Karanlık

Ara - Zeynep Bastık (Paro Official ZB Version) | Music Video

Zeynep Bastık
görünümler 9 964 149
100% 129 000 0

‘Ara’ Tüm Dijital Platformlarda Yayında!
Spotify: spoti.fi/3SmcBx5
Apple Music: apple.co/3oCe7gJ
Instagram: instagram.com/zeynepbastik

'Ara’ is Online on All Digital Platforms!
Spotify: spoti.fi/3SmcBx5
Apple Music: apple.co/3oCe7gJ
Instagram: instagram.com/zeynepbastik

Açıkhava Konser Biletleri İçin: bit.ly/3v13vM2

Paro - Orijinal Söz / Paro Original Lyrics: NEJ
Ara - Türkçe Söz / Turkish Lyrics: Emrah Karakuyu
Müzik & Düzenleme / Music & Arrangement: Mona NASRADDINE aka Moon
Mix: Aerro
Vocal Mix: Aerro, Celil Yavuz
Mastering: Gkg Mastering
Stüdyo / Studio: El Turco Records

Production / Yapım: Hypers New Media
Music Company / Müzik Şirketi: Hype Music
Manager / Menajerlik: Hypers New Media
Director / Yönetmen: Mali Ergin
Executive Producer / Uygulayıcı Yapımcı: Sedat Demirtopuz
Director of Photography / Görüntü Yönetmeni: Can Dolu
Artist Representative / Sanatçı Temsilcisi: Meltem Özkan
Production Coordination / Yapım Koordinasyon: Kemal Müfit Gürevin
Production Manager / Yapım Amiri: Dilara Bucak
Edit / Kurgu: Alperen Denizer
Production Team / Yapım Ekibi: İrem Geylan, İlayda Lafçı, Tuba Kıymaz, Yağız Kılıçoğlu, Yunus Emre Özkan
Art Director / Sanat Yönetmeni: Muhittin Can
Art Assistant / Sanat Asistanı: Vlad Zuev
Camera Team / Kamera Ekibi: Bilal Ar, Ferhat Baş
Focus: Yasin Bayşeker
DIT: Ahmet Polat
Photo / Fotoğraf: Mehmet Can Damatoğlu
Kapak Tasarımı / Cover Artwork: Burak Bakal
Backstage / Kamera Arkası: Ekrem Özdemir & Enes Varol
Flycam Operator / Flycam Operatörü: Oğuz Albayrak
Steadicam Operator / Steadicam Operatörü: Emrah Balcıoğlu
Chief of Light / Işık Şefi : Uğur Karaca
Light Assistant / Işık Asistanı: Semih Dönmez, Arda Koçan, Selçin Çelebi, Mert Ömer Deniz
Set Team / Set Ekibi: HG Set
Set Supervisor / Set Amiri: Hakan Akbal
Color Company / Renk Şirketi: Flodpost
Colorist: Musap Çelik
Choreographer / Koreograf: Berke Taşdelen & Nazlı Akçay
Dance Team / Dans Ekibi: Seray İçmez, Irmak Soğuksu, Mina Solak, Tuğçe Zeren
Styling: Şeyda Sözüer
Styling Team / Styling Ekibi: Derya Yüksel, Safiye Kaptanoğlu, Sevgi Tuğçe Bozkurt
Zeynep Hair Artist / Zeynep Saç: Burhan Çılgın
Zeynep Make Up Artist / Zeynep Makyaj: Melis İlkkılıç
Dance Team Make Up Artist / Dans Ekibi Makyaj: Yasin Erhan
Dance Team Hair Artist / Dans Ekibi Saç: Burcu Akaymak
TRvid Manager / TRvid Yöneticisi: Kerem Türkyılmaz

‘Ara’ sözleriyle /‘Ara’ lyrics;

