Karanlık

11 Eğlenceli Bebek Bakım Şakası ve Hilesi

TroomTroom TR
Abone ol
görünümler 1 385 792
82% 8 352 1 832

Kanala abone olun: goo.gl/NFV1vz
Çocuklarınızın Seveceği 11 Yiyecek Fikri trvid.com/video/video-BUGuVkfFzjg.html
Bebek bakıcısı olmak çok önemli, yararlı ve zor bir görev! Belki zor olabilir ama bizim yeni pratik bilgilerimizle kolay hale gelecek! Neyden mi bahsediyoruz! Yeni videomuzu izleyin ve öğrenin!
Gerekli Malzemeler:
• Kalemler
• Deodorant
• Sünger
• Şişe
• Diş macunu
• Süpürge
• Kalın mukavva
• Maket bıçağı
• Akrilik boya
• Kalıp sabun
• Kokulu tuz
• Sprey şişesi
• Etiket çıktısı
• Gliserin
• Jelatin
• Fondöten
• Kil
• Makas
• Far
• Çilek
• Muz
• Süt
• Dondurma
• Blender
• Hulahop
• Kağıt bant
• Bardak
• Tırnak cilası
• Un
• Kabartma tozu
• Tuz
• Zeytin yağı
• Domates
• Peynir
• Sosis
• Domates sos
• Ketçap
• Kabartma tozu
• Hidrojen peroksit
• Sıvı sabun
Troom Troom’un daha fazla videosunu izleyin!
Popüler Videolar:
14 Weird Ways To Sneak Food Into Class / Back To School Pranks: trvid.com/video/video-W5p2ndS34vA.html
18 Funny Pranks! Prank Wars! trvid.com/video/video-yWazGzCNtJ4.html
11 DIY Edible Makeup Ideas/11 Funny Pranks: trvid.com/video/video-kewz3hF63Xo.html
17 Weird Ways To Sneak Makeup Into Class: trvid.com/video/video-bvhBIsmzhwE.html
Gummy Food vs Real Food Challenge! trvid.com/video/video-jBIG6GsQcq8.html
Popüler Oynatma Listesi:
Funny Pranks: goo.gl/hi5TWw
Back to School: goo.gl/J5fhDt
Life Hacks: goo.gl/Bcd7KW
Beauty And Makeup Hacks: goo.gl/Rqpxqg
Home Décor: goo.gl/Rh88EL
Troom Troom’u takip edin:
Abone ol: goo.gl/NFV1vz
Instagram: instagram.com/troomtroom/
Facebook: facebook.com/troomhands
Pinterest: pinterest.com/troomtroom/
Troom Troom English:
Abone ol: goo.gl/KM3Axw
Troom Troom Español:
Abone ol: goo.gl/RL3cF2
Troom Troom Française:
Abone ol: goo.gl/1LHrhX
Troom Troom Russian:
Abone ol: goo.gl/kLx8qK
Troom Troom Deutsch:
Abone ol: goo.gl/qoFyJ4
Troom Troom Chinese:
Abone ol: goo.gl/T9B6oF
Troom Troom Português:
Abone ol: goo.gl/Z6vdNC
Troom Troom Japanese:
Abone ol: goo.gl/x3V8HH
Troom Troom Korean:
Abone ol: goo.gl/rC7F8M
Troom Troom Hindi:
Abone ol: goo.gl/3i39jJ
Troom Troom Arabic:
Abone ol: goo.gl/LV2dZw
Troom Troom Polish:
Abone ol: goo.gl/eRCcYh
Troom Troom Italian:
Abone ol: goo.gl/6pGRQ3
Troom Troom Thai:
Abone ol: bit.ly/2QfTYem
Troom Troom Kanalımız Hakkında:

Sizi kanalımızda neler mi bekliyor? Bir izlemeye başladığınızda ikincisini izlemeden duramayacağınız bir sürü ‘kendin yap’ tarzında aksesuar yapılışları, ‘nasıl yapılır’ videoları, makyaj videoları, hayatınızı kolaylaştıran pratik bilgiler, hileli şakalar, ev dekorasyon fikirleri ve daha birçoğu! Birlikte kolayca yapacağız!
İşbirliği (Business) teklifleri için bize şuradan ulaşabilirsiniz: troomtroomdiy@gmail.com
Günün sorusu: Videonun en çok neresini beğendiniz?? Yorumlara yazın!
Kanalımıza abone olmayı, bildirimlerimizi açmayı ve videomuzu beğenmeyi unutmayın!

