Karanlık

820+ Beygir Gücündeki VW Golf R

Doğan Kabak
Abone ol
görünümler 1 101 471
97% 32 000 699

Arkadaşlar merhaba, daha önce size Golf R'ı tekrar çekelim mi diye sormuştuk. E siz çok istediniz taa Konya'dan getirdik. Dr Ecu yine inanılmaz bir araba yapmış. Umarım beğenirsiniz. İyi seyirler!

Dr Ecu iletişim için;
Websitesi: www.drecu.com
İnstagram: instagram.com/dr.ecu/

Abone Olun; goo.gl/QUq1Lt
Instagram: goo.gl/eFKPja
Twitter: goo.gl/hDMmX5
Facebook: goo.gl/UpVYg5

Otomobiller ve Araçlar

katma

 

13 Mar 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 595
Doğan Kabak
Doğan Kabak Yıl önce
Maşallah 🧿
mehmet akif erdoğan
mehmet akif erdoğan 11 aylar önce
ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN ABİ
洪新傑
洪新傑 Yıl önce
Welk merk airconditioninguitlaat aan de rechterkant?
HDG
HDG Yıl önce
Abi bir sorum olacak, bende stage 3 Golf 1.2 Tsi var. On kaput buldum karbon fakat sizin bu golfte gibi iki tane kocaman havalandırma girişi var. Bu girişler yağmurda sorun çıkarır mı yoksa sorun olmaz mı? Araba siyah beyaz bı konseptte, ondan siyah karbon kaput çok hoş durabilir
Mehmet Sarıeroğlularından
Doğan bey bu makinanın arkadaş satıldığını söylüyor ne kadara satıldı çok merak ettim
Adem Yılmaz
Adem Yılmaz Yıl önce
Abi passat cc videosu at lutfen
Onur Yıldız
Onur Yıldız Aylar önce
Tek 👍
Ahmet Durdal
Ahmet Durdal 2 aylar önce
Benzinden çok yağ yakıyor 😃👍 başarılı ama çok iyi
bir dolar
bir dolar 2 aylar önce
8:15 ne yapiyolar onlar :D :D
İlker Erdoğan
İlker Erdoğan 2 aylar önce
Arabaları çekerken top speed yap bence abi video daha eğlenceli olur
Atılgan Çetiner
Atılgan Çetiner 3 aylar önce
Tü tü tü maşallah deli iiiii
Beyza Yıldırım
Beyza Yıldırım 4 aylar önce
arabanın mekaniğini kim yapmış
oyunvemi oyunvegemi
oyunvemi oyunvegemi 4 aylar önce
:) arabanın ne kadar hızlandığıni izleyici anlayamiyo, arabanin hiz göstergesine de bir camera konulmali ve uzun süreli hız yapilmali. Otobanda bile basmamışsınız saka gibi
michael powell
michael powell 4 aylar önce
English subtitles please?
Süleyman erdogan HD
Süleyman erdogan HD 5 aylar önce
100000$ şimdi 1milyon tl biz sadece izleriz😭 Allah herkese nasip etsin inşallah
Burak KÖSE
Burak KÖSE 5 aylar önce
Doğan abi senin kadar yakışanı yok be.Teksin piyasada.
Eraycan İrme
Eraycan İrme 5 aylar önce
Soğutucu nosu dökerlerken ben üşüdüm
errtamet oyun
errtamet oyun 6 aylar önce
Abi benim anlamadığım birşey var polis bu arabayı görünce ceza kesmiyor mu nasıl kullanıyorsunuz
Allah kurtarsın Kardeşim
Arabanın eski hali daha güzelmiş. Dış görünüş olarak.
ahmet hakan aktaş
ahmet hakan aktaş 6 aylar önce
Bide dsg kötüdür derler e buyrunn
Deniz Gökhan
Deniz Gökhan 7 aylar önce
Sahibinde de 540 bin
Akbey Bey
Akbey Bey 7 aylar önce
Bitane modifiyeci var ... neydi adı?🤔 acaba izliyormu?
M. Cihad bey
M. Cihad bey 7 aylar önce
