Karanlık

15 Yaşında Milyoner Oldum - 16 Yaşında Tüm Paramı Kaybettim

İşte Benim Hikayem
görünümler 2 816 573
100% 44 000 0

İsmim Ali. Çocuk denebilecek yaşta milyoner oldum. Üstelik bunu kendi başıma başardım. Bir karar aldım. Çalıştım, çabaladım ve ne mutlu ki hedefime ulaştım. Ama sonra maalesef kazandığım tüm parayı kaybettim. Üstelik bu ikisi sadece bir buçuk senede oldu. Peki bu kadar kısa sürede nasıl zengin oldum ve o kadar parayı nasıl bir anda kaybettim? Hikayemi dinleyince bunların cevabını öğreneceksiniz. İlkokuldayken babasız kaldım. Babam yıllardır bir boya fabrikasında çalışıyordu. O kadar çok kimyasala maruz kalmış ki, sonunda bedeni dayanamadı. Annem ondan sonra ailemizi geçindirebilmek için iki işte birden çalışmak zorunda kaldı. Hafta içi bir çiçekçi dükkanında, hafta sonları ise pizzacıda çalışıyordu. Onu neredeyse hiç görmüyorduk. Biz uyurken evden çıkıyor, yine biz uyurken eve dönüyordu. Buna mecburdu çünkü faturalarımızı ödemek için çok çalışması gerekiyordu. Bize şimdi hikayeni gönderebilirsin: story@myself.com

katma

 