Yavaş yavaş yakar
Bırakmıyor ki aşk
Sensiz kendimden geçtim, dalıp uzaklara

Aşk gidip dönmemek mi
Böyle özlemek mi
Yok mu mutlu bir son
Vurulup ölmemek mi
Var mı başka bir yol

Dinmez ki şu hasretin sesi sus dedikçe
Uçurumdayım gelip tut elimden
Ya da düş benimle

Ara ara ara doldu kalbim yara,
Başa sara sara
Ara ara ara sanki en dipteyim çıkar boğulmadan

Azalır mı acılar sarılıp anılara
Yorar ayrılığın yükü geçip üzerimden
Başa sarıyor, niye ?
Yetmiyor yine geceler, sanki unutmuş doğmayı bize güneş

Anla şu çilemden, geçtim bu bedenden yine seni beklerken
Çekip gidemez kalp, böyle tükenirken, kırılıp dökülürken

Dinmez ki şu hasretin sesi sus dedikçe
Uçurumdayım gelip tut elimden
Ya da düş benimle

Ara ara ara doldu kalbim yara,
Başa sara sara
Ara ara ara sanki en dipteyim çıkar boğulmadan

Müzik

katma

 

27 Tem 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 8 021
Zeynep Bastık
Zeynep Bastık 17 gün önce
"Paro" Şarkısının Resmi Türkçe Adaptasyonu & Zeynep Bastık Versiyonu "ARA" yayında!! ❤️ Spotify: spoti.fi/3SmcBx5 Apple Music: apple.co/3oCe7gJ Instagram: instagram.com/zeynepbastik
Akıllı Mı Ne
Akıllı Mı Ne 8 saatler önce
Çok iyi müthişşin zeynep bastık 🤩🤩🤩
Meralpolatbozok Meral
Meralpolatbozok Meral 8 saatler önce
Evet
snea
snea 10 saatler önce
Nice greek song
Yeliz Seckinoglu
Yeliz Seckinoglu 14 saatler önce
@Ozge Selek 0
ömer topkar
ömer topkar 15 saatler önce
Herzamankı gibi kopyala yapıstır birde sanatcımı diyor kendıne ?
Merve Bayram
Merve Bayram 8 gün önce
Hakan altun: Telefonun başında çaresiz bekliyorum.. Zeynep bastık:ara ara.. Edis:arıyorum.. Gökhan özen:aramazsan arama...
Merve Bayram
Merve Bayram 7 saatler önce
@brawl Delisi hi
brawl Delisi
brawl Delisi 16 saatler önce
Hi
dogan2646
dogan2646 9 saatler önce
Bence coverdan vazgeçme.. yapabildiğin en iyi şey bu 😉
Mehmet YILMAZ
Mehmet YILMAZ 3 gün önce
Yeni şarkı çıkaranlar” Zeynep Bastık Cover yapamaz” maddesi eklesinler böylelikle piyasa bir tane solist azalır. Beste yazarlığı ve sanatçılık ile solist arasında dağlar kadar fark var !!! Beste emek ile yapılır…
Miusa Song
Miusa Song 7 saatler önce
Mükemmel bir cover. Ne olursa olsun yaptığın işi mükemmel yap,sonra ne mi olur ;başarı sürpriz olmaz.
Ruflix
Ruflix 5 gün önce
telefon faturamı ödediğin için sağolasın abla :D
nignaa
nignaa Gün önce
@PANDA biz youz ruflix yok bişi görmedin Silah soruyla demiom Görmedin diyilmi
PANDA
PANDA Gün önce
Ruflix sen nabiyon abi burda
KAŞİFLE KEŞFET
KAŞİFLE KEŞFET 2 gün önce
Şarkı güzel ama klibin bazı kısımları iğrenç bu yetmez soyunsunlar..!
BEYGAME
