Karanlık

ANNEME DÖVME YAPTIRDIM ŞAKASI !! (ÇILDIRDI)

Kuzey Yanık
Abone ol
görünümler 1 574 940
100% 51 000 0

anneme dövme yaptırdım şakası !! (çıldırdı)

İnstagram ⭐️ nstagram.com/kuzeyyanikk?utm_...
KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN

🔱SOSYAL MEDYA:

🔷 Instagram: instagram.com/kuzeyyanikk?igs...

🔷 TıkTok: vm.tiktok.com/ZSTLTkek/

Reklam & İş Birliği İçin
➖Mail kuzeyyanikmedya@gmail.com

Merhabalar ben Meral çocuklarımla birlikte komik diyaloglar skeçler kışkırtma parodiler yapıyorum. Kanalımıza abone olarak tüm videolarımızdan anında haberdar olabilirsiniz. Görüşmek üzere.

Eğlence

katma

 

6 Nis 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 3 082
Kuzey Yanık
Kuzey Yanık 4 aylar önce
Merhaba arkadaşlar kanalımıza hoşgeldiniz. Yepyeni bir içerikle karşınızdayız, biz çekerken çok eğlendik arkadaşlar inşallah sizlerde eğlenirsiniz. İyi seyirler
Aslıhan Tomakin
Aslıhan Tomakin 7 gün önce
Daha
Aslıhan Tomakin
Aslıhan Tomakin 7 gün önce
D
Aslıhan Tomakin
Aslıhan Tomakin 7 gün önce
D
Emil qurt
Emil qurt 16 gün önce
Abla ya sende abartıyorsun 😡😡😡😡😠😠
ZeyÇağ fan
ZeyÇağ fan Aylar önce
❤️❤️❤️❤️💙💙💙💙
Terminator 2 Judgment Day 30th Anniversary
İşte bak böyle Salim nasıl güzel anlatıyor videoyun başında. Salim'e artık bir kanal açın ya Kuzeye açtınız Salim'e haksızlık değil mi?
Cezayir metin
Cezayir metin 15 gün önce
@Umut efe Çam kıskanma
toca liftte :
toca liftte : Aylar önce
@Umut efe Çam neden
sestime 09
sestime 09 Aylar önce
bencede salim bi kanal açsın
Terminator 2 Judgment Day 30th Anniversary
@Mehmet Yıldırım İkisinin değil üçünün de bu kanal Meral, Salim ve Kuzey'in ama bu kanaldan başka Kuzey'in bir kanalı daha var adı KÜÇÜK BEY TV eğer bilmiyorsan. Benim demek istediğim Salim'e de kanal açsınlar kendisine ait Kuzey'in gibi.
Fatma irem Aktaş
Fatma irem Aktaş 4 aylar önce
Meral ablanın tepkisi çok komik🤣🤣😂😂😂aynı böyle 😲😱
POFUDUK SEVECENLER
POFUDUK SEVECENLER 3 aylar önce
Meral abla çok komik bağırdı 😂😂😂
Chatlak Kemanci
Chatlak Kemanci 13 gün önce
Meral ablanın tepkilerine bayılıyorum 🤣🤣
Gereksiz_YT
Gereksiz_YT 13 gün önce
1+
Queen tanem
Queen tanem 2 gün önce
ben olsam meral ablanın yerinde daha fazlası yapardım he🤣
TOZKOPARAN İSGENDER FAN
Sizin gibi saygılı kalbi açık güzel muhteşem TRvid'r görmedim yaa
Zeynep Erdogan
Zeynep Erdogan 2 aylar önce
Oyyyyyy Meral abla nasıl bağrıdın öyle. Ben bile korktum. Ama Salim abim de biraz iler gitti ama. Bu arada ben si çok seviyorum. Kuzey de çok tatlı yaaa. Siz de çok tatlısınız. ALLAH'I seven bassın. 👇
TOCA LIFE: SOFT
TOCA LIFE: SOFT 2 aylar önce
ALLAH I SEVİYORUM
kedicikler
kedicikler 3 aylar önce
9 şaka olup annenin surat halinede 10 üzerinden 10000 veriyorum😁😁😁😁
Elif Aksoy
Elif Aksoy 5 gün önce
Meral abla çok dürüst yaa😂😂 gerçekten yaptıracam ama yakışmış mı diyince yok yakışmamış demesi😂😂
Elif Ecrin
Elif Ecrin 3 aylar önce
Meral abla da peygamber sabrı var.
Zeynep Donmez
Zeynep Donmez 4 aylar önce
