Karanlık

Aşkım Kapışmak Ahmet Kural İle İlgili Neler Söyledi? | Gel Konuşalım 264. Bölüm

Gel Konuşalım
görünümler 116 402
65% 196 105

Aşkım Kapışmak telefon ile yayına bağlandı ve Ahmet Kural için beden dili analizi yaptı.
Ekranların sevilen yüzü Nur Tuğba Namlı ve çarpıcı yorumları ile Hakan Ural hafta içi her gün TV8 ekranında izleyiciyi ile buluşuyor.
Gel Konuşalım hayatınıza yepyeni bir soluk getiriyor.

Bu programda yok yok! En sıcak haberler en ilginç olaylar, modadan estetiğe, spordan ilişkilere, ünlülerin özel hayatlarından sokaktaki yaşama dair ne varsa kadın ve erkek gözünden Gel Konuşalım’da yorumlanıp, tartışılıyor.

“GEL KONUŞALIM” 30 Ekim Pazartesi’den itibaren hafta içi her gün 10.30’da TV8’de.
abone ol: goo.gl/45ZUvY
instagram.com/gelkonusalimtv/?hl=tr
facebook.com/gelkonusalimtv/
twitter.com/gelkonusalimtv
www.acunn.com/
www.tv8.com.tr/

Eğlence

katma

 

6 Nov 2018

tv8tv8 canlıtv8 izlegel konuşalımgel konuşalım izlesabah programımagazingündemgüncelhergününlülerin özel hayatlarıacun medya gel konuşalımgel konuşalım tv8hakan uralnur tuğba namlıgel konuşalım magazingel konuşalım gündempaparazzisıla ahmet kuralgel konuşalım sılagel konuşalım ahmet kuralfahriye burakgel konuşalım fahriye evcengel konuşalım burak özçivitcanan karatay gel konuşalım