BEYGAME 2 gün önce
kral sendemi burdaydın
Adem Kurt
Adem Kurt Gün önce
Şarkı ve klip mükemmel olmuş Helal Olsun Bastik :) Eleştirim sadece biraz kısa sürmüş onun dışında kusursuz tebrikler :P
barış öztürk
barış öztürk 4 gün önce
Nej' in paro yorumundan daha güzel olmuş tebrikler Zeynep hanım 🔥🔥🔥
cc
cc 4 gün önce
O Sensin ilk gordugumde o sensin dedim uzak durmalıym senden aşık olmak istemiyorum uzak dur benden mıklatıs gibi çektin beni kaçacamadım cekiminden aşık oldum sana şimdi kalbim soz dinlemiyor Her gun aklımdan çıkmıyosun Gunduzum de gecemde her şeyimden sen kafayı yiyecek gibiyim seni gormeden yapamıyorum Şimdi biri bana akıl verse boş Kalbim soz dinlemiyor Al canımı kurtar beni deli gonlum Bu kadarı çok fazla eriyorum buz gibi Zaman durdu benim için Ne yemek ne de su Seni gormesem kalbim acıyor Olsemde kutulsam bu sevdadan Çek kurtar beni aşkım Sensiz olmak çok zor Neden beni anlamıyorsun Olmem mi gerek degerimi bilmen için. bunu you tube soylemisin rica etsem beni kırmazsam çok tşk ederim belki sozleri begen miye bilirsin ama benim için çok degerli tşk ederim zeynep hanim.hayranınım
Mert Akif Yıldız
Müzisyenler için bir sorum var : nakarat kısmında daha çok gelen mızrap ile çalınan enstrüman santur mu yoksa kanun mudur? Gerçekten müzisyen arkadaşlar cevap verirlerse sevinirim 😊
Marie M
Marie M 10 gün önce
i didn’t know that zeynep sang this song, ive heard a couple times this song was used in ig reels or tiktok. it’s so bop!
Hasan Özülkü
Hasan Özülkü Saatler önce
you should listen ebru gündeş çingenem this song is shit
veli mellec
veli mellec 9 saatler önce
@_easy 0009
Ekrem badi
Ekrem badi 2 gün önce
Bu şarkının orijinali bu değil nej paro
Gülnur Qasımzadə
Gülnur Qasımzadə 3 gün önce
​@Kyrax uy :6th
Kyrax
Kyrax 3 gün önce
hadise yaz günü speed up: trvid.com/video/video-RbZSSytjknQ.html
Pınar Akhm.
Pınar Akhm. 2 gün önce
Gerçekten güzel klip olmuş
Reyhan
Reyhan 3 saatler önce
Çok güzel olmuş ses bir harika 👏🏻👏🏻😍😘🥰❤️
Furkan İncel
Furkan İncel 4 saatler önce
hayran kaldım bu şarkıya ✨
Craxy Lyrics
Craxy Lyrics 4 gün önce
*"İyi şarkıların kötü hatıralara ihtiyacı vardır."*
Emir Akay
Emir Akay 9 saatler önce
BEST 👍😂
Ece Güleç
Ece Güleç 9 saatler önce
@Ece Zaten o şarkı
Selahattin Güzeller
Selahattin Güzeller 12 saatler önce
@Ece oha saka yapiyosun sarkinin adi zaten paro zeynep bastik version 🤣🤣🤣 yani coveri
Fatma Mavi
Fatma Mavi 13 saatler önce
Katılıyorum
Burak
Burak 17 gün önce
Sesine, yorumuna, tarzına zaten söyleyecek şey yok; hep olaydın, olaysın! 😉✨Ancak o stylingler, pozlar, bakışlar ve dansss... Sözün bittiği yer 🙌🔥
