Karanlık

Aşk Mantık İntikam 13. Bölüm 1. Fragmanı

FOX
Abone ol
görünümler 2 297 644
97% 44 000 1 200

Aşk Mantık İntikam 13. Bölüm 1. Fragmanı
Aşk Mantık İntikam Her Cuma 20.00'de FOX'ta!

Ozan ve Esra yeniden bir aradadır. Onları öpüşürken gören Çağla; Ozan’ı, Esra’ya bırakmamaya karar verir. Ozan için savaşacaktır. Çınar ve Ozan’ın arasındaki gerilim ise devam eder. Esra Çınar’ın duygularını bilmediği için bu gerilime anlam veremez.
Ozan da Esra da birbirlerine sırılsıklam aşık olduklarını saklamazlar. Esra’nın bu kadar badireden sonra Ozan’ı tekrar kaybetme korkusu olsa da Ozan, Esra’yı bundan sonra her şeyin çok güzel olacağına inandırır ancak gelişen olaylar onları büyük bir yol ayrımına getirecektir.

Esra garsonluk yapmaktadır ve artık hayatın zorluğundan sıkılarak yaşam standardının değişmesi için mühendis Ozan’la mantık evliliği yapmıştır. Ancak bu evlilikte maddi, manevi zorluklar yaşayınca evliliği bitirmek zorunda kalmıştır. Boşandıktan sonra Ozan bir yazılım şirketi açıp çok zengin olur. Ve bir gün Esra bu şirkette işe başlar.

OYUNCULAR: Burcu Özberk, İlhan Şen, Burak Yörük, Melisa Döngel, Günay Karacaoğlu, Zeynep Kankonde, Süleyman Atanısev, Mehmet Korhan Fırat, Sevda Baş, Ceren Koç, Birgül Ulusoy, Tarık Şerbetçioğlu ve Mehmet Yılmaz

FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
Aşk Mantık İntikam: www.fox.com.tr/Ask-Mantik-Int...
Resmi TRvid Kanalı: trvid.com/show-UCgQZ...
Resmi Facebook Sayfası: facebook.com/askmantikint...
Resmi Instagram Sayfası: instagram.com/askmantikintikam
Resmi Twitter Sayfası: twitter.com/askmantikintikm

katma

 

