Karanlık

200TL İLE 1 HAFTA GEÇİNMEK - 1.BÖLÜM

YAPYAP
Abone ol
görünümler 1 000 205
100% 33 000 0

Selam arkadaşlar,
Bu videoda yeni bir seriye başlıyoruz. Arkadaşlarımızın 200TL bütçeleri var. Bu bütçe ile en uzun süre dayanabilen kişi, 1.000TL kazanacak.

En önemli kural: Stok yapmak yasak. Her öğün, o öğün için alışveriş yapmak gerekiyor.

Bakalım bu bölümde hangi arkadaşımız kazanmaya yaklaşacak?

Instagram ► instagram.com/ohadiyorum.live
TikTok ► vm.tiktok.com/ZSohdbUV/

Videolarda kullandığımız müzikler için; www.epidemicsound.com/referra...

Bu kanalımız da çok eğlenceli:
► Oha Diyorum: trvid.com/u-ohaadiyorum

Eğlence

katma

 

19 Tem 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 491
Gülperi Çetin
Gülperi Çetin 4 aylar önce
keşke tek bir bölüm yapsaydınız.. beklemek zor olacak ama keyifliydi bence sıradaki video 2. bölüm olsun araya başka videolar girmesinn
Vildan Aykurt
Vildan Aykurt 4 aylar önce
@Emre Borazan emeyzing yazışından anlamadın mı sjsjsjejsjej
Karani Ay
Karani Ay 4 aylar önce
@YAPYAP seri fena abi devamke
Dotquard
Dotquard 4 aylar önce
@YAPYAP Melih diye yazılır Kral diye okunur. 👑👑
Eren İnanç
Eren İnanç 4 aylar önce
@YAPYAP melih abi kralsın 😗
Blimy♡ZümrüdüankaYoldaşlığı
Oha yapyap yanıt vermiş
Emre Silay
Emre Silay 4 aylar önce
Kaliteeee
Qsmorger
Qsmorger 4 aylar önce
montaj süper olmuş müzikler falan ksvslsvaak
Dogac katar
Dogac katar 4 aylar önce
Bu kahve sevdası ne ekipteki
rosalinegülreçeli
rosalinegülreçeli 4 aylar önce
Şevval abla çok tatlı hep olsun ya ❤️🥰
İrem Aksoy
İrem Aksoy 4 aylar önce
Ay Şevval köfteci Yusuf dan et döner ye mutlaka çok güzelll
nisanur karaaytu
nisanur karaaytu 4 aylar önce
Çok güzel bir seri devamkeee
nisanur karaaytu
nisanur karaaytu 4 aylar önce
En mantıklı ve en güzel alışverişi şevval yaptı bence tebrikler şevval 🤍
Aysu Musayeva
Aysu Musayeva 4 aylar önce
Sevdiğimiz format geldi her gün video atın kurban olduğum
berat altunhan
berat altunhan 4 aylar önce
Şevval çok iyi bir insan lütfen devam etsin
sılanur teker
sılanur teker 4 aylar önce
Bizim burda pogaca 1 tl
Vildan Aykurt
Vildan Aykurt 4 aylar önce
19:00 efkarlı mabuaf
CROCODİLE
CROCODİLE 4 aylar önce
Şeyma abla benim adım da Gökçe
Ali Haydar Doğan
Ali Haydar Doğan 4 aylar önce
Şevvale kötü yorum yapmıştım ama videoda baya iyiydi bence
Atakan Aykanat
Atakan Aykanat 4 aylar önce
Şu alttaki açlık sağlık barları baya iyi olmuş 😀
Alone
Alone 4 aylar önce
Çok efsane olmuş lütfen hemen gelsin.
Eda Kaygısız
Eda Kaygısız 4 aylar önce
2:36 hahahahah 🤣🤣🤣
emirhan
emirhan 4 aylar önce
Kemalin berberi bedava mıydı söylemedi fiyatını galiba
Eren Serkan