DrAkif Yıldız
DrAkif Yıldız 3 gün önce
@Ece Erbas emin misin
Nosgoth Myst
Nosgoth Myst 13 gün önce
@Ece Erbas , kardeşim boşver yorulma sen, kiminle konuşursan yorulan sen olursun anladın sen
Ece Erbas
Ece Erbas 16 gün önce
@UCbBNNyoc8EdpuEgRM8-PbhA hala dansin calinti oldugunu degistirmiyor dansta ritim bozuklugu oldugunu anlamayan anneannem bile ilk tepkimi verirken izledi kesinlikle le sserafim'in klibini izlemenizi öneriyorum saniye bile verebilirim 😁
Ece Erbas
Ece Erbas 16 gün önce
dans le sserafim adli gruptan calinti, sarki revamp, 5 yıllık dansciyim dans ritmini tutturamıyor bile sadece goruntu kirliligi... ses uymamis bile sarkiya zaten dedigim gibi sarki da revamp nasıl sozun bittigi yer olabiliyor anlayamadım
Muhmet Turk
Muhmet Turk 16 gün önce
Dünya koptu kopacak kalmadi yanı
Serap Rüzgar
Serap Rüzgar 4 gün önce
Dınlemeye doymuyrm❤️‍🔥
Sercan Kartal Kurtdereli
Sercan Kartal Kurtdereli 11 saatler önce
şarkının güzelliğini geçtim kızın sesinde böyle seni çeken birşey var ya sesi gerçekten çok efsane değilmi :)
Ramazan Ay
Ramazan Ay 2 gün önce
Sesine vuruldum resmen 💟💟💟
Lori
Lori 5 gün önce
Muhteşem olmuş♥️
özge çiçek
özge çiçek 17 gün önce
Anne kız olarak seni severek dinliyoruz Zeynep'cim❣️bu şarkıda harika bol alkışın olsun. İzmire bekliyoruz konsere 👏👏👏
Ayan Rəhimova
Ayan Rəhimova 2 gün önce
Made my day!
Romantizm Kulübü لعبه
çooook güzel ❤️❤️
Samet Saban
Samet Saban 8 saatler önce
Harika olmuş 👏👏
sou hadid
sou hadid 16 dakika önce
Sesini çok güzelmiş ama maşallah 😍😍 love you from Algeria 🇩🇿
beyza gezer
beyza gezer 17 gün önce
Şarkı ayrı klip ayrı güzel cidden dünya standartlarında bir iş olmuş güzel bi türkçe adaptasyonu 🦋
Elif Çamkesen
Elif Çamkesen 15 gün önce
Bu nej diye bir şarkıcının paro şarkısında söylenen tüm dizelerin Türkçe çevrilmiş hali tarz dua dan dansta bir gruptan ,yani her şey çalıntı
gülşah güriş
gülşah güriş 15 gün önce
çünkü dünya standartlarında iş yapanlardan çalıntı derleme bir klip dvksfjkljf
Esmanur Özkan
Esmanur Özkan Gün önce
Zeynep abla şarkın çok güzel olmuş ağzına sağlık
Metin Cemal Damla
Metin Cemal Damla 10 saatler önce
Hızı 1.25x yapın, şarkının temposu daha iyi oluyor 😁
Mesut Hakan
Mesut Hakan Gün önce
1 haftadır dinliyom Çok güzel Harika Ara ara Şarkı çok guzel
cagri
cagri 3 gün önce
bu kadından daha yetenekli sokak şarkıcıları var
Betül Ak
Betül Ak 17 gün önce
Dinlemeden güzel olacağını hayal ediyoruz Zeynep abla zaten güzel şarkılar yapıyorsun❤
unlsot
unlsot 12 gün önce
Bu şarkıyıda dinleyip, yorum yaparmısın belki seversin? 🎶 trvid.com/video/video-b80SzGf6dFc.html
