilere arka sokaklar ömrü versin😂aslında Allah bize arka sokaklar ömrü versin😂
gokhan Ersoy
gokhan Ersoy 2 gün önce
Dizimiz hiç bitmesin 🙏🙏🙏
#KPOPYASAKLANMAYACAK armyblink
Allah bu diziye arka sokaklar ömrü versin
Kbeua AUrum
Kbeua AUrum 3 gün önce
Arka sokaklar finalini muhafız Hakan a baglayacaklar diye korkuyorum.
Ayse 1653
Ayse 1653 3 gün önce
15 sezon ne ya😂
ROYA Kasumova
ROYA Kasumova 3 gün önce
нібвбвбівбаьябаьвь
çicek abbas
çicek abbas 3 gün önce
maga beee
Devid Anderson
Devid Anderson 3 gün önce
Çox sevdiyim dizidi En çoxda komiser Muradnan Zeynəb👍1000likə
Sahar Mohammadi
Sahar Mohammadi 3 gün önce
Özlem Çınarı diziye geri döndürün onsuz dizi çöp
jodalive yasin
jodalive yasin 3 gün önce
Bence arka sokaklar M.Ö önce ilk bölümü yayınlamış
Pakize Ergun keleş
Pakize Ergun keleş 3 gün önce
Saçmalığa bakar mısınız sezon finalinde diğer ay nikahımız var dedi selin mesut çifti ardan 3.5 4 ay geçti hala evlenmemişler herkes tatilini bile yapmış gelmiş selin mesut çiftine zaman aynı kalmış galiba
Sakip Celik
Sakip Celik 3 gün önce
Aga beeeeee tekin olmazsa az 😯😯😯😯😯😯😯😯
Yusufemin Gunel
Yusufemin Gunel 3 gün önce
Tekin ölürse şuan İzliyom diziyi bırakırım
İlhan Akkaya
İlhan Akkaya 3 gün önce
Tekin ölmesin ölürse dizinin keyfi kaçar
Aziz Ekici
Aziz Ekici 3 gün önce
Can sıkıntısndan izliyim dedim saçmalıktan başka bir şey yok
Leyla Çetin
Leyla Çetin 3 gün önce
Allahım ne olur tekine bir şey olmasın çabucak bu kötü günleride atlatır inşallah
Aslışah Çalar
Aslışah Çalar 4 gün önce
Olm bu filmi kopyalayıp yayınlarsam tarihi eser kaçakçılığından içeri atarlar yeminle sjsjsjsj
Ozan Uzun
Ozan Uzun 4 gün önce
Keşke dinazor olsaydım da bugünleri görmeseydim :D
Tolga Özden
Tolga Özden 4 gün önce
Tekine ne olmus
lost savyer
lost savyer 4 gün önce
Hala nasıl izleyen var ya phcşjfjp
Sevde Orhan
Sevde Orhan 4 gün önce
Yasemin, Melek, Sinan, Murat gelsin. Eskilerden birileri gelsin isteyenler +1 beğenin
ALPEREN BABA
ALPEREN BABA 4 gün önce
Bomba geliyor
Kaanaksoy Aksoy
Kaanaksoy Aksoy 4 gün önce
benden 3 yaş büyük dizi ya
Zeynep Sevinç
Zeynep Sevinç 4 gün önce
tekine ne zaman ne oldu neyi kaçırdım ben
winter bear jk
winter bear jk 4 gün önce
Tekine ne olmuş
Gece yıldızı
Gece yıldızı 4 gün önce
Yeni logoya bayıldım kırmızı:arka sokaklar, mavi:15. Sezon 😃👏
oyuncu sporcu. hd
oyuncu sporcu. hd 4 gün önce
Tekin koronaya yakalandı
oyuncu sporcu. hd
oyuncu sporcu. hd 4 gün önce
Arka sokakların finalinde bence bu dizide oynamış herkes olur
Lamiye Bayramova
Lamiye Bayramova 4 gün önce
Tekine noldu biri söyleye bilirmi
EPG Opticare
EPG Opticare 4 gün önce
birkaç saat sonra yayında
Vitta Gameplay
Vitta Gameplay 4 gün önce
yönetmenim 6 seneye biter mi dizi ya oğluma falan da izletirim
Gökdeniz cürebal
Gökdeniz cürebal 4 gün önce
tekine ne oldu yine
MİKAİLOYUNCUSU :D
MİKAİLOYUNCUSU :D 4 gün önce
Tekin neden yatağa bağlandı ? bilen varmı meraktan kafayı yicem
Ozan Uzun
Ozan Uzun 4 gün önce
İnce hastalık
Qurban Heyderov
Qurban Heyderov 4 gün önce
Nə olmuşya🤔😔😒😤
Ramazan Cingöz
Ramazan Cingöz 4 gün önce
Galiba tekine virüs bulaşmış hareketler ona benziyor
Canberk Gamer YT
Canberk Gamer YT 4 gün önce
Fatih sultan mehmet varken başladılar galiba
savaş ERSAN
savaş ERSAN 4 gün önce
