Karanlık

6 yaşındaki oğlumla 10 ayda 1000 kitap okuduk!

Barış Özcan
görünümler 2 038 792
98% 111 022 1 770

Okuduğumuz 1000 kitabın tam listesi ve gelecekte okuyacağımız kitapların fotoğrafları için oğlumun Instagram hesabına bakabilirsiniz: instagram.com/sufiozcan/
Eşimin Instagram hesabı:
instagram.com/devletsah/
Benim Instagram hesabım:
instagram.com/BarisOzcan
~
Yeni videoları kaçırmamak için ► bit.ly/barisozcanyoutube
Altyazı eklemek için ► trvid.com/u-timedtext_cs_panel?tab=2&c=UCv6jcPwFujuTIwFQ11jt1Yw
~
STT ► bit.ly/stt-serisi
OKU ► bit.ly/oku-serisi
İZLE ► bit.ly/izle-serisi
VLOG ► bit.ly/barisozcan-VLOG
~
twitter.com/BarisOzcan
google.com/+BarisOzcan
facebook.com/BarisOzcan
BarisOzcan.com/sikca-sorulan-sorular

katma

 

2 Nov 2017

kitap sevgisiokuma alışkanlığıçocuk kitaplarıingilizce öğrenmekeğitim4KBaris OzcanBarış ÖzcanBarisOzcanDevletşahSufi Özcan10 ayda 1000 kitap

