Karanlık

7. Koğuştaki Mucize İncelemesi - Bu da mı Bee!

Murat Soner
Abone ol
görünümler 466 265
95% 19 944 902

7.Koğuştaki Mucize filmine gitmek hakikaten bana bu kez ağır oldu. Bildiğiniz pastörize oldum ve hayatımda ilk kez bir film bitecek diye panik yaptım. Işıklar açılacak da herkes beni görecek diye. Dersin ki boş ev bulamayıp salonun arka koltuğunda dil eğitimi veren gençliğe katılıyorum. Ya da sanki ışıklar açılınca insanlar da bana bakıp "ayy ağlıyoo" diyecekler. Alt tarafı 4 kez ağladım.
Filmi izlemeden önce kimseden bi şey duyup etkilenmemek için hiç araştırma yapmadım. Filmi izlerken de şunu düşündüm; "Ne kadar güzel bi hikaye, bak isteyince biz de yapabiliyoruz, aslında şu filmle bi Oscara falan mı" derkeeeen, film Kore filmi çıktı. Bu kadar dramla yoğrulmuş bir memlekette hikaye bulamayıp, Güney Kore'den getirmişiz. Yani dramımız bile ithal. E ağlanacak halimize çok güldük, accık da gülünecek halimize ağlayalım...

Evet 7.Koğuştaki Mucize, Miracle in Cell No.7 isimli bir Güney Kore filminden uyarlama. Yani isim de aynı.
Tabi bizim uyarlamamızda mekanlar, karakterler olabildiğince değiştirilmiş tamamen bizden olsun diye. Hatta daha da derinlere girmek için bolca şive de katmışlar. Ege, Karadeniz, Doğu... Yani şivenin her türlüsüyle yürek dağlama keyfi.
Ama bütün duyguları lime lime eden tabi ki muhteşem oyunculuklar.
bütün oyuncular rolünün hakkını çok iyi veriyor ama Aras Bulut İynemli'yi farklı bi yere koymak gerek tabi. Ama bu rol için kendisi çok doğru bir seçim. 100 kişiye sorsalar, akıl sağlığı yerinde olmayan birini en iyi kim canlandırır diye, en az 90'ı Aras Bulut İynemli derdi sanırım. Ne de olsa 2 yıldır Çukur dizisinde bu rolden çıkarmıyorlar kendisini.
Kore dizisi ve filmi izlemek gibi bir kültüre sahipseniz, "nasıl yani bu filmi daha önce hiç izlemedin mi?" diyebilirsiniz ama öyle bir alışkanlığım olmadı bugüne dek maalesef. Ama bu Kore film ve dizilerini izleyenler, hikayeler konusunda doğru bir seçim yaptıklarını kanıtlıyorlar her defasında. Baknız; Mucize Doktor.
7. Koğuştaki Mucize ilk hafta sonunda iyi bir izlenme rakamına ulaştı ve 615 bin kişi tarafından izlendi.
Şu videolar da bi bakın bakalım olmuş mu :)
Mucize Doktor İncelemesi - Starbucks Pipetiyle Doblo Kaputunda...
trvid.com/video/video-q3-VQ9lcA6A.html
Çukur Özür Diledi (Ama Bu İlk Değil) | Çukur 2. Sezon Finali
trvid.com/video/video-YKf4i6YeQtg.html
Çukur Savaş Sahnesi | Gelmiş Geçmiş En Komik Sahne
trvid.com/video/video-qsP5LkxouOw.html

Sosyal Medya Hesaplarım;
Twitter: goo.gl/oVnQ9J
Instagram: goo.gl/5DVH6h

Eğlence

katma

 

