Karanlık

48 SAAT İÇERİSİNDE HURDA ARABAYI HAYATA DÖNDÜRDÜK (RESTORASYON)

Ömer Rıdvan - ÖRKO
görünümler 70 023
100% 4 500 0

48 SAAT İÇERİSİNDE HURDA ARABAYI HAYATA DÖNDÜRDÜK (RESTORASYON) Merhabalar ben Ömer Rıdvan Olucak yani ÖRKO bugün yanımda Süleyman Pro var onunla beraber sizlere köyden 2000 MODEL TOFAŞ kartal aldık bu araç çok yıpranmış ve haşat vaziyette.Aracı hurda amacıyla aldık ve tofaş Şahin kartal aracımızı restorasyon yapıyoruz . Modifiye yapıyoruz . Bu arabayı tamir edeceğiz ve restore edeceğiz . İyi seyirler

HEMEN ABONE OLMAK İÇİN TIKLA = goo.gl/LgpnZB

İş ve sponsorluk teklifleri için = omerridvanorko@gmail.com

İnstagram: instagram.com/omer.olucak

Merhaba ben Ömer Rıdvan , TRvid kanalımda sizler için eğlenceli, ve bilgi dolu içerikler üretiyorum.En sevdiğim konulardan birisi bilgisayarlar.Genellikle haftada 2 video yüklediğim eğlence ve bilgi dolu kanalıma abone olmayı unutmayın!

Facebook : facebook.com/omer.olucak

Ve diğer videolarıma göz atmak isterseniz : trvid.com/show-UC5YW...

İzlediğiniz için teşekkürler!

Bilim ve Teknoloji

katma

 