Nasıl Yapılır ve Stil

katma

 

11 Aug 2019

bebek bakımbebekeğlenceli bebekeğlenceli bebek bakım şakasızor çocukçocuklar şaka yapıyorkomik şakaeğlencelişaka videolarıeşek şakası

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 351
Gacha_ Büşra
Gacha_ Büşra 15 saatler önce
Gerçekten bukadar saf olamaz o çocuklar :/ karada köpekbalığı gerçekten harika
Hikmet Memmedov
Hikmet Memmedov 16 saatler önce
Mən Qumray serkan
Emel Onay
Emel Onay 18 saatler önce
Çok çok çok komik 🤑🤣😂🤣😂🤑
Murat Önalan
Murat Önalan 22 saatler önce
Normal
Zeynep Arslan
Zeynep Arslan Gün önce
İp salıncağı sallarmı hiç görmedim😂
Səkinə Quluyeva
8:40 ölümcül mü???😲
Aura Cleanmax pazarlama
Ön yıkama gerekiyo mu
Nuray Hasanova
Nuray Hasanova Gün önce
Cocuklar suni oynuyor sanki zorla oynatiyorlar
Tüzünay Kanat
Tüzünay Kanat Gün önce
Yemeklerde hep kokulu tuz kulanmaliyim
Mehmet'in oyun dünyası Mehmet'in oyun dünyası
TOOM TOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
MSP Bayan Kaktüst
MSP Bayan Kaktüst 2 gün önce
7:33 çocuğun içinden cin çıktı mübarek
Songül Genç - Kar
Songül Genç - Kar 2 gün önce
Sallncak
Brawler Gamer
Brawler Gamer 2 gün önce
3:20 nasıl çocuk telefonu dikey tutarak minecraft oynuyor ? +1 leyin
kıral Şakir BAŞLIYOR!!!
Çok güzel di
P.g.3D y
P.g.3D y 3 gün önce
Song: "HEUX - Cuphead [Electronic]" Music promoted by BreakingCopyright: trvid.com/video/video-KxwWiNv2Xgg.html
P.g.3D y
P.g.3D y 3 gün önce
Hata: minecraft telofon dik ölürken oynayamaz fahafahafafahafaf
P.g.3D y
P.g.3D y 3 gün önce
Minecraft en iyisi
Gacha Life Egekaan 0986
3:17 öyle minecraft mı oynanır
Kayhan Sarı
Kayhan Sarı 3 gün önce
Boyle baska vodeolarda gonderin
sati ünal
sati ünal 3 gün önce
kız çok tatlı
Toby fox
Toby fox 3 gün önce
.d çok iyi oardesimde bunları kullanırım
Hilal Şimşek
Hilal Şimşek 3 gün önce
DENEMEYİN! Arkadaşlar ben o süpürge makinesiyle saç bağlamayı denedim toka süpürge makinesine kaçtı
Beyza başa
Beyza başa Gün önce
Demekki yanlış yapmışsın
Mehmet Yasar
Mehmet Yasar 3 gün önce
En iyisi parmak sakasiydi
Alev Uçar
Alev Uçar 3 gün önce
Biz en çok parmak koparmayı beğendik
HayVan Caps
HayVan Caps 3 gün önce
Kanalım 60 abone Bunu 100 yapalım HerGün video Geliyor Bugün atılan video Sayısı :2 Kanalıma bak sevdiysen Abone olmayı unutma
HayVan Caps
HayVan Caps 3 gün önce
Kanalım 60 abone Bunu 100 yapalım HerGün video Geliyor Bugün atılan video Sayısı :2 Kanalıma bak sevdiysen Abone olmayı unutma
Elifnur Dibek
Elifnur Dibek 3 gün önce
Çocuk çok yakışıklı küçük olan
Selva Sellavcı
Selva Sellavcı 3 gün önce
Çocuklar çok değişik
ELİF GÜNEYLİ
ELİF GÜNEYLİ 3 gün önce
Kiz bakiyor ama korkmuyor yakalsinca bagiriyor
Gacha Ecrin
Gacha Ecrin 3 gün önce
Milkshake işe yaradı
Ndm Aykç
Ndm Aykç 3 gün önce
Abi en güzeli köpeğin toleti birdesalıncak
