Karanlık

Aşk Ağlatır 14. Bölüm 2. Fragmanı

Aşk Ağlatır
görünümler 1 084 587
97% 10 628 218

Taşradan İstanbul’a göç etmiş ve tek başına ayakta kalmaya çalışan gençlerin; vicdan ve aşkları arasında kalarak yaşadıkları çatışmanın hikayesini anlatan ''Aşk Ağlatır'' Pazar saat 20:00'de Show TV'de...
Aşk Ağlatır ailesine katılmak için: bit.ly/36zZmzr
Aşk Ağlatır Resmi TRvid Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/2kmM3R9
Oyuncular:
Deniz Can Aktaş
Hafsanur Sancaktutan
Yağızcan Konyalı
Pelin Öztekin
Eda Şölenci
Oktay Çubuk
Sezin Bozacı
Durul Bazan
Laçin Ceylan
#aşkağlatır #mfyapım #showtv #YusAd

Eğlence

katma

 

5 Dec 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 60
Konul Babayeva
Konul Babayeva 8 aylar önce
Baxmaq ıstemırem ujey sırazı qoyulmur maraq olur
sesiz Adam
sesiz Adam 8 aylar önce
Rüzgar inşallah biriş iki bplüm sonra ölür
ELIF AYDIN
ELIF AYDIN 8 aylar önce
Ada'nın annesinin ismi neydi ?
Yusuf Sekin
Yusuf Sekin 8 aylar önce
O kadar geç gönderiyorsunuzki filmden sonra gördüm
Elcan Memmedov
Elcan Memmedov 8 aylar önce
Lutfen cemrede yusufa asiq olmasin 😂 besdi adanin cekdikleri yazik kiza 😕😡
Gamer Dark
Gamer Dark 8 aylar önce
Sonradan ortaya fırlayan karakterler😂
Allahın Aciz kulu
Allahın Aciz kulu 8 aylar önce
Bu dizi böyle sürekli kaos, iç karartıcı devam ederse reytingleriniz tabanı gorur
Miranda B.
Miranda B. 8 aylar önce
Sorry, in that moment Yusuf is injured of bullet
Aysun Yuce
Aysun Yuce 8 aylar önce
Yusuf hapise gircek 😭😕 rüzgar yüzünden adayi tehdit edcek yoksa yusuf asla cikamaz dicek piskopat rüzgar ada mecbur olarak evlemek zorunda kalcak rüzgarlan
Nərgiz Qedirli
Nərgiz Qedirli 8 aylar önce
Selam hanımlar Bən Nərgiz.Azərbaycanlıyım.Sizlere bir iş teklifim var. Sıfır sermaye ile öz biznesinizi kurubda evdən idare etməyə nə dərsiniz? Şurada 3haftadan bir kazanç, şirket hesabına yurtdışına seyahet və daha neler neler.İygilənmək isteyenler buyurunsunlar
x
x 8 aylar önce
Yaaaaa harikaaaaa her bolum digerinden heyecanli!!!!!
Selda Karadas
Selda Karadas 8 aylar önce
Bizim hikayedeki gibi deniz❤️rahmet
Vuqar Esedov
Vuqar Esedov 8 aylar önce
Neden turk dizileri hep böyle?Önce ask dizisi cekiyorsunuz sonrasi mafiya oluyor
World world of world world world 46
Nolur yusuf ölmesin ya
Helin Kelyovlu
Helin Kelyovlu 8 aylar önce
Ya herkes yeni kıza o kadar bilgi biliyor ben hala anlamadım kimin kardeşimiş 😂
Müge Ergenekon
Müge Ergenekon 8 aylar önce
Sen 5 araba dolusu adam git ama yusuf yalnız kalsın ve vurulsun bravo👏
Gözde Güven
Gözde Güven 8 aylar önce
