Karanlık

3 Malzemeli Fit Magnum Crack! (favori dondurman olacak!)

Fit Yemek
Abone ol
görünümler 69 175
97% 4 400 92

Sadece 3 malzeme ve 5 dakikaya ihtiyacın var! Fit Magnum Crack tarifi bu yaz favori diyet tatlın olacak!
KANALIMA ÜCRETSİZ ABONE OL! ► goo.gl/wEaz1P

► FİT TARİFLER KİTABI (%50 indirim!): fityemek.com/product/fit-tari...

► ONLINE BESLENME DANIŞMANLIĞI: goo.gl/UXAKcw


► Bu videoda neler var?

Kalori açığıyla beslenmeye çalışırken canı tatlı çeken aziz dostlarım, sizleri unutmadım. Her yaz fit dondurma tarifi paylaşıyorum, bunu yaparken de dondurma modasını takip ediyorum tabii ki. Bu yıl en çok konuşulan dondurmalarından biri de Magnum Crack. Eee hal böyle olunca bana da rafine şekersiz, diyete uygun, fit ve lezzetli bir Magnum Crack yapmak düştü. E yaptık tabi, iyi seyirler!

Çikolata seçimi hakkında:
Bitter çikolata almaya gittiğinizde markette onlarca seçenek göreceksiniz. Burada dikkat etmeniz gereken şey, paketlerinde yer alan "içindekiler" bölümü. Bitter çikolatalar daha yüksek kakao içerir ve kakao oranı arttıkça acı tat da artar. Bazı markalar bu acı tadı bastırabilmek için daha fazla şeker eklerler. Bu durumda da sağlıklı olsun diye bitter çikolata alırken, aslında daha fazla şeker içeren bir çikolata almış oluruz. O yüzden kakao oranına bakıp geçmeyin, mutlaka şeker miktarına da bakın. %70 üzeri kakao oranı ve ekstra şeker eklenmemiş bitterler candır.

Fit Magnum Crack tarifinin besin değerleri:
(1 porsiyonun değerleridir, videodaki malzemelerle toplam 3 porsiyon hazırlanıyor.)
Kalori, kcal: 178
Karbonhidrat, g: 23
Protein, g: 3
Yağ, g: 7,5


Diğer Çok Sevilen Videolarım:

► 7 Gün Aç Karna Elma Sirkesi İçtim! (Sonuçlar şaşırttı)
trvid.com/video/video-V4PE0BM489w.html

► Tom Hardy'nin Beslenme ve Antrenmanını Yaptım! (Venom)
trvid.com/video/video-_BCaZMhoGSM.html

► 48 Saat Sadece Meyve Yedim! (işte sonuçlar)
trvid.com/video/video-nwd07Nlilwg.html


INSTAGRAM'da da tarifler ve beslenme bilgileri paylaşıyorum! ► @fityemek , @emregkgz

Sponsorluk & İş birlikleri için ► fityemek@turkeyvideonetwork.com


Kilo vermek, almak, kas yapmak ve yağ yakmak. Bunların hepsinin yolu beslenmeden geçer. Güzel bir vücuda sahip olmanız için size yönelik yemek, tatlı tariflerini Fit Yemek'de bulabilirsiniz. Vücut geliştirmenin yüzde 60-70 i beslenmedir lafı söylentiden ibaret değildir. Peki neyi nasıl hazırlayıp, ne zaman tüketeceksiniz, nasıl sağlıklı beslenilir? İşte bu noktada devreye Fit Yemek girmektedir. Sağlıklı beslenme için sağlıklı yemek tariflerini en lezzetli yolda FitYemek'te bulabilirsiniz. Şimdiden hepinize afiyet olsun. Fit yemek tarifleri için takipte kalın ► goo.gl/wEaz1P

katma

 