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 81
Zehra aa
Zehra aa 4 saatler önce
Aşkım Kapışmak neyin uzmanı?.Psikoloji okumamış, yurtdışında para karşılığı diploma veren bir kurumdan alınan uyduruk bir sertifika sahibi sadece. Söylediği şeyler de, popüler vücut dili kitaplarından toplama... Geleceğe bakarken şuraya,yalan söylerken buraya bakma diye bir şey yok, eski bir şehir efsanesi sadece... Daha ne kadar Aşkım Kapışmak'ın yalanına ortak olacaksınız ?
Nur Gönültaş
Nur Gönültaş 2 gün önce
Hakan Ural Sibel canı defalarca dövdüm diye açıklama yapmamış mıydı? Yanlış mı hatırlıyorum
sercan Atmaca
sercan Atmaca 2 gün önce
ne analiz uzmanı ne bişey bundan bi cacıkcıkmaz neden derse tamm suclama peşinde ve bu şekilde gündeme gelmek istiyor ahmet kural ve sıla bir pasta herkez bu pastadan bir pay koparma peşinde bırakın arkadaş yalanı sadece siz olsaydınız napardınız onu düşünün
Feya Maniya
Feya Maniya 8 gün önce
Aski, basbyaga iftira atiyor Ahmet beye. Eger Ahmet kural sucsuz ise, soyledigi gibi bir sey yapmadiysa, bwn yerinde olsam Askin Kapisma midir nedir onu mahkemeye veririm. VERMELI de bence mahkemeye. Agir da tazminat almasi gerek. Uzman kimligine siginip insanlari Ahmet Kuralin yalan konusduguna ikna ediyor, kiskirtiyor
betül uğur
betül uğur 9 gün önce
Adam sinirlenmiş olamazmı
betül uğur
betül uğur 9 gün önce
Sıla yalan söylüyo ayrıc aahmet ben dövdüm demiyo kolunu tuttum onuda yapmamalıydım diyo
ƪƪ YağmuR ƪƪ
ƪƪ YağmuR ƪƪ 9 gün önce
Bu ne saygısızlık terbiyesizlik ‼️Adam bu konuda UZMAN hem bağlıyorlar hemde konusturmuyorlar yazık ki sizleri insan yerine koyup gene de konuşmuş‼️
Zehra aa
Zehra aa 4 saatler önce
Herhangibir konuda uzman değil. Kendini öyle tanıtıyor sadece...
dilo dilo
dilo dilo 10 gün önce
Cok guzel yorumlari Askim Kapismak. Cahiller anlamadi, o ayri
Elanur Özen
Elanur Özen 10 gün önce
Bu kisi daha yeni sözlü bir kadina siddet uyguladi ve su anda bilir kisi gibi fikrini almaniz ne anlamsiz ve yersiz
Leb Lanc
Leb Lanc 12 gün önce
ARKADAŞLAR HEYECANLANDIĞINIZDA DA GÖZ BEBEĞİNİZ VS VS BÜYÜYOR YANİ ADAMI DİREK SUÇLAMAYIN
Bodygames
Bodygames 12 gün önce
Birde şöyle düşünelim; adam itibarını kurtarmaya çalışıyor. Haksızlığını, mağduriyetini ifade etmeye çalışıyor. Sıla için de aynı durum söz konusu. Artık ne Sıla’yı dileyesim var, nede Kural’a gülesim
Turan Horozoglu
Turan Horozoglu 12 gün önce
Amet Kural gibi erkekler ülkenin %70 si şunu anlayın artık o zilli kadın bunu haketti bence ikinci kez biraraya gelmek istemekle Ahmetin canını ancak böyle bir olay ile yakabilirdi onuda başardı kadına şiddet ülkeyi isveç danimarka belçika gibi çevirme çalışmaları şu anadoluda batı kültrünü dayatmaktan vaz geçin artık ata erkil bir toplumuz biz BEN toplumu değiliz.
PES TÜRKİYE
PES TÜRKİYE 12 gün önce
Ya telif yemeden nasıl yapıyosunuz bunu bi anlatın
Hülya Gücük
Hülya Gücük 12 gün önce
Yok artık bukadarıda fazla zaten sevmezdim kendisini kadınlığın yūz karası bence bu nedirya
Sevim Geçgel
Sevim Geçgel 13 gün önce
Hakan ural bu ne güzel bir konuşma azim açık kaldı bin tane avukat bu şekilde konuşamaz tebrik ederim sevgilerimle
onur nural
onur nural 13 gün önce
Bu aşkım kapışmak kadek boş bir adama gormedim ya yazık birde bunu dinleyenler var ama suç onlarda onlar daha boş
Ali Afzalgamer
Ali Afzalgamer 13 gün önce
Oteki bayan yuzunden hakan Ural agzini acmaya korkuyo gibi
îmî
îmî 13 gün önce
Kadına şiddeti tartışmam lakin bu olay da benim burnuma farklı kokular geliyor.
Şefika.şefika Şefika
Ben haklıyken haksiz görünürüm bu elimde değildir 😊
Lei Wulong
Lei Wulong 13 gün önce
Ahmet kuralı tutun, Sıla da onu dövsün ve konu kapansın.
ananı bacını
ananı bacını 7 gün önce
hahhah
Derya Topak
