Karanlık

8. Bölüm Fragman I Aynen Aynen

Aynen Aynen
Abone ol
görünümler 483 740
% 0 0

8. Bölüm Fragman I Aynen Aynen (blutv.co/aynenaynen)
Nil ve Emir'in ilişkileri kaldığı yerden devam ediyor. Nil'i geri kazanmak için her yolu deneyen Emir'in hayatı daha da zorlaşıyor! Bakalım Emir yeni sınavından geçebilecek mi? Heyecan dolu yepyeni bölüm için sizleri 17 Ekim'de BluTv’ye bekliyoruz.
“Aynen Aynen” eğlenceli kadın-erkek ilişkisini konu alan yeni nesil bir mini dizidir. İlk randevudan başlayan bu süreçte, izleyenler kendi hayatlarından sahneleri en komik hallerde görmüş ve yaşamış olacaklar. Dizimizin başrollerinde, Uraz Kaygılaroğlu ve Nilperi Şahinkaya'nın yer aldığı, Nil ve Emir’in hem ilişkide karşı tarafa kendilerini göstermek istedikleri hallerini hem de aslında kendi gerçek düşüncelerini görüp bu zıtlık karşısında çok eğleniyoruz! İlişkilerinin sürecini ve gelişimini izleyerek kendimizi bulabileceğimiz bu mini dizi çok yakında sizlerle!
Yorum bırakmayı unutmayın! İyi seyirler
Yepyeni bölümlerimiz için sizleri BluTv’ye bekliyoruz! 👇🏼
www.blutv.com.tr/diziler/yerli/aynen-aynen/1-sezon
Bizi ücretsiz takip etmek için👇🏼
bit.ly/2GfidFV
Sosyal medya hesaplarımızı takip etmeyi unutmayın! 👇🏼
instagram.com/aynenaynen.official/
#aynenaynen

Eğlence

katma

 