4 Tem 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 268
Fit Yemek
Fit Yemek 3 aylar önce
Beğen butonunda buluşalım. 🍌 *Fit Tarifler E-Kitap:* fityemek.com/product/fit-tarifler-e-kitap/
Fit Yemek
Fit Yemek 3 aylar önce
Sipariş verildiği an mailinize geliyor, görmediyseniz muhtemelen spam klasörünüze takılmıştır. Mail atarsanız yardımcı olunur.
Öznur Derya Mutlu
Öznur Derya Mutlu 3 aylar önce
Sipariş ettim ama nerdeyse 2 ay olcak hala gelmedi
Esho
Esho 3 aylar önce
Kitap siparişi verdim ama gelmedi nerden takip edebiliriz acaba
okhan döleneken
okhan döleneken Aylar önce
Abi o dondurmaya vanilya da güzel olurdu gibi geldi
Ozzy Osborne
Ozzy Osborne 2 aylar önce
Emre'nin Muz Adama Dönüşmesini Sarı Şortuna Bakarak Anlayabilirsiniz :)
Birgul Pamuk
Birgul Pamuk 2 aylar önce
Merhabalar. Tariflerini çok beğendiğim için kitabınızı sipariş verdim. İki, üç ay oldu gelmedi. Kimden cevap alabilirim. Teşekkürler
Fit Yemek
Fit Yemek 2 aylar önce
Spam klasörünüzü kontrol edin lütfen.
Birgul Pamuk
Birgul Pamuk 2 aylar önce
Mail attım kitabı sipariş verdiğim tarihle. Cevap gelmedi. Çok heveslendim, ama maalesef.
Abdullah Adabağlı
Abdullah Adabağlı 2 aylar önce
O kapaktaki sheesh suratı ne öyle
uXage
uXage 3 aylar önce
magnum creaaack
Nilay Prensess
Nilay Prensess 3 aylar önce
duruş bozukluğu ile ilgili de video da cekseniz keşke
Anar Potter
Anar Potter 3 aylar önce
Can yamana benziyosun abi
Recep ER
Recep ER 3 aylar önce
Abi Bruce Lee'nin beslenme ve antrenman vdeosunu çeksene.
Mhmmdl Kerimov
Mhmmdl Kerimov 3 aylar önce
Aktör serisi ne zaman gelicek?
Beritan Astekin
Beritan Astekin 3 aylar önce
Hocam sizden ders almak istiyorum nerden ulaşabilirim size ıstegramdan yazdım size dünmediniz yurt dışından yazıyorum size
Fahrettin Koca
Fahrettin Koca 3 aylar önce
ABI duy beni allah senden razı olsun ne muradın varsa versin senin sayende spora başladım senin sayende kalori hesabı yapıyorum sağol be muz reis🥰🥰👌👏💪🍌🍌🍌
E
E 3 aylar önce
gereksiz ingilizce konuşmasan daha iyi. Türkçesini çok kullandığımız şeylere bile ağız eğerek yabancı konuşman çok eğreti
ScarY Pubg Mobile
ScarY Pubg Mobile 3 aylar önce
100% twitter kullanıyorsun
kokver can
kokver can 3 aylar önce
Tuna tavus gelsin
Dua  Kanan
Dua Kanan 3 aylar önce
göbek ve bel çevresi yağları ile ilgili beslenme ve spor gösterir misiniz ?
O
O 3 aylar önce
Farklı branştan olan iyi sporcuların antrenman ve beslenme programlarını yapman bence çok iyi olur hemde takipçilerinden de farklı branşlarla ilgilenenler var onlar için de güzel olur
O
O 3 aylar önce
Badr hari beslenme ve antrenman videosu gelsin reiss
Ramazan Gökcekaya
Ramazan Gökcekaya 3 aylar önce