Meral ablanın güzelliği Salim abimin komikliği Kuzey'in tatlılığı Ali abinin kameramanlığı hepinizi çok seviyorum KZYFCiyi ki varsınız siz olmadan internet bir şeye yaramıyor gerçekten ♥️♥️😍😍🥰♥️
Nisalardayızzz
Nisalardayızzz 2 aylar önce
Gülme krizine girdim yaağ 😂😂😅
muhammed can bıyıklı
meral anacum seni ilk defa sinirli gördüm sinirlenince çok tatlı oluyosun🤗
ibrahim Budak
ibrahim Budak Aylar önce
Salim in yaptığı bu kışkırtma Meral ablayı baya Bi etkilemiş 😊 açıklamada belirtmişsin 18 yaşına geldiğinde yaptıracağını, anneni dinle hiç yaptırma vucuduna zararsızda olsa boyama. Videonu beğendim 10 üzerinden 10
Jungkook'un havuçu🖤⛓️
Çok güzel anlatarak konuşuyorsun birde sana kanala açılsa çok iyi olucak abim be
xEmirBEYY
xEmirBEYY 4 aylar önce
Meral abla kızarken çok komikti çok güldüm küfür %0 eğlence %100 kalite %100 Salim abi dövmene puan 10 üzerinden 10 :)
Elif Aksoy
Elif Aksoy 5 gün önce
M:sen geç bakayım gir şuraya bakayım rubis ne lan😂😂 ay koptum
Foşali Salih
Foşali Salih 3 aylar önce
Lise öğrencisiyim 9'a gidiyorum. Aileme yük olmak istemiyorum TRvid'dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim. Bunu sürekli belirtiyorum samimi kalın en iyi dostunuz kendinizsiniz kendinize iyi bakın.Lütfen +1 leyin görünsün lütfennn
Erdem Geyik
Erdem Geyik 4 aylar önce
Abi tamam çektinizde meral ablayı yani anneleri sinirlendirmeyin .😶
*damla_yldrm*
*damla_yldrm* 4 aylar önce
salim sayende dövmeye merak sardım... meral apla seni öyle görünce ödüm koptu. 😅
~ 𝗟𝗶𝘀𝗮 𝗤𝘂𝗲𝗲𝗻~
Çok güzel olmuş.Güzel aile!💓
Caner efe Ünsal
Caner efe Ünsal Aylar önce
Salim in annesi dövme için çok kızmış 😂
Elif Dag
Elif Dag 3 aylar önce
abla iyi yaptın kızdın benim annemin tepkisi de öyle olurdu sizi çok seviyorum öykü varsınız
Fatma Betül Sönük
Fatma Betül Sönük 2 aylar önce
Meral abla senin iyiliğin için bağırıyor annenin değerini bil Salih abi
Fatma Betül Sönük
Fatma Betül Sönük 2 aylar önce
@Cevahir Nagiyeva ne yaşıon
Cevahir Nagiyeva
Cevahir Nagiyeva 2 aylar önce
@Fatma Betül Sönük o kadar sözdən takildiğin şey osa bende sana söyleyeyim Lov3 deil Love tamammı haydi selametle
Fatma Betül Sönük
Fatma Betül Sönük 2 aylar önce
Salim*
DincoAsmr
DincoAsmr Aylar önce
Videodan sonra Salim:anne ben gerçek kalıcı dövme yaptırdım oraya kömür sürdüm biraz salimin annesi: hemen onu sildiriyosunnn!!! hemenn! o dövme silinecekk! ğüqwpewqğepwqüğpeqwğ
Sema Kaya
Sema Kaya 4 aylar önce
Dövme olmadı Salim yakışmadı Annenin sözünü dinle ❤️
Peace Thin
Peace Thin 2 aylar önce
Video çok güzel olmuş ama abartılı. Sinirlenmeyin Kuzey Salim Ali ve seni çok seviyorum. :D
Asmin Öztemel
Asmin Öztemel 4 aylar önce
Salim abi sende Meral ablayı sinirlendiriyorsun 😂😡🖐️
~Komik videolar~
~Komik videolar~ 3 aylar önce
Cennet annelerinizin ayakları altındadır💛 Böyle bir şaka yaptığın için günah biliyorsundur inş ve bence böyle bir şaka yapma annene
Gamıng prosu
Gamıng prosu 4 aylar önce
Meray abla sakin ol 😂😂
dilara Bozdoğan
dilara Bozdoğan 4 aylar önce
