Karanlık

1 Liraya Bira Aldım ! Portekiz ve Türkiye Market Karşılaştırması

Serhat Doğru
Abone ol
görünümler 12 153
90% 181 20

Karşılaştırmayı yaparken migros sanal market'i kullandım. Pingo doce Portekiz'in en büyük süpermarketlerinden biri ve mahalle bakkallarına göre oldukça ucuz. Erasmus yaparken de olabildiğince bu marketi kullanmaya çalışıyorum. En ucuz bira ve içki de bu markette gördüğüm kadarıyla.
--------
en ucuz bira ve avrupa market fiyatları

katma

 

4 Oct 2017

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 38
sema zeyrek
sema zeyrek 6 aylar önce
600eurox6=3600tl yapar onlar Türkiyeye askeri ücretleriyle gelse kral gibi tatil yapar bizim askeri ücretimiz 300 euro yapar portekizde 300 euroya 2 gün tatil yaparsın gözünüzü açın artık.
Dünya Mutfakları
Dünya Mutfakları 7 aylar önce
Abi sen birde şimdi karşılaştırma yapıcaksın Türkiyemiz ölüyor
Ersin DEMİRALAY
Ersin DEMİRALAY 9 aylar önce
çok iyi video eline sağlık 2019 da poşet para ile satılacak duymadın ise 250 kuruş a....
funda yılmaz
funda yılmaz 9 aylar önce
ilki yassı şeftalı ikinci de kabak bu arada
Yalnız Kurt
Yalnız Kurt Yıl önce
Değişik meyve dediğin şeftali Almnyadada varr :)
Portekiz Dili
Portekiz Dili Yıl önce
Têm muitas diferentes?
Kdr ,
Kdr , Yıl önce
Bira içmek sağlığa zararlı hocam
futbol
futbol Yıl önce
Migrosta it öldüren şaraplar 17 lira. Beyaz şarabının tadı bok gibi. ÖldürmüyoR adamı süründürüyor :D
Neo LuciaN
Neo LuciaN 2 aylar önce
Kanka sarı yı biliyor musun içiyim dedim amk midemin anasını dikti
Recaizade Mahmut Ekrem
Aldıklsrın bura da 30 lira tutmuştj
Recaizade Mahmut Ekrem
Niye tl ye çeviriyorsun oradak i insanlar tl kazanmıyor beyinsiz misiniz
Fadul Akay
Fadul Akay Yıl önce
Yok mi rum yasanmiyor bu ülke acilen dil öğrenip yurt dışına gitmek için ne gerekiyorsa yapicam
Omer Choban
Omer Choban 5 aylar önce
Peki gittin mi ?
gökhan sağoğlu
portekizde 600 euro maaş alıyorlar türkiyede 1600 lira yani euroyu tl ye çevirip bakmayacaksınız biz maaşımızın 32 de 1 ine 1 kilo et alabilirken portekizde maaşının 75 te 1 ine alınıyor işte bunada alım gücü deniyor
Orhan Arslan
Orhan Arslan Yıl önce
Emeğine sağlık delikanlı
PapLoPicassoEscobar
abi avrupada alim.gucu.cok iyi Ortalama bir iscinin 1500 1800 € aldigini dusunursek,Kazandiklari para ile neler alinabiliuor bakarmisiniz 🤔
Ahmet Tetik
Ahmet Tetik 6 aylar önce
@yunus emre coşar portekizde bir dükkanda çalısan Bangladeş li bi adamla tanısmiştim ortalama 900 euro maaş aldıgını söylemişti. ve gerçekten alım gücüne bakılacaksa bizden öndeler ev kiralarını ve su faturalarını bilmiyorum ama marketten alım gücüne bakılacaksa videodakinden birkaç kuruç daha ucuzlarınıda gördüm.
Rhya
Rhya Yıl önce
yunus emre coşar alakası yok.600 euro ama kimse o kadar almıyor.
yunus emre coşar
kendimde portekizde bulundum askari ücreti 600 euro olan bir ülke türkiyeyle çok ekonomik farkı yok avrupanın fakir ülkelerinden
Nirriel
Nirriel Yıl önce
Fazla bira iste kabağa salatalık dedirtir :)
Hasan Kumbasar
Hasan Kumbasar Yıl önce
Kabaga hiyar dedinya biravu
Oğuzhan Güneş
Oğuzhan Güneş Yıl önce
Türkiye'de pahalılık had safhada
Kyune
Kyune Yıl önce
türkiyedeki nasıl daha ucuz olsun? adamlar 1500 euro kazanıyorsa sen 1500 tl kazanıyorsun? bunu tl'yi euroya çevirip hesaplasana kiminki daha ucuz? adamın eurosunu tlye çevirip fiyatı artırınca tl daha ucuz olmuyor yalnız.
naci çelik
naci çelik Yıl önce
649,83 EUR asgari ücret tr de 300 EUR YOK APTAL HERİF
Duman D.
Duman D. Yıl önce
adamin gösterdigi hersey türkiyede daha ucuzdu ?
kral galox
kral galox Yıl önce
Instagram hesabın varmı ?
Serhat Doğru
Serhat Doğru Yıl önce
kral galox instagram.com/serhatdgru
Barış Arabul
Barış Arabul Yıl önce
Çok güzel bir video.. Ocak gibi 2.dönem için benimde gelme durumum var şehir nasıl, öğrenci evi mi yurt mu? Maliyetler ne tam olarak, gördüğün, kulağına gelen şeyler konusunda içerikler hazırlayabilirsen ya da direk bana geri dönüş yapabilirsen mutlu edersin.. :)
Kaan Günay
Kaan Günay 11 aylar önce
Gittin mi nasil ?
Barış Arabul
Barış Arabul Yıl önce
hiç bir fikrim yok valla bende hiç tecrübe etmedim daha ama market yemek gıda kafadan yap hesabını
Emir Şahin
Emir Şahin Yıl önce
Baris Arabul bende 20 gunlune gidiorum sence yanıma kaç euro alayım
Serhat Doğru
Serhat Doğru Yıl önce
facebook.com/serhatdogru eklersen konuşabiliriz yardımcı olmaya çalışırım :)
Firdavs Mukhtarov
amazing video kardeshim)))
Esra Göksu
Esra Göksu Yıl önce
medeniyet be
:-PYaklaşma••Atlarım:-P
OĞUZHAN Yaman Güney Kore’nin hiç sömürgesi yok Lakin Portekiz’den kat be kat daha iyi İşiniz gücünüz antin kuntin
OĞUZHAN Yaman
OĞUZHAN Yaman 7 aylar önce
@Oğuzhan Güneş pardon birayı 1 liraya almak mı medeniyet sömürdüğü onca ülke varken zülmettiği o kadar insan varken maalesef ben buna medeniyet demem
Oğuzhan Güneş
Oğuzhan Güneş Yıl önce
Esra Göksu gel Türkiye'de kazıklan
uğur dandan
uğur dandan Yıl önce
Çebiçte aynı fiyat :)
Sonraki
TEACHING MYSELF HOW TO SING
10:28
görünümler 258 931
PORTEKİZ'DE YAŞAM | VLOG #3
2:54
Bütün Dünya  Şok Olacak !!!
14:36
görünümler 75 051
Yanlış Halatı Çekersen Gümlersin
13:22
Vuslat  21. Bölüm
2:20:35
görünümler 359 497