Karanlık

ŞARKIYI DEVAM ETTİR #3 | CEZALI |

Ahmet Mazı
Abone ol
görünümler 462 709
100% 19 000 0

Merhaba arkadaşlar ben Ahmet Mazı. Bugün şarkıyı devam ettir'in 3. videosunu çekiyoruz. . Acımasız Mami, Fırıldak Sinan ,Şarkı Gurusu Yücel Battal ve Orgların Efendisi Mustafa Canik ile beraber videomuzu çekiyoruz. Çok eğlendik ama sırf benim videom olduğu için çok sıkıntı çektim. Eğer videoyu beğendiyseniz ve bu tarz videoların daha fazla gelmesini istiyorsanız yorumlarda belirtmeyi videoya like atmayı ve kanala abone olmayı unutmayın.

ŞARKIYI DEVAM ETTİR #3 | CEZALI |

katma

 

14 Kas 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 382
Ahmet Mazı
İnstagram “ahmetmaziofficial 💚
Merdan Toy
Bayağı güldüm sonuda komik bitti bunun devamını canik in evde çekin süper
Olcay Atam
Öncelikle yayınların da başarılar diliyorum ve inan polemik veya provakatörluk gibi bir derdim yok. Kolunda bulunan bayrak ne biliyim bi Pakistan portekiz italya gibi ülkelerin bayrağı olmuş olsa inan sorun değil de kanla beslenen abd israil gibi ülkelerin bayrağının olması hiç hoş değil. Elbette bütün dünya halkları kardeştir ama ne biliyim kan emen abd israil v.b gibi ülkelerin bayrağını da cidden yakistiramadim sizin gibi her şeyi bilinçli yapan insanlara. Dilerim sözlerimi tartışma çıkarmak adına yaptığımı değil de nacizane bir düşünce olarak kabul edersiniz. 🙋
Kadir YÇ
MAMİ EMEN KANALINDAN DAHA KOMİK VİDEO OLMUS BOYLE ŞİDDETLERİ ÖZLEDİK .
İrem Kaya
Damacanalı olan videolar gelsin o daha güzel oluyorrr 👍🏻👍🏻
Mehmet ÇETİNER
Video iyi, güzel Tebrikler ama Ahmet mazı sol kolunuzda ki Amerikan bayrağı mı? Benmi yanlış görüyorum..
CBA_TV
işte beklenen seri ❤️
HƏR ŞEY DAXİL
abi hepiniz seviliyorsunuz ama tez tez vidyo çeksez iyi olar her gün azeriyim rusiyadan selamliyorum hepinizi 🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇵🇰🇵🇰🇵🇰🤘🤘🤘 sinan ♥️
ツK o R a Y 🇹🇷͙⃰
Ahmet çok keyif veriyo sürekli videolarda olması lazım 🤩
BİLAL FENER
İşte böyle doğal vidyolar olması çok daha güzel. Hey gidi ahras oyunu videosunu en az 4-5 kere izlemişimdir. O tarz doğal ve planlanmamış videolar gelmesi dileği ile selamlar
Ayça Gürsoy
Gülmemek elde değil beni güldürdünüz Allah da sizi güldürsün 🤣🤣
evin şimşek
Yücelin gülüşü arşu alayı titretiyor maşallah 😂😂
Hasan Kalkay
Yucel abinin hoşuna nasıl gidiyo😂 videolarınızın devamı gelsin adamsınız seviyorum sizi
Şaban Yilmaz
kral bırazdaha sık at vıdeoları kısada olsa beklemekten kuruyoruz bak :)
Nail Yıldız
Süper ötesi olmuş çocuklar eylem kızımız da birşeyler katmış emeğinize sağlık gençler ❤️❤️🌹🧿🧿
ColdPoetic
Tras köpüğünu Mami emen bir deterjan markasıyla yapmadığınız için size yazıklar olsun ahshdhsbs.😂
MOKOKO KE
11:56
Mustafa Dokgöz
Herseyin en iyisine layıksın ahmet ekip on numara
Eren Uslu
Ahmet bey kazagindaki bayrak türk bayrağı olsa iyi olurdu..
Bullaww
vidyo baştan sona kadar izlerken gülmekten ölüyodum bu işi yapıyonuz siz kral
Sonraki
BÜYÜK ÖDÜL BÜYÜK CEZA.
24:33
görünümler 1 100 000
Canik 1
33:49
görünümler 4 400
MAMİ'NİN ÇOCUĞUNU GÖRMEYE GİTTİK
15:23
Yanlış Kağıdı Seçen Kaybeder
25:34
görünümler 1 900 000
Kim Vurdu 2 | Kazanan Sinan
13:07
görünümler 500 000