Dünyanı en iyi yutıbırı yine video atmış. Tek Kelimeyle SİZİ ÇOOOOK SEVÎYORUZ HAYIRLI RAMAZANLAR ❤❤
erturk eren
erturk eren 4 aylar önce
10 üzerinden 8 oda çok büyük olduğundan ama gerisi çok iyi💯 bide Meral ablaya çok üzüldüm😭😞🥺eylenceli bir video olmuş ama salim abinin hem kuzey'e de yapacam demesi😅😅😅😅😅😅😅☺️☺️☺️☺️😂😂😂 harika videoooo ya Meral abla ya bari salim abiyi üzmemek için güzel yapmışsın deseydin
Frozen PUBGM
Frozen PUBGM 3 aylar önce
Salim kendine kanal ac seni cok seviyoruz valla adamsin sen videolarda sen varsin diye izliyorum videolari seviliyon ❤
Sultan Tepepınar
Sultan Tepepınar 16 gün önce
Abi bir kere top sektirme yarışı yaptırsana çok mutlu olur insanlar
🔥 MOTOR SEVDALISI 🔥
REİS ANNENİZE FAZLA ŞAKA YAPMAYIN KADIN KALBİNİ TUTUYOR BİR GÜN KALP KRİZİ GECİREBİLİR AZ DOZUNU AYARLAYIN
tolga_kzyfc
tolga_kzyfc 4 aylar önce
Abim sizleri çok seviyorum iyiki varsınız çok güzel içerikler videolar çekiyorsunuz gülerek eğlenerek izliyorum 😅🥰🥰❤🔱🔱🔱❤❤
BLACKPİNK  JLJR JİSOO
Meral abla seni çok seviyorum kızışını, sevinişini her halini çooooooook seviyorum
Halime Özçelik
Halime Özçelik 4 aylar önce
Sen nasıl annesin noktayı koydum valla.
kankiş.  abone olsan he.  lütfen. abone 😎
Haklısın be kardeş adamsın😀
Tanımazsın
Tanımazsın 3 aylar önce
Lütfen Salimede kanal açın bakın ne güzel yönetiyor.Kuzeye açtınız onada açın yazık değil mi
Nia
Nia 4 aylar önce
10/10 veriyorum☺ çok güzel videolar çekiyorsunuz ben olsam bunu yapamazdım benim en büyük hayalim sizlerle karşılaşmak keşke Ankara'da olsaydım’da size sarılsaydım😢 en sevdiğim TRvidr sizsiniz iyi ramazanlar ❤😊
Selma Serdar
Selma Serdar 4 aylar önce
Salim abi bence ejderha yaptırsan Annenin tepkisi nasıl olurdu bilmiyorum😎😎😎😎😎❤️❤️
Senol Bas
Senol Bas 4 aylar önce
Helal olsun oyunculuk süper salim de 😁😁😁
sivasli_1adam
sivasli_1adam 4 aylar önce
Annede sorun yok oğlanda sıkıntı 🤣
Ahmet Birdal
Ahmet Birdal 4 gün önce
Annelerin sözünü dinleyin 🙏🙏
Hayrunisa Aslan
Hayrunisa Aslan 4 aylar önce
Rahmetliyi nasıl bilirdiniz? : şaka yapmayı çok severdi
Rahime Güzey
Rahime Güzey 3 aylar önce
Video çok güzel olmuş sonda bütün siniri geçti Meral ablanın :)
BELİNAY KÖSE
BELİNAY KÖSE 3 aylar önce
SALİM ABİYE KANALLL İSTİYORUZ KUZEYİN VAR AMA SALİMİN YOK KUZEY KÜÇÜK SALİM BÜYÜK AMA KUZEYİN VAR NASIL YANİ ANLAMADIM AMA SALIM ABİYE KANALLL SIZI SEVİYORUZ UMARIM GÖRÜRSÜNÜZ ❤️😜⭐
KafamızaGöre-🤟
KafamızaGöre-🤟 3 aylar önce
Benim anam olsa Allah yarattı demez karate uygulayıp kemiklerimi köpeklere atar lan :D (ironi)
oyun kraliyet ' i
oyun kraliyet ' i 2 aylar önce
Salimin annesi tam benim annem vallaha
nil.s_official
nil.s_official 4 aylar önce
Çook güldüm yaa ama küçük diye yakışmaz diye değil günah olduğu için izin verme meral abla çünkü ruhumuz bedende diye Allah'ın emanetine her istediğimizi yapamayız başkasının eşşasına zarar vermediğmiz gibi Allah'ın emanetine bile istiye zarar vermemeliyiz döğme yaptırmamalıyız .
Elif Aksoy
Elif Aksoy 5 gün önce
M:o ne lan! S:anne dövme 😂
Ayşin ZAna Erek
