Karanlık

Abone olmayı unutma !

Eser Güdük
Abone ol
görünümler 2 283 482
50% 1 1

katma

 

28 Eyl 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 207
Kuzey Tekinoğlu
Kuzey Tekinoğlu Aylar önce
Böyle seviyesiz insanlarla arkadaş olanlara gram üzülmüyorum herkes hakettigini yaşar
Hamide Yılmaz
Hamide Yılmaz 15 gün önce
Katılıyorum
Ballı TV
Ballı TV Aylar önce
Haklısın
gexxid
gexxid Aylar önce
@Keox kardeşim yeni kariyerinde başarılar çok iyi yerlere gideceğine inanıyorum.
Polat
Polat Aylar önce
Bu kadar ciddiye almayın la espri yapmkş
Baran Gun
Baran Gun Aylar önce
OoOoOOooo
Gündüz Gece
Gündüz Gece Aylar önce
Bazen espri yapmak için zorlamamalı , kırıcı hale gelmemek lazım.
Emre garip
Emre garip Aylar önce
İnsanlar ne hale geldi ya gördükçe ben insanlığımdan utanıyorum Allah sonumuzu hayır eylesin
GD vip
GD vip Aylar önce
@Gülnar Məmmədli bu seni ne zerre ilgilendirir? Arkadaşı rahatsız değilse sana ne yemek düşer? Gerçekten milletin ilişkisine burnunuzu sokmaktan hiç gocunmuyorsunuz.
Gülnar Məmmədli
Gülnar Məmmədli Aylar önce
@GD vip eğlenmek adı altında herkesin önünde zaten sen doğal davran demek sizce şaka mı? Daha hakaretle eğlenceyi ayıramıyorsunuz galiba.Kız çocuğa sen doğal davran demek le yani zaten eşeksin taklit yapmaya gerek yok demiş oldu ve şaka yapıyor adı altında resmen milletin önünde karakterini küçük düşürdü.Bunlarla arkadaş olanlarda suç zaten.
Zülbiye Zülbiye
Zülbiye Zülbiye Aylar önce
Aminn
Emre garip
Emre garip Aylar önce
@Beyza Bak benim yerime sen dedin 😂
Mohammad Aligz
Mohammad Aligz Aylar önce
Bir insan bir insanlan nasıl böyle konuşa bilir o kadar insanın içinde?
Yunus Matur
Yunus Matur Aylar önce
@GD vip yazdıklarımı boşver gitsin, daha ne demek istediğini açıklayamıyorsun, ben seninle nasıl anlaşacağım. soru sorarak seni anlayamaya zaman harcayamam ne diyorsan direk söyle, eğer açıkca konuşamıyorsan kendini boşuna yorma, boş bir muhabet oldu artık
GD vip
GD vip Aylar önce
@Yunus Matur amca yanlışlıkla ünlü düşmesi diye bir şey yok Meselesi olmuş'un anlamı hiç yok
Yunus Matur
Yunus Matur Aylar önce
@GD vip biz hangi dili konuşuyoruz😡, neyini anlamadın, yoksa kültürden mi geri kaldın, öyle ise söyle, yazdıklarımı açıklarım, meselesi yazacağıma, yanlışlıkla ünlü düşmesi yapıp, meslesi yazmış olabilirim onu da akıl edebilirsin sanırım eğer sorunun buysa,,,,, yok sen ne diyorsun anlamadım diyorsan, video izle, sonra yorum yapanla, kendinkini oku, sonra benim yazdığımın ne anlama geldiğini anlarsın, hayır canım ben sana karşı bir şeyde demedim sana hak verdim, ne düşündünde tepki verdin anlamadım?
GD vip
GD vip Aylar önce
@Yunus Matur türkçe konuş
Yunus Matur
Yunus Matur Aylar önce
​@GD vip al birini vur ötekine,, meslesi olmuş fark yok 👍
Emir Syr
Emir Syr Aylar önce
Arkadaşına böyle davranan kızların toplum icinde dikkat cekecegini mi sanıyo?
Emir Syr
Emir Syr Aylar önce
@Denizhan Özay sar kardeşime 250gr
Denizhan Özay
Denizhan Özay Aylar önce
Bu kabalık değil, şaka yapıyorlar. Sizin gibi insanlar dağların zirvesindeki nefislerinden dolayı böyle şakaları ne anlayabilirler ne de kabullenebilirler.