kayra Demir
kayra Demir 3 gün önce
Ölumcul ne be delimiziniz
Hasan Kurbanou
Hasan Kurbanou 3 gün önce
4 37 de saci bozuldu
Hasan Kurbanou
Hasan Kurbanou 3 gün önce
1 46 bakicinin tipi ]]]]]
Onur İlknur Suleymanov
salam
Onur İlknur Suleymanov
necəsən
Murad kazimov
Murad kazimov 3 gün önce
4:16 da nasil yapiyor diyenler 1+
süper oyunda
süper oyunda 3 gün önce
Minecraftı telefonu dik tutarak oynuyo😄
Hshhhsvshsush Heusuwh
Parmak kesmesi şaka
efe efe
efe efe 4 gün önce
Mal minacraft oynarsa nasil duz olur
Zehra Buga
Zehra Buga 4 gün önce
Ney anlamadım
Fırat Celik
Fırat Celik 4 gün önce
Çocuklar çok tatlı
umut kapsı
umut kapsı 4 gün önce
Sıkılan benmiyim sadece😒
Maxo Sakaşvili
Maxo Sakaşvili 4 gün önce
Saci insan uzerind3 diyil mankene yapiyolardi
Toprak Amik
Toprak Amik 3 gün önce
Bence hiç olmamış size tavsiyem
ELSENYT
ELSENYT 4 gün önce
Videonun sonuna kadar susanlar
Cemre
Cemre 4 gün önce
Bizim evde de kokulu tuz var. Hem de tuz kokulu!
Səkinə Quluyeva
@Cemre sensin salak
Cemre
Cemre Gün önce
Səkinə Quluyeva E git yazma salak mısın?
Səkinə Quluyeva
@Cemre ben diyorum ki beni üzme bir daha da yazma😭
Cemre
Cemre Gün önce
Səkinə Quluyeva Aq ne diyorsun ?
Səkinə Quluyeva
@Cemre ben daha 10 yaslı kucuk kızım valla istersen ustume vur ve olanları oku
Nursima Kaya
Nursima Kaya 5 gün önce
Sallancakğı
Gacha Rose
Gacha Rose 5 gün önce
İzleyip de hiçbirini yapmayanlar... Bendensiniz😂
yenilmez çakma
yenilmez çakma 5 gün önce
Videolar çalıntımı
Mr.Berko
Mr.Berko 5 gün önce
bu niye trendde amk
Merve'nin Kanalı
Merve'nin Kanalı 5 gün önce
Kokulu tuz ne ya
Gacha Lisa
Gacha Lisa 5 gün önce
Sabunun rendelenmiş hali makarnaya benziyo
Psikolog Merve Polat
Herkese merhaba, psikoloji ile ilgili güncel ve bilgilendirici videolar paylaştığım kanalıma destek olmak isterseniz, kanalıma abone olabilir, videolarımı beğenebilirsiniz. Şimdiden teşekkürler :)
ELİF GÜNEYLİ
ELİF GÜNEYLİ 5 gün önce
Bakicilar sizden daha akilli
Aykut Demirel
Aykut Demirel 5 gün önce
Bayramınız kutlu olsun 🎈🎈
Kartal Sabri Paçacıoğlu
başlık ve videodaki çocuklar mdmdmmcdfmfmccj
SonyBoy
SonyBoy 5 gün önce
Есть русские которые отдыхают в Турции и им это в трендах 😁😁😁🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺
Mr bean عالم الكرتون
Salıncak
Buğra Şen
Buğra Şen 5 gün önce
Video başka youtuber dan alındığı çok bariz
Buğra Şen
Buğra Şen 5 gün önce
@Arduino Kafası değişik misin başka youtuber çekiyor bunlarda kendi kanalına alıyor yayınlıyor arkadan türkçe konuşuyor başka bir şey yok çalıntı videolar
Arduino Kafası
Arduino Kafası 5 gün önce
Buğra Şen bu kanal orjinal kanal ve dikkat edersen adının sonunda tr var adamlar türkçe çeviriyor
Fatime 2009 Nəsirova
Parmak şakası diyenler like👍
TReaCherOuS AMazOniAn
Pis süpürgeyi saça sürmek... iyi fikir...
AVAKİN LARA