Derya Topak 13 gün önce
Ya ne kadr abrttnz artık su olaydan prım yaptınız adam yorumlar yorumlamaz ya vıdyoyu sana noluyo hakan Ural
Serkan keçeli
Serkan keçeli 13 gün önce
aşkım kapışmak uzman sa bende profosorum bole saçma sapan yorumlar olabilirmi Ahmet kural normal şartlarda da dizilerin de filmlerinde,eli kolu kafası gözü ayrı oynuyor adamın kişisel özelliğinde var zaten ...
Bergen Hayranı
Bergen Hayranı 13 gün önce
Aşkım kapışmak. Efsanesin. Çok doğru tespitler
Bergen Hayranı
Bergen Hayranı 13 gün önce
Ahmet kural hatalı. İtiştilerdiysede onun da bi yerleri morarsaydı. Yılan gibi bide inkar iftira yalan dolan. Yazıklar olsun
Mclovein asda
Mclovein asda 13 gün önce
Ahmet Kural zaten sırf mimik,jest,hareket.
Halit GÖMEÇ
Halit GÖMEÇ 13 gün önce
Kusura bakmayın ama aşkım kapışmak bence çok boş bi yorum olmuş yorumunuz. yok eli oynadı göz bebeği şişti vs vs.. Bahsettiğiniz özellikler normal bi insana göre doğru olabilir ama, şuan mevzu bahis olan kişi 80 milyonun izlediği bi adam, tüm türkiyenin gözünde zan altında kalmış bi adamdan bahsediyoruz, kariyeri lekelenmiş, hakkınsa savcılığa suç duyurusunda bulunulmuş, bütün ülkenin gözünde kadın döven bi ünlü sıfatına sokulmuş, e adam biraz stresli olsun yani, adamın bütün hayatını bitirmeye yönelin bi durum bu, sıradan bi ilsan değilki.
Perisu kaya
Perisu kaya 12 gün önce
kıskaçlar bize kötü gösterip bitiriyor ahmet kuralı beceremeyecekler
Mustafa ocal
Mustafa ocal 13 gün önce
Skip Add, Ahmet Kural,dayağa ne lüzum var.
Civanmert
Civanmert 13 gün önce
AŞKIM DIYE ISIMMI OLUR DUSUNSENE HOCA SENI AYAGA KALDIRIYOR ASKIM AYAGA KALK
Promil Profesyonel
Promil Profesyonel 13 gün önce
O komedi rollerinde oynayan bir adamı nasıl sinir küpü ettinde dayak yedin hayret.Helal Olsun.
PeterRugg
PeterRugg 14 gün önce
Danla Bilic kadin degil miydi acaba Askim bey sözlü siddet göstermisti Danla'ya? "Ayaga kalksa da kalcalarini gösterse" demisti, güya özgüvenle ilgili konusuyormus, analiz ayagina kadini yerden yere vurmustu. Neden böyle seyleri hemen unutuyoruz anlamiyorum.
Pınar
Pınar 12 gün önce
danla önüne gelen kadına atıp tuttuğu için aşkım kapışmakta kendisi çok mu kusursuz demek adına söyledi yani kadınları aşağılayan o danla dediğiniz kadının ta kendisi
Perisu kaya
Perisu kaya 13 gün önce
onlar yapınca iyi ama hata yapan ve Pişman olan ahmet suçlu kadına şiddet yuh be adaletsizlik
Perisu kaya
Perisu kaya 13 gün önce
onlar yapınca iyi ama hata yapan ve Pişman olan ahmet suçlu kadına şiddet yuh be adaletsizlik
EGE MERT BEKTEMİR
EGE MERT BEKTEMİR 14 gün önce
Sıla kahbenin kralı...
Seval Kaya
Seval Kaya 14 gün önce
Askin isine baksan keske senin karsindaki bi oyuncu hareketlerine nasil anlam yükledin soktayim gercekten konusma sen sus ya hadi defolll
Ceren Anilan
Ceren Anilan 12 gün önce
adını da doğru öğren okuma yazma ozurlu
Ceren Anilan
Ceren Anilan 12 gün önce
sen defol esas bi kadın olarak utanç vericisin
babür şah
babür şah 14 gün önce
hakan ural dilini keserim adam ol
Boş Adam
Boş Adam 14 gün önce
adamı gömmek ve para için bi kendinizi satmadığınız kalmıştı onu da yaptınız hll beyler
Dilek Guzelsoy
Dilek Guzelsoy 14 gün önce
Askim bey.siz mahkemede yargis veya hakim.olun bence..mimiklerden bir insanin DNA sini cozdunuz..cok sacma bence👎👎👎
Zeynep Başkan
Zeynep Başkan 13 gün önce
Beden dili dünyada kabul görmüştür ve mahkemelere bile bilir kişi olarak konuşabilirler. Davranış bilimleri diye bir bilim dalı iş olsun diye yok herhalde.
Alim Bagirov
Alim Bagirov 14 gün önce
Bikdik. Hem de cok.
Remzi Bicioğlu
Remzi Bicioğlu 14 gün önce
Ahmet kural profesyonel bir oyuncu sizce yalan söyleyecek olsa bunu telefonda konuşan acemiye belli edecek kadar mı yapar?
Kemal Reyiz