Şuan bu araba 550 bine satılık o zaman araba hariç 100 bin dolara diyen arkadaş bugün 550 bin e veriyo ne oldu da 100 bin dolar bugün 800 bin yapıyo artı araba 1 milyon yapar veya gecer sahtekarlık yapmayın dogan kabak seni severdim artık yoksun
• EnesTagE •
• EnesTagE • 7 aylar önce
Abi kadranı göremiyoz be
ibrahim Ayla
ibrahim Ayla 7 aylar önce
Bu arac satlik arkadaşlar rs 560 milyar istiyor
Furkan Akmeşe
Furkan Akmeşe 7 aylar önce
Vay babagan kemiğine 😂👌🏻👍🏻
Ahmeteren Bayrakdar
Ahmeteren Bayrakdar 7 aylar önce
büyüyünce bende golf ve typ r yapmak istiorum sanırım olmak istediğim mesleğe geçersem 2 buçuk yılımı alıcak 2 araba tabi şimdiki fiyatlara göre konuşuyorum şuan kendimi geliştirmeye çalışıyorum okuyorum öğrenmeye çalışıyorum çoğu şeyide anlayıorum babam pek öğretmior motor ustası olmasına rağmen ama ben çabalıyorum ve eminim ki yıllar sonra dr abiniin yanına gidip yazılım yaptırıcam
Hidayet Özçelik
Hidayet Özçelik 7 aylar önce
Arabanın Kavraması Ben Bittim Diye Bağırıyor..
Kubilay Akgöl
Kubilay Akgöl 8 aylar önce
güzel
Kemal Salih Aydın
Kemal Salih Aydın 8 aylar önce
ulan böyle bi arabamız olduda biz mi otobanı inletmedik
Ekber Pamuk
Ekber Pamuk 8 aylar önce
Gençler araba şuanda satılık🤐
Sirkan Karaca
Sirkan Karaca 8 aylar önce
cıtroen c5 2004 model yazılım aatarmıyız
Gameİzasyon
Gameİzasyon 9 aylar önce
Maşallah
YGZ
YGZ 9 aylar önce
sakin ol sen golfsün
Gökhan YILDIRIM
Gökhan YILDIRIM 9 aylar önce
Araç çok güzel yapılan işler mükemmel ama doğan abi basarken yandaki arkadaşın gözler tedirgin bakışlar atıyo kadrana dikkatimi çekti ☺️
Hasan Topal
Hasan Topal 9 aylar önce
8:14 lan n oluyor orda aq fdasd
Semih can Sevinti
Semih can Sevinti 9 aylar önce
Alptuğ abi cidden çok sakin ve mütevazı bi abimiz çok sevdim şahsen 😂😂
Yasin Gokbuluy
Yasin Gokbuluy 9 aylar önce
Ünal türaaaaaan sende bundan var mııı olamaz kiii sen dandik çakma sarı ferrarinle modifiyeciyim diye gez. 10 liralık şahine egzoz ve cam filmiyle kendini modifiyeci zannediyosun. Doğan abiyi izlede modifiyecileri gör, adamlığıda doğan abi de gör
Alişah Cengiz
Alişah Cengiz 10 aylar önce
Kavranması bozuk arabayla çekim yapmak tamda doğan kabaklik is
Alper Sırtkaya
Alper Sırtkaya 10 aylar önce
Doğan abi aracı satmayı düşünürler mi?
Doruk Çotur
Doruk Çotur 10 aylar önce
Doğan Kabak: ne var bunda egzoz iskender :)
Beytullah Sahin
Beytullah Sahin 10 aylar önce
yandaki arkadaş hayat enerjimi emiyor
Ejderha
Ejderha 10 aylar önce
Siyah iyi yakışıyo
levent kurt
levent kurt 10 aylar önce
bu arabara sahip olamıyacaz
R25 BEY
R25 BEY 10 aylar önce
Arabanın motorunda sanki bir sorun var gibi değişik 1-2-3 normal ivmelenme var ama sanırsam 4 e atarken devrin düşmediğini farkettim
Can Aslan
Can Aslan 11 aylar önce