Abi tom ellis vicudu yaparmsiin
Onur Balin
Onur Balin 3 aylar önce
dondurma yapmak bile lükse kaçıyor ya :D o blendırdan mikrodalgadan yok ki :D
merve salepci
merve salepci 3 aylar önce
Asla muz yiyemiyorum alternatif ne olabilir?
İbrahim Ahmet Güneş
Şeftali kiraz
Buket Polat
Buket Polat 3 aylar önce
Çok tarifi bozdun ya az daha ciddiyetle çeksen espiriler fln çok dağıttınız konuyu daha iyi bir kamerana ihtiyacın var bence
Murat Yalçın
Murat Yalçın 3 aylar önce
Protein bar yapar mısın
Adil Bertan Cerit.
Adil Bertan Cerit. 3 aylar önce
Abi Tyler durden fiziği nasıl yapılır
Ayşegül Nurçin
Ayşegül Nurçin 3 aylar önce
Bu nasıl bi diyet adam çikolatayı goturuyo
muhedat
muhedat 3 aylar önce
Videoda kafalar güzel sanki😂😂
Buğra fitness :D
Buğra fitness :D 3 aylar önce
Abi tarif öğrenelim diye giriyoruz kusura bakma da bütün video boyu goygoy yapıyorsunuz dondurma yapmayı mı öğrenmeye geldim sizin geyik muhabbetinizi mi belli değil bu kanalın tüm videoları böyle amk videonun %10 u tarif %90 ı saçma sapan muhabbet
Gençay Yüğnük
Gençay Yüğnük 3 aylar önce
Abi protein tozunu antrenmandan öncemi antrenmandan sonramı almak lazım yada hangisi daha iyi olur
cdakingtamudo
cdakingtamudo 2 aylar önce
Gun boyu aldigin toplam protein miktari en onemlisi. Sabah ac karnina spor yapiyorsan ama spor sonrasi en kisa zamanda protein kaynagi al
GoodHunter
GoodHunter 3 aylar önce
Abi kalori ve makrolarını hesaplamak için uygulama kullanıyo musun yoksa kendin mi yapıyosun eğer kullandığın uygulama varsa söyler misin
GoodHunter
GoodHunter 2 aylar önce
@cdakingtamudo saol
cdakingtamudo
cdakingtamudo 2 aylar önce
Cronometer
I found them.
I found them. 3 aylar önce
Reis, Tavuğun östrojen hormonunu artırdığı söyleniyor doğruluk payı nedir?
I found them.
I found them. 3 aylar önce
Cevabın için teşekkürler.
Büşra Seveb
Büşra Seveb 3 aylar önce
Çok az artırıyor vücuduna hiçbir etkisi olmaz erkekler de östrojen üretiyor zaten. Etki etmesi için 10 kilo falan Yemen lazım imkansız. Protein içeriği fazla olan her besin östrojen artırıyor bu arada. İstediğin kadar uzaklaş kas yapamazsın.
fatma_2
fatma_2 3 aylar önce
Çikolatalı granola günde 1 yemek kaşığı yesek kilo alır mıyız acaba
Ağırsağlam Öğrencisi
kilo alman veya vermen kalori fazlası veya açığı oluşturmakla ilgilidir. yediğin yemekle ilgisi yoktur
Baran Peltek
Baran Peltek 3 aylar önce
Benliğini korumak için gayretullah eden çikolatalar
furkan paluluoğlu
furkan paluluoğlu 3 aylar önce
Blendır olmadan olmaz mı
Spray Fn
Spray Fn 3 aylar önce
Kameraman valo oynuyor aga
Mustafa
Mustafa 3 aylar önce
Lebron james in antrenman programı ve beslenmesi gelsin veya Stephen Curry nin
Elbet bir gün