18 May 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 771
UMUT TUĞCU
UMUT TUĞCU 8 aylar önce
Bu adamın sesine bayılıyorum
Hiranur Düz
Hiranur Düz 8 aylar önce
Fakir ama çocuğun leptobu var daha benim yok şu işe bak vuna fakirlik dense bari üstelik leptob tej deil çocuğun akıllı telefonuda var
Nagıhan Dagdemır
Nagıhan Dagdemır 8 aylar önce
Araba almamalıydın
Nagıhan Dagdemır
Nagıhan Dagdemır 8 aylar önce
Çok doğru bi karar vermişsin
Nagıhan Dagdemır
Nagıhan Dagdemır 8 aylar önce
Paten almalıydın bence
maymun
maymun 9 aylar önce
Fare yiyin
Yunus emre Yıldırım
Çok yazık😔😔😔
CraZy OfHell
CraZy OfHell 9 aylar önce
Çok iyi
the Suzi!
the Suzi! 9 aylar önce
O kostümü satıp dünyanın en zengini olurdun zjshdkfhdjdodhe
Rabia
Rabia 9 aylar önce
Aydirmen bilmiyorum nasıl yazıldığını kostümünü sattttt
Veli Tamayev
Veli Tamayev 9 aylar önce
🐾💲👈🖕👉🤑❎
RENKLİ MAMUT
RENKLİ MAMUT 9 aylar önce
Evde yemek yok aç kalıyolar ama cocuğun hem twlefonu var hem köpeği hemde bilgisayarı
Havva_Nur kalp
Havva_Nur kalp 11 aylar önce
Benim kuzenim ecrin su unlu para kaybetmedi
Manisa Turgutlu
Manisa Turgutlu 11 aylar önce
Bisey dicem gozünü para birümüs ben olsam ev almam annemle yasardım ama evi yenilerdim güzel yemek mobilya alırdım oyle ev falan gerek kalmaz yani parayı günlük harcamalar icin kullansaydın hemen sirketin batsa bile cebinde üc bes kurus olurdu
Zeki hasan Nuhoğlu
Zeki hasan Nuhoğlu 11 aylar önce
Alinin sesi cizgifilim karalterinin sesine benziyor
Akıl Hastanesi
Akıl Hastanesi 11 aylar önce
Dava açsaydin taklit ediyorsa
🌵SILA🌵
🌵SILA🌵 11 aylar önce
Evde yemek yok internet bilgisayar
MHT-2010
MHT-2010 11 aylar önce
Fakirlik nesilden nesile geçmez çünkü eskiden zengin YOKTU!!! ŞİMDİ NİYE VARRRRRRRRRR HEHHEEHEHEHSJSJSJSJSJSJ
A-Y-A-Z
A-Y-A-Z Yıl önce
Videoyu sonuna kadar izledim çok güzeldi
Melek Balina
Melek Balina Yıl önce
Gözlüğün cami neden kırık :-)
Melek Balina
Melek Balina Yıl önce
Fakirken nasil bilgisayarı oluyor :-)
BLACK PINK
BLACK PINK Yıl önce
Benimde bir arkadaşım var. Annesi ile babası boşanmadan önce onları atıp-gitmiş. Anneleride böyle çalışıyo.
BLACK PINK
BLACK PINK Yıl önce
Fakirlik nesilden-nesile olan bir şey değil. Bu fikiri yalnış söylemişsin
Erva Ceylan
Erva Ceylan Yıl önce
Siz çok iyisinuz
SOFT_ANGEL
SOFT_ANGEL Yıl önce
Fakir ama evinde telefon bilgisayar var diyosunuz ama gecen yildan kalmisdir belki
burcu sayar özer
Zengim
TR Məppər
TR Məppər Yıl önce
çok güzeldi valla.
noob adam (artık adım bu)
TÖBE TÖBE
FATMA AYKIN
FATMA AYKIN Yıl önce
Ya herkes yazmışki fakirin evinde bilgisayar ne gezer fakirlerin evindede bilgisayar var belki borçla aldılar belki hediye geldi
Salih Rahimli
Salih Rahimli Yıl önce
bu adam zengin oldu ama hala aynı kiyafetle dolasiyor 🤨🤔
Yusif Mammadov
Yusif Mammadov Yıl önce
Fakirliğin Güzelliği: Bilgisayarın Olması, Cep Telefonun olması.
Yusuf Polat
Yusuf Polat Yıl önce
12345678910111213141516171819202122
Yusuf Polat
Yusuf Polat Yıl önce
9as8owpps9w8ss88 BAY SU 11 1111118w8ss8wow8wwowowowpwpwlwlspspspspapapapapapappapwpwpwppwpppppppppppp
Yusuf Polat
Yusuf Polat Yıl önce
Dalga geçiyorum kwaowosozkskwoswwksksz8sp9s9pasa yusuf kral ppsos8swiwisis8s8eieid7d=88/£÷(#£¥$£÷(#¥#
Elif Çakır
Elif Çakır Yıl önce
Köpeklerini nasıl besliyolar
LPSD
LPSD Yıl önce
Madem o kadar fakirsiniz köpek nasıl bakıyorsunuz köpek bakmak masraflı değil mi
LPSD
LPSD Yıl önce
Dünyaca ünlü ama çocukken çok fakir olan bir sürü ünlü kişi var
Tolga Belge
Tolga Belge Yıl önce
Piyango olabilirdi
Daghan Yilmaz
Daghan Yilmaz Yıl önce
Vay beeeeee!
Albay Ruffs
Albay Ruffs Yıl önce
Dua et o zaman korona kapmadın kapabilirdin şu saniyeye bakanlar demek istediğimi anlar 3:01 yerden para toplamak çok saçma virüs kaparsın bide hastane masraflarıyla uğraşırsın :D
Aysel Memmedli
Aysel Memmedli Yıl önce
10:11 anneler bu günler için vardır iyiki varlar hep yaşayın Anneıerimiz Canlarımız
Abdulhalim Ö.
Abdulhalim Ö. Yıl önce
Ben olsam onca parayı bitcoine değil altına yatırırdım.
Kylie Queen
Kylie Queen Yıl önce
Arkadaşlar 15 yaşımdayım aklımda bir marka var giyim anlamında yeni birşey .ben bu markayı nasıl hayata geçirebilirim
NURMYRADOV
NURMYRADOV Yıl önce
Şony aytsanay
gülü adam
gülü adam Yıl önce
Ölünce cennet o var ya
Nisanur YILMAZ
Nisanur YILMAZ Yıl önce
Paranı düzgün kullanmazsan sonra böyle fakir olursun...
{Forever._Çağkız}
Benim dedemler fakirdi ama biz zengin
papatya çiçek
papatya çiçek Yıl önce
5.10 çorabının yırtık olduğunu fark edenler
tavuk
tavuk Yıl önce
Ozaman ironman kostümünü giy ve sokakça sov yap
JAWS TV
