Karanlık

Aşk 101 | 2. Sezon Fragmanı | Netflix

Netflix Türkiye
görünümler 2 051 287
96% 72 000 2 400

Dostlukları, aşkları ve cesaretleri için daha büyük mücadele vermek zorundalar. Hayat her geçen gün daha da zorlaşıyor. 2. sezonuyla 30 Eylül’de sadece Netflix’te.

Aşk 101'i sadece Netflix'te izleyin: www.netflix.com/Ask101

Netflix Türkiye kanalına abone ol: bit.ly/NetflixTRAboneOl

➡️ INSTAGRAM: bit.ly/NetflixTR-IG
➡️ TWITTER: bit.ly/NetflixTR-TW
➡️ FACEBOOK: bit.ly/NetflixTR-FB

Aşk 101 | 2. Sezon Fragmanı | Netflix
trvid.com/u-NetflixTürkiy...

Grubun Necdet'e olan nefreti gün geçtikçe artarken okula yeni bir öğrencinin gelişi beklenmedik bir aşkın filizlenmesine yol açar. Bazı ilişkiler ise ağır darbeler alır.

katma

 

9 Eyl 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 3 072
Aga Agayev
Aga Agayev 17 saatler önce
Mən buna necə baxa bilerem ?
ام علي
ام علي Gün önce
keşke 3sezonda olsa
İzmir 35
İzmir 35 Gün önce
Osmanla Elif hiç olmamış ya çok alakasız ne alaka
Ayşenurr Öztürk
Ulan yediler osmanımın başını be bi edaya ışığa bak bi ona
FirstLove
FirstLove Gün önce
Açıkçası 2.sezonu hiç beğenmedim ışığın gelmemesini aşırı uzattılar bence ta finalde geri döndü ve sınav sonrası geldi Sonundada bence daha iyi bir şey yapabilirlerdi ne biliyim dağıttıkları yerleri toplattilar ztn kemal ve burcu ayrıldı sonra sacma bir şekilde Kemal başka ülkeye gitti osmana yeni kız gelmeseydi daha iyiydi ama ztn sevgili olduktan sonra kız başka yere gitti ve ayrıldılar ben kızdan şunu bekliyordum her gün piano çalışıyor ne biliyim ailesine bıktım artık demesini bile bekliyordum ama hiç bir şey demedi :( edayla kerem nedensizce bir çok kez ayrıldılar ve hocayla anlaştıkları plan saçmaydı bence yani ne biliyim başka okula gitselerdi daha iyi olabilirdi hiçmi başka okul yoktu yani 2 sezon tam anlamıyla berbattı benim için 😥 Şunuda diyim ışığı deli biri gibi gösterdiler Hocanın kafasına boya dökmesi orta parmak çekmesi fln tamam yanlız kaldı ama bunları da yapması ilgincti gerçekten kendi sonunu hazırladı resmen sonrada sizin yüzünüzden atıldım dedi
Ali Demir
Ali Demir 4 gün önce
Böyle saçma bi sezon olamaz 1,sezonla alakası bile yok yazık
FİRE
FİRE 4 gün önce
Sinan dedesi ile parisi kaybediyor 🙂
Namık Kemal
Namık Kemal 4 gün önce
:132 uçan nahhh
KİNG
KİNG 7 gün önce
Tam anlamıyla leş bir dizi
Bilemiyorum Altan
Bilemiyorum Altan 8 gün önce
Ayrılık sahnesinde GRUP DÜŞ'ten SON SAHNE şarkısı olabilirdi. Müzikler hep bilinen parçalar olmuş.
Hilall
Hilall 9 gün önce
Şu baştaki şarkıyı biri söyleyebilir miii bulamadım
Hilall
Hilall 6 gün önce
@sergen Koluman tmm çok saolunn baya iyi şarkı
sergen Koluman
sergen Koluman 9 gün önce
duman senin marşın
Defne Koçyiğit
Defne Koçyiğit 9 gün önce
Uni sinavi kacinci bolumde
Defne Koçyiğit
Defne Koçyiğit 7 gün önce
@sergen Koluman kaçınci dakika
sergen Koluman
sergen Koluman 9 gün önce
son bölüm yani 8.bölümde
halil furkan tutumlu