10 Eyl 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 3 959
Isi K.
Isi K. 10 gün önce
Sen bana dokunamasin sen benim elimi tutamasin Queen esra 👍
Esma Şener
Esma Şener 21 gün önce
Dunurleri görmek isteyen bi ben miyim 🤭
Aylin A
Aylin A Aylar önce
Valla o tokat iyi geldi
Remzi_MHMD
Remzi_MHMD Aylar önce
Tokat: çok iyi di Tokat sen bana dokunamasın SEN BENİMM ELİMİ TUTAMASİİN (büyük yazdık larim bağırma olarak geçerli ok ✅)
Safa Nur Tuana Ülgen
*Sen Bana Dokunamazsın Sen Benim Elimi Tutamazsın* *Alfa Esra*
Zülal K06
Zülal K06 Aylar önce
Esra yürü be kizim
blinks
blinks Aylar önce
yürü be esra
GrknYlmzr
GrknYlmzr Aylar önce
yakında final olur bnce ;)
Aydan Vəliyeva
Aydan Vəliyeva Aylar önce
Evetmi dedi yhağğ bilemedimm🥺🥺
boş birij
boş birij Aylar önce
Ozan evlendimi abi ya
Fatime Ehmedova
Fatime Ehmedova Aylar önce
Ozan Çağlayla evlənmə qərarı alanda Esra nə hala düşdü ,indi isə Esra Çinarla Antalya gedme qərarı alanda Ozanın verdiyi reaksiya
Türkan As
Türkan As Aylar önce
eğer gerçekten ozan evet dediyse çınarın tehtitinle bile olsa artık ozan evli. ve çağlaya dokunmamış bile olsa ne sebeb olursa olsun evlenmemesi lazımdı ve şimdi hala birşey olmamış gibi esraya aşk meşk geeçekten dizi gençliğe kötü örnek oluyor maalesef
Kübra Kaygılı
Kübra Kaygılı Aylar önce
Ozana iyi oldu
Altay Gündüz
Altay Gündüz Aylar önce
Esra,ozana,guzel,tokat,vurdu
Betül Karaaslan
Betül Karaaslan Aylar önce
Haketti ama ozan o tokatı
Золушка
Золушка Aylar önce
Ayrica şu çağlayada ayri bi gicik oluyorum ozanin kendisini sevmediğini bile bile hala neyin peşinde arkadaş bu ne yüzsüzlükdir yaaa ozan seni seviyor anla şunu artyk çağlacimm daha ne kadar oznin gözünde küçük düşebilirsin
Золушка
Золушка Aylar önce
Ayrica ozancimmm sen esradan gelen o takadi çokdan hak etmişdin zaten esra sana o tokati atarken içimin yağlari eridi ne yalan söyliyim
Золушка
Золушка Aylar önce
Şimdi sürünme sirasi sende ozan korfali sen bunlari esrani süründürürken düşünmeliydin sonradan zengilik gören ozan ve annesi
Золушка
Золушка Aylar önce
Oh bee burdan ozanin annesine içimdeki tüm öfkemi kusum valla rahatldim yaaa
Золушка
Золушка Aylar önce
He ozanin sonradan görme annesine söyleyecek bi lafim var bizim memelekde eskiden gelen bi laf vardir ban onu kendi dilimden çevirip tür dilinde yazacam annen kimdir baban kimdir oturda poponu çimdikle diyolar sonrada görme zenginlere
Золушка
Золушка Aylar önce
Bence çinar la esram bir birlerine çok yakişiyorlar esra ile çinar ozana innat sevgili olmalilar yok hatda evlensinler onlar
Золушка
Золушка Aylar önce
Resmen ozanin annesinin üzerine kusmak istiyorum eskiden fakir olan şimdide fakirdir öyle oğlu siyo oldu diye esgi ğunlerini tek kalemde silip geçemesin zümrüt fakirrrr🤮🤮🤮🤮
Золушка
Золушка Aylar önce
Eskiden fakir olup sonradan zengin rol yapmasi ne sevimsiz bi şey yaaa
Золушка
Золушка Aylar önce
O ne öyle ozanin anneside oğluşumda oğluşum diyip diyip sonradan görme zamanin o zümrüte fakirmiş
Золушка
Золушка Aylar önce
Kiz Esra ellerine sağlyk sen o tokadi ozanin suratina yapişdirin yaa resmen içimin yağlari çatir çatir eridiyaaa oh sanada ozan korfali bu tokatda sana kappak olsun
Золушка
Золушка Aylar önce
San bu tokati çokdan hak edin ozan
Rızgar Ateş
Rızgar Ateş Aylar önce