Ayşin ZAna Erek 3 aylar önce
Annem ben kardeşim izliyorum çok seviyorum sizi 💜💝
#Ali YÜRDEM#
#Ali YÜRDEM# Aylar önce
6:25 MERAL ABLANIN TEPKİSİ 🤣O NE LAN
Fatma Queen army
Fatma Queen army 3 aylar önce
Helal olsun böyle annelere ya
sümeyra Koç
sümeyra Koç 4 aylar önce
Abla gerçekten çok güzel bir videosu başarılarınızın devamını dilerim 😍
BEN KRAL
BEN KRAL 4 aylar önce
Evet
💙 HATICE GULCAN 💙
Meral abla çok tatlısın❤
enes gaming
enes gaming 3 aylar önce
dövme allah tarafından yasak ve günahlanmıştır salim anlık : yaptırıcam yaptırıcam :)
Muhammet Emin Yurtcu
Muhammet Emin Yurtcu 3 aylar önce
Çok haklısın
Mehmet Tarık Çelik
devamı gelsın 10 numara 5 yıldız veriyorum
Huriye Becer
Huriye Becer 3 aylar önce
Salim abi nerden aklına geldi RUBIS yazmaya canım anacum yassaydın😅
MİNECRAFT EDİTLERİ& PARODİLERİ
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun Salim abi 🤣🤣🤣😁
DL-`MrS•YuMeKo^•
DL-`MrS•YuMeKo^• 4 aylar önce
Annelerimiz ikiz falan mı benim annemde böyle tepki verirdi
Galaxy Tablet
Galaxy Tablet 2 aylar önce
Salim abi Meral ablanın bukadar kızacağı düşünmedim
Burak Caner YouTube
Burak Caner YouTube 3 aylar önce
Oha bu kadar beklemiyordum 😂😂😂😂
Soft_Aylin
Soft_Aylin 4 aylar önce
Ya baişa Ramazanınız mübarek olsun.Şimdi birincisi döğme günah Salim abi anacunu çok kızdırmışın ama kızmasında haklı çünkü 18 yaşında ddmiş sen 16 yaşında yaptırdın kızması haklıı....
Salih Topçu
Salih Topçu 4 aylar önce
İlk defa Dövme kışkırtmasını Gördüm Salim. Çok Güldüm ve çok eğlendim Harikasınız❤🔱. Bir gün boyunca Peruk ile evde geçirmek gelsin ablam.
Aslıhan Güner Çileğim🍓 #kapandı 💜
abla hep sana kışkırtma yapıyorlar birazda sen onlara kışkırtma yap nolur
PRO OYUNCU
PRO OYUNCU 3 aylar önce
Ya köşe kapmaca oynadılar evin içinde 🤣🤣🤣
Ahmet Koyuncu
Ahmet Koyuncu 4 aylar önce
Bence kimse yaptırmasın günah zaten
berat ucar
berat ucar 2 aylar önce
BOYLE BİRŞEY YAPSAM ANNEME ŞAKA DERİM ANNEM YİNE İNANMA ANNEM BENİ DOVMEK İCİN BİR ŞEYLER UYDURUR BENİM ELFATİHAM OKUNUR
tek tapanca
tek tapanca 4 aylar önce
Aslinda dovme yaptirmak gunahtır Ve bu yaşda olmaz şimdiki çocuklara böyle örnek olmayin!
dis financial
dis financial 2 aylar önce
Aslında aynı benim annem "ben onlar gibi anne değilim" anamın sözü
dis financial
dis financial 2 aylar önce
@Serkan Ari doğru aslında
Serkan Ari
Serkan Ari 2 aylar önce
Dövme haramdır
HelSel Bingöl
HelSel Bingöl Aylar önce
Anneme dövme yaptırdığımı söylemişimdir Anne bak dövme yaptım:100 de 50 kızar Eyer söylemesem Artık beni tahtalı köyde görün baybay
Emin oyunda 69
Emin oyunda 69 Aylar önce
Am tebrik ederim yinede o kadar kızmasına rağmen şiddet uygulamadı
Meryem Samancı
Meryem Samancı 3 aylar önce
Size bir dövme anı mı anlatacam :bid gun 6 yaşındaydım babam am am eve geldi. Bir poşet getimişti içi genic dövme doluydu yememizi yiyip yapmaya başladık koluma 1met bir dövme yaptırdım
Sevgi Oktay
Sevgi Oktay 4 aylar önce
Anne annem yaşasaydın yani annen zaten mutlu sinirlenmiş çünkü annem yazsaydın şey kız monster