Doğan kabak.abi valla abonelikten çıkacam bu nedir içimiz gidiyor çıldırıyorum valla bu videoları görünce 😀 biz kendi aracımızın arızasını yaptıramıyoruz 300 500 e bu nedir yaa 😀😀
Fırat Akça
Fırat Akça 11 aylar önce
Araç Konya da
omer sevincli
omer sevincli 11 aylar önce
abi bir alfa çek artık ayıp ediyorsun
Ehl-i Şiir Ve Hitabet
Ehl-i Şiir Ve Hitabet 11 aylar önce
abtü abi yeni bi araba yaparken bölüm bölüm çeksen sabah akşam izlerim
Ali Yücel ŞEN
Ali Yücel ŞEN 11 aylar önce
Bende geçen on balatalari değiştirdim araba fena oldu :))
Durmuş ÇAKIR
Durmuş ÇAKIR 11 aylar önce
alptuğ abi adamdırr
SANLAV HASAN
SANLAV HASAN 11 aylar önce
NOS BASMADINIZ AYPP
fast blue man
fast blue man 11 aylar önce
güzel videolar hazırlıyorsun.
Mehmet Celik
Mehmet Celik 11 aylar önce
Araba sahibi nekadar mütevazı hiç havalanma yok.şu lafı çok acayip.eskisi gibi değil eskisi ile hiç alakasi yok 😃
DaRkS
DaRkS Yıl önce
2:51 euro veya dolar kuruna baktıktan sonra aynı böyleyim:d
Kerem Salim
Kerem Salim Yıl önce
normal golf araba ise bu ne
Bay F
Bay F Yıl önce
Başlık yanlış reiisss. wv olcak
Kaan Aktaş
Kaan Aktaş Yıl önce
Su arabaya ünal abi ya da harun abu binse hakkini verirdi. Dogan abi basmayi bilmiyon aw
ÇETİN ŞAHİNGÖZ
emeği geçer herkezin eline sağlık süper.
Tavuklar Diyarı
Tavuklar Diyarı Yıl önce
Alptug abinin ici gidiyor yalnız ha
Ensari Akın
Ensari Akın Yıl önce
Debriyaj bitik 😀
Mehmet Celik
Mehmet Celik Yıl önce
Arabanın sahibi çok düzgün biri Ağa nasıl bir mutevazilik.helal olsun.bir lafı çok iyi eskisi gibi değil araba diyor :))
DBK
DBK Yıl önce
Çok çirkin dışı
Isengard Middle
Isengard Middle Yıl önce
ARABA 820 BEYGIR GÖBEKLER 820 KILO
Kekik Kokulu Mutfak
trvid.com/video/video-eY2fBl9uX1Q.html golf R 0-260 araba yıkılıyor
Max Mustermann
Max Mustermann Yıl önce
Good job! greets from germany!
the ilyo
the ilyo Yıl önce
Bi yararli video cekmiyorsun
Tolgahan Aslanağa
Biraderim biraz hızlanmıs dimi abi ne demek ya :D:D:
e
e Yıl önce
Benim sinirim daha çok bozuldu 9:33
KURULUŞ OSMAN
KURULUŞ OSMAN Yıl önce
800 mümkün degil araba
洪新傑
洪新傑 Yıl önce
3:53-3:57 Welk merk airconditioninguitlaat aan de rechterkant?
Selim Demiryürek
Bende r istiyorum ama bizde olan tdı
Özer Ali Yoz
Özer Ali Yoz Yıl önce
Ne var bunda Egsoz - İskender
TONY MONTANA
TONY MONTANA Yıl önce
Peki ya 8:14 te yandaki arabadan abinin camdan çıkması😅😅
emr bdk
emr bdk Yıl önce
dogan abi bu abilerimiz ne iş yapıyor para bitmiyor valla merak ettim :D
yaşar karaağaç
16 NG 106 rakip çıktı rol yapılsa bu geçer DR ECU karşındaki boru mu bunu geçen GTR ile dener önce buna gel gücü yetene😀😀😀😀 başarılı özgün bu iste 👑 (kral)...
valiant care
valiant care Yıl önce
şişmanın tipe bak :d
Z Z
Z Z Yıl önce
R demek yer uçagı demek😎
Z Z
Z Z Yıl önce
aress germny biliyomus demek ki
Ares
Ares Yıl önce
Kızlar bilirmi R falan:d
Z Z
Z Z Yıl önce
Ben de bi golf 6 kullanıcısıyım yani şöyle videolar çekmeyin mümkün olsa ben de yapıcam boyle😀😀 bu arada “hızlı ve öfkeli ya”😂👍🏻