Fragmanda Esra Ozan a tokat atıyor bunu kınıyorum. Erkek yapınca kinaniyorda, kadın şiddet uygulayinca neden kimse nin sesi çıkmıyor neden kimse kinamiyor unutmayın şiddet in her türlüsü kötüdür erkekse yapsa kadında yapsa aynıdır.
Bilgisayar Gördük
uyyyyyyyyyyyyy
DADAŞLI TÜRK
DADAŞLI TÜRK Aylar önce
Bunədə camaat serial çəkir tutur fragmanına milliyonlar baxır qardaş əhalisi çoxduda yoxsa bizdəki kimi yönsüz səviyyəsiz seriyal çəkirlər yönnü film çəkəndədə (seriyal yox)az adam baxır ona görəki 10 milliyon əhalimiz var kim baxacaq. camaatın artıq zövqüdə ölməyə başlıyıb qısaca film sahəmiz ÇÖ KÜR
Зафар Мехтиев
*AZƏRBAYCANLILAR BƏYƏNSİN* 🇦🇿🇹🇷
Rosey Mosey
Rosey Mosey Aylar önce
Esra Çınar olsun lütfeen
Nermin Veliyeva
Nermin Veliyeva Aylar önce
Ayn
Duru su Şahin
Duru su Şahin Aylar önce
0:42 reis sakin oll maaa
Can
Can Aylar önce
saçmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hileli Oyunlar Mekanı
Bence ozan çoktaaaan haketti ohh
Ramid Əliyev
Ramid Əliyev Aylar önce
Yorumları oxuyuram herkes birşeyler yazır ama bu bir filim yani hərşeydə yaxşı getse maraqsız olar məncə
Esengül Baysal
Esengül Baysal Aylar önce
Ben orjinaldinde ki bebek sahnesinde daha çok duygulanmistim orjinalindeki gibi olsaydı keşke neler yapmış kız senin için ozan hiç ağlamadı bile OZAN SEN ESRAYİ HİC SEVMEMİSSİN Kİ BU NEYİN ÖZGÜVENİ ANLAMİYORUM
Babayeva..
Babayeva.. Aylar önce
Simdi evlendilermi 🤔evlendiyse neden esranin pesinde artik kararini verdin.
herhaNgi bir deli
herhaNgi bir deli Aylar önce
Kapakta ozan kükrüyo
Unsal Beyaz
Unsal Beyaz Aylar önce
Esra karakteri müthiş asil bir kadın profili, sadece dizilerde görebiliyoruz malesef
Galin Demov
Galin Demov Aylar önce
Burası Senin Oyünçağın
Yağmur Bütüner
Yağmur Bütüner Aylar önce
Beter ol ozan BETER OL
Havva Yavuz
Havva Yavuz Aylar önce
Ozanla cagla evleniyo mu acaba ya
Ayfer taş
Ayfer taş Aylar önce
Esra Ozan'a tokat attığı zaman Esra ne yapıcağını şaşırdı yaaa Çınar ile gitmek isterken Ozan sürpriz yaparak Uçakta Esra'nın yanına oturdu resmen yaaa şaşırdım biraz da olsa Ozan hayır demiştir yaa hatta düğünden sonra Çağla ya söyleyecektir büyük ihtimalle çünkü Ozan'ın gönlü Esra'sından yana ama Çağla ve Çınar Esra ve Ozan için kavga edecekler büyük ihtimalle
Büsra Balsekeri
Büsra Balsekeri Aylar önce
O tokat cok iyi geldi be icimin yaglari eridi resmen! Yürü be esraaaa
Davud Süleymanov
Davud Süleymanov Aylar önce
Firuz Əliyev - Təki sən səslə mənj trvid.com/video/video-ruOBqoRu7AY.html 🎼🎙
Fərhad Seyidov
Fərhad Seyidov Aylar önce
Firuz Əliyev - Təki sən səslə mənj trvid.com/video/video-ruOBqoRu7AY.html 🎼🎙
Насиба Мирзаева
Ozan evet diyecek
Volkan Bro
Volkan Bro Aylar önce
0:49 bu sahneyi görmek için 12 bölüm izledim
Duru Allen · 1 gün sonra
bebeğin düştüğünü öğrendiğinde başka sahne çekmişlerdir daha üzücü bir sahne... ama oyunculardan birinin duyguyu veremediği için iptal edilip donuk bir sahneye geçilmiş olmalı. Ozanı canlandıran oyuncunun önceki rollerine baktım da hep kaba saba roller. Büyük ihtimal üzücü rollerin hakkını veremiyor
Duru Allen · 1 gün sonra
@Ece TURKER yani iyi sahneleri tamamen çıkarıldı onun yerine donuk kısımlarını mı koydular diyorsun bu büyük bir suçlama
Ece TURKER
Ece TURKER Aylar önce
@Duru Allen · 1 gün sonra yeteneğini kaybetmiş değil, senaristler çekilen sahneleri çıkarıyorlar bazen. İlhan gibi bir oyuncu ellerinde varken daha dramlı sahneler yazılabilirdi. Geçen bölüm berbattı zaten
Duru Allen · 1 gün sonra