Eren Serkan 4 aylar önce
Şevval ablanın önceki saçını hatırlamıyorum ama çok güzel olmuş bu arada ekibe ilk dahil olduğunda hataları olması normal ama biz çok kötü karşıladık ve şuanda gerçek Bi oha diyorum üyesi ♥️
Ferhat Cemek
Ferhat Cemek 4 aylar önce
Çok iyi be
Muhammed Enes
Muhammed Enes 4 aylar önce
Köfteci yusuftam aldıgı hamburgeri daha detaylı gösterseydi ya göremedik bizde alırdık nasıl bir şeymişse artık doyurucu mu acaba
FCG FRD
FCG FRD 4 aylar önce
Eskiden 50 tlyle 1hafta geciriyordular şimdi 200 tl
Merve Yeni
Merve Yeni 4 aylar önce
Kemalin ucuz kahvesi 13 tl galiba
Muhammed Enes
Muhammed Enes 4 aylar önce
7:59 makarnaya 30tl helal olsun kız aynısını 3tlye aldı.d
EgeKE
EgeKE 4 aylar önce
Abi Sana Boşuna youtubenin acunu demiyorlar çok iyi fikirler buluyorsun
Rambo Altan
Rambo Altan 4 aylar önce
Şevvalin instagram hesabı var mı
AR
AR 4 aylar önce
abi kalp atarmısın
Mirza Arda Gökcan
Mirza Arda Gökcan 4 aylar önce
Abi bu serinin devamı gelsin çok iyi
Alican Taşcı
Alican Taşcı 4 aylar önce
Emeyzing başlangıç owsım devam eder inş
MuhammetAli Korkmaz
MuhammetAli Korkmaz 4 aylar önce
Hediye videosu gelsin artık+1
Bora SARAÇ
Bora SARAÇ 4 aylar önce
Evde tek kalıyorum ben bunu 1 aydır yapıyorum abi 😂😅
Yasin rs
Yasin rs 4 aylar önce
Melih abi bizim burda olsaydın 15 TL pizza yerdim.
Altuğ Efe
Altuğ Efe 4 aylar önce
En ucuz kahveciye gidicem deyip starbucksa giden kemal
els els
els els 4 aylar önce
Azerbaycanda beş liraya 7 yumurta oluyor
Konu Futbol
Konu Futbol 4 aylar önce
Şevval cok tatlı
Kartal Dolunay
Kartal Dolunay 4 aylar önce
Kemal arada first date yapmış ✌🏻
hacer
hacer 4 aylar önce
Şevval bu videoda çok tatlii
Serdar Mardin
Serdar Mardin 4 aylar önce
şevvale helal olsun çok zekice hamleler
Zeynep Dursun
Zeynep Dursun 4 aylar önce
Şeymaya çok üzüldüm ya
mobil oyun kanali
mobil oyun kanali 4 aylar önce
Kemalim yapmaz öyle seyler
ÜMRAN TÜRKOĞLU
ÜMRAN TÜRKOĞLU 4 aylar önce
Şeyma o sanayii tipi kahveni görünce bi yakınlaştim seninle, hele ki üçüncü gün hamburger için pes edince dedim ki bu kız BEN 😁😁😁
Emin Noman
Emin Noman 4 aylar önce
Ben olsam hergün 3 tane muzun yanında ekmek yerdim vala bence 2 hafta yater
Nur ARMY olan💜
Nur ARMY olan💜 4 aylar önce
200₺ nasıl boşa harcanır👏🏻
Zeynep Taşkın
Zeynep Taşkın 4 aylar önce
Şevval ♡
Rana Zeynep
Rana Zeynep 4 aylar önce
İnsanlar ne kadar ön yargılı ya daha ilk videolardan Şevval ablayı istemiyorlardı kötü yorumlar yapıyorlardı şimdi ise ekibe uyum sağlamış sevdim fln diyolar belkide kötü yorumlarınızdan dolayı ekipten ayrıldı belki de bu son videoydu inşallah değildir bundan sonra kötü yorum yapmadan ön yargılı yaklaşmadan önce düşünürsünüz umarım