20 Kas 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 177
Ömer Rıdvan - ÖRKO
Ömer Rıdvan - ÖRKO 2 aylar önce
Aracımıza çok uğraştık nasıl hoşunuza gitti mi 😂?
EĞLENCE DÜNYASI
EĞLENCE DÜNYASI 26 gün önce
Evet
yasin
yasin 29 gün önce
Evet abi
Abdulkadir OTALI
Abdulkadir OTALI Aylar önce
Valla kardeşim emeğine yüreğine sağlık süper bi video olmuş süleyman kardeşimde inşallah en yakın zamanda mahkemesi sonuçlanır
stevens soylu
stevens soylu Aylar önce
Maliyetler söylenmemiş
Muzaffer Yıldırım
Muzaffer Yıldırım 2 aylar önce
Helal olsun izlemeye değer bi video elinize sağlık devamını bekleriz
Ömer pny
Ömer pny 2 aylar önce
Gençler 48 saat yapacağınıza baştan sona emek ile güzel bir araba ortaya çıkarsaydınız daha güzel olurdu. Yapım aşamaları videoları atar daha fazla izlenme alırdınız ❤️
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
Bende Doğan almışdım 2001 Doğan ie kanalımda videosu mevcut tadilat vs
SSC NAPOLİ
SSC NAPOLİ 2 aylar önce
@Avokado KEDY hayır imkansız bidaha trafiğe çıkış izni verilmiyor çekme belgeli olursa araç trafiğe tekrar çıkabilir fakat hurda belgeli araç ya hurdada parçalanır yada parçaları satılır
Avokado KEDY
Avokado KEDY 2 aylar önce
@SSC NAPOLİ bir daha trafiğe çıkış izni alınamıyormu?
SSC NAPOLİ
SSC NAPOLİ 2 aylar önce
Hurda bir arabaya emek vermeye gerek yok zaten trafiğe çıkamıyor hurda belgeli olduğu için boşa emek olur
Kadir Yücel
Kadir Yücel 2 aylar önce
Ömercim adamsın sülöDa aynı şekilde guzel iş çıkartınız tebrik ederim araç sahibi biz olarak şaşırttınız muayenesi nide bekliyoruz durmak yok yola devam.
Mehmet Cc
Mehmet Cc 2 aylar önce
Eskisine göre harika oldu elinize emeğinize sağlık kardeşim severek izliyorum 👍
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
Bende Doğan almışdım 2001 Doğan ie kanalımda videosu mevcut tadilat vs
GAMİG Cİ
GAMİG Cİ 2 aylar önce
Bu arbayı güzel modifiyevedin eski hurda araabalarınızı satın abi köke atım eleine koluna sağlık ♥️♥️
Kerem👑
Kerem👑 2 aylar önce
Seviyorum seni kral adamsın cana yakın ve samimisin adamın dibisin 💖
Okan Bayır
Okan Bayır 2 aylar önce
Hayırlı uğurlu olsun inşallah Ömer abi. Süleyman abiyle güle güle kullanın inşallah yarabbim 🤲🤲🤲. Allah kaza beladan korusun inşallah. Paranız iyice birikirse arabaya iyi koltuk ayarlayın. Zaten hemen ayarla demiyorum Ömer abi. Zamanla ayarlarsınız. İşte yani zamanla birikir inşallah paranız. Ondan yani zamanla birikir diye zamanla ayarlarsınız dedim. İnşallah diğer hurda kırmızı tofaşı da normal haline döndürürsünüz. Zaten sen bu işleri yapacak adamsın. Süleyman abide bu işleri yapacak kadar adam ama senin kadar yakacak adam değil. Zaten sen olmasın hurda arabalar normal haline nasıl döner acaba. Sen olmasan bence hayatta dömez.
Hakan Karaca
Hakan Karaca 2 aylar önce
İşin içinde pro varsa bu iş bitmiştir ☺
seyit ahmet
seyit ahmet 2 aylar önce
elinize emeğnize sağlık
Veledrom77
Veledrom77 2 aylar önce
2000 model araba 20 sene muayneye girmemis . Ee nasil oluyor 🙄 hic kullanilmamis mi direk hurdami olmus 😃
Turan Qarayev
Turan Qarayev 2 aylar önce
azerbaycandan izliyorum restarasyon videolarının devami gelsin bence
Yol Arkadaşım Tofaş
biraz üsten olmuş ama 48 saattede bu kadar olur. emeğinize sağlık
MUHAMMET HULUSİ YİYİT
Emeğinize sağlık abi😂
CPM TİK TOK
CPM TİK TOK 2 aylar önce