Tekin e ne oldu acaaba
Yağız Öz
Yağız Öz 4 gün önce
TEKİN CİKTİMİ DİZİDEN BANA BASKasi gibi Geldi Cevap verirmisiniz
Sıdıka Özmen
Sıdıka Özmen 4 gün önce
Ne oldu Tekin'e
MİMH EĞLENCE
MİMH EĞLENCE 4 gün önce
Hüsnü ve ailesi birgün rahat yüzü görsün dizi yi izlemeyi bırakıcam demek isterdim ama bu dizi izlenmezmi yani hala devam izlicem
usta oyuncu pro
usta oyuncu pro 4 gün önce
Bu sezonu izlemiyene yazıklar olsun
Muhammet MMB
Muhammet MMB 4 gün önce
Yeter artık final olsun bu dizi
Simge Ünal
Simge Ünal 4 gün önce
tekıne ne oldu
Arka Sokaklar
Arka Sokaklar 4 gün önce
Nesrin Aydın inşallah
Nesrin Aydın
Nesrin Aydın 4 gün önce
Galiba deli
Arka Sokaklar
Arka Sokaklar 4 gün önce
Korona heralde 🙄
Tt Yy
Tt Yy 4 gün önce
Bugün başlıyar
furkan bahçavan
furkan bahçavan 4 gün önce
evet tam 15. sezonu çekiyorlar ama hiç fark ettiniz mi dizinin kalitesi görüntü açısından ses açısında hep kötüydü bu yüzde bence kalitesiz olup 15 sezon olacağına kaliteli olur ama 2 sezon olurdu
Çall of Duty
Çall of Duty 4 gün önce
Bu bitmedimi
ONURCAN KARACA
ONURCAN KARACA 4 gün önce
Bu çağın 21.indeyim ben 5 yıl sonra evlenirim bi 6 yil sonra çocuğum 5 yaşına gelir bu ben olurum 32 bu diziyi 32 dişlerimle halen gülerek sezonda 1 kişiyi kaybederek izlerim rıza baba hüsnü bir kaç oyincuyuda koyarsak geri kadro komple değişmiştir hüsnü olup diriltilmeye devam edecektir hxbdb
ADEM İĞDELİ
ADEM İĞDELİ 4 gün önce
Mesutla huznuyu bisi olmassa iyi
Öznur Özer
Öznur Özer 4 gün önce
Bitsin artık
Şerife Özyürek
Şerife Özyürek 4 gün önce
6 yaşımdan bu yana hiç bıkmadan. ÇOK SEVİYORUM 💙
GOSSİP GİRLS
GOSSİP GİRLS 4 gün önce
Abi rıza baba mesut ve hüsnü gerçek hayatta ölene kadar bu dizi bitmezz
Sertan Arslan
Sertan Arslan 4 gün önce
Bu Dizi Baslayınca Bekardım Sonra Evlendim Çocuklarım Büyüdü Onların Da Çocukları Oldu Şimdi Torun Sahibiyim Hala Devam Ediyo☺
Emre yalabık
Emre yalabık 4 gün önce
Kaçıncı sezon oldu bu 😂😂😂
Arka Sokaklar
Arka Sokaklar 4 gün önce
15 Sezon oldu kanalımda bugün belki yayın var abone ol bakarsın
yolculuk bâki
yolculuk bâki 4 gün önce
Ne çektin hüsnü sen yaa😔🍂
serkan parlak
serkan parlak 4 gün önce
Bu diziye baştan başladım günde 2 bölüm izleyerek gidiyorum . Henüz 3. Bölümdeyim inşallah sıkılmadan bu bölümlere kadar gelirim
Ataş Məmmədli
Ataş Məmmədli 4 gün önce
15 sezondur Arka sokaklarda vurulan an kan cikmaz
Havva Yılmaz
Havva Yılmaz 4 gün önce
Tekine ne oldu
Kumsal Zeynep
Kumsal Zeynep 4 gün önce
15.sezon mu 😱😱😱😰
sxrra X
sxrra X 4 gün önce
Herhangi biri:Ölümsüz şeyleri bana sırala. Me: +Allah +Melekler +Arka Sokaklar
DR ÇOCUK
DR ÇOCUK 4 gün önce
ENGİN MÜDÜR ÖLMEZ ÇÜNKÜ BAŞROLDE
Arka Sokaklar
Arka Sokaklar 4 gün önce
Aynen
Muhteşem Üçlü
Muhteşem Üçlü 4 gün önce
Tekin e ne oluyo
Suat Güreşci
Suat Güreşci 5 gün önce
Allah'a uzun ömür versin 🙏 🙏
D X TV Yozgat
D X TV Yozgat 5 gün önce
Tekine ne oldu
Melek Pınarbaşı
Melek Pınarbaşı 5 gün önce
"şU saHnEnİn osCarLıĞıNa Bi BakARMısıNız" --Nurdisina şırdan queen
Ali Kerem Akyel
Ali Kerem Akyel 5 gün önce
Tekin'e ne oluyor bilen varmı
Deniz *
Deniz * 5 gün önce
Trend ler icin
Sivri oyuncu
Sivri oyuncu 5 gün önce
100k eskı bolum bıtmesını beklıcez sonra 50dk rekalm
Oyuncu Bayraktar
Oyuncu Bayraktar 5 gün önce
Tekine ne oldu bilen varmi
Eylül.