JAWS TV Yıl önce
Abi sen niye emliyetin yokken 3 tane araba alıyorsun. Bunu deliler bile yapmaz.
özgür şahin
özgür şahin Yıl önce
bilgisaray var ama fakirseniz nasıl alıyonuz
Zeynep Ekinci
Zeynep Ekinci Yıl önce
Bilgisayarları ve köpekleri var
Neslihan Yılmaz
Neslihan Yılmaz Yıl önce
2:55 herhalde borcunu ödüyör borç almış
Nazli Ağyürek
Nazli Ağyürek Yıl önce
Ohaaaaaaa yani yazık ya♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
İ L K İ M !
İ L K İ M ! Yıl önce
Çok fakiriz diyor. Babasının kendinin ve annesinin telefonu ve laptopları var
boran yavuz
boran yavuz Yıl önce
babası yaşıyoken 500 tl ye almış olabilir eskiden ucuzdu telefonda kötüydü animasyon olduğu için öyle
harold williams_officalrc
Size bir şey söyleyeceğim paranızı düzgün harcayın yatırım yapın
Mehemmed Mustafa
Mehemmed Mustafa Yıl önce
Şimfi kidip bende bi şey üretiyom sizi unutyrsam kırılmayın bb
Harry Potter
Harry Potter Yıl önce
Evde hiç BISEY yok internet var
Emir Yılmaz
Emir Yılmaz Yıl önce
Ya çok üzüldüm ya :(((
Önder Çetin
Önder Çetin Yıl önce
Yeni bir Tosuncuk vakası.
karol costa
karol costa Yıl önce
Neden 15 yaşındaki bi çocuk 30 yaşındaki birisiyle arkadaş olmuşki
Tuvana Kılıç
Tuvana Kılıç Yıl önce
acele işe şeytan karışır sözü bu videoya tam uyuyo
Boyalı taşlar
Boyalı taşlar Yıl önce
E bilgisayarın var onu sat
Oyuncax
Oyuncax Yıl önce
Beğendim hemde çok güzel vidyo
Brawler Aziz
Brawler Aziz Yıl önce
Video ya başlar başlamaz durdurun köşesine para var
Barış Dayan
Barış Dayan Yıl önce
Telefonun var, bilgisayarın var ve fakirsiniz
İSK Kral
İSK Kral Yıl önce
Evde yemek yok ama bilgisayar ve İnternet var helal olsun
kuzuzey Yıldırım
Yo kolay fakir den zengin olmak kolay eğer fakirsen ama evin ve paraız biraz varsa okuyup iyi bir iş bulup zengin olup 10.000,20.000,9000 falan kazanabilirsin.😁😁😁😁😁
Reyhan Emen
Reyhan Emen Yıl önce
1:40 fakir iz diyosun bilgisayar in var😐😐😐😕😕
Miray Demir
Miray Demir Yıl önce
O parayı hayırlı bir iş için harcamadiktan sonra anlamı kalmaz🙏....
selim efe yıldırkan
Niye milyonerken kiradasın
selim efe yıldırkan
Evet dünyadaki en genç milyoner 21 yaşında olmasına rağmen sen milyonersin
Katil Civciv
Katil Civciv Yıl önce
1:04 koronadir korona kacin
Ferah Duman Yılmaz
Annen bence çok haklı
Karpuz
Karpuz Yıl önce
0:15 happy wheels can cekisme sesleri
Boombastik
Boombastik Yıl önce
E köpeği bilgisayarı cep telefonunu nasıl aldın
Boombastik
Boombastik Yıl önce
E fakirsen nasıl bilgisayar alabildin
Hasan Şahin
Hasan Şahin Yıl önce
Abi ama bulduğun şey çok basit insanlar buna evinde de yapabilir neden para ödesinlerki
ESRA ATAKISI
ESRA ATAKISI Yıl önce
Hee anadim
ESRA ATAKISI
ESRA ATAKISI Yıl önce
Anamadim am yemek almak icin bilgisiyari satsana
Reisiniz-Umut
Reisiniz-Umut Yıl önce
Aile fakirse internet ve bilgisayar ne alaka
Bs-Abdullah Kayra
Lan bİz normal fakiriz ablama diş dokturu çıktı ama dokturluk istiyor yaaaa gördünüz mü insan herşeyi yapar isterse
emircan mrgn
emircan mrgn Yıl önce
Böyle hikayeler beni gaza getiriyor 😅
🍋Lımon🍋
🍋Lımon🍋 Yıl önce
Bunlar gerçek hikayemi
Hasan Misel
Hasan Misel Yıl önce
😇😒🙁😐😑😣😯🤑🤑🤑
Görkem ali Bilgin
3 hafta ateş olum korana lan o
ndng
ndng Yıl önce
Evinde yemek yok ama İnternet bilgisayar ve telefon var
yaren ikbal
yaren ikbal Yıl önce
Madem fakirsiniz yemek bile yok niye evinizde telefon ve bilgisayar vat
Melek Elif Arslan
Fakirsiniz ama evinizde köpek internet tlf ve bilgisayar var 😂😂😂😂😂 👏👏👏👏👏
Adem Kaya
Adem Kaya Yıl önce
Yazık kafana
OYUN SAATİ
OYUN SAATİ Yıl önce
Tabi doğru düzgün para harcasaydı harika hayat geçirirdi
çok güzel hareketler 2
cnz burak var :)
Madam Akdağ
Madam Akdağ Yıl önce
15 yaşinda zengib🤗😇
Kerem Mermer
Kerem Mermer Yıl önce
Arkadas yatirimlik hic birsey yapmamış acaba o zamanlar dolar falan yokmuymuş ??
BEŞİKTAŞ TEPKİ VE OYUN KANALI
Hem fakirler bilgisayar telefon ve İnternet var nasıl oluyor
inci Bozkurt
inci Bozkurt Yıl önce
9:34 o kadar paran varken evi satın almak yerine kiraladın yani, ne kadar saçma
Resmiye Özgür
Resmiye Özgür Yıl önce
cocuk fakir ama bilgisayarı ve telefonu var vay anasını
Ahmet Gencer
Ahmet Gencer Yıl önce
çok güzel
EDİT KANALI CEMRE SOLMAZ
Fakir ama letop var
Sonraki
Indila - Dernière Danse (Clip Officiel)
3:35
We need to have a serious talk...
9:51
Wham! - Last Christmas (Official Video)
4:39
Okula Her Gün İki Koruma ile Gidiyorum
10:22
Ballon d'Or Ödül Töreni | Canlı
1:58:21
Buray - Nasıl Unuturum
2:43
görünümler 431 554
Masumlar Apartmanı 49. Bölüm
2:3:04
görünümler 1 683 351
Stray Kids "Christmas EveL" M/V
3:54
görünümler 20 448 925