Bu diziyi izleyen tüm beyin gelişimi on dört yaşında durmuş olan - ki birçoğu da o yaşlarda olan - boş , cahil , ahmak insanlara o kadar çok üzülüyorum ki ! Anlatamam ...
Pinkk Candyy
Pinkk Candyy 9 gün önce
Eda ve Kerem ve Osman ve Sinan ve Isik 🥀♥️.
Zeki Aydinli
Zeki Aydinli 10 gün önce
Hayatımda bunun gibi bir saçma ve mantıksiz dizi görmedim...
Elif Aybala Çam
Elif Aybala Çam 10 gün önce
Elif’i seven tek benim sanırım ?
00 00
00 00 11 gün önce
Dizide niye yabancı şarkılar var? Keşke sadece Türkçe şarkılar çalınsaydi. Diziyi özel kılan şeylerden biri.
Nuride Demirli
Nuride Demirli 11 gün önce
Sonu bele olacaqdirsa niye 1sezonda hamisini yalnis yerlerde gosterildi o maraqldir.
Arda Can
Arda Can 11 gün önce
Diziyi bitirdim bu tarz dizileri önerebilir misiniz
Durum Kritik
Durum Kritik 11 gün önce
Antalyada sahildeyim gelen gelsin
Ssebahatt
Ssebahatt 11 gün önce
KİMSE KEMAL HOCANIN MERTİN KALACAK YERİNİN OLMADIĞINI BİLDİĞİ HALDE HİÇİBİR ŞEY YAPMAMASINDAN VE KİMSEYE HABER VERMEMESİNDEN BAHSETMİYOR BİR DE BURCU HOCANIN ESKİ NİŞANLISINA EVLİLİK HAKKINDA POSTA KOYMASI AMA DAHA LİSEYE GİDEN BİR KIZIN EVLENME HABERİNE OLUMLU BİR ŞEKİLDE YAKLAŞMASI ÇOK SAÇMAYDI
Cooperation Koop
Cooperation Koop 12 gün önce
Aşk 101 öpe öpe bitmez)
Edanur Güler
Edanur Güler 12 gün önce
Şimdi 8 bölümü bitirdim de ne kadar şey yaşadılar ya sonu herkes için iyi olmasa da (hâlâ onlar için şans var)bazıları için çok güzel bitti buluşma yerleri efsaneydi burcu ile kemal Sinan ışık Kerem eda Osman elif 💗
Edanur Güler
Edanur Güler 12 gün önce
Buluşmada bunlar yoktu sadece 5li grup sedece isimleri yazmak istedim
EnesGovser
EnesGovser 12 gün önce
Oyuncular çok yapmacık buna bakanda ne bileyim :D
ahmet yılmaz
ahmet yılmaz 12 gün önce
Güzel bişi yapayım derken hiç Bişi yapamamak harcanan zamana elektriğe yazık yemin ederim.🤣🤣
E G
E G 13 gün önce
Aşırı kötü bir sezondu. Zor bitirdim. Mert Yazıcıoğlu ve Uraz Kaygılaroğlu'nun hatrına oda...
Ause Bause
Ause Bause 13 gün önce
1. Sezonu tek solukta bitirdim. 2. Sezona en fazla 2 bölüm dayanabildim. 👎
asad elis
asad elis 13 gün önce
12 defa izledim doyamıyorum devam edin lütfen
asad elis
asad elis 13 gün önce
Yine devam edin
Remo Kuraf
Remo Kuraf 13 gün önce
NE oluyo lan?
Halime Tatar
Halime Tatar 13 gün önce
Sezonu bitirene kadar Sinan için ağlayan tek ben olamam 🥺
Recep Alan
Recep Alan 14 gün önce
diziyi bok ettiğiniz için teşekkürler
lawyerrr
lawyerrr 14 gün önce
Biz varız!
lawyerrr
lawyerrr 14 gün önce
İnsanların elif ve Osman ilişkisine neden bu kadar gıcık olduğunu anlayamadım o kadar samimiydiler ki o kadar birbirlerine iyi davranıyorlardı ki izlerken içim ısındı .Uzun süredir bize toxic aşklar izletiliyor böyle naif bir aşk çok hoştu bence
Gamkürbilöm
Gamkürbilöm 14 gün önce
1.sezon iyidi 2.sezon asiri ustunkoru asiri bastansavma asiri sacmaydi
ATTACK PUBG
ATTACK PUBG 14 gün önce
evet 3. sezon nerde?
OHİ AMCA
OHİ AMCA 14 gün önce
Aybike ve kırgın çiçeklerden güneyin figüran olması
Samadaga Mammadov