Ramses
Ramses Aylar önce
@GD vip Efendiyi sevdiğin için hakettiğini söyledim. Modern toplumlarda senin gibi tombik, çirkin ve özgüvensiz kezo kaynıyor. Ben sadece eğlenceme bakıyorum😂
GD vip
GD vip Aylar önce
@Ramses seversiniz siz köleyi modern toplumlarda yok ne yazık ki bi şekilde ahlaka ayak uyduracaksınız artık
Ramses
Ramses Aylar önce
@GD vip Kezoları her yorumda kudurtmak kadar gurur verici değil, köle😅
Ş.R. U
Ş.R. U Aylar önce
Kadın haklı ,adam kadını küçük gördüğü için zaten anırmayı öne süruyor iddaya girerken kazdığı çukura kendi düşmüş yani
Burak Koç
Burak Koç Aylar önce
Ne anlatıyorsun değişik
Ruslan Maliyev
Ruslan Maliyev Aylar önce
🤦🤦🤦 tavla şans oyunu kanka küçük görse nolucak kadın haklı değil
CemalOnur Usak
CemalOnur Usak Aylar önce
altı üstü tavla insan oturup tavla oynadığı bir arkadası icin bu sekilde konuşmaz kadın tam manasıyla terbiyesiz
Salih Baba
Salih Baba Aylar önce
Tavla şans oyunu neyini küçük görsün.
MVİ
MVİ Aylar önce
Bu nasıl bir cahillik bu nasıl bir seviyesizlik
Zülbiye Zülbiye
Zülbiye Zülbiye Aylar önce
Aynen valla
yakup tanrıkulu
yakup tanrıkulu Aylar önce
Kadın. Füze atmış. Helal olsun. Kimsenin kimseyi dibe vurmaya hakkı yok.
Salih Baba
Salih Baba Aylar önce
Dibe vuran kendiwi
Utku S
Utku S Aylar önce
Kadın sadece sen doğal davran demiş burda nasıl füze atmış oluyor 😃 ( heyacan yapma yeter ki demek istemiş)
Serpil Kurnaz
Serpil Kurnaz Aylar önce
Hayat bu değil-dir zaman kıymet tir herkes yalan cıdır birbirine zaten dünya yalan dolan olmuş zaten
KAMİL SELAHATTİN ERGİN
Seviyesiz program, dibe vurmuş karakterler ve ne yazık ki TRvid da sürekli karşımıza çıkıyorlar. Engel atıyoruz yine çıkıyorlar, anlamadık bu işi 😠
Gülay Heydərova
Gülay Heydərova Aylar önce
Hakan DEDİ ki, bu tabloda DEDi kaybeden DEDİ çıkıb DEDİ herkesin içinde DEDİ anırıcak DEDİ
Noyan卐
Noyan卐 Aylar önce
"Anırıp yoldaşımı buldum" deseydin keşke 😉
Aydin Kacar
Aydin Kacar Aylar önce
Hakan daha kazandığı iddaları söylemiyor kim bilir hakan o kızdan daha neler almış iddadan 😂😂
Aydin Kacar
Aydin Kacar Aylar önce
@BüŞrA bir kız sürekli bir erkekle iddaya giriyorsa emin ol ki herşeyini koyar ortaya üstelik böyle ahlaksız bir ortamda takliyorsa ? Ha şunuda belirtimi ki şu prgramı normal gibi insanlara da gösterdiler ya ahlaksızlığı özgürlüktür diye basitleştirdiler.🤷🏻‍♂️
BüŞrA
BüŞrA Aylar önce
Komik değil aksine iğrenç
ALİ ARTUN
ALİ ARTUN Aylar önce
ne kadar komik ya gülmekten öldüm
püfff noktası
püfff noktası Aylar önce
İnsanlar birbirini aşağılamak için eline geçen her fırsatı değerlendiriyor ve işin garibi bunu komik zannediyor
COURTESY_CALL
COURTESY_CALL Aylar önce
Bu kıza bu kadar özgüven veren erkeklerde kabahat
Mert Can
Mert Can Aylar önce
Aferin 2 dakikalığına ünlü oldun el salla. Erkek arkadaşına onca insanın arasında laf soktun en cool sensin
Ömer KARABULUT
Ömer KARABULUT Aylar önce
@Mert Can kardeş sen mal mısın erkek teklif etmiş yenilen essek gibi anırır diye kıza bunu derken utanmiyorsa anırır kende utanmayacak kimse kusura bakmasın eğer ahlaklı bir aileden geliyorsan bunu teklif ederken utanır zaten boş yapan mallk yapan sensin erkek derken birşey yok kız yaparken sorun herkes hakettigini alır.
