Karanlık

9 Kere Leyla | Resmi Fragman | Netflix

Netflix Türkiye
görünümler 683 961
95% 6 526 314

Bir evlilik. İki aşk. Üç bela. Ezel Akay (Ezop)’dan 9 Kere Leyla, 4 Aralık’ta sadece Netflix’te.
Abone ol: bit.ly/39azdcd
Netflix Hakkında:
Netflix, 190'dan fazla ülkede 195 milyondan fazla ücretli kullanıcının farklı türlerde ve dillerde diziler, belgeseller ve sinema filmleri izlediği, dünyanın eğlence odaklı lider yayın hizmetidir. Üyeler yayınları istedikleri kadar, istedikleri zaman, istedikleri yerde, internete bağlı tüm ekranlarda izleyebilirler. Yayınların tamamını reklamsız olarak ve herhangi bir taahhütte bulunmadan oynatabilir, durdurabilir ve daha sonra izlemeye devam edebilirler.
INSTAGRAM: instagram.com/netflixturkiye/
FACEBOOK: facebook.com/netflixturkiye
TWITTER: twitter.com/netflixturkiye
9 Kere Leyla | Resmi Fragman | Netflix
trvid.com/u-NetflixTürkiyeOfficial
Bir ev hanımı, kocası ve evlilik terapistleri bir aşk üçgenine saplanır. Yetmezmiş gibi kendilerini antik bir el yazmasını ele geçirme planının tam ortasında bulurlar.

Eğlence

katma

 