Samadaga Mammadov 14 gün önce
Azərbaycandan izləyən varmı
Ferit Şahin
Ferit Şahin 14 gün önce
Aga be keşke final olmasaydı
Dream Dream
Dream Dream 15 gün önce
Hepsi iyi hoşta sinan karakteri ebeveyn olarak çok ilgimi çekti böyle ebevenyler yoktur inş dizi müthiş konular sürekli değişiyo sabit değil aksiyon aşk duygusal dram komedi ne ararsan burada bide tuğba ünsal eda karakterinin olgun haline hiç yakışmamış kendi fikrim eda deli dolu çılgın ve duygusal kırılgan alina boz çok iyi oturmuşta tuğba ünsal alina bozu yansıtamamış şahsi fikrim🤭🤷
Pınar Kalyoncu
Pınar Kalyoncu 15 gün önce
Bence hele bu dönemde her ailenin ebeveynlerin özellikle izlemesi gerekir.sahane...müthiş
hmb3t0ff
hmb3t0ff 15 gün önce
😂
deniz baytekin
deniz baytekin 15 gün önce
dizinin övülecek tek tarafı müziklerdi onun da ikinci sezonda bokunu çıkarmışlar
Emre Bilol
Emre Bilol 13 gün önce
Genclerde iyi oynuyodu.. ilk sezonun seneryosu akici ve iyidi de. Ama gercekten ikinci sezon her sahneyemi muzik koyulur arkadaş
deniz yea
deniz yea 15 gün önce
çok kötğydü
hayatın içinden
hayatın içinden 16 gün önce
arkadaşlar dizi finalinde resmen dalga geçti seyirciyle 1. sezonun 1. bölümü 40. dakikada 3 tane mektup gidiyor gelecekteki hallerine. biri at boku temizliyor diğeri bulaşık yıkıyor.birisi ise hapiste. finalde ise hepsi okumuş biyerlere gelmiş olarak gösteriliyor :D bu nasıl iş ya finalde biri ceza avukatı birinin yatı var diğeri new yorkta grafiker olmuş :D hayır herşeyi ışık için yaptılar ışık ın hangi mesleği yaptığı belli değil :D
Emre Bilol
Emre Bilol 16 gün önce
Bence sinan yanginda dumandan bayilip hepsi sinanin kafasinda gerçekleşiyor olsa daha inandirici olurdu mk.. hatta uyandiginda bu ne peri masali gibiydi mk dese valla daha iyidi
G 🪐
G 🪐 17 gün önce
Elifi sevmedim ama madem geldi diziye bari sonda o da olsaydı
mehmet yenilmez
mehmet yenilmez 17 gün önce
Aşk 102 veya 201 gelicek. Adım kadar eminim. Bu durumu bu şekilde tepede ve yarım bırakmazlar. Tabi ay yapım bu pek güvenmiyorum ama aşk 102 veya 201 gelmesi kuvvetli muhtemel. Ama bu genç oyuncuların olmayacağı kesin.
Melis Hazendar
Melis Hazendar 17 gün önce
öğretmenleri az göstermişler 🙁
------dk
------dk 17 gün önce
daha kötü bir final sezonu olamazdı inanılmaz 2 iqluk olaylar mantıksız bokkkk gibi bokkkkkkkk keşke sezon 1de kalsaymış o bile iyiymiş
Ayşen Hacızade
Ayşen Hacızade 17 gün önce
Bu diziyi ne yazıp izleye bilirim.? Lütfen söylermisiniz😢😢😢
Helenstudy❤❤
Helenstudy❤❤ 17 gün önce
Abi 2. Sezonu izledim ama osman elifi aradi filim bitti devamı gelsinnnnnnn
blue_bird
blue_bird 17 gün önce
It is so disappointing that Kerem and Eda didn't end up together. They were couple with the best chemistry...
Seda Çevik
Seda Çevik 17 gün önce
Neden final olduğunu anlamadım hala izlenmeler de fazla
Bengisu
Bengisu 18 gün önce
lütfen Kubilay akayı dizilerde oynatmayın lütfen
turan Ersin
turan Ersin 18 gün önce
Bilmem gereken bir şey varmı?😂
Öznur Elidemir
Öznur Elidemir 18 gün önce