Eylül. 5 gün önce
Koskoca mazi. Rahmetli Kanuniyle ne izlerdik...
_____
_____ 5 gün önce
Öxçsşsoskmss
Şahin yağızoğlu
Şahin yağızoğlu 5 gün önce
Eğer bir gün bu dizi biterse gerçek hayattada oyuncular ölmüş demektir
_____
_____ 5 gün önce
Yada kıyamet kopmuştur. ama şaka maka arka sokaklar final olursa her şey çok değişik gelicek
Melis Sahin
Melis Sahin 5 gün önce
Tekine nolmuş
Fatma Saadet Yurtdaş
Bi salin artik yaaa 2020 ile bu dizi de tarihe gomulsun artik
YAKUP BOZTOPRAK
YAKUP BOZTOPRAK 5 gün önce
Arka Sokaklar benden bir yaş büyük helal. djdjdjd
Nur Karaca
Nur Karaca 5 gün önce
15.sezon 😳
ÜMİT
ÜMİT 5 gün önce
biri bu dizeye baguvıx yazmış ölümsüz dizi
İskender BÜYÜK
İskender BÜYÜK 5 gün önce
19. Yüzyılda savaş arasında izlerlermiş ne dizi be ata yadigarı bizde devam ettriyoruz
Anar Suleymanov
Anar Suleymanov 5 gün önce
Sizi cokkkkkk seviyorum .
Valboris
Valboris 5 gün önce
Allah bu diziye the guiding light ömrü versin ( the guiding light 72 yıl süren 18262 bölümden oluşan bir dizidir )
Maceracı Ege
Maceracı Ege 5 gün önce
diğer bölümleri niye sildiniz la
Türk asena
Türk asena 5 gün önce
Bu yıl öyle bi yıl olsun kı mesut tüm istanbuldakı serserilere kök söktürsün maffetsin hepsini kral mesut komiser
sasist piç
sasist piç 5 gün önce
Yeter artık bit allah için bit
SELİM ŞAHİN
SELİM ŞAHİN 4 gün önce
Sen bitmiyorsun yani senin gibiler bitsin
Arif Avcı
Arif Avcı 5 gün önce
Senin gibileri bu dizinin ne kadar bitmesini istiyorsa o kadar devam edecek
Türk asena
Türk asena 5 gün önce
Mesut komıser varken bıtmez senin sırf bitsin dediğin diziye özenip polis oldum ben .
Sırın Midilli
Sırın Midilli 5 gün önce
Emirhan ve
Mehemmed Maxvurati
Mehemmed Maxvurati 5 gün önce
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Firuzə Orucova
Firuzə Orucova 5 gün önce
Sen çal kapımı abone sayısı Arka Sokakların abone sayısından çok 🤣
ismail ince
ismail ince 5 gün önce
15. Sezon olmuş, rahmetli Abdülhamid'le ne izlerdik.
Mesut Güney
Mesut Güney 5 gün önce
Hep aynı konular bir kerede su mesuta baskomiserlik rütbesi verin de değişiklik olsun biraz zaten izlemiyorumda youtube sayfamda fragman video su çıkıyor ona bakiom
ÖZGE ALKAN
ÖZGE ALKAN 5 gün önce
Nedir bu çoban ailesinin çektiği
Qumral Haciyeva
Qumral Haciyeva 5 gün önce
😉😐😉😚😉😚😊😙😚😉😚😑
remzi_latrik68
remzi_latrik68 5 gün önce
Tekin covid 19 kaliba 😱😱
Abdullah Kaplan
Abdullah Kaplan 5 gün önce
Bu dizi eskimeyecek
Aylin Çınar
Aylin Çınar 5 gün önce
Tekine bir şey olmaz inşallah yaa
Muhammed Ali Saldırıcıer
Engin müdür ölmezde tekin pek emin değilim
Muhammed Ali Saldırıcıer
Arka sokaklar bitmez
MUSTAFA ÇOBAN
MUSTAFA ÇOBAN 5 gün önce
Aga tekine nolmus virus mu kapmis rolde
diriliş ertuğrul
diriliş ertuğrul 5 gün önce
Tekine ne oluyor?
s s
s s 5 gün önce
15.sezon foeldpeödjdkxkdmvklf
Sonraki
Arıza 1. Bölüm
2:18:53
görünümler 3 900 000
Savaşçı 97. Bölüm
2:41:12
görünümler 488 000