15 Oct 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 421
hkncnky hkl
hkncnky hkl 6 saatler önce
Üç beş sanatçı (!) ya teslim ederseniz sinemayı olacağı budur recep ivedik 7 karakomik filmler bunları izliyorsak kalite beklemek aptallık olur bence yani yine dolandırıldık o kadar para verip işkence görmek istemiyorum artık yok mu gerçekten sinemadan anlayan birileri iyi bişeyler yapın artık. Bizim sanatçılar (!) siyaset yapmaktan vazgeçip sanat yapsalar daha iyi olur bence. Karakomik ve recep ivedik ikiside tam bir facia
Fatih Bozkurt
Fatih Bozkurt 7 saatler önce
Millet ağlamaya o kadar müsait ki..Aklınca kendi derdine değil başkasınınkine ağlayacak ya; o yüzden bayılır dram dizi,flimlere;)
Boş yapıyosun Yapmaa
Boş yapıyosun Yapmaa 14 saatler önce
Dram şato biryan komedi anadan üryan sjajfgvfgjfjhh
Rabia Yavuz
Rabia Yavuz 15 saatler önce
Abi kusura bakma seni düzeltiyorum ama şive değil ağız lütfen
oyun yutube
oyun yutube 16 saatler önce
Ben kuzenimle ve ablamla gittim harikaydiiii
kahraman Kahraman
kahraman Kahraman 16 saatler önce
Korelilerden daha güzel olmuş bence duygusu daha fazla sonunun hiç beklenmedik şekilde bitmesi muhteşemdi
Peace Walker
Peace Walker 17 saatler önce
Bende ağladım yalnız sıkıntı yok (:
Kaya Kastanbollu
Kaya Kastanbollu Gün önce
Adamın eleştirmesine o kadar alışmışım ki filmi överken bile alay ediyormuşcasına geliyor
Deniz Çiçeği
Deniz Çiçeği Gün önce
Akıl sağlığı yerinde olmayan birini iyi canlandırması için çukura gerek yok ölümde buluşacağız Ali Kaptan derken bile bunu belli ediyor psikopat 😀
Açelya Yıldırım
Kore versiyonu çok daha iyi 👍🏻 herşeyin orijinali güzel
ali ço
ali ço 2 gün önce
Hayatımdan 5.21 dk çaldın
Dogan Serez
Dogan Serez 2 gün önce
Ağlamayana insan demem ben kalbi körelmiştir hayvanlar bile ağlıyor
merhabatokiii
merhabatokiii 2 gün önce
Kore filmlerini sevmeyenler daha doğrusu korelileri sevmeyenler şimdi tıpış tıpış kore uyarlaması izliyor ve tabi ki ben de onları zevkle izliyorum :)
Okan Tarhanacı
Okan Tarhanacı 2 gün önce
Sanane yarram belki ben ağlamalı filmleri seviyorum SA NA NEEE
gratiyy
gratiyy 3 gün önce
Ağlayamam diye gitmedim. çocukların öldürülme haberleri beni ağlatıyor. Şehit haberleri beni ağlatıyor. Hayatın bu kadar gerçeği dururken şu filme ağlayıp hayatta olan gerçeklere ağlamamak. İnsanlıktan şüphe ettirir insana.
Ali Kıvrım
Ali Kıvrım 3 gün önce
3:30 erotik filmmi 31mi çekecez
Kuzey Yıldızı
Kuzey Yıldızı 3 gün önce
+Arkadaşıma filmi beğenmedim, diyorum -Nası? diyo +Daha iyi filmler izledim, diyorum -Nası, diyo ...Nası Nası?
s e
s e 3 gün önce
MÜKEMMEL
serkan allahkulu
serkan allahkulu 4 gün önce
Seni şikayet ediyorum ,bir halk olarak benim hevesimi kırmaya hakkın yok
serkan allahkulu
serkan allahkulu 4 gün önce
Birde yazmaz mı ,yorum yaparken topluluk kurallarımıza uyun lütfen ! Sen eleştiri yaparken topluluk kurallarına uyuyor musun? Bence sen bu işi bırak kaz çobanlığına devam et kardeş ,bu işler pekte sana göre sayılmaz insanların hevesini kırma , bir filimi izleme hevesim vardı ve senin bu hevesimi kırmaya handin ve hakkın yoktur
Can Arat
Can Arat 4 gün önce
