Karanlık

Ahsen Eroğlu ve Deniz Can Aktaş Sosyal Medyadan Gelen Soruları Yanıtlıyor! Menajerimi Ara!

Onedio
Abone ol
görünümler 1 996 935
98% 19 704 265

Menajerimi Ara artık her Pazar günü yayında!
Türkiye’nin en çok kazandıran canlı bilgi yarışması Oyna Kazan’ı indir, hemen oyna, hemen kazan! onelink.to/oynakazanshare
Hala Onedio App indirmediysen hemen linke tıkla: onelink.to/onedioyt
Ortamlarda daha önce indirmiştim dersin, kim bilecek!

Onedio TRvid Kanalına Abone Ol: bit.ly/OnedioTRvid

Onedio Yemek Kanalına Abone Ol: trvid.com/u-onedioyemek

Eğlence

katma

 

14 Oct 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Sümeyye Yıldırım
Sümeyye Yıldırım 3 saatler önce
Ahsen Dicle gibi doğal hayatında da 😂
Nisa Asan
Nisa Asan 3 saatler önce
Like attım ve 79 B ' den 80 B olduuu 😍😁😄😱
kubra A
kubra A 4 saatler önce
Odışın ne be audituon 😂😂
coke STUDİO
coke STUDİO 5 saatler önce
ahsen çooook tatlı😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤩🤩😍
Sefirin Kizi
Sefirin Kizi 6 saatler önce
Neslihan atagul ve engin akyurek gelsinn onlari cok seviyorum ❤️🥺🥺❤️
eylül çiçek
eylül çiçek 8 saatler önce
senin 22 benim 61 gercekten
Begüm BİLGİN
Begüm BİLGİN 8 saatler önce
Lütfen ikiliyi en az haftada bir çıkarın. çok yakışıyorlar
Buse Uce
Buse Uce 10 saatler önce
Çok iyi siniz
Zehra Yıldırım
Zehra Yıldırım 11 saatler önce
O son dm mesajı... ay Allah' ımm. Gülmekten çatlıycam.😂😂😂
Zehra Yıldırım
Zehra Yıldırım 11 saatler önce
Gerçek karakterleri, oynadıkları rollere benziyor biraz. ( balık yağı...😂😂)
Gül Gonca
Gül Gonca 11 saatler önce
Diğer gelen partnerler gibi yalandan flört etmediğiniz için çok güzelsinizz
Faruk 37
Faruk 37 12 saatler önce
Bidaha istiyoruz ahsen eroğluyla deniz canı
Марьям Мустафаева
🙃😱
Maureen Wignall
Maureen Wignall 19 saatler önce
I knew Dicle would be a nice person on and off the screen.
Atageldi
Atageldi 20 saatler önce
Ahsenin burci ekizlerdir saniyorum
Aysan Hesari
Aysan Hesari 21 saatler önce
Dizinin bu kadar samimi olduğu belli oldu 💓💓💓
alis enola
alis enola 21 saatler önce
Acun gelsin
Krishma Esar
Krishma Esar 22 saatler önce
yaaa ben bu kiza bayiliyorum cok tatli😭🤍
betül sodalı
betül sodalı 22 saatler önce
Deniz Can' ın Alp olmadığına hala inanamıyorum. Bence o Alp ve Deniz Can rolü yapıyo başka açıklaması olamaz kdkflelg.
ADES 11
ADES 11 23 saatler önce
Ahsen yerinde dur kızım şirinlik saçıyorsun gebertirim seni
Helin Balkan
Helin Balkan Gün önce
Yaa diziyi severek izliyorum
muhterem güzel
muhterem güzel Gün önce