ARKADAŞLAR EMEĞE SAYGI SİZİN 16 DAKİKA GÖRDÜĞÜNÜZ 48SATT BİR LAYK ATIN EMEĞE KARŞLIK VERİN İNŞALAH 5M OLURSUN ABİM ÖRKO❤❤
Samet Arslan
Samet Arslan 2 aylar önce
Ünal Turan iki senedir toplayamadi siz iki günde topladiniz helal 😅😅
STX SALİH
STX SALİH Aylar önce
Harbiden la
boyka itk
boyka itk 2 aylar önce
Ömer kilo alıyorsun günden güne dikkat etmeni öneririm kardeşim ❤️
Murat Akyaz
Murat Akyaz 2 aylar önce
Çok sıskaydı 2 3 yıl evel böyle iyi olmuş
Ferhat Cemek
Ferhat Cemek 2 aylar önce
Emeğe saygı 👍🏻❤
Tahsin Gümüş
Tahsin Gümüş 2 aylar önce
Abi sen bu sporu yapıyorsun like hakediyorsun
Tüpçü Halil Fırat'ın Kılıcı
Süleyman Pro cezaevinden çıkmış abim hoşgeldin 🕊️🕊️
Tayyip Vural
Tayyip Vural Aylar önce
Ömer abi yılardır sizlere vidyo çekiyor 48.000like yı çok mu görüyorsunuz👍
Bilal Korkmaz
Bilal Korkmaz 2 aylar önce
Abi çok güzel video olmuş elinize sağlık
ÖZER KARAASLAN
ÖZER KARAASLAN 2 aylar önce
HOŞUMA GİTTİ TOFAŞK❤❤❤
can_001
can_001 Aylar önce
Abi gözünüzü seveyim nerden buluyonuz bunları yaw nolursunuz yardım edin ben de tamir ve restorasyon yapmak istiyorum
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
Bende Doğan almışdım 2001 Doğan ie kanalımda videosu mevcut tadilat vs
Hakan KUZGUN
Hakan KUZGUN 13 gün önce
Böyle hızlı konuşmasa video aslında 60 dakika olur :)
Orhan Bolat
Orhan Bolat 2 aylar önce
Kral adamlarsiniz beyler
serkanYT
serkanYT 2 aylar önce
Helal olsun abim
Aytunç Aksakal
Aytunç Aksakal 2 aylar önce
Yav kardeşim şu yaptığınız bombalamaktan başka bişey değil. Ben 1.5 senedir sıfırdan Coupe E30 Restoresi yapıyorum, daha aracım bitmedi. Ama size bakıyorum 2 günde sözde restore yapıyorsunuz. Sizinkisi badana'dan başka bişey değil kusura bakmayın..
bekir boz
bekir boz 2 aylar önce
Abi sizi 7 yasımda izliyodum galiba ve onceki ile simdi tipleriniz arasinda cok fark var ama yine cansınız
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
Bende Doğan almışdım 2001 Doğan ie kanalımda videosu mevcut tadilat vs
Kaan Celik
Kaan Celik 2 aylar önce
Almış olduğunuz arabalardan çok daha iyi durum da
CAN KESKİNOĞLU
CAN KESKİNOĞLU 2 aylar önce
İçinde pro varsa iş tamamdır
Baran musa Ozdemir
Baran musa Ozdemir Aylar önce
Süleyman proya gülme paketi alin
Berk ekşi
Berk ekşi Aylar önce
Abi farı 100 tl ye temizliyolar üstünede bi koruma plasrığı var ondan alırsın sonra gayış edişın😂
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
Bende Doğan almışdım 2001 Doğan ie kanalımda videosu mevcut tadilat vs
CİHANGİR ZÜMRÜT
CİHANGİR ZÜMRÜT 2 aylar önce
Reis videolar uzun olsun
Enes Çolak
Enes Çolak 2 aylar önce
Yaşlanmış sin be abi
volkan çet.
volkan çet. 2 aylar önce
Pc toplama gelsin daha fazla izleniyo
MAGA Yİ
MAGA Yİ 2 aylar önce
Yaşlanmışsınız be :(
Çılgın Çocuk
Çılgın Çocuk 2 aylar önce
Bu kanal böyle büyümez kaç aydır abonen artmıyor yeni içerikler dene
Furkan Reyiz
Furkan Reyiz 2 aylar önce
Aynen artık eskide kaldı bunlar eskiden ne tutardı artık bi anlamı kalmadı
Berkay Pekşen
Berkay Pekşen 2 aylar önce
Göklerin KARTALI TOFAŞ KARTAL REİS
Semih Arucan
Semih Arucan 2 aylar önce
Adamsın abi
BELEŞÇİ REİZ
BELEŞÇİ REİZ 2 aylar önce
adamsın abi dewamke
Game Expert
Game Expert 2 aylar önce
Abi boşver ya 66 kuruşa Süleymana teyip tak
Azat efe Yürüdü
Azat efe Yürüdü Aylar önce
Abi ben Süleyman abiyi bizim dükkanın orada gördüm ve konuştuk bize lastikçi sormuştu