16 Oct 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 80
Samet Ergün
Samet Ergün 3 gün önce
Ben izlemem blu da
Maya Yakubova
Maya Yakubova Aylar önce
Blu tv ne yau
Aykut Kotan
Aykut Kotan Aylar önce
La bakın ne güzel işler yapmışsınız okey sizde kazanın ama yolu yorda mı yok mu bu işin samimiyetten uzaklaşıyorsunuz saxolar hadi benim param var ben alırım blue red TV faln da sevmiyorum işte 🙄
Uzaylı Zekiye
Uzaylı Zekiye Aylar önce
Hep para peşindesiniz be aga
Samet Kaya
Samet Kaya 2 aylar önce
Beyler isterseniz kanalıma atabilirim yeni bölümleri
Lizbeth Torres
Lizbeth Torres 3 aylar önce
My favor couple 😍 this two are so amazing human beings 😘😘
hakoriko100
hakoriko100 3 aylar önce
çok yanlış çooookkkk
İsmail Hakkı Tonguç
Bu şekilde paralı bir platforma geçecekseniz keşke Netflix e geçseydiniz yada katıl butonundan gelirinizi kazansaydınız.Ben 4 şubat 2020 gecesi tesadüfen denk geldim .Çok sevdim .Böyle olmasına üzüldüm.
Fenasi kerim ZZ
Fenasi kerim ZZ 5 aylar önce
Neden bu kadar çok dislike ?
Beato.
Beato. 5 aylar önce
Ya amk ne blu TV si. Püüü ne güzel izliyorduk oldu mu şimdi?
Meira
Meira 6 aylar önce
abi ınadına blue tv almıycam amk
Amil Quliyev
Amil Quliyev 6 aylar önce
Arkadaşlar para vermenize gerek yok derbi tv indirin izleyin şuan ben izliyorum
twnklee
twnklee 6 aylar önce
Ne blue si ne tvsi ya ilk defa dizi izliyodum oda gitti amk
Kardelen Kucuk
Kardelen Kucuk 6 aylar önce
Her güzel şeyin sonu cidden varmış
Kaan
Kaan 6 aylar önce
bari netlfixe gelseydiniz aq
Lumi
Lumi 6 aylar önce
Bari bu dizi ücretsiz olsaydı. Ayağımız alışırdı :))
faze islamcan
faze islamcan 6 aylar önce
yazık amk blutv ye verilirmi güzelim dizi youtubede 2 katını kazanırsınız para için hiç gerek yoktu.
Mustafa
Mustafa 6 aylar önce
yaptığınız haraket çok güzel bir hareket lütfen bir daha olmasın
Mehmet Çetin
Mehmet Çetin 6 aylar önce
Bir prodüksiyon bir çalışma ekibiniz ve giderler var her şeye tamam ama en azından 1 sezonu tamamladıktan sonra Blutv'ye geçebilirdiniz, sizi takip edenlere haksızlık oldu.
Onur Gümüş
Onur Gümüş 6 aylar önce
3 4 dk lik dizi için kimse bulu tv almaz izlenmeyince dönersiniz hadi eyw
Süleyman Can
Süleyman Can 6 aylar önce
haftalardır bekliyoruz ve yeni bölümlerin blu tv'de yayınlanacağı haberini alıyoruz bravo
adı lazım degil
adı lazım degil 6 aylar önce
Ulan 10dakikalik bi keyfimiz vardı onunda içine ettiniz ha ne güzel TRvid den izliyoduk noldu da blu TV 'ye geçtiniz izleniyom la o zaman
İmdat Erdinc
İmdat Erdinc 6 aylar önce
Biz bu işe youtube de başladık youtube den devam ederiz diyordunuz, heyy gidi heyyy
Bayram Polat
Bayram Polat 6 aylar önce
Fragmani niye youtubeye atiyonoz amk isteyen ordada fragmana bakar
Bayram Polat
Bayram Polat 6 aylar önce
Hemen paraya sattiniz amk blu tvde nasil bakalim parayi goren satiyor kendini
Berkay Sönmez
Berkay Sönmez 6 aylar önce
7 dk lık dızı ıcın blu tv ye ınsanları para vermeye maruz bırakmakmı? yazık oldu güzeldi iyidi ama buraya kadarmıs
Ulfet Babayeva
Ulfet Babayeva 6 aylar önce
Ya bu kız The aslının yanında dolaşan kız deyilmiya?
BİRKAÇ BİR ŞEY
BİRKAÇ BİR ŞEY 6 aylar önce
bu ne ya youtube dizisiyseniz youtubedan devam edin
Mehmet ama sadece Mehmet
Blue tv de izlenmicek goruceksiniz
Beleş TV
Beleş TV 6 aylar önce
Nova Prospekte abone olun korkuyu icinizde yasayin tüylerinizi diken diken edecek en urpertici olaylar,hikayeler,gizemler, doğaüstu olaylar ve daha fazlasi icin Nova Prospekte Abone Olun! (NovaProspekt CanYavuz ve Kameraman+kuzeni Arifhan durmuş)