Cem Yilmaz
Cem Yilmaz 4 gün önce
Güzel olmuş.Parcanin sözü olmayan bölümlerinde enstrüman sesleri biraz daha öne çıksa bence çok daha iyi olurdu? Benim fikrim
BATMAN
BATMAN 3 gün önce
Tek Kelime: Muhte$em🚀
Minure Beylerova
Minure Beylerova 3 gün önce
Sesi cox gozel
Tunç Uzun
Tunç Uzun 14 saatler önce
Belesciligin de bu kadarı. Kadının kendine ait şarkısı yok resmen. Ya cover yapiyo ya da başka şarkıları sample aliyo. Cidden işin kolayını bulmuş
Alicia
Alicia 17 gün önce
Una mezcla entre afrobeat y melodía turca. Fascinante
Dj Mert Ekren
Dj Mert Ekren 16 gün önce
Eh Fena degil yeni cikanlari inceliyorum ama bu hepsine 10 basmis trvid.com/video/video-ErOiwrTMmbM.html
fake:-*rose
fake:-*rose 16 gün önce
Şarkının bir gün hiç olmadığı kadar yükseleyeciyini hepimiz biliyoruz
MR YAN HESAP 12
MR YAN HESAP 12 16 gün önce
"Screus - Çıkışım Yok" Dinleyip eleştirirseniz sevinirim.
María Esther de la Rosa
Eksik Bir Sey, Dargin, Uslanmiyor Bu, Mod, etc. Si cantara en inglés sería una Dua Lipa.
Yacine Didn't
Yacine Didn't 14 saatler önce
J'aime beaucoup
Birfikirci
Birfikirci Gün önce
Sabahtan beri 50 kere dinledim hala daha dinliyorum bağımlılık yaptı :) ağzına sağlık zeynep...
Elif
Elif 3 gün önce
Şarkı harika bağımlılık yapıyor çok sarıyor güzel olmuş ellerine sağlık klipte mükemmel
Zeynep Talay
Zeynep Talay 2 gün önce
Bu kız bayılan tek ben deilim demi💗
AccTuAlly AsYa**!!**
AccTuAlly AsYa**!!** 17 gün önce
Mükemmel insan Mükemmel ses ve müzik... yine mükemmel bir iş yaptığına eminim hastayım sana zeynep abla... 💜❤️💜❤️💜❤️
AccTuAlly AsYa**!!**
AccTuAlly AsYa**!!** 15 gün önce
@Ece Erbad zeynep bastık tek bir dansa mı ünlü oldu peki ?
Ece Erbas
Ece Erbas 15 gün önce
@AccTuAlly AsYa**!!** dans calinti askom
AccTuAlly AsYa**!!**
AccTuAlly AsYa**!!** 15 gün önce
@Ece Erbas BİZ ona cover diyoruz ayrıca istediği coverı da yapar o başkalarının şarkılarıyla değil sesinin güzelliğiyle ünlü oldu
Ada mila Ozal
Ada mila Ozal 4 gün önce
Zeynep abla dün konserin vardı bodrumda ona geldim çok güzeldi 💖
Alara karaca
Alara karaca 8 saatler önce
Bizde anca yüzümüzü yıkıyoz
Flor Mbha
Flor Mbha 4 gün önce
saatlerce dinlemek istiyorum harika yorum . en favorim ara. zeynep bastik teşşekkurler
Selen Taşgın
Selen Taşgın 2 gün önce
Şarkıyı çok beğendim. 👍
Cihat Ersöz
Cihat Ersöz 4 gün önce
NEJ' İle bir düet yapsanız çok fena olmaz mı ? Üffffff..
begüm(begumxezgim)
begüm(begumxezgim) 17 gün önce
Bıkmadan dinleyeceğim bir şarkı daha😍
Faruk Çiçek
Faruk Çiçek 4 saatler önce
Mükemmmmmel🔥🔥🔥
Eray Mutlu