Osmanla elifi karşılaştırmaya bütçeniz mi yetmedi?
Öznur Elidemir
Öznur Elidemir 18 gün önce
Tadı damakta kaldı keşke bitmeseydin veya son sezon birkaç bölüm daha fazla olsaydı .. Hoşçakal gerçek arkadaşlık
Nehir Demirbaş
Nehir Demirbaş 18 gün önce
Ben bunu izleyemem
Gurke Yav
Gurke Yav 18 gün önce
Amerikan havasi vardi
Gurke Yav
Gurke Yav 18 gün önce
niye 2 Sezon sadece ?? 3 Sezon giderdi dizi hic bakmadim sadece 1-2bölüm
Nisa.
Nisa. 18 gün önce
Osman gay olsaydı bence
Zerre kadar Zerre kadar
Bu sezon olmamış. Yetişkin Eda resmen 80 yaşında
Osman Şen
Osman Şen 18 gün önce
1. sezon kat kat daha ii di
Esra
Esra 18 gün önce
Bisey sormak istiyorum "Yargi " dizisindeki Ilgaz savci ve Ceylinin bu dizide napiyor
Emir
Emir 18 gün önce
Savcı Ilgaz’ın adı bu dizide Kemal, beden eğitimi öğretmenliği ve aynı zamanda basketbol koçluğu yapıyor. Ceylin de ( dizideki adı Burcu) edebiyat öğretmeni rolünde oynuyor. Ve birbirlerine deli gibi aşıklar.
Zeliha Demir
Zeliha Demir 18 gün önce
Oyuncuların günümüzdeki halleri hiç olmamış sinanla kerem yer değiştirse yeni halleri daha iyiymiş gelecek olan elifide düz saçlı gösterinde tam olsun
BEN BAĞLANDIM :)
BEN BAĞLANDIM :) 19 gün önce
Abi neden final ya sinana o acıyı yaşatan senarist bu filmi 2 sezon daha uzatabilir neden finalki
SN`MEZARCII
SN`MEZARCII 19 gün önce
sondaki şarkı ?
beyaz
beyaz 19 gün önce
Çok güzeldi bu sezon duygusal.
SEMA ALTAN
SEMA ALTAN 19 gün önce
Cok guzel ve surukleyici
Orxan İbrahimov
Orxan İbrahimov 19 gün önce
süper olmuş bi nefesde pitirdim
Ahmet Kam
Ahmet Kam 19 gün önce
ay yapım dışında dizi, filim üretmeyi yasaklamak lazım.
Fatih
Fatih 19 gün önce
Bok neclet
sarin ebza
sarin ebza 19 gün önce
müthiş sığ bir senaryo ve olay örgüsü. aşk 101'in birinci sezonu bir şekilde izletmişti kendini ama ikinci sezon acayip vasat bir iş olmuş. kalemini dikkatle takibe aldığım senaristlerden biri olan meriç acemi senaryoyu son güne mi bırakmış ne yapmış anlamadım. dizide gram ruh da kalmamış. yönetmen değişiminin ne kadar etkisi var bunda bilmiyorum ama fena hayal kırıklığına uğrattı bu sezon beni. birinci sezonda oluşturulan karakter hikayeleri, tutumları yerle bir edilmiş. ya dayanamayıp bir tane spoiler örnek vereceğim hatta. bizim asi tayfa başlarda kul köle başlıyor diziye. sonra bunun altında bir anlaşma yattığı ortaya çıkıyor. ufaktan merak ediyorsun; bu kabına sığmayan, kürsüde küfür falan eden ateşli gençleri ne böyle yaptı acaba diye. sonra geliyor o anlaşmanın yapıldığı sahne. ama o da ne? anlaşmanın sebebi ışık'ın okuldan atılma kozuymuş puhahahahah bu ne? yani senin birinci sezonda ördüğün isyankar karakterleri dize getiren neden bu mu sadece? bir müdürün bir öğrenciyi hiçbir suçu yokken "bir neden bulur atarım" demesi mi? çok kötü hikaye çok. bedenciyle pınar denizin ayrılma olayına gelmek istemiyorum bilehjsjxjsjcjd A sınıfındaki ergenlerin bile parande atarak güleceği bir sebepten ayrılıveriyorlar. neyse, bu diziye vakit ayırmak yerine pakize sudanın amil beye soktuğu lafları haftalarca loopa alırım daha iyi. otur! -101