eser öztürk
eser öztürk 6 aylar önce
Yav arkadaş bir şey izlemek için her platforma ayrı ayrı para ödemek zorunda mıyım yav. TRvid premium, spotify, netflix birde blutv. bunların içinde bende olmayan blutv. Kanala abone oluyoruz, beğeniyoruz vs vs siz para kazanın diye. siz kazanın ki bizde izleyelim. Neyse orada belli bir düşüş oranı yaşar geri gelirsiniz. biz bekleriz
Erdal Aday
Erdal Aday 6 aylar önce
saden fragmanla dizinin dakkası aynı gule gule
Ahmet Furkan ERSOY
Ahmet Furkan ERSOY 6 aylar önce
Arkadaşlar en baştan blutv de yayın olsaydı anlayışla karşılardık. Ama sizleri beğeniyle takip eden bunca seyirciyi resmen yüzüstü bıraktınız. Bu yapılan tam bir hayal kırıklığı. Şahsen kendi adıma youtube yayını yapsanız da artık izlemem. Yapılan bu hareketi de seyirci unutmaz iler ki projelerinizde de karşılığını muhakkak alırsınız.
Ahmet Aslan
Ahmet Aslan 6 aylar önce
Izlemiş kadar olduk saol bölüm 3 dk ztn :)))
whereever youare
whereever youare 6 aylar önce
ULAN HAFTALARDIR BEKLİYORUM MEĞER BURDA ARTIK YAYINLANMIYOMUŞ KAHPESİNİZ AYIPTIR YA
Selahattin Özuzun
Selahattin Özuzun 6 aylar önce
aynen aynen 1den 7 ye kadar indirip okula götürdüm izledik amk tahtaya kopylamışlar öğlen geldiğimde 9/A 9/B gelmiş izliyolar aq .
omer084
omer084 6 aylar önce
Halla halla bölümleri burada yayınlıyor dunuz ne guzel abonede olmuştum takip ediyordum severek şimdi blu tv nereden çıktı eylencemizin içine edeceksiniz illa pess
gökhan yıldırım
gökhan yıldırım 6 aylar önce
bu saaten sonra izleyen varsada izlemesin bence...
MrUykusuzZ
MrUykusuzZ 6 aylar önce
Aynen aynen bb
Asya Baran
Asya Baran 6 aylar önce
Dizinin adını AYIP AYIP diye mi değiştirseniz ne amk
pattisyenmi
pattisyenmi 6 aylar önce
Netflix .d
Umut Tavukçu
Umut Tavukçu 6 aylar önce
Blue tv de izlemem kardeşim koymuyorsanız burda çıkıyorum takipden
Ömer Buğra
Ömer Buğra 6 aylar önce
koymayacaklarmış
Furkan Altundaş
Furkan Altundaş 6 aylar önce
3 dk lik diziyi alan blu tv yi karaktersizliğinden dolayı tebrik ediyoruz
Doğukan B.
Doğukan B. 7 aylar önce
Ne guzel youtube'de izliyordu be tatlı oluyordu..
Ironman
Ironman 7 aylar önce
BLU TV YE GEÇECEKTİYSENİZ NEDEN TRvid DİZİSİ OLARAK BAŞLADINIZ TRvid A DÖNSENİZ DE İZLEMEM ARTIK!! DAHA FAZLA PARA İÇİN BURADAKİ KİTLEYİ SATMANIZA DEĞMEDİ..
Burakhan Aydın
Burakhan Aydın 7 aylar önce
Yaptığınız gerçekten ayıp direk blu tvden başlayasaydınız bizi kullanmanıza gerek yoktu
Kimin profili bu
Kimin profili bu 7 aylar önce
Aga be böyle güzel biseyin bedava olmasi tabi mümkün degildi
USFRT
USFRT 7 aylar önce
Blue tv mi almış yada bilerek burda bi kaç bölüm reklam yaptılar sonra gerçek kanala döndüler
Yiğit
Yiğit 7 aylar önce
blutv'nin amına koym
Levo
Levo 7 aylar önce
geçmiyorumlan blutv ye falan...
Utku Gürsoy
Utku Gürsoy 7 aylar önce
Ne ağlaksınız be. Blu Tv aldım, gayet güzel izliyorum. Adamlar tabii maddiyat düşünücek, babanın hayrına çekmiyolar diziyi
Batuhan Uymaz
Batuhan Uymaz 7 aylar önce
Blutvde reyting düşsünde biz burada bekleriz +1
EA
EA 7 aylar önce
140Journos gibi şimdi gidin ama yine buraya döneceksniz
Kader Güzel
Kader Güzel 7 aylar önce
Madem bittiniz aboneliktende çıkılır izlenmelerinizde düşer hadi güle güle 👋🥺
Özge Avsaroglu
Özge Avsaroglu 7 aylar önce
Bari fragman yayinlamayin allahsizlar
ada aladağ
ada aladağ 7 aylar önce