Eray Mutlu 2 gün önce
Orijinalinden daha güzel söylemiş... muhteşem
Gunes Esin
Gunes Esin 4 gün önce
Çokkkk güzelll olmuş🤤🤤
Zenitsu Agatsuma
Zenitsu Agatsuma 3 gün önce
Keşke bazı şeyler biraz özgün olsaydi :)
wqx
wqx 12 saatler önce
Anladık seni knks;)
Elif Öztürk
Elif Öztürk 17 gün önce
Bir insanın sesini dinlemek,hissetmek bu kadar mı tatlı bi huzur verir ya... ilk günden beri,hep.. İyi ki varsın zeynoooo💖💖
Rrrr Ssss
Rrrr Ssss Gün önce
Şarkı fransız versiyonundan daha güzel olmuş.
can34
can34 2 gün önce
Uyarlama , her zamanki gibi :)
Melisa
Melisa 5 gün önce
Çok iyiii 🔥🔥🔥🔥
~moon_blink~
~moon_blink~ 14 saatler önce
Orjinalden daha iyi olmuş tebrik ederim ~nz
cemoşun zürafası
cemoşun zürafası 17 gün önce
*Hastayım sana be kadın..😻* *yine güzel işler çıkardığını biliyorum💗*
Ayşe Doğan
Ayşe Doğan 16 gün önce
son video ilk yorum
kubracavlog
kubracavlog 2 gün önce
AMA NASIL GÜZEL OLMUŞ
Leilii
Leilii 3 saatler önce
elestrinizi anlarim ama tarz ve islenme bakimindan farkli seyleri kendinde birlestirmis ve mukemmel bi calisma ortaya cikarmis, yani niyetiniz icinizdeki zehiri akitmaksa yanlis yerdesiniz yerinizde oturub biseyler yapmaya calisan insanlari elestirmekten baska bisey yapmiyorsunuz, klipden de gozukuyor zaten kostum mekan vs.. butceli basarili bir calisma, basarilar
D O V L E DX
D O V L E DX 4 gün önce
şahsiyetini sevmediğim sarkilarina ise bayiliğim birisi
necmi jango
necmi jango Gün önce
Her şeyin ilk i her zaman daha güzel. Bunu bir daha anlıyoruz
Alp Deniz Gnclp
Alp Deniz Gnclp 17 gün önce
Melodi, enstrümental çok hoşuma gitti. Sözler, senin havan bütün olarak müthiş iş 🕺🏻❤️
Ece Erbas
Ece Erbas 16 gün önce
sarkının sahibinin zeynep olmadıgını biliyosundur umarım
Yusuf bayar
Yusuf bayar 4 gün önce
Eline ağzına sağlık
İkaris
İkaris 16 saatler önce
dizilerde başka ülkelerin dizilerini uyarlarken şimdi de şarkılar çıktı. Yakında neler olacak bakalım...
Бегимай Бектенова
Cok guzel... Kyrgyzstandan selamlar🇰🇬🇹🇷♥️
Halit Baydar
Halit Baydar Gün önce
@Hhaacc Hhaaccee ALLAHUEKBER
Hhaacc Hhaaccee
Hhaacc Hhaaccee Gün önce
ALLAAAAAH HU EKBER TÜRKLER BULUSACAK TURANDAAAAA 🇹🇷🤘
Halit Baydar
Halit Baydar 2 gün önce
Selamlar ey gardaşım 🇰🇬🇹🇷
Xeyale Allahverdiyeva
Xeyale Allahverdiyeva 3 saatler önce
Super alınıb😍Mahnıya girmişem konkret😍Azerbaycandan salamlar😍🇦🇿❤️🇹🇷
Umut Yaşar
Umut Yaşar 17 gün önce
umarım hepinizin karşısına sizinle aynı sevgi dilini konuşan insanlar çıkar ki o kişinin sevgisini hiç şüpheye düşmeden içinizde hissedersiniz
İbrahim Işılak
İbrahim Işılak 15 saatler önce
