Karanlık

AFİLİ AŞK 25. BÖLÜM 2. FRAGMANI | KEREM DELİLER GİBİ AŞIK #AyKer

Afili Aşk
Abone ol
görünümler 776 564
98% 10 377 150

Afili Aşk 25. Bölüm Fragmanı - 2 yayında! Kerem, gözlerini Ayşe'den alamıyor!
Afili Aşk yeni bölüm fragmanında Yelda ve Ceyda'nın iş birliği bu defa sekteye uğruyor. Özel bir davet için hazırlanan Kerem, gecenin sonunda Ceyda ile vals yapacağını öğrenir. Bu planın ise annesinin başının altından çıktığını anlayınca tepkisini ortaya koyar. Bu olanları öğrenen Ayşe de duruma kayıtsız kalamaz ve Kerem'e o gecede eşlik etmek için özenle hazırlanır. Tam geceyi terk etmek üzereyken Ayşe'yi gören Kerem gözlerine inanamaz. Ayşe'nin güzelliği Kerem'i büyüler!
Afili Aşk yeni bölümüyle Çarşamba 20.00'de Kanal D'de!
Kerem, İstanbul’un çok eski tekstilcilerinden olan Yiğiter ailesinin yakışıklı ve çapkın oğludur. Yaratıcı zekasıyla zamana yenik düşmek üzere olan aile şirketini bir start - up çalışmasıyla sektörün lideri haline getirmiştir. Getirmiştir ama babası Muhsin’in gözünde adam olamamıştır. Çünkü Kerem yiyip içip, gezip tozup, her çiçekten bal alma şiarıyla hayatını yaşayan biridir.
Keremlerin atölyesinde işçi olarak çalışan Ayşe de biri despot, diğeri hayırsız iki ağabeyi kontrolünde renksiz, tatsız bir hayat yaşayan zeki, güzel ve kalbi iyilik dolu bir kızdır. Tek umudu, bir süredir sevgili olduğu Berk ile evlenmek ve bu hayatı geride bırakmaktır. Ancak ağabeyleri onu mahallenin zengin çocuğu Sabri ile evlendirmek isteyince Ayşe, Berk’e bir an önce evlenmeleri gerektiğini söyler. Bunu duyan Berk ortadan kaybolur.
Kendi halinde, saf ve iyi yürekli bir mahalle kızıyken hem ailesi, hem de aşk hayatından darbe üzerine darbe yiyen Ayşe, hayatında ilk kez kendisi için bir şey yapmaya karar verir. Bu kararı vermesinde en büyük etken olan Kerem, aynı zamanda Ayşe’nin kurbanı olacağından habersizdir. Ayşe, Kerem ve kendisini ömür boyu birbirine bağlayacak hamleyi yaparak oyunun kurucusu olur ancak bu oyun ikisinin de içinden çıkamayacağı şekilde ayaklarına dolanacaktır.
Yapım:
ARC Film
Yapımcı: Fatih Enes Ömeroğlu
Yönetmen:
Serdar Gözelekli
Senaryo:
Barış Erdoğan, İlker Arslan, Kübra Sülün, Okşan Tavaslıoğlu
Görüntü Yönetmeni:
Tahir Canlı
Sanat Yönetmeni:
Tolga Coşkuntuna
Müzik:
Aslı Demirer, Safa Hendem, Mehmet Cem Ünal
Oyuncular:
Çağlar Ertuğrul (Kerem), Burcu Özberk (Ayşe), Altan Erkekli (Muhsin), Benian Dönmez (Melahat), Neşe Baykent (Yelda), Taner Rumeli (Rıza), Serkay Tütüncü (Volkan), Asena Tuğal (Hülya), Uğur Uzunel (Erkut), Zeynep Tuğçe Bayat (Ceyda), Yılmaz Kunt (Berk), Ozan Dağgez (Samet), Güzide Arslan (Gonca), Beril Pozam (Nazmiye), Umutcan Ütebay (Sabri), Vural Ceylan (Kadir), Banu İnan (Nermin), Hira Su Yıldız (Buse)
#AfiliAşk #AyKer #BurcuÖzberk #ÇağlarErtuğrul

Eğlence

katma

 