Mert Can
Mert Can Aylar önce
@Ömer KARABULUT orda olan bir olay mı değil yani aralarında geçen bir şey söylemeseler kimse bilemezdi. Ki programda yapmasıyla kendi aralarında yapması arasında dağlar kadar fark var msl mısınız
Mert Can
Mert Can Aylar önce
@BüŞrA kardeşim erkeği kızı yok bunun insan sevdiğini başkalarının önünde küçük düşürmemeli.
Ömer KARABULUT
Ömer KARABULUT Aylar önce
Erkek arkadaşı da tavla yenme uğruna iddia koyan erkek o kızı o hale düşürmeye çalışırken erkeklik yapmış mi oluyor anlamadım
BüŞrA
BüŞrA Aylar önce
Hak etmeseydi kız ünlü olmak için mi oraya çıkmış yani ne alaka oraya çıkanların çoğu zaten konuşuyor yani o zaman herkes ünlü sende çık
Ricardo Quaresma
Ricardo Quaresma Aylar önce
Bu ülkeden umudumu kestim z kuşağı bir yandan bu tip programlar bir yanda edep haya namus kalmadı suriyeye gibi olsak gram üzülmem
Amir Moghadam
Amir Moghadam Aylar önce
Kadın kaybetse ve adam aynı şeyi söylese, başkalarından aynı tepkiyi alır mıydı?
İBRAHİM ETHEM BORAN
allah kimseye böyle arkadaş nasip etmesin
З.А.Л.О.Ж
З.А.Л.О.Ж Aylar önce
Deprem değil kapak sesi😎
Can Yavuz
Can Yavuz Aylar önce
Çok ama çok etkileyici bir laf sokma sahnesi böyle olur ancak
FEYZULLAH SARITAŞ
FEYZULLAH SARITAŞ Aylar önce
Popüler kültürün Türk insanını getirdiği hâle bak yazık gerçekten yazık
sefa ateş
sefa ateş Aylar önce
Toplumda kendisini yüceltmek için seni küçük düşürenden değil arkadaş adam olmaz !
ozdemir demirtas
ozdemir demirtas Aylar önce
Yapmasaydın o kadar 🙂
Emir Yuce
Emir Yuce Aylar önce
Yarın Birgün çocuklarınız izler merak etmeyin
yekta ceviker
yekta ceviker Aylar önce
Son derece ahlaksızca küfür dolu bu program yayından kaldırılmalı. Katılan kadınları da özellikle kınıyorum. Bu adamın edep dışı şakalarına bile bile maruz kaldıkları için.
Ugur
Ugur Aylar önce
Füze degil kız kaçıran atmış. Füze farklı birşey. Meselâ seyir fuzeleri var onlar apayrı birşey
HasanHuseyin Tamam
HasanHuseyin Tamam Aylar önce
Kendi kalene gol attın. Onunla beraber sende rezil oldun.
Kdd Fdd
Kdd Fdd Aylar önce
anırmanıza gerk yok.... bilioz ne olduğunuzu
🦋ㅤꜱİᴍɢᴇㅤ🦋ㅤ
Herkes bi küçük düşürme derdinde
Sedat Açılan
Sedat Açılan Aylar önce
Ve beğenip,destekleyen o kadar cahil var Sizede yazıklar olsun
Bau
Bau Aylar önce
Gözlere bak üflenti.
yalçın savan
yalçın savan Aylar önce
Bence olay kızın aşkı kız oglana delingibi aşık ama oğlan pas vermiyor olayin gerçek yuzu 😀😀
BYKlover
BYKlover Aylar önce
milleti güldürmek için arkadaşlarınızı alet etmeyin
HilmiEmmi
HilmiEmmi Aylar önce
Çizgiyi aştığında arkadaşlık bitmeli.Yoksa zavallı olursun
Keox
Keox Aylar önce
Yeni şarkım yayında 40 beğeni olduğunda yeni şarkı geliyor ! X
Görebildiğin Kadar
Görebildiğin Kadar 18 gün önce
Bunu Bana Söyleyecek Kadın Veya Erkek Fark Etmez Onu Orda Lal Ederim Net Bidaha Konuşamaz :D
Kadir Telhan
Kadir Telhan Aylar önce
O değilde kendisi anırmiyor mu?