Denizcan semi maraşta 2020 de yedi sularında tanıdım.. istanbula gelcem ve seni bulcam sözüm olsun sana( 27/10/20denizcanı tanıdığım tarih)
Hilal Kaya
Hilal Kaya Gün önce
Burak Tozkoparan da gelsin lütfeeeeen . Ahsen eroğlu ve Burak Tozkoparan
PINAR PULAT
PINAR PULAT Gün önce
Hızlandıracaktım videoyu. İlk defa vazgeçtim.
{ŁęØ- Ñå}
{ŁęØ- Ñå} Gün önce
Dijlenin yeni takma adı {daçha}♡♡♡♡♡}bu arada set anlamında.
Nebahat Dağ
Nebahat Dağ Gün önce
DİCBAR
Melike Kılıç
Melike Kılıç Gün önce
Burak tozkparanla da istiyoruzz
Nazli Senol
Nazli Senol Gün önce
Siz ne zaman sevgili olacaksiniz
Sebine Qenberova
Sebine Qenberova Gün önce
Yalnız Denizin Dicle taklidi çok iyi yaa 😂😂
Sebine Qenberova
Sebine Qenberova Gün önce
Çok tatlısınızzzz 😍😍
Dicle Sevimli
Dicle Sevimli Gün önce
Ben sizi coooook seviyorum yaa Bence siz gerçek hayatta da sevgili olun 💑💑
tuzlu kurabiyem
tuzlu kurabiyem Gün önce
Videoyu izledikten sonra ya bakayim bu ahsen kimmiş nereliymis dedim. Bir baktım 27 ekim doğum günüymüş. Tam gününde izlemişim doğum günün kutlu olsun Ahsen
emrecans cans
emrecans cans Gün önce
İzleyince moralim düzeliyor :))
Gözde Tiryaki
Gözde Tiryaki Gün önce
Ciok iyii👌🏻ama artik ebru şahin ve akin akınözü de gelse yaa😞
nehir yildiz
nehir yildiz Gün önce
ahsen kız bir yerinde dur çok tatlısın 😊😊😊
su demir
su demir Gün önce
Yumruk sayısının öne geçmesine şikayet eden oyuncuları çok merak ettim kim acaba
venüs yıldızı
Deniz can acaip acaip guzel gülüsü var, ve cok sempatik...Ikisinin de enerjisine Bayildim...Cok seviliyorsunuz
Mehmet Karaca
Mehmet Karaca Gün önce
O değil de sanki diziden bir bölüm izliyor muşum gibi baya doğal ve tatlışsınızzz♥️😇
peace oiler
peace oiler Gün önce
Denizcan niye herkese aşık gibi bakiyosun kafam karisiyo
Mehmet Karaca
Mehmet Karaca Gün önce
Ben sizi yerimmm çok tatlısınız laaann
ONLY ME
ONLY ME Gün önce
Ahsen çok tatlı kız 😍
ONLY ME
ONLY ME Gün önce
Ahsen çok tatlı kız 😍
Hadija Alımbekova
Hadija Alımbekova 2 gün önce
Çok uyumlular,değil mi ya😍🤗🤗😇💞
Merve Krdg
Merve Krdg 2 gün önce
Ahsen yapma bebekler gibi 😀
Vuqar Talibov
Vuqar Talibov 2 gün önce
Allahım ya. Çok eğlenceliydi 😍
Yani Naa
Yani Naa 2 gün önce
I understand anything but love u guys! Besos desde Argentina 😘🇦🇷
demir demir
demir demir 2 gün önce
ahsen reisim çorlulu mu ben de çerkezköylüym selams
Birgül Buluşlu
Birgül Buluşlu 2 gün önce
16:15 pardon ben bakıyorumm osmdmdndndnfhnncnfndndkwştnfkfk
Bet
Bet 2 gün önce
Denizcanın taklidi ahsohhlsskkhskkhdjdjdj
kadriye kulin
kadriye kulin 2 gün önce
Çok iyisiniz ve uyumunuz güzel.
Junior Chef Ceren
Junior Chef Ceren 2 gün önce