Elbet bir gün 3 aylar önce
kilo almak için sabahalrı yulaf ezmesi yiyorum ama tok tuttuğunu hissediyorum gün boyu acıkmıyorum ki nasıl bi çelişkidir bu abi yemiyelim mi yulaf ya
Ağırsağlam Öğrencisi
yemek zorunda değilsin. ama iştah sıkıntıları çekiyorsan yüksek glisemik indeksli karblar tüketmen ve lifli şeyler çok yememen mantıklı olabilir
serqinhos
serqinhos 3 aylar önce
tarif 3dk video 13dk
Merve Şanlı
Merve Şanlı 3 aylar önce
Benmari usulu degil de senmari usulu demeni beklerdim…
Onur Halaçoğlu
Onur Halaçoğlu 3 aylar önce
4:45 adam haklı beyler bayanlar yiğidi öldür ama hakkını ver
Su Taşlı
Su Taşlı 3 aylar önce
Arkadaki konuşan kişinin sesi Burak Güngöre benziyor
Burak Anil Aksu
Burak Anil Aksu 3 aylar önce
Çok iyi de 178 kalori bi tık fazla deil mi diyet tatlı için
Ağırsağlam Öğrencisi
yoo. başka yerden kıs bunu ye
berra topçuoğlu
berra topçuoğlu 3 aylar önce
Ablam bunun yüzünden blenderi kırdı
Buğra Kaskun
Buğra Kaskun 3 aylar önce
fırat sobutay?
Regina Rafinované
Regina Rafinované 3 aylar önce
Muzu nasıl dondurdu?
Furkan Bozdağ
Furkan Bozdağ 3 aylar önce
Abi şu bro tariflerine içerik çıkarmaya calis ya ordaki hallerin tam bir komedi özledik o hallerini
Eıden Xll
Eıden Xll 3 aylar önce
abi hala o emektar blendır bee..
Zeynep Gürtan
Zeynep Gürtan 3 aylar önce
suana kadarki en komik videolardan biriydi asiri guldum izlerken
Mine Soysal
Mine Soysal 3 aylar önce
Emektar Blendır ananı mı dedi ben mi yannış duydum :D
Talha Kaya
Talha Kaya 3 aylar önce
Kendini seksi kadınlarla kıyaslayan Emre abime de selam olsun
batıkan kontaş
batıkan kontaş 3 aylar önce
Merhaba,Fit yemek internet sitesinde kalor hesaplamanın altında diyet programı oluşturmak için yönlendirme eklnecek diye bir seçcenek koymuşsunuz fakat yönlendirici yok ve ne zaman eklenir yardımınız için teşekkürler
hayvan Sever
hayvan Sever 3 aylar önce
Abi yoğurdu metal tencerede yapın plastikte o kadar sağlıklı olmaz
TK The Band
TK The Band 3 aylar önce
Çok kalorili boş bi tarif
Ağırsağlam Öğrencisi
kişi kendinden bilir işi
TK The Band
TK The Band 3 aylar önce
Aga algida keyif bile 130 kalori 100 grami. Bu ne
Halil Şahin
Halil Şahin 3 aylar önce
🤮🤮🤮👎👎👎👎👎💩💩💩💩
Kültür Evi
Kültür Evi 3 aylar önce
Her gün atsan izlerim moralim düzeliyor
Nesibe.f f f
Nesibe.f f f 3 aylar önce
4:47 beğeni geri alındı xd
İbrahim Özer
İbrahim Özer 3 aylar önce
Abi 8.dkda bulunan kapları trendyoldan linkledin mi?
İbrahim Özer
İbrahim Özer 3 aylar önce
Abi kuşu merak eden kafesi de açar
Buğra Esin
Buğra Esin 3 aylar önce
Kamera arkasındaki 'hocam reis' ile sinerjin çok iyi eğlendirdi beni
Alparslan Karakayalı
Alparslan Karakayalı 3 aylar önce
ç-çok fazla muz
Uğur Demirci