Zeynep Hazal
Zeynep Hazal 4 gün önce
Çokkkk fazla katılıyorum cidden çöp olmuş 2.sezon.O birinci sezonun ayrı bi büyüsü vardı
lawyerrr
lawyerrr 14 gün önce
@sarin ebza ha birde elif Osman aşkı bana çok naif ve hoş geldi uzun süredir sürekli bize toxic aşklar izletiliyor böyle naif bir aşkı izlemek te güzeldi zaten ikinci sezonda tek sevdiğim şey bu
lawyerrr
lawyerrr 14 gün önce
@sarin ebza ilk sezonu gerçekten çok sevdim aşırı gülüyordum ve oyuncular çok iyiydi öyle entel bir dizi değil ama insana keyif veriyordu.İkinci sezonu da ilk sezonun hatrina bitirdim zaten
sarin ebza
sarin ebza 14 gün önce
@lawyerrr hsjdjjsd keşke ışık bir şey yapsaydı ya. uyuşturucu batağına falan düşseydi de okulda illegal alışveriş yaptığına dair müdürde koz falan olsaydı. sezonu bitirmen müthiş sabır örneği bu arada
lawyerrr
lawyerrr 14 gün önce
Lan varya ikinci sezonu bitirdim hala aklımda ışık ne yapmıştı lan onu söylemediler diyorum djdkdjdjd
Enes
Enes 19 gün önce
1. Sezondan kat kat iyi ve çok iyi bitiyo ama galiba 3. Sezon çıkmayacak miş
Cansu Karagöz
Cansu Karagöz 20 gün önce
Osman icin o kiz cok sacma olmus cidden
toprak karahancı
toprak karahancı 20 gün önce
olm bu dizi beni niye bu kadar etkiliyor adında aşk var bide. hayat çok garip lan
Şerife Gökçeler
Şerife Gökçeler 20 gün önce
Yaaa baya oluyor 1 sene filen isdanbulda tam neresi hatırlamıyorum biz bir set gördük yanına gittimizde ne dizisi diye sordumuzda aşk 101 dediler yaa ama biz resim çekilemdik makyaj yapılıyorlardı o ara
lievy
lievy 20 gün önce
AĞLIYPRUM ÇOK İYİ
Emriye Demirel
Emriye Demirel 20 gün önce
Ben izledim yeni sezonu muhteşem olmuş emeğinize yüreğinize sağlık bütün herkese Sonsuz teşekkürler bize böyle güzel bir flim izlettiginiz için❤️
Emriye Demirel
Emriye Demirel 20 gün önce
@Alparslan Yıldız aynen 8bölüm
Alparslan Yıldız
Alparslan Yıldız 20 gün önce
@Emriye Demirel ben birinci sezonuda ikinci sezonuda bitirdimde dizi çok anlamsız bitti bide final yaptığı için acaba eksik bölümünü var dedim 2. Sezon 8 bölüm dimii
Emriye Demirel
Emriye Demirel 20 gün önce
@Alparslan Yıldız 2sezon oynadı 1 sezon da çok güzeldi izlemediyseniz izleyin birinci sezonu tavsiye ederim ben bitirdim bugün yeniden başladım izlemeye
Alparslan Yıldız
Alparslan Yıldız 20 gün önce
Kaç bölüm 2. Sezon ben 8 bölüm izledim çok aptalca bittide
Salih Civelexss
Salih Civelexss 20 gün önce
Arkadaşlar bu 5. Bölümde sinanla eda çatıda bira içerken çalan şarkı varya arabesk onun adını bilen varmı
KUZEY DENİZ
KUZEY DENİZ 20 gün önce
Tırro gibi dizi
izone lover
izone lover 20 gün önce
Fav dizi
ezel cky
ezel cky 20 gün önce
sezon bitti ama biz bir ton teori üretmiştik hani bir kişi ölmüştü biri hapisteydi burcu 99 depreminde ölmüştü hiçbiri tutmadı teorilerin ama cidden 1. sezonda birinin hapiste olduğunu göstermişlerdi o nasıl oldu anlamadım
Zaki Hariri
Zaki Hariri 20 gün önce