İkiniz, daha önce Avlu'da da oynamamış mıydınız ? Biriniz Deniz'in kızı, birinizse Kudret'in oğlu olarak. Yoksa ben mi benzettim ?
bn dk
bn dk 2 gün önce
kudret in oğlu evet ama denizin kızı bu değil denizin kızı eslem akar
Sude Kul
Sude Kul 2 gün önce
3.00 da Ahsenin noo demesini sadece ben mi duydum
Elif Özdemir
Elif Özdemir 2 gün önce
Çınar ve Feris de gelsiin lütfen 🥺
Yağmur Demez
Yağmur Demez 2 gün önce
O değilde yakışıyolar be..
Esra Simsek
Esra Simsek 2 gün önce
Çok tatlılar
Bi yolunuzu alın
Bi yolunuzu alın 2 gün önce
Ahsen kurtlu musun kızım hgfdsalhfshkhkdhdk
Ebrar Erdem
Ebrar Erdem 2 gün önce
Denizcanı bi hafsanın yanında görün bide diclenin😂hafsadan bi saniye bile gözünü alamıyo yerim
Ülkər Quluyeva
Ülkər Quluyeva 2 gün önce
Kız yerinde duramiyo yaa abi izıerken neresine bakayım diye şaşırdım😂😂😂
Ülkər Quluyeva
Ülkər Quluyeva 2 gün önce
İşin aslı Ahsen zaten Dicleymiş 😂
Rukiye Gûler
Rukiye Gûler 2 gün önce
Harbi arkadaşlar
burçlar ve oyuncaklar
Aynı Dicle gibi çocukluk hayalim
nur mert
nur mert 2 gün önce
Kız hiperaktif mi
Sebuhi Haqverdiyev
Sebuhi Haqverdiyev 2 gün önce
Ahsen aşırı şirin 😂ve aşırı orjinal
Los Angles
Los Angles 2 gün önce
Dürüst Adam beeeğğğ Adam gibi Adam beğğğ HJAJHAHSJDKŞAŞSKSKODOS 5:35
Los Angles
Los Angles 2 gün önce
Can’ın taklidiiiiii aghhhh😂😂😂😂😂😂💕
Los Angles
Los Angles 2 gün önce
Ahsen redbull mu içti bu ne enerji😂💞
Graciela Gallardo
Graciela Gallardo 2 gün önce
ME GUSTAN MUCHO ESTOS ACTORES JOVENES
Fəqan Rəhimov
Fəqan Rəhimov 2 gün önce
Hande erçel ve kerem bursin gelsin diyenler
Sibel Apaydın
Sibel Apaydın 2 gün önce
bence kol kola girip kaçarız dşemdğdkflkr
Büşra DURSUN
Büşra DURSUN 2 gün önce
Çok heyecanlı telaşlı değil miydi ahsen
Berivan Ozkan
Berivan Ozkan 2 gün önce
Bdamlayilmazi Burak yörük ü istiyoruz
Mehmet boşnak
Mehmet boşnak 2 gün önce
Ahsen de olan enerji bende olsa ve bu enerjiyi derslere verseydim profesördüm şimdi
Nazanin Mazan
Nazanin Mazan 2 gün önce
Muhteşem bir bölüm..
Nursel Daniş
Nursel Daniş 2 gün önce
Kiz biraz fazlami heyecanlı tip ne birazda simarikmi acaba bilemedin yani dizide böyle değilde 🤔
Zehra Nadeh
Zehra Nadeh 2 gün önce
7:03 😁
Esra Çırakoğlu
Esra Çırakoğlu 3 gün önce
Ya ah Ahsen
İrem Aydın
İrem Aydın 3 gün önce
Acayip samimi bir video olmuş çok samimilerrr
Rana Gül Değer
Rana Gül Değer 3 gün önce
Sonu çok iyiydiiii
Rana Gül Değer
Rana Gül Değer 3 gün önce
O son dm atan kız. Üzüldüm beee
Büşra Arnavut
Büşra Arnavut 3 gün önce
Ahsen hayatım da gördüğün en sempatik insanlardan biri olabilirsin ❤️
Medine kaya
Medine kaya 3 gün önce
🙃....😱
özkan durna
özkan durna 3 gün önce