Fuzzy Legend
Fuzzy Legend 4 aylar önce
ORDAN BANA MELİH ABİNİN KALBİNİ VERİN Bİ ZAHMET ❤
Furkan Reyiz
Furkan Reyiz 4 aylar önce
Melih ile Şeymaya baktığım zaman sevgili oldukları anlaşılıyor
Atilla Buğra Atasoy
Atilla Buğra Atasoy 4 aylar önce
Abi tavuk dönerin kralı en fazla 15 TL olur dayayin tavuğa
birgecedesixpackleriçıkanpeterparker
sonunda yorumlarda şevval hakkında iyi şeyler görüyorum gayet sempatik ve bu kanala yakıştığını düşünüyorum
Oyun Alemi
Oyun Alemi 4 aylar önce
15:01 izlemelisiniz.
Zehra
Zehra 4 aylar önce
Kemal: ben nabiiim
Mert
Mert 4 aylar önce
22:08 poaça 4 TL mi 😲
Cemal Işıkcı
Cemal Işıkcı 4 aylar önce
Melih abinin babası çok tatlı ya
Mert
Mert 4 aylar önce
Ayn ya snsjsjajsj
Mert
Mert 4 aylar önce
200 TL : Koy elini vicdanına Hakettiysem eyw
Perviz Haciyev
Perviz Haciyev 4 aylar önce
Şevval hiç zorlanmıyor gibi
zeodyedits
zeodyedits 4 aylar önce
Utku abi videolar arası geçişte glitch ya da slide kullanırsan daha iyi olur
hopphemşerim b
hopphemşerim b 4 aylar önce
Şevval bayağı zeki bir kız
Ertuğrul ER
Ertuğrul ER 4 aylar önce
Türkiye'de haftalık 200 tl ile yaşamak siz imkansızı başarmışsınız tebrik ediyorum.....
Zülal Küçükoğlu
Zülal Küçükoğlu 4 aylar önce
Şevvali ben niye çok sevdim şu an ahahahhsha
The Kuzei
The Kuzei 4 aylar önce
Şevval reis
furkan özcan5507
furkan özcan5507 4 aylar önce
Ben olsam kahvaltı için 1 ekmek alırım ekmek bide su mis
Elif Darılmaz
Elif Darılmaz 4 aylar önce
Kemalin ödülde kazandığı şeyin ismi ne
-vOze
-vOze 4 aylar önce
Melih Abi Bi kalbini Alırım Sizi Çok seviyorum Çok güzel Kanalsınız Bütün videolarınıza Like atıyorum
Nasrullah
Nasrullah 4 aylar önce
Abi tuvalet kağıdı kullanmıyorum çok mu farklıyım??!
FARUQ İRONSİDE
FARUQ İRONSİDE 4 aylar önce
ABİ Bİ DE 200 EURO İLE DENEYİN
Anıl Can S
Anıl Can S 4 aylar önce
21:16 Kemal'in 12 lirayla bir günü kapattığına inanmıyorum.
Ayten Nur Gamsız
Ayten Nur Gamsız 4 aylar önce
Şevval iyi yönetmişti bence harcamalarını
ENESBEY
ENESBEY 4 aylar önce
sonunda önceden 50 TL yi 90 kere izledim
Kadir Demir
Kadir Demir 4 aylar önce
KEMALİM DAHA ÇOK YAKIŞMIŞ BU SAÇ STİL İ
حسین تیزدست
حسین تیزدست 4 aylar önce
cok iyi ya boyle videolara devam
Mustafa Kamil Uslu
Mustafa Kamil Uslu 4 aylar önce
Şevval abla çok tatlı 🥰
Samet Aydın
Samet Aydın 4 aylar önce
melih bey şarkı çok güzel olmuş
NUR YİĞİT
NUR YİĞİT 4 aylar önce
Abi sizin orda a101 yok mu ya
Baturalp Tosun
Baturalp Tosun 4 aylar önce
28:21 kemal ee ben napiyim
EMİRDAĞ
EMİRDAĞ 4 aylar önce
Bu seriyi benim de doğup yaşadığım şehir olan aynı zamanda Türkiye'nin öğrenci kenti olan Eskişehir'de çekin. Çoğu şey çok ucuz görüceksiniz.