17 Nov 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
sakin pulat
sakin pulat Dakika önce
Cok ozur dilerim ama cringe gibi duruyo
Leyla Nur Babuçcu
Leyla Nur Babuçcu 3 dakika önce
Çok saçma gözüküyor
dhdh htht
dhdh htht 5 saatler önce
Efsane geliyor. Güzel bir iş olacak izleyiniz.
Ömer Faruk KAHRAMAN
Ömer Faruk KAHRAMAN 14 saatler önce
heyecanla bekleniyor
Baran Adgzl
Baran Adgzl 14 saatler önce
Sadece oyuncu kadrosu için izlerim
Dinçer
Dinçer 19 saatler önce
Fragmana bakarsak boktan bir yapım. Ama ilk bölüme bakıcam
Ali H
Ali H 22 saatler önce
B U KADAR SAÇMA KONULARI NASIL KABUL EDİYOR NETFİLXXXXXXSSA
Mirza Kılıç
Mirza Kılıç 23 saatler önce
elçin sangu mu bee
Samet UNCU
Samet UNCU Gün önce
Çok tırt çıkacak görürsünüz.
Merve Uçkun
Merve Uçkun Gün önce
1:16 'da başlayan müziğin adı ne acaba ya
Roland Deschain
Roland Deschain Gün önce
Fransız özentiliği. Bakış bile atılmaz.
Kylo
Kylo Gün önce
bence filmin adı 9 canlı leyla olmalı
Hacer Yurtsev
Hacer Yurtsev Gün önce
İyi güzel çekimler falan kaliteli renkler süper de fragmandan da senaryonun ne kadar klişe olduğunu belli etmezsin 🙄
Sadece Selim
Sadece Selim Gün önce
Basit
DCA
DCA Gün önce
Olacak olan belli adam deli kadin yıllardır ölü çıkar turuncu saçlı kız da kavanozdaki japon balığı elmalar da yem falan filan geç
BugraFrosh
BugraFrosh Gün önce
Netflixe para vermeyelim diye tüm filmi fragmana koyan Netflix Türkiye adamlığımı desem
Nomadyb
Nomadyb Gün önce
bu ne aq
Batuhan Çelik
Batuhan Çelik Gün önce
Haluk Bilginer'i nazar ettik amk Yarrak gibi bir film geliyor harika
Alice In Wonderland ASMR
Yine babası yaşında biri ile birlikte olanlari gösteriyor.🤢🤮
Hatice Hilal Milli
Şimdiden🤣🤣🤣🤣😂
Levent Keleş
Levent Keleş Gün önce
İnsanın eşini öldürmek istemesi tabii kötü bir şey ama bu da komedi dizisi bu her şeyi ciddiye almamak lazım, ruhu bozuk yetişmiş kişinin zaten ruhu bozuktur bir diziyle filmle insanın ruhu bozulmaz...
Fatality
Fatality Gün önce
Çok iyi ya ahahhaha
Can Özçolak
Can Özçolak Gün önce
Wes anderson filmleri gibi olmuş. Değişik. İzlenebilir.
Alla Logvin
Alla Logvin Gün önce
Bu ne pislik ya...
Arkhe Blog
Arkhe Blog Gün önce
Efsane birseye benziyor
luxeon
luxeon 2 gün önce
Ezel Akay ve Haluk Bilginer varsa izlenir...
H B
H B 2 gün önce
Ülkenin En iyi kadin ve erek oyuncusu ama film bokdan
Aysegul Uckardes
Aysegul Uckardes 2 gün önce
Baya baya basarılı olmuş yahu yabancı yapımlar gibi cok etkileyici
Bromtimol mvs
Bromtimol mvs 2 gün önce
Eğer Haluk Bilginer varsa vardır bildiği diyip kesinlikle şans verilir❣️
Tuna Arpak
Tuna Arpak 2 gün önce
9 Kere Leyla filmin ismi Ben:Niye 9 Kere Leyla ismi Leyla'nın 9 canımı var acaba? Netflix ise : GÜLER sjsjsjsjsjjsjsjsj
Umut Yüksel
Umut Yüksel 2 gün önce
Netflix türkiye sinemasının kalitesini arttırmaya başladı
onur solmaz
onur solmaz 2 gün önce
Çok iyi bı film olmuştur umarım
Elif Özgü
Elif Özgü 2 gün önce
Komedi konusu altında karısını hem aldatan hemde öldürmeye çalışan genç kızla yatan bir adamın konusunu oyunculuklar ile izletmeye çalışma çabaları çok garibime gidiyor. Haluk bilginerin şahsiyetteki masumdaki mütiş senaryolu filmleri ve bunu gördükçe üzülüyoruz
Alev Akkan
Alev Akkan 2 gün önce
Almanyada niye yok
sads
sads 2 gün önce
E filmi izledik aq bu nasil fragman
Necmiye Gözde Tek
Necmiye Gözde Tek 2 gün önce
Yayınlanmış da ben kaçırmışım zannedip heyecandan elimin ayağıma dolaşmasıyla kalakaldım.
Çünkü Keyfimin Kâhyası Buna Karar Verdi
X.025 te izleyin filmi izlemiş oluyorsunuz
Hasan Can
Hasan Can 2 gün önce