Z Z
Z Z Yıl önce
Cidden 800 beygir gucunde mi?😱
hoby
hoby Yıl önce
Beygiri bırak kilodan düş
Levent Keskin
Levent Keskin Yıl önce
Trafikte nasıl gezebiliyorsunuz hele İstanbulda helal olsun. Biz burda cama film ceksek bağlıyorlar arabayı anında. Trafikten men yedim ne cezalar ödedim. Böyle aracım olsa emniyetin garajindan binerim sanirim :D
Tae Kwon Do
Tae Kwon Do Yıl önce
En güzel araç fabrikadan çıkan orijinal araçtır arkadaşlar.Arabayı 2000 beygir yapsan ne yapmasan ne?Modifiye diye aracı bambaşka birşey yapmaktan kaçınmak lazım.
Xyz Zyx
Xyz Zyx Yıl önce
Ben çok fazla arabadan anlayan bir insan değilim ama, mesela ben yolda görsem hangi kekonun arabası bu derdim. Bana kalsa değerini hiç belli etmiyor rengini felanda beğenmedim, karbon olduğuda mesela dikkatimi çekmezdi. Bilemedim yani zevk meselesi tabi ama Allah kazasız belasız sürdürdün, isteyen herkesede gönlüne göre bir adaba nasip olur inşAllah
onur akünsoy
onur akünsoy Yıl önce
şu reklamların yüzünden videolardan soğudum ya
g60watercooled G60
100-200 4.5 saniyede,sağlam 👍🏻👍🏻
D D
D D Yıl önce
Suna 100000 dolar harcamak çomarlık
Goriaq
Goriaq Yıl önce
7:32 sol güneşlik 😍
Ekin Taşdemir
Ekin Taşdemir Yıl önce
Arabanın son hızı kaç acaba
A-101 HARCA HARCA BİTMEZ
6:09 song
Döne Kurtaran
Döne Kurtaran Yıl önce
Abi 0 100 kaç hiç ölçülmüşmü
Mehmet Akgül
Mehmet Akgül Yıl önce
Allah kaza bela vermesin
Evolution Garage
Evolution Garage Yıl önce
Tito 100 150 1.5 second dedi yav herif :)
Fatih :)
Fatih :) Yıl önce
13:54 DebRiYaJ SıyIRıYo BoOlmm :P :D
YAĞMACI VANDAL
YAĞMACI VANDAL Yıl önce
araba ossuruyo
Ibrahim DEMİR
Ibrahim DEMİR Yıl önce
820 hp de daba 300 e zor çıkıyo bune lan
Ömer Ortadal
Ömer Ortadal Yıl önce
biraz daha az teknik cümle kurarsanız daha anlaşılır olabilir izleyiciler tarafından
ÖMER GENÇ
ÖMER GENÇ Yıl önce
Şunu anlamıyorum videodaki hali ile polis çevirse ne oluyor cezası varmı
bouserhal karim
bouserhal karim Yıl önce
Nice tcu tune 😂
Orçun Karacaköylü
9.08 muzik nedir
Emre Tokay
Emre Tokay Yıl önce
Abi senin videolari izleyip izleyip gaza geliyorum ama aldigim gazi atamiyorum bil bakalim ne eksik:)
Ömer Osmanoğlu
Ömer Osmanoğlu Yıl önce
golf için o gösterge i dash dedi sanıırm nerde satılıyor bi link alabilirmiyiz
TRizon
TRizon Yıl önce
abi hayalimi yasiyorsun yeminle bende kanalima beklerim
Emre Özkan
Emre Özkan Yıl önce
Abi bı bas ibreyi falan çek nasıl hizlanior bakalim
Yunus Emre YILDIZ
*Demi Hiç İbreyi Çekmemiş*
Niyazi Cezan
Niyazi Cezan Yıl önce
9.10 müzik adı bir türlü bulamadım bilen varsa yazabilir mi arkadaşlar :D
Sonraki
Nos'lu 350 Beygir | Dizel Polo
20:14
görünümler 985 000
VW Golf Mk1 Shiny Playlist
59:58
görünümler 148 000
Save MAJOR Gas Money
0:33
görünümler 8 847 623
Dog Steals CAR! #funny #shorts
0:28
görünümler 2 901 939