Gün geçmiyor ki bir dizinin daha ağzına sıçılmasın. Tam aradığım diziyi buldum diyorum o dizinin içine de silahlar,çatışmalar,yalanlar giriyor. İyice flash tv ye bağladınız. Yakında adanın annesi de çıkar ortaya. Yine kimin eli kimin cebinde belli değil. Ada bir anda karun kadar zengin oldu bir şey demedim ortaya babası çıktı bir şey demedim ama mal gibi rüzgarı bir anda delirtip daha 2. sezon başlamadan diziye 1500 kişiyi daha dahil etmeye ne gerek vardı. Hem de hepsi birbirinden alakasız hani gerçek hayatta çabalasan olmayacak tesadüfler silsilesi. Dizi ilk başta zor hayat yaşayan ada gibi kızlara ışık olurken ışık hızında maganda olaylarına döndü. Şaka gibi
Aysel Yunus
Aysel Yunus 8 aylar önce
Dizi yaprak dokumune bagliyor 😅
seymaa
seymaa 8 aylar önce
0:43 kablo takılı değil ondan sjdhhjshsh
Gunay Ferecova
Gunay Ferecova 8 aylar önce
Baslasin artikk
Münevver & Kadir Dardoğan
Bence yeni gelen kiz hepimizi şaşırtacak adayla yusuf için uğraşacak mutlu olmaları için herşey yoluna girdi derken nalan gerçeği öğrenecek ve tekrardan rüzgarla plan yapacaklar gerçekten bebeği istemediği için para için istediğini sonrasında bir süre ada ile yusuf mutlu bölümleri eklenecek ama gene fazla sürmeyecek yeni gelen kiz da rüzgâra asik olacak ama rüzgar tabi onu görmeyecek ada için yani rüzgarın adaya olan platonik aşkı gibi olacak bence..
Albane Besty
Albane Besty 8 aylar önce
Kimi secicek artik ? 😓♥
seda koç
seda koç 8 aylar önce
O hemşireyı tanıyan var mı arkadaslar
Sima Gül
Sima Gül 8 aylar önce
Adanın babası buysa adanın dedesi niye tanımadı
emir enes
emir enes 8 aylar önce
Para ne kadar tatlı yıllar sonra hiç birşey olmamış gibi babanim dedirtiyo
Mesk_ bs
Mesk_ bs 8 aylar önce
Rahmet ile Deniz yine burda buluştular
Aygün Mahmudova
Aygün Mahmudova 8 aylar önce
Rüzgara bak ya (ben rüzgara tatlı çocuk diyodum şimdi ZEHİRLİ çocuk çıktı) 😞 Gitdikçe kardeşine ( merte) benzedi buda😞
Chanbaek shii
Chanbaek shii 8 aylar önce
saçmalık
contact serhat directly 88
0:41 Kim derdi ki bir gun yaşamak ölmekten daha zor olacak diye sanırım o gün bugün işte
Ahmet Gul
Ahmet Gul 8 aylar önce
ohaaa denizle rahmet olur inşallah ❤😙
Şwkskckfpw Kakfkclsğsşxl
Kardeşi daha güzel
eda ergin
eda ergin 8 aylar önce
didem inselel dııl mı o
Rinat. Ibrahimov
Rinat. Ibrahimov 8 aylar önce
0:38 sen kimsen? 🙄
Atena MSP
Atena MSP 8 aylar önce
RahDen aşkı geri döndü 😍😍
My life is you
My life is you 8 aylar önce
Rahmet le denizin yine yan yana olmasıııııjkmfjk gene buldular birbirlerini
Esenlik Bildirisi
Esenlik Bildirisi 8 aylar önce
Cemre ile ruzgar olursa favorim onlar olur ama eger senarist bi salaklik yapmazsa yine.
Gunesh. A.
Gunesh. A. 8 aylar önce
Adadan kucuk olubda doktor olmasi cox sacma.. Ada 19 yashinda kardeshi kac yashinda ki doktor olmush? birez gercekcik olun 😏
Eda Ziyagil
Eda Ziyagil 8 aylar önce
Aa *Bizim Hikaye deki Deniz de girmiş diziye🤗 Rahmet & Deniz olur mu yeniden acaba😍😍😍*
Oğuzhan Yörük