Valla bizim ülkede dram izlemeye gelemiyorum. Ulan bokunu çıkara çıkara ağlamalar zırlamalar, yarım saat abuk subuk bakışmalar. Dizilerden midir nedir, artık bizim ülkede direk böyle dram ağlatmalı olan filmleri tamamen ignore ediyorum. Ama film kesin güzeldir ama bana göre değil.
Tolga Guler
Tolga Guler 4 gün önce
Senin zekanı bu zekasızlikla Yaşmak zor olmuyormu😂
Irmak Tan
Irmak Tan 5 gün önce
Gerçekten yanınıza peçete alın.
Elifnur Bayram
Elifnur Bayram 5 gün önce
barış özcan çakması mısın ne be
Uranüs
Uranüs 5 gün önce
Kore versiyonunda anlatılmak istenen adalet sisteminin olmayışı ama türk versiyonunda yine değiştirip baş karakter ölmesin diye yan karakterlerden biri idam edilmiş saçma.
B E N
B E N 6 gün önce
Çok biliyorsan şive değil de ağız deneceğini bilirdin.
Mikroskobik Piksel
Mikroskobik Piksel 6 gün önce
Şu soru çok güzeldi: Biz bunu kendimize niye yapıyoruz ?''
Bitik Mavi
Bitik Mavi 6 gün önce
Bizimki daha duygusal. Ikisinide izledim
Ensar Aygören
Ensar Aygören 7 gün önce
Barış özcan sanıp geldim MK
Kelebek Rüyası
Kelebek Rüyası 7 gün önce
Adam yine haklı amaaa ne yaparsın bunları düşünen yok...
Kelebek Rüyası
Kelebek Rüyası 7 gün önce
1:21 "şive" değil "ağız" (sınavlara çalışmaktan günlük hayata ders getiren öğrenci kafası) Bir ara da anlatım bozukluğuna takmıştım kafayı
Arda Avşar
Arda Avşar 4 gün önce
9.sınıf dilin işlevleri hahsvzvzbB
Gold Buyer
Gold Buyer 7 gün önce
Ozcan Deniz'in Oteki Taraf gayet basarili orjinal bir film. Kesinlikle izleyin!
engin guldemir
engin guldemir 7 gün önce
Bir tek ben bu filmi ‘çerezlik’ film olarak görüyorum galiba. Senaryo çok basit geldi bana. Derinlik yoktu filmde. Ha dram vardı ona saygı duyuyorum.
king
king 8 gün önce
Senin amac neydi ag?
Cema Rzali
Cema Rzali 8 gün önce
Haklisin malesef
SwaRagini boss
SwaRagini boss 8 gün önce
Akıl sağlığı iyi olmayan birini bir kadın oynayacak olsa bence bu Seray Kaya olurdu😂💓
Tuğba ç
Tuğba ç 9 gün önce
guney koreden alinsa da ben filmi izlerken aldigim keyfe bakarim.cok guzeldi.başta aras bulut olmak uzere herkes cok guzel oynamis.aglamak icin para mi vercez diyrsanz gitmeyin tabiki.ama turkler artik istisnalar haric guzel komedi filmi cekemiyr.bol kufur esittir komedi simdi.kisaca film cok guzeldi👍👏👏
ILGIN POLAT
ILGIN POLAT 9 gün önce
Filmi izledim yemin edıyom bi gram ağlamadım.
Zhra Klvr
Zhra Klvr 3 gün önce
@ILGIN POLAT 15 yasinda oldugun icin, ve daha baba olmana hayli bi zaman var. Babalik duygusu kalbinde hissedince cok kolayca empati yapabilirsin. Simdilik hayat size guzel😊
ILGIN POLAT
ILGIN POLAT 3 gün önce
15 YAŞINDA OLDUĞUM İÇİN ÇOCUĞUMUN OLMASI MANTIKSIZ VE AYRICA ŞU ANA KADAR YÜZLERCE FİLM İZLEDİM VE HİÇBİRİNDE AĞLAMADIM.[BABAM VE OĞLUMDAKİ YAŞADIĞIMI SAYMAZSAK.]
Zhra Klvr
Zhra Klvr 5 gün önce
Belkide bir cocugun yok ondandir
Tolgahan1999
Tolgahan1999 10 gün önce
Benim size bir sorum var kardeşler. Ben belçikada yaşiyorum. Ben bu filmi izlediğimde, ben oyle bir şok oldum ki film boyu. Size sorum şu. Ben filmi izlediyimde, hapishanedeki adamlar deliyi dövduler ondan sonra komutan bunu canli istediyi için. Şu çavuşmuydu neydi artik unuttum. Adamlarin yanina geldi ve şirk içeren söz söyledi. Benim sorum bu sahneyi Türkiyede sildilermi ? Siz böyle bir sahne gördunuzmu ? Ben internette bunu kinayan konular aradim birşey bulamadim. Belki Türkiyede sildilermi diye düşündum şimdi. O şirk içeren sözu söylemek istemiyorum aklinizi bulandirmiyim.