azeri bass music
azeri bass music 2 aylar önce
Adamdınız abi
Nurullah Öncel
Nurullah Öncel 2 aylar önce
Astar atmadanmi boyadiniz arabayı
Semayi Aksoy
Semayi Aksoy 2 aylar önce
Abi bu arabayı satmayın modofiye edin
Melih'le Zaman Yolculuğu
helal olsun
SALLANAN TV
SALLANAN TV 2 aylar önce
Abi seni çok seviyorum banda bi araba verirmisin nolur
Orhan Çelik
Orhan Çelik Aylar önce
Bunlar yaşlanmiş nerde o 2 tl ye bilgisayar toplayan yakisiklilar
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
Bende Doğan almışdım 2001 Doğan ie kanalımda videosu mevcut tadilat vs
Emre Okuyucu
Emre Okuyucu Aylar önce
Kardeşim 88 düz kartalım var 4 ileri düşünürsen ulaşırmısın bana ??
Reşat Yavuz
Reşat Yavuz 2 aylar önce
Satılık arabanız var mı
BURAK HUŞNUT
BURAK HUŞNUT 2 aylar önce
Süleyman abi hep video da mutsuz nedenki
MUHAMMED BIYIK
MUHAMMED BIYIK 2 aylar önce
👍👍👍👍
MEHMET YASİN TV
MEHMET YASİN TV 2 aylar önce
Ucuz serçe 124 bula bilir mısın ömer abi
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
Bende Doğan almışdım 2001 Doğan ie kanalımda videosu mevcut tadilat vs
Erdogan Özkan
Erdogan Özkan 2 aylar önce
İnanıyorsunuz demı simdi siz bu arabayı 48 saatten toplayıp araba yaptınız a böle sacma sapan vıdıo cekecez dıe adam akıllı toplayıp 5 ayda toplayıp duzgun bir sekile getirseydi ız arabayı
Berkay Pekşen
Berkay Pekşen 2 aylar önce
Muayene videosu gelsin
Məhəmməd Məmmədov
Reis Süleyman Pro Ne Zaman Güləcək Soylede Bilek
Sedat ö
Sedat ö 2 aylar önce
Ömer bi saç ekim videosu gelir yakında
Egemen Mutlu
Egemen Mutlu 2 aylar önce
yıllar sonra izliyorum bu çocuğa ne olmuş
Abdullah Bodur
Abdullah Bodur 27 gün önce
48 saat içinde video da acaba kac kere gördüğünüz gibi lafını duydum bilmiyorum :D görüğünüz gibi arkadaşla yorum yaptım :d
Baran Erkılınc
Baran Erkılınc 2 aylar önce
Part 2 gelsin klrla
Bilal Korkmaz
Bilal Korkmaz 2 aylar önce
Abi adem abi ile video çekermisiniz eskisi gibi
Bilal Korkmaz
Bilal Korkmaz 2 aylar önce
@Kerim Akyıldız 63 63 Evet o
Kerim Akyıldız 63 63
Ha şu telefoncu Adem öndeş
Bilal Korkmaz
Bilal Korkmaz 2 aylar önce
@Kerim Akyıldız 63 63 adem öndeş
Kerim Akyıldız 63 63
Hangi Adem abi ha Adem abi ve Yusuf umu söylüyorsun
Pinar Asna
Pinar Asna 2 aylar önce
😍😍😍😍
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
😍😍
Cihan Deniz
Cihan Deniz 2 aylar önce
48 saatte araba topladim deme neresi toplandi
Brawl Delisi
Brawl Delisi Aylar önce
abi kaç arabanız var
Hakan Çakır
Hakan Çakır 23 gün önce
Kartal efsooooo
Atifet Atcı
Atifet Atcı 2 aylar önce
Hayırlı olsun
İsmail Çiçek
İsmail Çiçek 2 aylar önce
Abi SÜLEYMAN PRO CEZAEVİNDEN CIKTIMI NEDEN GİRDİ COK İYÎ BİRİ 😢😢
Adem Alemdar
Adem Alemdar 2 aylar önce
5 bin tl satarmısın öğrenciyim
MUSTAFA NAHIRCI
MUSTAFA NAHIRCI 2 aylar önce
Şuna agır bakım. Detayli alt kısım yıka cicek gibi calisir
Bekir SOYLU
Bekir SOYLU 2 aylar önce
👑👑👑
ilkay türker tr
ilkay türker tr 2 aylar önce
Selamın aleyküm ömer bey
FTF
FTF 6 gün önce
Seni eskiden tanıyordum siz TR yi kalkındırırsınız dıbdudjd
Melih Cesur
Melih Cesur Aylar önce
Bu 2000 model arabayı harbi curuttünüzmü
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
Bende Doğan almışdım 2001 Doğan ie kanalımda videosu mevcut tadilat vs
HamzaEmir41
HamzaEmir41 2 aylar önce