Artık her şey menfaat üzerine kurulu olduğu için,gerçek duygular vefat edeli çok oluyor🙏
♡︎vvenuus?¿
♡︎vvenuus?¿ Gün önce
ABI NE ALAKA NE ALAKAAAA
Eva Beyza
Eva Beyza 2 gün önce
İnşallah helalinden bir aşk nasip etsin Rabbim 😊
N̺͆𝖊𝖛𝖟𝖆𝖙 K̺͆𝖔𝖈̧𝖆𝖐
@Şevval Kaya Ne duası? 🤨 Cümleye "Umarım" ile başlamış.
Kyrax
Kyrax 3 gün önce
hadise yaz günü speed up: trvid.com/video/video-RbZSSytjknQ.html
Siralı Smdzde
Siralı Smdzde 4 gün önce
Tam bir yaz şarkısı💃🏽🕺🏽🌈💓😍
Bahtsız Bedevi
Bahtsız Bedevi Gün önce
Ya bişe dicem bu kızın kopyalamadiğı birşey kaldı mı?
Kudret Cirit
Kudret Cirit 6 saatler önce
Harika olmuş tebrikler zeynep bastık
btsx_army3478
btsx_army3478 7 saatler önce
Kıyafet dua lipadan dans kpoptan şarkı paro büyük emek 👏
BTS forever 💜
BTS forever 💜 4 saatler önce
Adın haklımıydı
Sercan1585
Sercan1585 17 gün önce
Bu Şarkı Bize Yazı Bitirir Kış ı getirir. !!!
Antonio Piccione
Antonio Piccione 4 gün önce
Great Zeynep! 🎵🎶🤩😍😻❤️
👑Elif Kcl👑
👑Elif Kcl👑 16 saatler önce
Sesin çok güzel abloş 💓
Oguz Yilmaz
Oguz Yilmaz 5 gün önce
En Merakt etigim sey acaba Asil sahibi bunu dinledimi ? Ve tepkisi ne oldu 👏👏😂 bence mükemmel ötesi
Davut Altın
Davut Altın 15 saatler önce
*ya şu yabancılarda olmasa nerden çalacaksınız böyle şarkıları hiç bilmiyorum* 😂😂
begüm(begumxezgim)
begüm(begumxezgim) 17 gün önce
Hem şarkı hem klip eşsiz bir güzellikte
Arda Demirkol
Arda Demirkol Gün önce
Sifon sesi cover ne zaman geliyorr 😍😍
kpopies ♡ 안야
kpopies ♡ 안야 14 saatler önce
Bir gün benide coverlayacak diye korkiyrum
Beyza Yaşar
Beyza Yaşar Gün önce
Bu kadar yıldır akustik yapıp hala kendi söz yazamaması...
Arya_Aspect
Arya_Aspect Gün önce
Tiktokta popüler olan o şarkı işte bu...
Bulent Goler
Bulent Goler 17 gün önce
Sound ve yorumun çok iyi , kaliteli işlere imza atmaya devam ediyorsun , ayrıca klipte muhteşem 👏🏻👏🏻👏🏻 emeği geçen herkesin ellerine sağlık ❤️
Erenメ터키
Erenメ터키 4 gün önce
@Ece Erbas 😩
Ece Erbas
Ece Erbas 16 gün önce
emek yok ki calinti
Sibel Çetin
Sibel Çetin 12 saatler önce
Nej :Paro emeğine sağlık 👍🏼 dinleyin
kolsuzpatlıcan 2
kolsuzpatlıcan 2 4 gün önce
Abla eve sinek girmişti senin şarkını açtım evi terk etti çok sağol
Atilla EGG
Atilla EGG 3 gün önce
Çok iyisin ablam en yakın zamanda öğlen ezanı rap cover bekliyorum🥰🥰🥰
Elif-🎻🦋
Elif-🎻🦋 Gün önce
Bikerede kimseden özenmeden mi şarkı çıkartsan diyorum hep birisinden özeniyosun bu başarı bile değil,
Ada Arven Doker
Ada Arven Doker 8 saatler önce
Abi kadın doğru söylüyor
Neda Montazeri
Neda Montazeri 17 gün önce
Harika bir sesi 😍✨
Rüveyda isin
Rüveyda isin 2 gün önce
Şarkı çok iyi değilmi ya... Farklılık hissettirdi