damla colbayda görmek isteriz
Lale Salmanqizi
Lale Salmanqizi 3 gün önce
Ahsen: Herkese merhaba “şak” ben Ahsen Eroğlu. Deniz: Şimdide benim sıram galiba:))
hanife isler
hanife isler 3 gün önce
Denizcan Aktaş'ın oyunvculuğunu çok beğeniyorum fark ettim ki Barış ile pek ortak noktası yok çünkü Ahsen Eroğlu her konuştuğunda Dicle'yi görüyorum sanki cevap veren ikili Dicle ve Denizcan gibi. İkiside çok iyi oyuncu. Ahsen Eroğlunun cıvıl cıvıl biri olması çok hoş.
R Y
R Y 3 gün önce
Kendi dizilerinde eleştirdikleri dizi başrollerinin dizi daha çok izlensin diye sosyal medyada beraber bir şey yapma olayını gidip aynen uygulamışlar.
Elif Coşkun
Elif Coşkun 3 gün önce
niye bu kadar güzelsin ahsen
Zineb Jdi
Zineb Jdi 3 gün önce
Decli x Baris video-> trvid.com/video/video-bAQBQByqqfI.html
Nazlı Soylu
Nazlı Soylu 3 gün önce
Ya sanki ahsen videodan önce ağlamış gibi göz çevresi kızarık geldi bana. Bi bana mı öyle geliyor?
Şeyma Soyhan
Şeyma Soyhan 3 gün önce
En güzel ekip çok iyiydi ahsen 🖤💙🖤💙🖤
YARDIMSEVER ANNE
YARDIMSEVER ANNE 3 gün önce
yaaa ikisi de çok tatlı
Mey Ay
Mey Ay 3 gün önce
Kızın oyunculuğu son bölümlere kadar beni gerçekten etkiliyordu, hakkını veriyorum o ayrı ama burada sanki özellikle fazlaca pozitif biriymiş gibi görünmeye çalışıyor, bana samimi gelmedi ki öyle olmak zorunda da değil zaten... Fakat oğlan iyi gözlemciymiş ve gerçekten yetenekliymiş, kızın taklidini çok iyi yapıyor.
Aleyna Mazlum
Aleyna Mazlum 3 gün önce
Ahsen çok heyecanlı
MUSA
MUSA 3 gün önce
Ahsen çişim mi geliyo kızım göz kırp
Nazik Calp
Nazik Calp 3 gün önce
Ne kadar samimiler ovv dizimiz var bakisalim asik sansınlar yok şu yok bu yok helal olsun
İlknur Kapçu
İlknur Kapçu 3 gün önce
Serkan çayoglu gelsin
Hayata Dair_35
Hayata Dair_35 3 gün önce
trvid.com/video/video-5xEQPrI-Umo.html Ben : Dur bi yaa bir şey anlatıyorum/ Elektrikler : Tamam Kısa Kes/ Ben: Olur :)
Ayan Əhmədzadə
Ayan Əhmədzadə 3 gün önce
14:16 daki olaydan sonra sanki Deniz Can abi üzüldü gibi gibi😔🥰
Ayan Əhmədzadə
Ayan Əhmədzadə 3 gün önce
Bendede 22 yaa
Elif Acar
Elif Acar 3 gün önce
Bilmiyorum ama ahsen değil dicle nedense daha çok yakışıyo deniz can yerine barış daha yakışıyoooooooooo dicle abla pardon ahsen abla seni çokkkkkk seviyorum barış abi pardon denizcan abi sizi çok seviuorummmmm
Merve Yolcu
Merve Yolcu 4 gün önce
7:03 hafsanurla karıştırmış shzhshzhshzh
Sonraki
PlayStation 5 Unboxing! PS5 IS HERE!
8:00
Menajerimi Ara 8. Bölüm
2:22:52
görünümler 1 000 000
Menajerimi Ara 1. Bölüm
2:14:44
görünümler 2 700 000
Yasak Elma 83. Bölüm Fragmanı
0:46
görünümler 2 361 925