Vaay garip bir mizah kast zaten efsane islenir
Nana Nan
Nana Nan 2 gün önce
Böyle rezalet olayları komikmiş gibi anlatma ve yapanları da sempatik gibi gösterme çabaları... Bunu da hoş göremezsiniz değil mi modern çağın insanları?
jjenkm
jjenkm 2 gün önce
Haluk Bilgineri görünce atladım ama fragman biraz kuşkulu.
Sedat Süzen
Sedat Süzen 2 gün önce
Haluk Bilginer varsa izlenir
Eminé Budanoglu
Eminé Budanoglu 2 gün önce
Netflix‘in Türk kültürüne olan etkilerini görüyorsunuzdur umarım. Aşk 101’den sonra tekrar cinsel ilişkiler’ile alakalı bir dizi daha ; pardon da ne oluyoruz, gençlerimize çok güzel örnekler, gerçekten bravo size (rezillik) !
God of F.
God of F. 2 gün önce
"Rise of Empires: Ottoman", "Bir Başkadır" üstüne oldu mu şimdi bu! 2000'lerin İMDB 5 Amerikan komedisi, 2010'ların İMDB 9.9 (Hani şu 1.5 Milyarlık Hindistan nüfusunun içinde "Hint" geçen herşeye işkembeden 10 puan salaldığı şu komedilerden!) Hintli Komedisi imitasyonu.
S. GS
S. GS 2 gün önce
Çok yapmacık ve abartı karakterli roller.Bir film de ciddiyet, abartı ve mizah dengede olmalı ki insanı şaşırtmalı.
İLHAN DUVAN d
İLHAN DUVAN d 2 gün önce
Haluk Bilginer varsa güzeldir .
İsmail Peker
İsmail Peker 2 gün önce
Haluk bilginere naptiniz aq bune
HgTmUsİc
HgTmUsİc 2 gün önce
Çok saçma
bilgehan sertkaya
bilgehan sertkaya 2 gün önce
zaman kaybı
Ceren Massaka
Ceren Massaka 2 gün önce
Haluk bilginer varsa izlenir
Yasin Toprak
Yasin Toprak 2 gün önce
Herşeye eyvallah ama Elçin Sangu nun ne işi var sevmedim ben bu işi şimdiden.
AMedx
AMedx 2 gün önce
Seven deadly sins 5.sezon pls
güneyin
güneyin 2 gün önce
Bir Netflix orijinal yapımı değil elbette, Ezel Akay filmi çekti ve pandemi patladı. Haliyle sinemalarda gösterime giremedi ve girecek gibi de değildi. Neyse ki Netflix e satılmış da uzun bir aradan sonra harika bir Ezel Akay filmi izleyebilecegiz.
Baris Ozturk
Baris Ozturk 2 gün önce
kaliteli bir şeyler geliyor gibi
Melih Eser
Melih Eser 2 gün önce
Klasik bir tirt netflix işi
zoubir belkheiri
zoubir belkheiri 2 gün önce
Oha Oha Oha Yoh
songul s
songul s 2 gün önce
Adem elma iliskisi cok derin
Black Devil
Black Devil 2 gün önce
- Kadın da öldürür müsünüz? + Cinsiyet ayrımına inanmam fırsat eşitliğine inanırım. Burda koptum ya 😂😂😂
Korkusuz Osmanlı
Korkusuz Osmanlı 2 gün önce
Haluk abi bırak böyle dizileri şahsiyet 2. Sezon çek ya vallahi
Yusuf Ağcadağ
Yusuf Ağcadağ 3 gün önce
Bence mükemmel eğlenceli bir yapım geliyor sabırsızlıkla bekliyorum 🤩
MÜBERRA AKKUŞ
MÜBERRA AKKUŞ 3 gün önce
Tahminimce Leyla karakterini 9 kere öldürmeye çalışıyor Haluk Bilginer 🤔
Omer Aaaa
Omer Aaaa 3 gün önce
Peceteler hazirlansin
Nigar Niqu
Nigar Niqu 3 gün önce
Yine bir psikolog mu🙄
Inter1970 DEVREK
Inter1970 DEVREK 3 gün önce
Adam cool adam yemin ederim.... Haluk Bilginer gibisi yok!!!
Beşiktaşlı Adam
Beşiktaşlı Adam 3 gün önce
Yarrak gibi popülizm kokan bı film olmuş bu netflix film yapmasin beceremiyor
Hamitcan Küçük
Hamitcan Küçük 3 gün önce
Bu filmi senle beraber izleyecektik ama şimdi bakıyorum da WhatsApp'dan fotoğrafın bile görünmüyor .. (Şule) ❤️
Osman Aras
Osman Aras 3 gün önce
Niye bu kadar hoşuma gitti lan bu
Hafiz Babayev
Hafiz Babayev 3 gün önce
Haluk Bilginer oynamışsa vardır bir bildiyi Hadı inşallah Pişman olmak istemem 😅
Emin Kökdemir
Emin Kökdemir 3 gün önce
Bu ne saçma bir fragman böyle
Fadwa El boubkraoui
Fadwa El boubkraoui 3 gün önce
sacma !
Meczup Haller
Meczup Haller 3 gün önce
Elçin 'ın yaşına bak Haluk beyin yaşına umarım sevişme sahneleri yoktur midem kaldırmaz. Gerçek hayatta olay olacak ikili ilişkileri filmlerde dizilerde yapıyorlar vay be