Seyfullah taha koç
Her cover böyle güzel olmaz.
Merve Geneş
Merve Geneş Gün önce
Müzik güzel ancak keşke müzik videosunda orijinal tek bir (1) şey olsaydı. Tüm visuallar ve koreografi de cover olmuş
Melik Yüce
Melik Yüce 4 gün önce
Kendi şarkısı olmayan, milletten geçinip ün kazanan sözde sanatçı zeynep bastık. Gerçekten fanlarının aptal olduğunu düşünüyorum..
Frequennza Ltd Şti
Frequennza Ltd Şti 16 gün önce
en güzel hediye sesinizin frekansından oluşturulan takılar olsun♥ frequennza sesinizi ölümsüzleştirir♥
Mohamed travels
Mohamed travels 7 saatler önce
Damn 🔥🔥🔥🔥
Tuna Özkan
Tuna Özkan 17 saatler önce
şarkıyı pc den açarken sessizce açmaya çalıştım klavye sesine falanda cover falan çıkmasın diye
Göktuğ Soyer
Göktuğ Soyer 12 saatler önce
1:47 koca klibin en güzel sahnesi bence
Erkan Direk
Erkan Direk 2 gün önce
Şarkı normalde yabancı çalmış sadece sözleri değişik ve muhteşem uymuş yabancı versiyonundan ayırmak mümkün bile değil
Arda Bankoğlu
Arda Bankoğlu 17 gün önce
Yazı renklendiren bir şarkı sonunda😍🤠🤠
Irem Guveli
Irem Guveli 3 gün önce
Bu şarki fransiz bir şarki gerçek şarkiyi git dinle adı nej paro
Mehemmed Kaltayev
Mehemmed Kaltayev 3 gün önce
Çoooooooook güzellllll♥️♥️♥️♥️♥️
irem Tokmak
irem Tokmak 4 saatler önce
Sesi çok guzel💖
Unnie3riex #jenniehayatımolmuscuss #450?
her zamanki gibi mühteşem
Rabia ışık
Rabia ışık 3 gün önce
Zaten bizim Türklerin kendisine ait doğru düzgün bir şarkısı yok ki hepsi yabancı şarkılardan alıntı mesela Simge miş miş ya da Sinan Akçıl Tabi Tabi ve daha fazlası...
Efe Çoban
Efe Çoban Saatler önce
Teoman der susarım
KURTLAR VADİSİ TÜRKİYE
@Sedat Öztürk kardeş ben ovmedim sadece coverci dedim ne varki bunda
Sedat Öztürk
Sedat Öztürk 4 saatler önce
@KURTLAR VADİSİ TÜRKİYE bu link le bu kadını övmen abes kaçıyor kardes 😂
Rabia ışık
Rabia ışık 4 saatler önce
@KURTLAR VADİSİ TÜRKİYE yahu hadi Zeynep cover yapıyor ya Sertap erener ya atiye bunlar da mı coverci 😄TRvid a yabancı şarkılardan uyarlanan Türkçe şarkılar yazsanız çıkacaktır eminim.
Rabia ışık
Rabia ışık 4 saatler önce
@Sedat Öztürk valla öyle hepsi dızcı😅😅
Sonraki
We Went Back To School...
21:32
görünümler 2 565 354
Ezhel - Nerdesin (Official Audio)
2:57
görünümler 12 000 000
Zeynep Bastık -ara lyrics
2:23
görünümler 5 200
zeynep bastık ara (sözleri)
2:28
Velet - Gözümden Sakındığım
2:04
Norm Ender - Sadece Öpücem
2:54
görünümler 1 954 463
Biri Var Haram Bana
4:43
görünümler 433 212
LVBEL C5 - olsun
2:05
görünümler 541 446
Murda - RARRii (prod. Spanker)
2:49
görünümler 5 197 997
Merve Özbey - Kararsın Dünyam
3:46