Oğuzhan Yörük 8 aylar önce
Arkadaşlar ben onu bunu bilmem ama Yusuf ve ada aşkı çok güzel değil mi şuan televizyon da aşk dizisi olarak bi bu var zaten yusuf ve ada aşkı resmen duygulandırıyor beni LÜTFEN bu pazar herkes show tv yi açsın ve güzel bir reyting alsın bitmesin dizi ...
Seba Halabi
Seba Halabi 8 aylar önce
😍😍😍😍😍😍😍😍😍
SHOKUR Sadat
SHOKUR Sadat 8 aylar önce
😊
beyza mı ne
beyza mı ne 8 aylar önce
dizi nereden nereye geldi
RIDVAN ALADAĞ
RIDVAN ALADAĞ 8 aylar önce
Her fragman da yeni bi oyuncu görüyorum dizi daha yeni başlıyor başarılar
Şeyma Byrktr
Şeyma Byrktr 8 aylar önce
Sanırım artık klişe Türk dizileri gibi saçmalamaya başlayacaksınız -ki başladınız-. Ada ile yeni ortaya çıkan kız kardeşinin Yusuf ile olan aşk savaşı devri başlatın,ortaya yeni yeni kişiler çıkarın falan...Dizi resmen 2.sezona girdi gibi bir şey oldu.Ruzgar'i psikopatta yaptınız. Valla ne diyim bilemiyorum ben artık!..
Leonora Kryeziu
Leonora Kryeziu 8 aylar önce
😭😭😭😭
Derya Yavuz
Derya Yavuz 8 aylar önce
Madem zengindin bu kadar nerdeymis adaya sahip çıksaymış babası
hazer ali ateş
hazer ali ateş 8 aylar önce
Yada o kadin eylulun anesi bence
hazer ali ateş
hazer ali ateş 8 aylar önce
O kadin adanin annesi cikarsa hic sasirmam eylul yusufa ask olur
Fatma delal Karaca
Fatma delal Karaca 8 aylar önce
İkisinde mi vuruldu
Fatma delal Karaca
Fatma delal Karaca 8 aylar önce
Acaba hangisinin kalbi durdu
Funny Fluffy
Funny Fluffy 8 aylar önce
annesi de mi yasiyormuss adaninn
Kozal Kozal
Kozal Kozal 8 aylar önce
Anmyourimmmm😭😭😭😭😭😭
BRAVLER KAYRA sadi
BRAVLER KAYRA sadi 8 aylar önce
Yuusf ölmesin ya rüzgar da çıksın aradan ya
Damla Gökalp
Damla Gökalp 8 aylar önce
Ulan ikisi birden nasıl vuruldu
Umut ergün
Umut ergün 8 aylar önce
Bir dizi nasıl batırılır adlı çalışma
Melisa Ruslan qizi
Melisa Ruslan qizi 8 aylar önce
Bir filme uzun omur arzuluyorsaniz oyuncular dahil olmali cunku ayni kisi ayni tema bir muddet sonra bayiyo
Asena_ Melek77
Asena_ Melek77 8 aylar önce
Ada❤ yusuf Cemre❤ Ruzgar bence boyle yakisiyorlar birbirilerine katilanlar +1
xalis Xelilov
xalis Xelilov 8 aylar önce
hec vaxt ayrılmacaqsınız yusuf olurse bu kinonun maraqı kacar adada kahr olur diçi
Bahaj Sks
Bahaj Sks 8 aylar önce
Ruzcar olucek yusufa bir sey olmucak yusufa bir sey olsa izlenmez bu dizi Kendimden diyom
Yildirim Dalkılıç
Yildirim Dalkılıç 8 aylar önce
Artık saçmaladı
Sonraki
Aşk Ağlatır 14. Bölüm
2:10:26
görünümler 1 300 000
Aşk Ağlatır 15. Bölüm 2. Fragmanı
00:55
Aşk Ağlatır 14. Bölüm Tanıtımı
01:02
Aşk Ağlatır 16. Bölüm (Final)
2:00:37
görünümler 1 200 000
Aşk Ağlatır 15. Bölüm Fragmanı
01:01
Mr. Wrong (Bay Yanlis) Episode 7 Trailer 1
01:08
Aşk Ağlatır 15. Bölüm
2:09:05
görünümler 1 200 000
Sevgili Geçmiş 7. Bölüm 2. Fragman
00:56