cemkozok
cemkozok 10 gün önce
Taner Ölmez der susarım! Aynı zamanda lingo lingo şişeler parçasını da çok güzel söylemiş
Fatma Nur Obut
Fatma Nur Obut 10 gün önce
KELEBEKLERRRR 👍
Brawl Çocuk
Brawl Çocuk 10 gün önce
Herkez ağladığına göre başrol ölmüştür 2000 IQ
Pfcskull Darkness
Pfcskull Darkness 10 gün önce
Filmi koreliler yapmış olabilir fakat Türk'lerin daha iyi yaptığı açık ve net. Ayrıca herkes uyarlama yapar bu ital değildir. Azcıkta kendi milletinizi destekleseniz şaşırcaz.
MEZUNA KALMAK.
MEZUNA KALMAK. 10 gün önce
Hapiste kişileri değiştirme fikri idamla gençten esinlenilmiş
UNCLE COSKUN
UNCLE COSKUN 11 gün önce
6 sene önce izlemiş biri olarak bu filmi tek kelimeyle size bravo diyorum
Anar Seyidov
Anar Seyidov 11 gün önce
Azerbaycandan salamlar ilk okuldan beri turk kanallarini izliyorum orda yawasaydim oyuncuydum simdi
Çağlar Durmaz
Çağlar Durmaz 11 gün önce
7 numaralı hücre diye izlemiştim . Bu filmin fragmanını izleyince gördüm ki aynısı 😓
Melisa Yazıcı
Melisa Yazıcı 11 gün önce
Biri bilet fiyatlarını söylesin artıkkkk
süleyman Terzioğlu
süleyman Terzioğlu 11 gün önce
7. Koğuşun çok izlenmesinin tek nedeni jokere giremeyenler 7. Koğuşa akın etti
Savaş Alaca
Savaş Alaca 11 gün önce
Ben de ağladım
levis levis
levis levis 12 gün önce
İnsan olmayı öğretiyor bu film. Dostu için canını feda etmeyi. Sevgiyi. Baba evlat sevgisini. Katılaşmış YÜREKLERİN dönüşümünü. Ama yorumcu saçmalıyor. Ağlama ağlama diye tutturmuş
Dogan Celebi
Dogan Celebi 12 gün önce
İzlemeye gitmeden önce az ağlayıp gitmek daha pratik sanki. :- )
Dilara Tuncer
Dilara Tuncer 12 gün önce
Bir kutu mendil ile gittim. Çok ağladım 😭 hem güldürdü hem ağlattı
utku burhan
utku burhan 4 gün önce
Aynen öyle
Büşra  Karagöz
Büşra Karagöz 12 gün önce
Bence yapamamışız yaa oyunculuklar çok iyiydi ama senaryoyu beğenmedim ben eksik kalıyodu hikaye sonu saçmaydı bence orjinalindeki esas konuyu atmışlar hikayeden ve hiçbir anlama kalmamış o yüzden olay filmin sonundaydı zaten bu da gol olmadı bee 😒 Ve ağlayamadım tam tersine çok güldüm 🤦‍♀️
Elvin Mamedov
Elvin Mamedov 12 gün önce
GUZEL
Narmin Alizade
Narmin Alizade 12 gün önce
Filmibizlerken o kadar aglamisdik ki♥ butun salon aglyordu
a lover BP_Seokjin _StrayKids
Aras' ın oyunculuğu süper ancak orjinalindeki kız Yesung, Ova'dan çok daha iyiydi.
Ramazan Özlü
Ramazan Özlü 12 gün önce
Bakışını sikeyim
Klow Rest
Klow Rest 12 gün önce
Sanki bunun kitabı vardı ya
Yelda Nur Uzun
Yelda Nur Uzun 12 gün önce
Lingo Lingo!
Sonraki
[MV] 마마무(MAMAMOO) - HIP
3:31
görünümler 4 695 048
Savaşçı 82. Bölüm 1. Fragmanı
0:48
Kimse Bilmez 21. Bölüm
2:16:58
görünümler 1 670 339
Çukur 3.Sezon 9.Bölüm Fragman
1:06
görünümler 2 550 945
EN İYİ ÇİZEN KAZANIR CHALLENGE!
13:24
Kuruluş Osman 1. Bölüm Fragmanı
0:46
Rüzgar Yükseliyor
15:20
görünümler 482 968
Tutkulu Aşk - Hercai 19.Bölüm
4:40
görünümler 4 066 774