Uğur Demirci 3 aylar önce
Abi bugun lor peynirin tadını bastıran birşey buldum yoğurt ile karıştırdığım zaman lor tadını hiç almıyorum 🙂 sheak yapar ken de su yerine yogurt koyarsak güzel olur bence ( lor maydanoz salatalık yoğurt nane)
Ay Şe
Ay Şe 3 aylar önce
Abi Jaden Smith antrenman ve diet programı lütfen
Can 1234
Can 1234 3 aylar önce
Kardesim iyi günler, bir sorum olacaktı cevap verirsen mutlu olurum, ben sürekli fındık tüketen bi insanım kilo almak amaciyla. Ama fındığın karbonhidrat ve protein miktarinin leblebiden bile düşük olduğunu yeni farkettim, kalori olarak fındık daha yüksek ama karbonhidrat ve protein olarak leblebi daha yüksek. Kilo almak amacıyla leblebi mi tüketmeliyim hangisinin daha cok faydası olur ?
Can 1234
Can 1234 3 aylar önce
@turşu tüketiyorum zaten ama extradan kuruyemis gibi gıdalar da almak gerekiyor ara öğünlerde
turşu
turşu 3 aylar önce
Leblebiyi fındığı boşverin karb tüketin
Aleyna Gündaş
Aleyna Gündaş 3 aylar önce
ne ugrascam be kalori dengeler yerim magnumumu
IcE- X
IcE- X 3 aylar önce
abi merhaba ilk önce bi kaç şey sormak istiyorum 1.si 12 yaşındayım killom düşük (48)-(49) boyum 1.67-1.69 civarı göbeğim var onu nasıl yok edeceğim altyapıda basket oynuyorum iyi ter atıyorum ama yine gitmiyo beslenme olarak bi video yapabilirmisin bide abi abs antrenmanı mı haftada 2-3 veya 3-4 kardiyomu inşallah görürsün iyi günler
Ağırsağlam Öğrencisi
@IcE- X eyw
IcE- X
IcE- X 3 aylar önce
@Ağırsağlam Öğrencisi çok sağol :)
Ağırsağlam Öğrencisi
skinny fatsin knk. kalori açığı oluşturup yağ yakman lazım. kilo biraz daha düşecek ama yolu bu
ridvan shaban
ridvan shaban 3 aylar önce
Bence kardiyo yapma zaten zayıfsın senin, kilo alman gerekiyor.
Batuhan Zeki
Batuhan Zeki 3 aylar önce
Reis Connor Mcgregor vücudu gelsin!!!
Cemre
Cemre 3 aylar önce
Emresel esprilerden seçmeler: -Muzları amazondan getirttim. -Benmari usulü eritmicem ben mikrodalga usulü eriticem. -''Umarım külahın vardır'' -Sen onu külahıma anlat. -Çok fazla koyarsanız bi anda bitter bu.
Selin
Selin 3 aylar önce
of bayağı yakışıklısın bu videoda he üç videonu daha izlersem aşık olacağım
Zeynep Çolak
Zeynep Çolak 3 aylar önce
Muz reis 🙃
Zeynep Çolak
Zeynep Çolak 3 aylar önce
.
tuğrul ç
tuğrul ç 3 aylar önce
Reis orijinali zaten 208 kalori ama yine de sen bilirsin..
İsimsiz Cisim
İsimsiz Cisim 3 aylar önce
Çikolata nasıl fit olabiliyor 🤔
Ağırsağlam Öğrencisi
ne alaka
Alien Suna
Alien Suna 3 aylar önce
Bitter çikolata fit.
Wladimir Lenin’in Kedisi
Bu adam ciddi konuşurken de gülüyor gibi geliyor slgllflg
Deniz Savran
Deniz Savran 3 aylar önce
Muznum Trrek
Deniz Savran
Deniz Savran 3 aylar önce
Emre Peker
Erdal Erdoğdu