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 9 810
Pablo Escobar
Pablo Escobar 2 saatler önce
çocu konuşmuyo lan
hdjwn jejend
hdjwn jejend 2 saatler önce
valla ben bi kitap aldım 356 sayfa 4 ayda 86 sayfa okumuşums mkdsj
Yasin Ula
Yasin Ula 4 saatler önce
Banane mk
Semih Turhan
Semih Turhan 9 saatler önce
Şunu merak ediyorum abi siz nasıl tanıştınız,birbirinizi hak ettiğinizi çocuğunuza yansıması olmuş resmen
kerem 123
kerem 123 10 saatler önce
bi dipnot:2315 kitap olmuş
mehmet kara
mehmet kara 11 saatler önce
Hocam merak ediyorum türkiye de sizin gibi bilinçli kaç aile var?
Bora Öztürk
Bora Öztürk 12 saatler önce
Bu TRvid coplugunde böyle kaliteli bir insan böyle bir aile böyle bir video helal olsun
TheKartal Tr
TheKartal Tr 12 saatler önce
Abi Amerika da yaşadığını öğrenince hayatım başıma yıkıldı
Reıs Talha
Reıs Talha 13 saatler önce
Yok artık Maşaallah barekallah 👍👍👍
Deniz Yildirim
Deniz Yildirim 13 saatler önce
Anne olmadan once yad baba egtim alinmali cidden
Sherah BlackBerry
Sherah BlackBerry 13 saatler önce
Sufi dedikçe mutlu oluyorum
WR Claw
WR Claw 14 saatler önce
Kaç yıl geçti hala inanamıyorum, bu videolara niye dislike atarsın ki?
Ömer Mert
Ömer Mert 13 saatler önce
Kitaplari sevmeyenler veya bariş özcani sevmeyenler atti bence
Alper Eldam
Alper Eldam 14 saatler önce
ben de okuyordum küçükken kumkurdunu çok güzel bir kitap :)
Nazi Germany
Nazi Germany 15 saatler önce
Seni görünce kendimi aptal gibi hissediyorum çocuğun çok şanslı
IRON WOLF
IRON WOLF 15 saatler önce
Abi çok tatlı aq 😍😍
Özkan 40
Özkan 40 15 saatler önce
Bu adama helal olsun ya
kenyanın gülü
kenyanın gülü 17 saatler önce
Yoğğamına koym
The Felix Men's
The Felix Men's 20 saatler önce
Ayda 100 kitap vay be ben kitap okumayı sevmeyen cahilin biriyim size helal olsun
Tunahan Çan
Tunahan Çan 22 saatler önce
Sufi seni yerim
Iron Man
Iron Man Gün önce
Seni izlemekden kitap okumaya zaman ayiramaz oldum 😂😂
Iron Man
Iron Man Gün önce
Baris özcan senin Ailen nasildi onu cok merak ettim...
Ömer GEZER
Ömer GEZER Gün önce
Keşke ben de İngilizce konuşmak istiyorum
suat kantekin
suat kantekin Gün önce
Okadar okumuşsunda hala dünyanin düzlüğünü millete dayatiyorsun ..artik hay irmi şermi sen karar ver
Burak kuruoğlu
Burak kuruoğlu Gün önce
Helal olsun be abi hırs yaptım bende okumaya başlıyıcam. Hadi hayırlısı 😁
İpek Işık
İpek Işık Gün önce
Barış abi öncelikle bu videolardan bize katkı sağladığın için çok teşekkür ederim umarım bu videoyu izleyen kişiler umarım kitap okumaya başlarlar benim gibi düşünenler var mı?
zizouzizou21
zizouzizou21 Gün önce
Bu adamın konuşması çok sıkıcı
Ali Kıran Başkesen
Çocuğu kendi malı gibi görüp onu kendi isteklerine göre yontmak şekillendirmek çocuğu bir proje gibi görmek iyi niyetle bile olsa bana göre yanlış.
Turan Estelik
Turan Estelik Gün önce
Bu adamın paylaşımlarını beğenmeyenler hangi gezenin yaratıkları
ElifM
ElifM Gün önce
Cok hosuma gitti! 2.5 yasinda bizimki, biz de arkanizdan geliyoruz 😊 hep boyle guzel fikirlerinizi paylasin lutfen! Sevgiler !
Sunflowelight Kutay
Lütfen ülkenin başına sen geç lütfen
M. Bozdağ
M. Bozdağ Gün önce
Barış abi bende kitap okumayı çok seviyorum ama kitap alamiyoruz
Mert M.
Mert M. Gün önce
Keşke herkezin babası böyle olsa keşke herkezin babası olsa..
Talha Ede
Talha Ede Gün önce
çocuk 6 yaşında okumayı nerden bılıyo ben 7 yaşımda ilkokul 1 de çözdüm mk
Hasan Demir
Hasan Demir 13 saatler önce
Olm barış abimm yetiştirdi onu
Şadiye Şıvgın
mount abd blade i 5 kere bitirdim
melike ve cemrenin hayalleri hayalleri
Bu adamı izleyince kendini Aistein gibi hisseden varmı
jadolive- TOLGAHAN
jadolive- TOLGAHAN 2 gün önce
10 Ayda 1000 oyun Bitirdim:))))
Emine Celik
Emine Celik 2 gün önce
Okudunuz tamam da, birşey anladınızmi, ne öğrendiniz?
KiNG of The CiTy
KiNG of The CiTy 2 gün önce
Reis tüp bebek ile 5 iz yapinda gelecek kurtulsun aq hersene 5 iz yapsaniz anca 20seneye tamam
Yaprak Oğul
Yaprak Oğul 2 gün önce
Bu videoyu tekrar izlerken aklıma bir şey geldi. Yakında liseye başlayacağım, belki ben de lisede toplam 1000 kitap okurum? ❤️
crayz cyclist
crayz cyclist 2 gün önce
put gibi yaşam
Türkoğlu Atabeg
Türkoğlu Atabeg 2 gün önce
bende 10 yılda 6 kitap okudum! ama çok zekalıyım
Islak Kelebek
Islak Kelebek 2 gün önce
Bi doğuyorsun ve baban Barış Özcan👌
ferit
ferit 2 gün önce
1000000 ÇOCUK YAP ÜLKE KENDİNE GELSİN BE
kerem güzel
kerem güzel 2 gün önce
Abi ailen de senin gibi çok samimi
Farid Mammadov
Farid Mammadov 2 gün önce
TRvid.i tanidigimdan buyana izlediyim en gozel videodur. Gelecekde ailemi bu cur quracam Sufi mene cox boyuk oneriler verdi
Farid Mammadov
Farid Mammadov 2 gün önce
abi ben proqramciyim laptopu actigimda annem babam kapat disari cik arkadaslarinla gez diyor 5 yildir anlatamadimki ben proqramciyim. telefonlarini vereyim bi konus
Iron Man
Iron Man Gün önce
Farid Mammadov Ac bu videolari izlet telefona gerek yok bence kardesim...
Yeliz Aydemir
Yeliz Aydemir 2 gün önce
Gerçekten yeni görüyorum bu videoyu iyiki de izlemişim bende 1000 fazla kitap okudum ve tavsiye ediyorum ama aklıma hiç ingilizce kitaplar okumak aklıma gelmemişti ve ilerki zamanlarda çocuklarıma bende böyle örnek olmak istiyorum bunun için para biriktirmeye başlasam iyi olur önümde daha çok uzun bir yol var 🤗 tavsiye ve önerileriniz için teşekkürler ❤
Carl Johnson
Carl Johnson 2 gün önce
Abi evinde eksik bişey varsa olabilirim
Murat Uygun
Murat Uygun 2 gün önce
Okumak güzel sey.
Sonraki
Which of the Sidemen knows Harry the best?
19:33
Minecraft Hunger Games w/ James Charles
22:46
Melanie Martinez - Recess (Snippet)
0:21