Osiman
Osiman 4 aylar önce
Kemal diyenler
king penguin
king penguin 4 aylar önce
Neden makarna asla yemiyosunuz :D tüm açlığı alır ve çok ucuz
Eymen Tolga
Eymen Tolga 4 aylar önce
kemal 10 liraya kahve alıyor şevval 12 liraya hamburger yiyiyo
Eymen Tolga
Eymen Tolga 4 aylar önce
sadece şevval hesaplı kullanıyor parayı
Elif Yıkılmaz
Elif Yıkılmaz 4 aylar önce
Ay bu seri çok güzel ya bir ara da 100 tl vardı
Nail Burak Tavrağ
Nail Burak Tavrağ 4 aylar önce
Kemal’in giydiği BEYAZ t-shirti (ayı baskılı)nerden alabiliriz,cevaplarmısınız ? @YAPYAP
çebbbik
çebbbik 4 aylar önce
Kemalin görmemiş tavırlarından nefret ediyorum bozuyor Ekibi
ayi bogan
ayi bogan 4 aylar önce
guzel olmus
Murat Eyidoğan
Murat Eyidoğan 4 aylar önce
Yeni saç şekli yakışmış melih bey
Ece Mikaelson
Ece Mikaelson 4 aylar önce
22.39 (üstte kalması için random ÖSMSMSMSLSAŞSLÖSÖAÖSÖSMSMSZMZAMSMSMSMMSASMSMSMZMZ)
Betuel
Betuel 4 aylar önce
Sevvali daha cok görmek istiyoruz!!!!!
Gamze ke
Gamze ke 4 aylar önce
Şu yeni kız çok iyiiiii 💗💗💗
deniz sako
deniz sako 4 aylar önce
Bu artık TRvid luktan çıktı resmen seviyeyi arşa çıkartarak resmen karşımıza bir Televizyon Kanalı Yarışması sundular! ❤️🔥🌟
Ayşe
Ayşe 4 aylar önce
Şevval nasıl güzeell 😍
Mer Mer
Mer Mer 4 aylar önce
Şevval abla hep olsun ne olur
İrem Erdoğan
İrem Erdoğan 4 aylar önce
Şevvali çok sevdim ben :)
Furkan Kurt
Furkan Kurt 4 aylar önce
Tabiki de Kemal'i tutuyorum
Seda
Seda 4 aylar önce
Şevval bu videoda şakasız cok samimi geldi bana woa
Cemile Doğan
Cemile Doğan 4 aylar önce
Sevvale karşı güzel yorumlar gelmesi beni sevindirdi . Biraz uyum saglayamamis yorumları vardı. Tatlı bir kız sevvalingo
Mehmet Yıldırım
Mehmet Yıldırım 4 aylar önce
Tüm kalbimle söylüyorum Ailemden birisiniz ♥️
AD
AD 4 aylar önce
Emeyzing!
Hatice Erva
Hatice Erva 4 aylar önce
Şevval çok tatlı❤😍Bence ekibe çok uymuş💜
Sümeyye Elif Barutcu
Sümeyye Elif Barutcu 4 aylar önce
Bence stoklu devam edilebilse daha iyi olur
Cihat AKSOY
Cihat AKSOY 4 aylar önce
Arkadaşlar size bir haberim var Ben Şevval'e aşık oldum
Sonraki
Kaç Paraya Yersin?  -  Sokak Yemekleri
41:41
1 Haftada Kim Daha Fazla Köfte Yiyecek?
31:49
50 TL ile En İyi Tostu Kim Yapacak?
20:15
50 TL ile En İyi Kokoreci Kim Yapacak?
22:23
1 TL ile En İyi Yemeği Kim Yapacak?
15:05
Kaç Paraya Yersin? - Tatlı Krizi
28:29
görünümler 2 900 000
AKLINA NE GELİRSE YE!
22:52
görünümler 611 000
2 Gün Boyunca Sadece Sıvı ile Beslendik
25:16
Kimler böyle ? 😂🤣
0:16
görünümler 735 138
Unuttunuz Mu? #Shorts
0:48
görünümler 834 021
Hazal Kaya - Komik Sahneler
0:28
görünümler 1 001 716