29 Nov 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 541
Şevval Sude Dumanoğlu
Ya bu bölümde ayşenin giydiği elbiseyi bulamıyorum. Biri yardım etsinn
yusuf tiktaş
yusuf tiktaş 2 gün önce
Aşk başlıyor bu aksam👌👄❤
Nazire Boz
Nazire Boz 2 gün önce
0:28 ıyyyyyy gıcıkkkkkk nefret ediyom yaaaa 😡😡
Kadir Eren Kalkanlı
Final vermesin pls😭
Çocuklarla Eğlence
Onizleme verinnn
Özlem Baysen
Özlem Baysen 2 gün önce
123. Napıyoru. Lan. Ben
SINAV YAZILI QUİZ TEST
PEKGY SALI 03/12/2019 SEANS SONU DEĞERLENDİRMESİ. PEKGY YARIN ÇARŞAMBA TAVAN. PEKGY HEDEF 9TL. trvid.com/video/video-EsckxmBshJE.html
Lara X1
Lara X1 3 gün önce
Ön izleme nerdeeee
Berranur Duman
Berranur Duman 3 gün önce
Allah rızası için ön izlemeyi verin
mülazım yücel
mülazım yücel 3 gün önce
hayatim soguk savasa basliyoruz sen de hazirlan
Betül Yıldırım
Betül Yıldırım 3 gün önce
Ceyda bu ne yüzsüzluk artık yeter
Özge ÖZTÜRK
Özge ÖZTÜRK 3 gün önce
Saat 22.42 hala ön izleme yok😣
Sena Gül Ünlü
Sena Gül Ünlü 3 gün önce
Abi sapık sahneler aşırı arttı elin gavurlarının bile bazı dizilrnde bu derece sapıklık yok ! Nazmiye ve volkangilden bahsediyorum!
nghmnv gdhjk
nghmnv gdhjk 3 gün önce
Harikaaa
oyun zamanı
oyun zamanı 3 gün önce
Ön izleme istiyoruz!!
Rukiye Barut
Rukiye Barut 3 gün önce
Ya önizleme nerede
settarcan gök
settarcan gök 3 gün önce
on izleme gelsin artik
sılanur Bulut
sılanur Bulut 3 gün önce
Allahım bu dizi hiç bitmesine aminnnn
sultan Eşkol
sultan Eşkol 3 gün önce
Bence kesinlikle AFILI ASK
Behriye Osmanova
Behriye Osmanova 3 gün önce
İNŞALLAH AFİLİ AŞK DİZİSİ HİÇ AMA HİÇ BİTMEZ AMİN😍😙😘🙏❤💖♥👑🌟
İHSAN TOPRAK
İHSAN TOPRAK 3 gün önce
Behriye Osmanova ila bitecegi 1 gun varda simdi olmasin
herseim senile olsa
herseim senile olsa 3 gün önce
Cok sagol
Yunus Emre
Yunus Emre 4 gün önce
Ceyda sen aykeri ayıramazsın a💓k
Seren Atik
Seren Atik 4 gün önce
😅
Gökçe Ygiti
Gökçe Ygiti 4 gün önce
Ceyda her şey mükemmel olmalı derken ayni fok balığı gibi oluyor
Afili Aşk
Afili Aşk 4 gün önce
Gökçe Ygiti Afili Aşk Dizisi Videoları ve Ayşe Kerem İçin Yapılan Şarkılı Özel Videolar Kanalımızda. Logomuza Tıkla Videoları İzle ve Abone Ol. 👍❤️
Prof. Dr. Oyun Uzmanı
Güzeldi👋✔️
Ömer ÖNDER
Ömer ÖNDER 4 gün önce
Senaristler Lütfen KEREM'in Eski Aşkı veya Eski'den Aşık Olduğu Bi Kız ekle sahneye Ceyda ceyda olmuyor düşman tek KEREM'in eski aşkı çıksın ve ayşe kıskançlıktan Keremi dakika başı kontrol etsin yeni gelen düşman ise çok güzel olsun Lütfen Senaristlere Sesleniyorum ... Film Gereği ceyda olsun yine ama bu böyle devam ederse insanlara bıkkınlık gelecek
Zeynep & Hera {HERA'NIN GÜNLÜĞÜ}
Dörrrrrttt gözle bekliyorum (uz) 🙏🏽👀👀
Prof. Dr. Oyun Uzmanı
Güzeldi✔️👋
Kübra sığmaz
Kübra sığmaz 4 gün önce
#AyKer❤❤❤
Ahmet Tuğcu
Ahmet Tuğcu 4 gün önce
Yılan sıktı artık ulan kerem ayşe den ayrılsa yılanımı alacak koynuna
k 555
k 555 4 gün önce
Bir iki üç🤣🤣🤣
Serife Darcın
Serife Darcın 4 gün önce
Kerem çok komik👍🤭
AK Esnfsf
AK Esnfsf 4 gün önce
Ayşenin yerinde olsam ceydanin takma saçlarını yolardım ah aayse ah
CNTZ ZTNC
CNTZ ZTNC 4 gün önce
Ayşe'cimde durdukça güzelleşiyor aşkın güzelliği yüzüne vurdu sanırım.
rotamız nereye?
rotamız nereye? 4 gün önce
1☺ 2😀 3😃 Ne yapıyorum ben ya 😑 Sjsjsjsjjsjjsjjsjsjsjjsjsjsj😂😂😂
Tarık Günaldı
Tarık Günaldı 4 gün önce
Bitsin artık şu dizi ya yeter.Salak saçma dizi.
Tncy
Tncy 5 gün önce
Ben Keroş- Ayşe'm İçin Kıskanarak her an Kıskanarak bro Zero kero hero bro Şakganadak before Kıskanarak vakit geçerdi hep Kıskanarak Ayşe! Ceydaya değilde Ayşeye kalp ver Ayşeyi görünce yanıyo gözler Beni de bi ince seviyo ayşe Ceyda burdan defol git len Yeldası ceydası meloşu bilmem Ayşeyi severim alayı izler Berkler gitmedi birden Rüyalarım kafamda nüksedip inler Ayşe sevmedi birden (yok! yok!) Sana yürüdüm ayşe evlendim birden
Ayse Ece Yucel
Ayse Ece Yucel 5 gün önce
k; umrumda değil artık çocuk muyum ben ayşe girer k: 1... 2... 3... napıyorum lan ben
Ali Enes Mert
Ali Enes Mert 5 gün önce
afıli aşk sevenler ABONE OLSUN
fatmanur aşık
fatmanur aşık 5 gün önce
Çok güzel bu dizi
Sonraki
KanalD Canlı Yayını
0:00
görünümler 952
Kanal D sezonu açıyor!
1:35
görünümler 182
AYRILDIK!
16:08
görünümler 116 410
BALONLAR PATLIYOR: CAN YAMAN ANALİZİ
23:52