Ya arkadaşlar tik tok ta bunlar hakkında kötü şeyler yazıyorlar biri hapiste diğeri kötü yollarda falan bunlar burda video çekiyor bişey anlamadım bu işten biri açıklayabilirmi
kharespm
kharespm 2 aylar önce
Reis burak oyundaya ne yapilsiysa size de o yapılıyor bu izlenmeler hakketmiyorsunuz
Aslan Arda Koyuncu
Aslan Arda Koyuncu Aylar önce
azıcık yavaş konuş işini yapıyosun geçiştirir gibi nasıl bi konuşma bu rap mi söylüyosun. komik
SAPLAMACI
SAPLAMACI 2 aylar önce
Helal sulo
Berkay Topçu
Berkay Topçu 2 aylar önce
Artik bence konusmalari süleyman pro yapsin onun bolumunde daha iyi anladim
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
Bende Doğan almışdım 2001 Doğan ie kanalımda videosu mevcut tadilat vs
Tugay Çelik
Tugay Çelik 11 gün önce
20 yıl önce cam filmi var mıydı
Yılmaz Yetkin
Yılmaz Yetkin 2 aylar önce
Dayi kel olmusun la:(
Oğuzhan Sancar
Oğuzhan Sancar Aylar önce
Yıkadıktan sonra patırdama var dediniz yA onu çözümü nasıl oldu
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
Bende Doğan almışdım 2001 Doğan ie kanalımda videosu mevcut tadilat vs
Remzi Feyzi
Remzi Feyzi Aylar önce
0:41 Omer random atiyor
Ö. Faruk
Ö. Faruk 2 aylar önce
arabaya sordunuz mu hayata dönmek istiyon mu diye
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
Bende Doğan almışdım 2001 Doğan ie kanalımda videosu mevcut tadilat vs
Ömer Can Mertoğlu
Ömer Can Mertoğlu 2 aylar önce
Pasli yüzüye cif sur ovala cikartiyor
Filiz Bahar
Filiz Bahar 2 aylar önce
İlk yorum ömerciğim 🥰🥰
TempTr32
TempTr32 2 aylar önce
Sülo ya modofiye tak
Filiz Bahar
Filiz Bahar 2 aylar önce
İlk yorum ömerciğim bi kalp 💔 lütfen ☺️
Tunahan
Tunahan 2 aylar önce
dandik arabaya dandik işçilik araba leş mezarı gibi
TDK๛ÇAKIツ
TDK๛ÇAKIツ 2 aylar önce
Ömer abiye destekkk
Erdener Ulukan
Erdener Ulukan Aylar önce
Kolay gelsin
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
Bende Doğan almışdım 2001 Doğan ie kanalımda videosu mevcut tadilat vs
Pinar Asna
Pinar Asna 2 aylar önce
Çok güzel oldu
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
Evet bencedeeee
Efe Arslan
Efe Arslan 2 aylar önce
lan bu suleyman hani hapisteydi
Batinberk Kocabas
Batinberk Kocabas 2 aylar önce
Abi panşuru değiştir
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
Bende Doğan almışdım 2001 Doğan ie kanalımda videosu mevcut tadilat vs
Sezgin Kork
Sezgin Kork 2 aylar önce
Satılıksa alayım
Ömür Erol
Ömür Erol 2 aylar önce
48 saate ne gerek var?
Mustafa Türk
Mustafa Türk 2 aylar önce
Yav arkadas ikinizde ne kadar bos insanlarsiniz .
Umut Karaduman
Umut Karaduman 2 aylar önce
İyi güzelde kardeşim hangi dilde konuşuyorsun anlamadım videonun son konuşmayı hiç anlamadım ?
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
Bende Doğan almışdım 2001 Doğan ie kanalımda videosu mevcut tadilat vs
ali guler
ali guler 2 aylar önce
selaam omer kardes berberin hapistenmi
Tolga Er
Tolga Er 2 aylar önce
komsular iyi şikayet etmiyor haaa..
Burak Kara
Burak Kara Aylar önce
Bende Doğan almışdım 2001 Doğan ie kanalımda videosu mevcut tadilat vs
Özgür
Özgür Aylar önce
Mükemmkel
Sonraki
The Time Viewer
2:47
görünümler 621 525
Guy Flies Through Bus Window
2:35
görünümler 4 458 648
Most Expensive iPhone!
8:03
görünümler 15 916 326
Enes akgün #shorts
0:27
görünümler 319 679
Kika Kim Vs YOLO HOUSE
5:38
görünümler 1 800 466