Almina Agca
Almina Agca 3 aylar önce
Meral abla içinden canavar çıktı😅
Mus Ka
Mus Ka 3 aylar önce
Meral abla sonuna kadar hakli salimin dovmesi cok cirkin olmus en azindan boynuna yaptirmasaydin Meral abla ❤
Özgür Demirulus
Özgür Demirulus Aylar önce
😂😂😂🤣 çok komik olmuş
Aliumut Yıldırım
Aliumut Yıldırım 3 aylar önce
meral ablanın tepkisi 10000 de 20000.
Ayfer Bayram
Ayfer Bayram 3 aylar önce
Çok güzel şaka bayıldım
Graham Gsm
Graham Gsm 3 aylar önce
Meral abla Allah döğmeyi sevmez ve nefret eder doğru söylü yorsun
TOZKOPARAN İSGENDER FAN
Kuzey kardeşimin tatlılığı salimin komikliyi Ali abinin kameramanliği Meral abla güzelliği video ya şenlik katiyo ❤️
N H A
N H A 4 aylar önce
Katılıyorum ama Ali videolar gelince videolar 2 kat daha komik oluyor
ABDULKADİR CEYLAN
ABDULKADİR CEYLAN 3 aylar önce
15:40 da o nasıl bağırış yani 30 kere izlesem 30undada gülerim
Zeynep Yüsra Bulut🍉
Yağhh ayyğ
Irem genc
Irem genc Aylar önce
Size geçici dövme yöntemi söylüyorum 1)bi kağıda resim ya da yazı yazın ve onu kesin 2)kesdiniz kağıdı kolunuza bastırın 3)bi oje alım kolunuzdaki kağıdın kendiniz tarafın boş tarafına sürün Olduysa bu yoruma lise atim yoruma oldu yazsın
Yusufm.
Yusufm. Aylar önce
Merelin gerçek yüzü videolarda iyi davraniyo demekki çocuk kadına kötü davraniyomus
Gizem Can
Gizem Can 4 aylar önce
Abi Annen çok kızmış valla😁
Sude Boz
Sude Boz 4 aylar önce
Abi kuzeyde bu şakadan yaparmısın ama annenin yüzü çok komikti izlerken korktum ama
Necip Karalök
Necip Karalök 4 aylar önce
15:39 da koptum Hala gülüyom yarılcam helpp
robin oyunda
robin oyunda Aylar önce
, abi gerçek dome yaparsam melekler sana isyan elder
CLASH OF PLAY
CLASH OF PLAY 4 gün önce
Abart miyom ben yapsam akşama cenaze namazı kilardik KENDİMİN 😶
TAHİR MUTLU😀
TAHİR MUTLU😀 4 aylar önce
Meral abla çılgırdı kaçın🤣🤣🤣😂😂❤❤
BayPotter
BayPotter 3 aylar önce
Salim abi halıları nereden aldınız acaba bİzde de aynı mobilya var oturma odası için
zübeyde Mercan
zübeyde Mercan 4 aylar önce
Salim Salim abi Çok şakacısın seni çok seviyorum iyi iftarlar
Alisa♡Tuana~Edit
Alisa♡Tuana~Edit 3 aylar önce
Ne çabuk geçti lan 2 hafta zaman su gibi akıp gidiyor daha gecen izledim laa gibi geliyor agaaa bee😔
Ahmet Bıyıklı
Ahmet Bıyıklı 8 gün önce
Abi abla ben ilk tafa izliyom ama çok güzel vidyo çekiyonuz abone olcam hebinize 😄
mustafa yıldız
mustafa yıldız 4 aylar önce
Çok komik video olmuş Meral abla nasıl kızdı yaaa
Kaan Rüşen
Kaan Rüşen Aylar önce
abi annen çıldırdı baya benden abone ve laykı kaptın
Yunus Emre
Yunus Emre 4 aylar önce
Salim abi hem çok yakışıklısın hem dömenin Üstün deki R nin Üstünde neden çizgivar🦁🦁🦁🦁🐩
Sonraki
BUNU ATARSAM CHALLENGE ?! KAPIŞMA !!
20:07
GÜLMEME CHALLENGE! (TİKTOK VİDEOLARI)
21:19
How Europe Stole the World
17:00
görünümler 606 132
Try Not to Cry 🥹👻❤️ #shorts
1:01
RRaenee | Yakalandık ya 🤠
0:29
görünümler 242 388
İFADEYE ÇAĞIRILDIM
8:59
görünümler 322 891
Dünyanın en tehlikeli hayvanı
0:38
görünümler 2 974 011