TRvid dan başlayıp blu tv ye geçmek nedir? ya ilk oradan başlasaydınız ya da buradan devam etseydiniz doğru olan bu değil miydi? tutarsızsınız aşırı soğudum bu işten, inşallah tekrar TRvid a dönmesiniz orada ki kitlenizle devam edersiniz büyük bir kitleyi, bu işi yükseğe taşıyan kemik kitleyi kaybettiniz çünkü. bol şans
Berkay Samed
Berkay Samed 7 aylar önce
Blutv yı alın başınıza çalın. Gelmiyorum burdanda abonelikten çıkıyorum
oğuzhan erdinç
oğuzhan erdinç 7 aylar önce
blu tv üyeliğim yok netflixe geçin :D
DOBRA KALEM
DOBRA KALEM 7 aylar önce
Seyirciye çok ayıp ettiniz kitle sizi buraya getirdi . Sponsor desteği ile kazanırdınız zaten. Para için sattınız bizi
aleyna yurtsever
aleyna yurtsever 7 aylar önce
Yaşasınnn😁😁😁gelmicrksiniz diyee korkmuştukkk
coni toksi
coni toksi 7 aylar önce
blu tv her yere burnunu sokma be kardeşim
vindemiatrix’s pov
vindemiatrix’s pov 7 aylar önce
yeni bölümü gördüm emeğinize saygım var oyuculuğunuz mükemmeldi ama senaryo çok kötüydü önceki bölümler o kadar mükemmelken 8. bölümde önceki bölümlerin mükemmelliğinden ufacık bir şey bile göremedim sanki 1. sınıfa giden bir kız çocuğu kaleme almış da yazmış gibiydi
Routinues
Routinues 7 aylar önce
Karaktersizler güya bu işi para için yapmıyoruz diyordunuz ne oldu iki izlendiniz sizinde götünüz başınız ayrı oynamaya başladı ? Bu kadar paragöz olmayın kardeşim.
Esra AKYÜZ
Esra AKYÜZ 7 aylar önce
Blue TV'ye mi geçtiler ya daha vermeyecekler mi youtubede ?
Zeynep A
Zeynep A 7 aylar önce
8. bölümü izledim ve yoruma geldim. senarist değişmiş kadın olmuş zaten emir'in bu bölüm gereksiz aşık rollerinden eski tadı vermeyeceği gayet belli, çavuş da yoktu aq, diyaloglar falan geçen bölümlerle bağımsızdı, nil'in konuşma tarzı değişmiş, espriler bok gibi tebessüm bile ettirmiyor kısacası dizi eski dizi değil ve değişen her şey eski güzelliğini kaybediyor aferin boka çevirmeyi başardınız
Mehmet Çelik
Mehmet Çelik 7 aylar önce
bir dizinin daha sonuna geldik güzel gidiyordunuz bb
THE FARBY
THE FARBY 7 aylar önce
Afferin size paşa paşa gelceniz buraya bluetv ymiş teh
Ardacan KARTAL
Ardacan KARTAL 7 aylar önce
Blu tv ? :D
Safak Cakmak
Safak Cakmak 7 aylar önce
Beyler rabbitwebden bedava izleyebilirsiniz
Tuğra Can DEMİR
Tuğra Can DEMİR 7 aylar önce
Ne blu tv miş beeee yuh ya yuh
Kerem Evliyaoğlu
Kerem Evliyaoğlu 7 aylar önce
abi aynı söz gibi olucak söz çok izlenen ve sevilen dizi olduğundan keza buda çok güzel daha dün gördüm full izledim videoları hoşuma gitti şimdi merak ediyorum diger bölümler falan ama bluetv ye para vermekte istemiyorum dizi bitince bütün bölümler youtubeda paylaşılır
serhat çelik
serhat çelik 7 aylar önce
cok kotu oldu ya keske gecmeseydiniz
Hilmi kocabey
Hilmi kocabey 7 aylar önce
Nerden cikti bu blu tv be ne guzeldi burda
Çağrı
Çağrı 7 aylar önce
Blu tvde izlenmeyince gelin bekliyoruz
Irmak Kurt
Irmak Kurt 7 aylar önce
Bu 9. Bölüm olması gerek mıyor mu
Mahmut Sığırcıoğlu
3 kuruş fazla kazanmak için yapılırmıydı be 👏👏
Dest Fuat
Dest Fuat 7 aylar önce
İhale size kalıyor.
Gizem
Gizem 7 aylar önce
Bu yaptığınız hiç olmadı
Namiq Cəfərli
Namiq Cəfərli 7 aylar önce
Kız güzel adam desen adam 4 gözle yeni bölümü bekliyoruz🤣👏👍
dolunay
dolunay 7 aylar önce
allah sizi kahretsin blu tv nereden çıktı ya oFFFFFFFFFFFFFFF
Sonraki
Aynen Aynen Canlı Yayın!
08:40
görünümler 588 000
The Next Big Brow Trend
23:26
görünümler 733 184
1.Bölüm: İlk Buluşma I Aynen Aynen
03:51
Kamera Arkası I Aynen Aynen
01:16
görünümler 452 000
3.Bölüm: Eve Bırakma I Aynen Aynen
06:03
İŞTE GERÇEK JOKER !!
5:17
görünümler 430 109