@Ece TURKER yeteneğini kaybetmiş o zaman
Ece TURKER
Ece TURKER Aylar önce
İlhan şen dramanın hakkını veren oyuncalardan , diğer dizilerini izlemediğin o kadar belli ki. Gidip bir kaç sahnesini izlemeni tavsiye ederim
vivi quispe
vivi quispe Aylar önce
Cuando sale segundo avance ask mantik intikam alguien me dice cuando sale avance
hobi meraklısı
hobi meraklısı Aylar önce
Üf üf tüyler diken 😱😁
DerH
DerH Aylar önce
esra tambir kevaşe
Nazlı
Nazlı Aylar önce
2. Fragmani atin artiik
Sitora Olimboeva
Sitora Olimboeva Aylar önce
2 fragman nerde neden bu geçe yuklemediniz biz burde merakdan çatliyoruz yukleyin ama çabuk lufennnnn🙏🙏
Ramazan DEMİREL
Ramazan DEMİREL Aylar önce
Ozanin sesi neresinden çıktı
Mensure Ehmedova
Mensure Ehmedova Aylar önce
İkinci fraqman istiyoruz🙏🤲💕❤
ruzgar ibadova
ruzgar ibadova Aylar önce
Neden 2 ci fragman yok
mayaaa
mayaaa Aylar önce
Ozan artık sürünme sırası sende!
Yulduz O'rinbayeva
Yulduz O'rinbayeva Aylar önce
ne zaman geliyor 2 fragman \
Eso yalo
Eso yalo Aylar önce
Ee eden bulur Ozan Bey
Gokce Aydin
Gokce Aydin Aylar önce
Yeni fragman gelsin artık ya
Burcu Babur Karagöl
izlediğim kadarıyla esra karakteri öyle biri degil. bi yanlış anlamayla esrayı silip çaglaya evlenme teklifi eden düğün günü olanları ögrenip esraya koşan birini kabul etmezdi çünkü hem esrayı hem çağlayı yarı yolda bırakan biri,ozan dönmek istemiştir ama esra kabul etmemiştir. kabul etseydi, esrayı yine yarı yolda bırakırdı.
Samsung Baku
Samsung Baku Aylar önce
Ne olursa olsun Ozanla Əsra birləşsin.
Айналаның бәрі Бәке Сәке
Ayni sahneleri tekrarlayip durmayin ya
Javid New Music
Javid New Music Aylar önce
trvid.com/video/video-IGzIsiV8bqw.html
Özkan Sözbilen
Özkan Sözbilen Aylar önce
trvid.com/video/video-GoWnOuvmtmc.html 90. İZMİR ENTERNASYONEL FUARI & LUNAPARK FULL AKSİYON 🌟⬇️⬇️⬇️ trvid.com/video/video-GoWnOuvmtmc.html
Turgay Çelebi
Turgay Çelebi Aylar önce
Yorumlar ful kız dolu dizi romantik komedi olunca tabi normal...
Tasty Food Recipes
Tasty Food Recipes Aylar önce
OREOLU CHEESECAKE ve CHOCOLATE CHIP COOKIE tarifini kanalımda bulabilirsiniz. SEVGİLER!
limonxcerenim
limonxcerenim Aylar önce
Devran döndü be ozan üzülme sırası sende 🥳🥳🥳
Efnan Xheladini
Efnan Xheladini Aylar önce
Cağla da melek yüzlü şeytan çikti
Merdümgiriz
Merdümgiriz Aylar önce
Resmen fragmanı ezberledik ikinci fragmanı verin
Hilal Biner
Hilal Biner Aylar önce
O kadar saçmaladıniz kiii o bebek meselesi nasıl bu kadar basit bir şekilde harcandı ozanın gidip evlenmesi nasıl toparlayacksiniz çok merak ediyorum
LİMONLU PEPSİNİZ   #YANINDAYIZTÜRKİYE
Vay anasını çok heyecanlı ozan sürünüyo
Rufet Qasımov
Rufet Qasımov Aylar önce
Sonun da yaaa beklenen tokattttttt😤😤😤😤😲
Meryem Akyüz
Meryem Akyüz Aylar önce
Uhuletle ve suhuletle Esra tebrikler❤
enesMOBİLE
enesMOBİLE Aylar önce
Yalnız sırf başrol diye Esra tekrar ozana dönerse işin cılkı çıkar
F Karahindiba
F Karahindiba Aylar önce
Dizinin orijinalinde Ozan Esra'nın peşinden çok koşan ve Çağla'ya asla umut vermeyen karakterli sadık bir adam, hatta yıllarca hayatına kimseyi almamış Esra'ya sadık kalmış. Temiz bir hikaye var ama bizimkiler masumiyeti bozdu.
Totu Titu
Totu Titu Aylar önce
Esra yuru beeee
Hilal Kose
Hilal Kose Aylar önce