ÜNAL IŞIK
ÜNAL IŞIK Aylar önce
Ooo öyle olmaz füze atsaydınız hanım efendi 😁😁
BURAKCAN KILIÇ
BURAKCAN KILIÇ Aylar önce
O adam için üzüldüm insan secimine
sevgi
sevgi Aylar önce
Bayat espriler havada ucusuyor
Hamide Yılmaz
Hamide Yılmaz 15 gün önce
Böle insanlarla arkadaşlık yapılmaz senin sesini taklit etse yeter aynı şey 😉
mehmet cihan danacı
Oglanin ki ince. kızın dediği ilkokul zimbirtisi....
Keox
Keox Aylar önce
Yeni şarkım yayında 40 beğeni olduğunda yeni şarkı geliyor ! F
memento  mori
memento mori Aylar önce
Deseydin ya kardeşim, sanamı ayak uydurayım yani?
meteoroloji uzmanı
Ayrılma sebebi
sukur
sukur Aylar önce
Anirmagina gerek kalmadı 😂😂😂
Vefik Mercan
Vefik Mercan Aylar önce
Meşrep meselesi…
Prof. Dr. ERDAL KÖMÜRCÜ
Tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş
TROLL BİMCİ
TROLL BİMCİ Aylar önce
Hanfendi öyle ölmez bazuka fırtlat adama
Keox
Keox Aylar önce
Yeni şarkım yayında 40 beğeni olduğunda yeni şarkı geliyor ! N
Salih Baba
Salih Baba Aylar önce
Erkek yapsa bi kadınla nasıl böyle konuşursun hüüü diye ağlarlar bayanlarım
Atilla Bozkurt
Atilla Bozkurt Aylar önce
Müthiş bir kapak
Hüseyin Ceylan
Hüseyin Ceylan Aylar önce
Şarkının ismini söyler misiniz please
Berkay Deniz
Berkay Deniz Aylar önce
4B sınıfından Ayşe espri yaptı
Senar Hezer
Senar Hezer Aylar önce
Oha
EkoFresch-HH
EkoFresch-HH Aylar önce
Insanlıktan çıkmış.....
Sedat Açılan
Sedat Açılan Aylar önce
Kahrı perişan olun inşallah Allah,bu edepsizliğe izin verenlerin cümlesinin belasını çoluk çocuğunuzdan çıkarsın inşallah
Barış Türkmen
Barış Türkmen Aylar önce
Böyle kadınlardan kaçın mübarekler .
Esra
Esra Aylar önce
Adam kızķ seviyordu kesin ya bu da yapılmaz abla ya
Ali Bozkurt
Ali Bozkurt Aylar önce
Vay hayvan vay diyesim geldi doğal davran deyince
Yasin Erik
Yasin Erik Aylar önce
Çok ayıp olmuş
All Inclusive Channel
Arka plandaki müziğin ismi?
azrail
azrail Aylar önce
Bunu diyen erkek olsa ooooo olmaz yazıklar olsun olur boş insanlar sizi
Abdulkadir Buğu
Abdulkadir Buğu Aylar önce
Ne çok dedi 😫
Berke Falan
Berke Falan Aylar önce
ayrılık gördüm hocam
BlueWorld
BlueWorld Aylar önce
Yazık ya. Karakter aramak lazım üslup bu ne ya midem bulandı .....
Edım Yok
Edım Yok Aylar önce
Seviyesiz bir arkadaşım olacağına kaliteli bir düşmanım olsun
Elvin Behbudov
Elvin Behbudov Aylar önce
Bu nee bee. Fuuu. Gömdüyüyle beraber gömülen tipler.
Davut Dugan
Davut Dugan Aylar önce
Midesi bulanan bir benmiyim şunları görünce?