ahmet suleyman ak
ahmet suleyman ak 3 gün önce
Haluk bilginer sen de mi be
Adamın biri
Adamın biri 3 gün önce
bu diziyi bilmem ama "Bir başkadır" der susarım.. 👋👋👋
Ezgi Ekin Bilgili (Alumni)
Elçin sangu çok farklı geldi
ÇG - Alper Çeliker
Santa clarita diet 4. Sezon çıkacak mı
XxXxX 123
XxXxX 123 3 gün önce
Elicin sen bu kadar düştün mu
n n
n n 3 gün önce
Peki Haluk Bilginer ve Johnny Depp benzerliği?
Deniz Türkoğlu
Deniz Türkoğlu 3 gün önce
Şu adamın ses tonuna bayılıyorum
Hatice Ceren Türkyılmaz
Netflix orijinal filmi mi sinemalara çıkacaktı ama virüsten dolayı çıkamadı diye hatırlıyorum
Yasin TUNA
Yasin TUNA 3 gün önce
İşte bu sefer olmuş.
Rukiye Kurt
Rukiye Kurt 3 gün önce
9 kere Adem de çekilsin, fırsat eşitliği 😂
Tuba Çançin
Tuba Çançin 3 gün önce
Evlilikte ufak tefek cinayetler Netflix Version. Dört gözle bekliyoruz bakalım😊
secret garden
secret garden 3 gün önce
fragman kafamı ağrıttı
Yousef
Yousef 3 gün önce
Yönetmen Wes Anderson sanırım
Sema BayrakEr
Sema BayrakEr 3 gün önce
Mide bulandırıcı
Merve Işık
Merve Işık 3 gün önce
ELÇİN SANGU OLDUĞU İÇİN ŞAHESERDEN BAŞKA BİR ŞEY OLAMAZ DİYE DÜŞÜNENLER BUTONUYUM😌
Berfin
Berfin 3 gün önce
Ben basit bi insanım. Kapakta Haluk Bilgineri gördüm... Ve tıkladım...
gaffar okkan
gaffar okkan 3 gün önce
Fragmanı izlerken kustum oderece
X Y
X Y 3 gün önce
"Sen niye ölmedin?" "Ben zaten bu hayati sans eseri yasiyorum." 😂
Burnumun Diki
Burnumun Diki 3 gün önce
Elçin Sangu ve bambaşka aurası,güzelliği..
Taklacı Resul
Taklacı Resul 3 gün önce
Yine güzel bir film geliyor
İbrahim İ.
İbrahim İ. 3 gün önce
Filmin sonunu söyleyim mi? Büyük bir kaza olacak. Hem karısı hem sevgilisi hastahanelik olacak adamın. Adam da yanlışlıkla karısı diye sevgilisini öldürecek...... Nereden biliyommmm çünkü hikaye klişe....
kedi
kedi 3 gün önce
Dizi mi film mi
Taklacı Resul
Taklacı Resul 3 gün önce
Film
Ozlem O
Ozlem O 3 gün önce
Ay bian bu filmi izleyemicez sanmistim . Nasil mutlu oldum yaaa
Hüseyin Kervancı
Hüseyin Kervancı 3 gün önce
Haluk Bilginer ve Demet Akbağ gibi kaliteli iki oyuncudan kaliteli bir yapım çıkaracak tek kişi Nuri Bilge Ceylandır. Keşke böyle saçma bir film çekileceğine Kış Uykusu filminin ikinci serisini çekseydiniz. İki oyuncunun böyle bir yapımda oynamasını yakıştıramadım açıkcası. Film ana teması aldatan koca üzerine.. Ama üzücü bir durum ki bunun izleyicisi de yine çok olacak. Hele de kadınlar... :(
Tahsin Yusuf Ceylan
Tahsin Yusuf Ceylan 3 gün önce
lucifer deki adam havva muhabbetleri geldi aklıma. hani çok da goygoyu yapılacak mevzular değil aslında....
Minato55
Minato55 3 gün önce
2:32 süren bir fragmandan diziye dair hiç bir şey anlamamak.açmadı mâlesef
enes bilir
enes bilir 3 gün önce
Garip ama izlenir
Büş Büş
Büş Büş 3 gün önce
Fragman berbat, dizilerle ve filmlerle aldatılmanın normalleştirilmesi hoş değil ama Haluk Bilginer’in neden kabul ettiğini anlamak için izleyeceğim..
Ayse Arikan
Ayse Arikan 3 gün önce
Haluk BİLGİNER ve Demet AKBAĞ var bu projenin kötü olma şansı hiç yok.
Renkli mutfak
Renkli mutfak 4 gün önce
110 olduk bi 120 olurmuyuz Lütfen lütfen lütfen Arkadaşlar kanalımdaki içeriklere göz atarmısınız rica etsem destek beklerim çok teşekkürler 🎗🎗🌺🌺
Sonraki
My Coronavirus Update
13:58
görünümler 357 293
Konuşanlar 15. Bölüm
1:16:53
görünümler 4 900 000
Hüddam 2 | Türk Filmi (4K Ultra HD)
1:37:25
Konuşanlar 23. Bölüm / Konuk: Eda Ece
58:37
Konuşanlar 28. Bölüm
57:59
görünümler 2 100 000