Erdal Erdoğdu 3 aylar önce
Kelime şakası komasına girdim
Efe Arın
Efe Arın 3 aylar önce
MAYKROVEYV KIVAMI
Mehmet
Mehmet 3 aylar önce
Magnum creğinn iyisi elle yenir olm zjkshakshskshksjs
CaptanPrice
CaptanPrice 3 aylar önce
Zac efron vücut antrenmanı ve beslenmesi ile video gelsin
ben oran
ben oran 3 aylar önce
abi kameramanı değiştir videodan bişiy anlamadım
Zehra
Zehra 3 aylar önce
Olm dondurmayı çeksene kdhdjhd
Rahan
Rahan 3 aylar önce
Dondurmanın 100gr’ı 200cal
Yahya Elum
Yahya Elum 3 aylar önce
Olmamış
İpek Demir
İpek Demir 3 aylar önce
bişey diycem neden bu kadar boş bi konuşma geçiyo aranızda uzun zamandır izlemiyodum bi tuhafıma gitti
İnci Parlak
İnci Parlak 3 aylar önce
Emre - Bu nedir ya bu nedir Ben ve Dış ses - Dondurma?
IOWACI ELEMAN
IOWACI ELEMAN 3 aylar önce
08:25 haykırdım lan
Talha Uzun
Talha Uzun 3 aylar önce
Hangi fıstık ezmesini kullanıyorsun?
Cennet Ulusal
Cennet Ulusal 3 aylar önce
Hemen yapcam bi tarifi
Cennet Ulusal
Cennet Ulusal 3 aylar önce
Yapamiyroum çünkü malzemeler yokmuş bizde ahahah
Elif
Elif 3 aylar önce
Yok magnum değil biscolata reklamı olur senden djdj
annihilation b.
annihilation b. 3 aylar önce
Videoda o kadar kötü espri yapıldı ki tansiyon düşüklüğünden tarifi anlamadım :’(
Ahmet Tarakçı
Ahmet Tarakçı 3 aylar önce
Muz reis magnumu cracklemiş
Ömer Faruk Karaca
Ömer Faruk Karaca 3 aylar önce
2018-Masterchef Uğur 2019-Masterchef Cemre 2020-Masterchef Serhat 2021-Fitchef Emre
Renjinz
Renjinz 3 aylar önce
Videonun başında koptum fizik bilgine yok demesi 😂😂😂😂
Turanşah
Turanşah 3 aylar önce
5.31
arda Tamer
arda Tamer 3 aylar önce
Muzları tabağa koyup buzluğa koysam nasıl olur
Alien Suna
Alien Suna 3 aylar önce
Yapisa bilir
sudem palta
sudem palta 3 aylar önce
Çikolata bitter mi bide çikolata soğuduktan sonra mı koyucaz muzlu şeyin üstüne
Alien Suna
Alien Suna 3 aylar önce
Evet bitter.Biraz da soğumali.
bakura
bakura 3 aylar önce
Gece 4 saat uyumuş adam gözlerin hayırlı olsun
nietzsche
nietzsche 3 aylar önce
Gayretullah gösteriyor ndkckldkslffmslallfflalsl Kamera arkasında espri yapan arkadaş, yapmasın
Mehmet kangıran
Mehmet kangıran 3 aylar önce
Beyler Bilen Biri Yazarsa Sevinirim Bu Kitapta Sadece Kilo Vermek isteyenler içinmi Tarifler Var Yoksa Kilo almak için De Tarifler Bulunuyormu
Ağırsağlam Öğrencisi
kardeşim tarif ile kilo almanın veya vermenin alakası yok.
Ümit Turgut
Ümit Turgut 3 aylar önce
Muz renkli şort almış adam
Self Destruction
Self Destruction 3 aylar önce
Hacım arka planda buldum kapları :) tarif efsane bu arada
Sonraki
Emanet | 234. Bölüm
56:21
görünümler 172 361
KÖPEKLERİME VEDA EDİYORUM
20:29
görünümler 179 544
Måneskin - MAMMAMIA (Official Video)
3:18