Kemal Reyiz 13 gün önce
Adam acemi dediğin kurs veriyor kitap yazıyor önceden yurt dışında aldığı eğitimleri söylemiyorum bile 😉
Zeynep Başkan
Zeynep Başkan 13 gün önce
Rol yapmak ile yalan söylemek arasında büyük bir fark vardır. Yalan söylerken yapılan hareketler bilinçdışıdır. Farkında olmadan yaparlar. Göz bebeklerinin büyümesine nasıl engel olacak vs.
Yesim Arar
Yesim Arar 14 gün önce
Sıla dayak yemiş ben inanmıyorum Sılayı da hiç sevmiyorum sıra dışı yaşam tarzı değişik iğrenç bir yaşantı midemi bulandırıyor . TV .cilerede şaşırmışlar nasıl prim yapsın olaylardan bırakın yargı karar versin siz yargılamayın yeter olayları çığrından çıkarıp daha vahim durumlara yol açıyorsunuz yeterin insanlara daha yararlı konular bulun konuşun bana ne sıla dan banane Ahmet Kural dan banane bıktık bidemiz bulanıyor.
hakan kaya
hakan kaya 14 gün önce
Ya bi git işine. Bende bisey dicek diye dinledim. Saçma izlemeyin
Comment Woman
Comment Woman 13 gün önce
hakan kaya tskkr ahhsha
Fina Afinn
Fina Afinn 14 gün önce
TV maymunlari 😂🙄
Palit sedef
Palit sedef 14 gün önce
Ne sacma beden dilli kisiden kisiye degisir! Sanki dunyada ilk Ahmet kural kadina siddet uygulamis gibi uzadikca uzadi...Sila'da inandirici gelmiyor...
Dennis Patty
Dennis Patty Gün önce
Palit sedef ilk o uygulamadi diye bise demeyelim mi? Uzmanlar anlatir, raporlar degerlendirilir, hukuk karar verir. Siddet tabi ki saklanmamasi ve cezalandirilmasi gereken bir suc.
sedef özden
sedef özden 4 gün önce
+mehmet tunal valla bir erkek olarak inanılmaz empati sahibisiniz tebrik ederim gerçekten.önceki cevabınız da süper
Palit sedef
Palit sedef 7 gün önce
+dilo dilo senin o kucuk zekan benim yazimi anlamaya yetmediyse o senin sorunun! Dayak atanlari savunmadim ben! Dusuncem fikrim Neyse o dur....
dilo dilo
dilo dilo 10 gün önce
Palit sedef Yalan soylemiyor dese mantikli mi gelecekti, dayak savunucusu? Su ahmet kurali savunanlar keske kendileri yeseymis o dayagi da bi sussalarmis
hasan hasan
hasan hasan 15 gün önce
askım kapısmak isimli arkadaşım el hareketlerınden bunu cıkartman guzel ancak bu kesın bir bugu deildir bu anlattıkların insanlrda pisikolojık hareketlerdır kabul ancak bu senın fikrin burada yasananlar mımık el hareketlerı vs gıbı bagdasırılamaz. bu bulgular sadece genelleme yapılır ve daha önce yalan solemeyen ve kendını anlatmaya calısan ınsanlarda da gözlemlenebılır neyse sonuc olarak yazıklarımı anlatmıssın aşkımcım ancak senden sonrakı orada prım yapan kadın sunucu senin söyledıgının ılk olanı kaale almıs ve bu seklde aksedıyor yazık valla reytıng ugruna ne kadar da dusuyorlar.
Elnare Meherremova
Elnare Meherremova 15 gün önce
Zaten aynisini hakan ural da yillar once sibel cana yaptigi icin yumsatmaya calismasi normal. En azindan kendi yapib sonra da Ahmet kurala atip tutmamis, bu da bi sey
Benim Öyküm
Benim Öyküm 15 gün önce
Hakan Ural 50 yaşındasın sok artık şu koca dilini içeri... 2 yaşında çocuk galiba.
Melek Akarsu
Melek Akarsu 13 gün önce
Benim Öyküm hahahahha yaaaa çok güldüm istemsizcee
Ga Vat
Ga Vat 15 gün önce
dilimi ısırdım neden burdayım la
Ga Vat
Ga Vat 14 gün önce
+Sevinc Kilincaslan ne oldu ?
Sevinc Kilincaslan
Sevinc Kilincaslan 14 gün önce
.
Sohret Cevher
Sohret Cevher 15 gün önce
iyi ya kadin artik sosyallesir halkla ; bak mor cati felan ; birine bi iyiligi dokunacak artik kadinin .. yani bak dayak neye vesile oldu .. Sila nin dôvùlmesi hepimizin suçu ; escinsellere ôzgùr davranamadik anlayamadik Kadin lezim dedi ; biz agzina vurduk O da dedi madem ôyle halk iyisini bilir ben erkege gideyim ; . erkekte lez kadini isteyemedi .. escinsellere ôzgùrlùk ....
Yasemin Altay
Yasemin Altay 15 gün önce
Iyiki evlenmemiş sıla...
Sonraki