Karim, avukatlık mesleğini icra edebilen bir avukattır. ✌️🤝💎
Gunel Ceferova
Gunel Ceferova 20 gün önce
Çox iyi bir dizi ben izledim 2 sezonu mucizevi gerçekden
ay med
ay med 20 gün önce
Izlerken keyif aldım. Hem güldürdü hem ağlattı. Bence 2.sezon daha güzel.1. sezonda oldu bittiye getirildi herşey. 2. sezonda ise uzun uzun herşeyi ince detaylarıyla anlatmşlar. Bu yüzden duyguları seyirciye daha iyi geçirebildiklerini düşünüyorum.
Zaki Hariri
Zaki Hariri 20 gün önce
Azel'den sonra en iyi dizi bence
Kadim Cille
Kadim Cille 20 gün önce
İşiğin haraketi baya sasirtti Orta parmak gucu
W0psle
W0psle 20 gün önce
osman koş okul yanıyorr
BS KRALI
BS KRALI 20 gün önce
1.Sezon Bok 2.Sezon İyi Bitirdim.2.Sezonu Muq Hergün İzleyesim Var Lan
müberra akkaya
müberra akkaya 21 gün önce
Bugün bitirdim.Hani böyle aklınızda yer etmiş bazı filmler vardır ya veya diziler Aşk 101 de benim için öyleydi.Bir efsane olarak kalıcaksın .Ayrıca bir teşekkürüm var.Hayatın sadece bir sınavdan ibaret olmadığını gösteren yönetmene ve bunu en derininde hisseden oyunculara...
Zaki Hariri
Zaki Hariri 20 gün önce
Her haliyle efsane 💕
h ç
h ç 21 gün önce
Işık' ın gelecekteki mesleği ne anlayamadım bir türlü
h ç
h ç 20 gün önce
@Yiğit Dayı herkes bilmiyor instada da baktım çok eksik var ya ve final sezonu neyse sal ama Işık'ı merak ettim Işık da Işık dizi boyunca yemin ederim
Yiğit Dayı
Yiğit Dayı 21 gün önce
Harbi hee bende şimdi farkettim kızın mesleğini söylememişler BRUHHHHHHHHHH
Kadriye Gökdemir
Kadriye Gökdemir 21 gün önce
Herşeyi ile mükemmel di çabuk bitmesine üzüldüm
Ege Rynlds
Ege Rynlds 21 gün önce
Saçma bir sezon olmuş.Aynı keyfi alamadım.Müzik seçimleri de iyi değil.
APSEFF MOBİLE
APSEFF MOBİLE 21 gün önce
Bitirip geldim çok güzeldi:)
İnci'nin Yediği Hurmalar!
Yeni bitirdim, çok güzeldi. Sinan'ın öleceğini sandım bi an çok tırstım! Köpeği de yaşıyordu en son, sevindim!
büşra
büşra 21 gün önce
Gençler Burcu'nun sınıfta bir kitabı sorduğu sahne vardı aşkla ilgiliydi kitap adını bilen var mı
büşra
büşra 20 gün önce
@Melih Demir çok teşekkür ederim
Melih Demir
Melih Demir 20 gün önce
Aşk ve Öbür Cinler "Gabriel Garcia Mârquez"
Selin Aktaş
Selin Aktaş 21 gün önce
Rez
rojhat Doğan 2
rojhat Doğan 2 21 gün önce
Elif alo dedi ve filim bitti neden? Devamı gelmicek mi?
Sena Gürsoy
Sena Gürsoy 21 gün önce
Netflixde halâ 2.sezonu bulamıyorum düştümü ?
Basri Bayrak
Basri Bayrak 21 gün önce
Film bitti bile 3. Sezon gelcekmi
büşra
büşra 21 gün önce
Işığın mesleği neydi Osman neci yani
Bruh Moment
Bruh Moment 21 gün önce
Şarkının adı ne
Sonraki
Işık & Sinan || Hold on (Their Story)
11:52
Aşk 101 ekibinin 2. Sezon heyecanı
7:57
Last Life: Episode 5 - IN THE RED
30:16
görünümler 1 764 577
7TL Tost vs. 500TL Tost! (#SonradanGörme)
18:07
Duman - Senin Marşın (Canlı)
1:00
Netflix Sohbetleri: Aşk 101'in N'leri
5:20
SENİN MARŞIN #duman
0:20
görünümler 1 000
FAİZ KARARI CANLI YAYIN | EkonomiTubeTV
3:31:15
Gönül Dağı 37. Bölüm Fragmanı
1:01