Karanlık

5 MİLYON ARININ ARASINA GİRDİM!!

Orkun Işıtmak
görünümler 2 520 963
50% 1 1

Kahramanmaraş’ın Göksun köyünden herkese merhaba!
Bu videoda zahmetli mi zahmetli bal avcılığının inceliklerini sizlere gösteriyorum.
Bizi misafir eden Bal Avcısı 'na teşekkür ederiz.
Videoyu beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın!

İletişim
linktr.ee/orkunisitmak

Orkun Işıtmak
instagram.com/orkunisitmak

Reklam & İşbirlikleri:
orkunisitmak@orkdigital.com

katma

 

21 Ağu 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 3 341
BAL AVCISI
Bize misafir olduğunuz için teşekkürler 🙏
ZA.
"Dünyanın en zor meslekleri serisi" gelmeli bence. Kimsenin cesaret edemediği ve zorlu olan çok zor meslekleri hem tanıtırsın hemde bizlere göstermek adına denersin. Örneğin madencilik, rüzgar tribünü çalışanı, gökdelenlerin camını silenler vs vs
Asi şah
Hüseyin güler yüzlü ve işini severek yapan sıcak kanlı bir insan Emeğinize sağlık
Python Diyarı
Alışık olmadığımız bu tarz güzel içerikleri bizlere gösterdiğin ve emeklerin içinde ayrıca teşekkürler reis
Nehir
İnternete ödediğim parayı sonuna kadar hak eden video. Bu kadar kaliteli içerik üreten insanların olduğunu görmek çok mutlu etti. Başarıların devamını diliyorum
Can Pak
Memleketime gidip içerik ürettiğin ve oradaki arıcılık faaliyetini tanıttığın için teşekkür ederim.😊
Alminaa
geçmiş olsn abicim arını 70 derde devası vardır şifasını gör inşallah. kaliteli içeriklerine mükemmelsin seviliyorsunnn
Komedi Dahisi Shorts
İçerik Fikri: Bir market veya bakkal ile anlaşıp ürün fiyatlarını eski yıllardaki gibi yap (örneğin 2012). Ardından kamera kayıtlarından insanların tepkilerini izle. Ortaya harika ve eğlenceli bir video çıkacağını düşünüyorum...
B. Ö.
Arılar çok önemli, kıymetli hayvanlar. Arıcılık yapanlar daha fazla desteklenmeli :))
Justtt🤍
Böyle faydalı bilgili videolarına bayılıyorum❤️‍🔥
hıyar
İçerikleriyle asla sıktırmayan ve her geçen gün boyunca yeni içeriklerle karşımıza çıkan koca yürekli Orkun Işıtmak.
biri
İlk defa severek izlediğim birinin yaşadığım şehre geldigini gördüğüm için bu kadar sevindim
sucuk boi
Arıların Bu Kadar Bol Olması Beni Mutlu Etti Sonuçta Hem Bitki Hem de Bal Olarak Bize Katkı Sağlıyorlar Bize Bu İşlemi Gösterdiğin İçin Çok Teşekkürler Abi Cidden Merakla İzledim He Bu Arada Akarsuda Altın Arama Videosu Çekebilir Misin Abi ? Seviliyorsun ❤
Tolga Zeren
Helal olsun sana ya hem böyle emekçi insanları bize kazandırıyorsun hem kendin emek ve alın teri kokan videolar çekiyorsun inşallah bir gün adana da video çekmek nasip olursa bir gün geçirmek isterim seninle çok mutlu olurum
Yonas Mers
Bu aralar eski videolarını izliyorum yıllardır samimiyetini kaybetmemen ve bu işi severek yaptığını belli etmen harika bir şey :)
A man with his mind ⚒
Kaliteli Adamsın ya
bartuubrt
kaliteli içerikler ve bozulmayan karakter başarıların daim olsun orkun abi
Turkish-Aırlanes_0
🎂👑10MN KUTLU OLSUN ORKUN 👑🎂
Mehmet ŞEN
Muhteşem bir bölüm olmuş çok kıymetli…Yaradan bu mübarek hayvana kutlu bir görev vermiş…🤲
Black Angel
İçeriklerinin kalitesini hiç bozmadan devam eden koca yürekli Orkun seviliyorsun :)
Sonraki
Transferli Urban Downhill Bursa #4
3:01
Last To Leave Circle Wins $500,000
19:26
görünümler 219 000 000
MINING 100,000 LIRAS OF RUBY IN 1 DAY!
23:02
24 SAAT DAĞDA UÇURUMDA MAHSUR KALDIM!
24:34
450KG KÖPEK BALIĞI YAKALADIK!
18:26
görünümler 3 400 000
1 GÜNLÜĞÜNE MAYMUN BAKICISI OLDUM!
21:16