Gfr Gfr
Gfr Gfr Aylar önce
Dedi dedi dedi dedi 1000 kere soyluyor
havuştilki
havuştilki Aylar önce
Kaçıncı bölüm bu
Bunyamin Demir
Bunyamin Demir Aylar önce
Ayıb etti arkadaşına
S Tkn
S Tkn Aylar önce
bu müzik ne ya biri söylesin
Büyük burjuvazi
Büyük burjuvazi Aylar önce
Direk hakaretten dava açarım
Büyük burjuvazi
Büyük burjuvazi Aylar önce
@Zülbiye Zülbiye öyle Bi insanla arkadaşlık yapan geniştir dava açmaz
Zülbiye Zülbiye
Zülbiye Zülbiye Aylar önce
Iyi olur valla .Keşke açsa.
S Tkn
S Tkn Aylar önce
Müzik: underworld
Bedrie Mecho
Bedrie Mecho Aylar önce
Hangi bölüm bu ?
hdheisjdn
hdheisjdn Aylar önce
..dedi...dedi...dedi...dedi,bu nə konusma
Mert Uysal
Mert Uysal Aylar önce
Kadın çok itici
Hadechorr
Hadechorr Aylar önce
Yazık
Berat çiftçi
Berat çiftçi Aylar önce
Sapla baba dkkdkd
yahya altug
yahya altug Aylar önce
3. Sınıftakiler yapıyor bu laf atmayı aq
Keox
Keox Aylar önce
Yeni şarkım yayında 40 beğeni olduğunda yeni şarkı geliyor ! X
Orhan Gençer
Orhan Gençer Aylar önce
Bu hangi bölüm
Ahmet Aslan
Ahmet Aslan Aylar önce
Az bile sana
Türk evladı 🇹🇷
Yazıklar olsun leş
Sosialadam
Sosialadam Aylar önce
kız aşırı antipatik
Haydar Hasanov
Haydar Hasanov Aylar önce
terbiyesizlik
Emin Nurgul
Emin Nurgul Aylar önce
Ucuzluk.
Sessiz
Sessiz Aylar önce
Aynı şeyi erkek yapsa idam edilir
Sessiz
Sessiz Aylar önce
@zeynep_14 üf evlenmelik kız
Keox
Keox Aylar önce
Yeni şarkım yayında 40 beğeni olduğunda yeni şarkı geliyor ! I
zeynep_14
zeynep_14 Aylar önce
Allah Allah ya siz hiç okulda birbirinize laf sokmuyomusunuz bizde sokuyolardı bişiyde olmuyodu , noldu laf sokunca biyerinizi mi kaybettiniz öldünüz falanda bu kadar abartıyosunuz zaten orda serbestçe sohbet edilen bir yer olduğu müdahale ederlerdi ya da kibarca uyarırlardı ama laf sokmuş anasına babasına sövse anlarımda abartılacak bişiyde yapmamış
Erdem Uğur Karakaya
Terbiyesizlik
Ali Erol
Ali Erol Aylar önce
o o o o o o o o .
MASTAŞ Metal ve El aletleri
Aynısını erkek dese olayı gör
BayGökçebay
BayGökçebay Aylar önce
Boşun boşu
12 Ekim 2023
12 Ekim 2023 Aylar önce
arkadaş sakat galiba
Fatih Dağ
Fatih Dağ Aylar önce
Max tc kızı
Joseph Wilde
Joseph Wilde Aylar önce
Women☕
Keox
Keox Aylar önce
Yeni şarkım yayında 40 beğeni olduğunda yeni şarkı geliyor ! X
harLey quenn
harLey quenn 9 gün önce
Ooo ne laf ama vaaay oooo
Savage Anıl
Savage Anıl Aylar önce
Saygısız kadin
Keox
Keox Aylar önce
Yeni şarkım yayında 40 beğeni olduğunda yeni şarkı geliyor ! C
Vuqar MecidZade
Vuqar MecidZade Aylar önce
Erkek kəndinə sayğılı biri olsa kadın oyle yapamaz arkadaş demek ki aradakı perdeyi götürmüşler
Beyza
Beyza Aylar önce
Eşşek demekte ne var ki ya
GD vip
GD vip Aylar önce
Saygısızlığı yapan kadın değil
Sonraki
God of War Ragnarok (dunkview)
6:20
görünümler 1 819 195
Gelecek Nesiller Gelmesinler 😁
0:05
God of War Ragnarok (dunkview)
6:20
görünümler 1 819 195