AVAKİN LARA 5 gün önce
Ne kadar bebeğe benzetiyorlar;D
Neslihan Demirbilek
Neslihan Demirbilek 5 gün önce
Lan ben bunu niye izledim😕
Zeynep Mutlu
Zeynep Mutlu 5 gün önce
8:32 çocukları aaaaaaaaaaaa diye çağırıyo dbhdhdhdhhdhd
Kebab
Kebab 5 gün önce
3:15 herkes minecraft dik tutarak oynanmaz diyoda belki çocukta MINECRAFT EARTH var??
F X
F X 6 gün önce
Bu video niye trendlerde???
just a fan of exility nate
Çok lezzetli ve *ölümcül*
Ferdi Gevrek
Ferdi Gevrek 6 gün önce
Salıncak
Kadir Gezer
Kadir Gezer 6 gün önce
Bu ne aQ
bahadır arıcan
bahadır arıcan 6 gün önce
kanalımdaki son videoya gülmeyen gerçekten insan değildir olabildiğince komik yaptım yorumlarsanız sevinirim
nazlı topçu
nazlı topçu 6 gün önce
bunu trendlere sokacak kadar değer veren şey ne ?
Kebab
Kebab 6 gün önce
lan o iki kaat 30 tane ağacın ölümüne sebep oluyo
Billie Eilish
Billie Eilish 5 gün önce
Aynen bide geri dönüşüme atsalardı iyiydi:/
Sebil Dastan
Sebil Dastan 6 gün önce
Ben niye bunu izliyorum biri aciklasın
eğlence buda
eğlence buda Gün önce
@Sebil Dastan yani bu ne anlamda
Sebil Dastan
Sebil Dastan 2 gün önce
@eğlence buda senin gibi veletler trendlere soktugu için
eğlence buda
eğlence buda 3 gün önce
Çok güzel olduğu için
Napolyonun KARISI
Napolyonun KARISI 5 gün önce
Aynen
Briktu Lucy
Briktu Lucy 6 gün önce
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 *yalnız sevgiye dayalı. Allah bizim yerimize ölmek Oğlu İsa gönderdi. Sonra üçüncü gününde O'nu ölümden yükseldi.* *Şimdi, yalnız İsa olsa. Tanrı bize sonsuz yaşam ücretsiz hediye vermiştir. O'nu sorarsan, sizi kurtaracak ve iyileşir.* 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
Нафталин Лаврентьевич
Трум Трум и до Турции добрался😂😂😂
Hayatın Işığı
Hayatın Işığı 6 gün önce
Arkadaşlar Melis ablayı desteklemek adına lütfen rica etsem "mely nutty" kanalına bir bakar mısınız? Şimdiden teşekkürler beğeniceğinizi umuyorum 😊😊 lütfen melis ablaya 100k yolunda yardım edelim
Anni MSP
Anni MSP 6 gün önce
Diş macununun yürüyüş çantasında ne işi var
sjsjsjsjjsjsjs sjsjsjsj
Aynen ksksksjks sende mi 13 reason why izliyosun
zeynep bebek
zeynep bebek 6 gün önce
böyle bakıcıya kurbann
567543 000
567543 000 6 gün önce
2:30 bu aptal şakayı gördükten sonra burayı terkediyorum.
Wendy.
Wendy. 6 gün önce
Bakıcı Burak Yörük'e benziyor
Sonraki
14 Eğlenceli Şaka / Şaka Savaşları!
10:21
Bebek Bakım Filmi
13:21
görünümler 80 177
Bebeğinizle İlk Haftalarınız
4:54
YENİ DOĞAN BEBEKLE İLK VLOG#198
16:35
Bebek banyosu nasıl yaptırılır?
6:09
Bebek Bakımı
2:20
görünümler 12 265
Yeni doğan bebek bakımı…
4:01
görünümler 32 995
Oyuncak bebek giyim ve bakım oyunu
4:05
DESTR0YlNG Furniture Store
6:44
görünümler 1 161 462
Swapping Outfits With Nikita Dragun!
16:36
Here We Go Again!! This ones BIG!
23:59
görünümler 1 720 392