Ozan nikah masasında hayır desin tamamı ozan ve Esra aşkı tekrar başlasın tamamı ve Esra ve Ozan evlensinler tamamı zümrüt zamanında Esra nin başına gelenleri öğrensin tamamı bebeklerini düşürdüğünü öğrensin tamamı Elif ve eko sevgili olsunlar tamamı ozan esrayi kıskansın tamamı Esra ve çınarın Antalya'ya gitmesine engel olsun ve esrayla baş başa kalmak için çözümler üretsin tamamı bu bölüm dediklerimizin hepsi olsun tamamı ikinci fregman yarın gelsin tamamı cinarda Esra'nın peşini bıraksın tamamı caglada ozanın peşini bıraksın tamamı Çağla ve Ozan diziden ayrilsinlar tamamı caglanin anneside diziden ayrılsın tamamı
Eslem Yüzkolar
Eslem Yüzkolar Aylar önce
ayh esranın sonunda aklı başına gelmiş
Girizgâh
Girizgâh Aylar önce
"50 yıl sonra burası ölü insanların günlüğü olacak..."
ebrar
ebrar Aylar önce
NOBODY: OZAN: BEEĞN BU ŞİRKETEEE HAYATIMI YILLARIMI VERDİİĞM ÇINAR BURASI SENİN OYUNCAĞIN DEĞİL
İsa Akçay
İsa Akçay Aylar önce
Ozan dıştan bakınca pısırık birine benziyo ama özünde oda deli
Leyla Xəlilova
Leyla Xəlilova Aylar önce
Ohh ohh ohhh hadi be Esra arkandayız💃💃
Shady Shady
Shady Shady Aylar önce
Esra ile Ozan bana Chuck Bass ve Blair Waldorf (Gossip Girl) hatırlatıyorlar. Birbirlerini tutkuyla seven ve bi yandanda gururları yüzünden yanlış yapan iki kişi, ama bence ilerleyen zamanda bunların aşkı daha heyecan verici olur, tabiki senaristler buna müsade ederse o zaman bu dizi daha bi güzel olur. Ben Eszandan vazgeçmem sizde etmeyin.
Ferid Ehmedli
Ferid Ehmedli Aylar önce
100 kezvizledimm hayelimdekini yapdinn esraa
dolita windo
dolita windo Aylar önce
We are waiting impatiently for Israa's revenge and Ozan's remorse... Come on, Israa
Asya Op
Asya Op Aylar önce
Deeem
Fatma Nur
Fatma Nur Aylar önce
Ozan kesin evlendi mi yaaa
Taj Hamoud
Taj Hamoud Aylar önce
Evet
elif su
elif su Aylar önce
Oh olsun sana ozan hakkettin sen kendini beğenmişin tekisin yok artik esranin arkandan koşacaği günler buda sana kapak olsun😏
MR. GAMİNG
MR. GAMİNG Aylar önce
esranın suçu söyleseymiş hamile olduğunu başta böyle olmazmış
MR. GAMİNG
MR. GAMİNG Aylar önce
@dolita windo bence ozan korfalı herzaman esra korfalının kocası olacak
Elif Sude Demirel
Elif Sude Demirel Aylar önce
@dolita windo bencede
dolita windo
dolita windo Aylar önce
Esrayla Cinar cok yakisiyir birlikde olsunlar Ozani unutsun
#Uraraka..Deku#
#Uraraka..Deku# Aylar önce
Esra Çınarla daha mutlu o yüzden çınar valla
Parvina Suleymanli
Parvina Suleymanli Aylar önce
Çivi kafa Ozan
sgdbfj svdbfb
sgdbfj svdbfb Aylar önce
A
esma aydemir
esma aydemir Aylar önce
aşk olsun mantık olsun ama intikam olmasın
Sayyessenna🖤🤍
Ömrüm ozanın bebeği feritin bahayı boranın da rüzgarı öğrenmesiyle geçecek zannediyordum sonunda bee bu bölüm
Sırat Köprüsü
Sırat Köprüsü Aylar önce
Bu adam cok iyi açıklamış trvid.com/video/video-wBz4D_TzONQ.html
Walk or Bike in Cities
Şahane dizi ya
Muhammed Bağırcı
ozan hakketti bence çünkü esranın bebeyiğini öğrendi ve EVEt diyecek büyük ihtimal esrayı sevip çağlayla evlenmesi esranın ona yanlış anladığını anlatması fakat oanıın dinlememesi ve ozanın esraya söylediği o sözler pkiiiii
Sahane Memmedova
Sahane Memmedova Aylar önce
Ozan deli oldu
Sonraki
İçimizden Biri 1. Bölüm
1:58:12
görünümler 1 100 000
Yargı 1. Bölüm
1:55:25
görünümler 8 700 000
Camdaki Kız | 10. Bölüm
2:17:17
görünümler 8 200 000
Twist of Fate Episode 13 Trailer 2
1:05
görünümler 2 900 000
Måneskin - MAMMAMIA (Official Video)
3:18
Çok Güzel Hareketler 2 - 95.Bölüm
1:55:52
Benim Hayatım - Tanıtım
1:02
görünümler 577 533