Karanlık

Şampiyon Bilmece Çelınc 1 | LoLdle

Dora Stratera Özsoy
görünümler 957 445
99% 39 000 1

Oyun

katma

 

8 Eki 2022

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 166
Darius
Darius 3 aylar önce
bunu sevdim devamı gelirse güzel olur
Barbaros-SOVA
Barbaros-SOVA 3 aylar önce
oc dari
İsmail Canat
İsmail Canat Aylar önce
video olarak gelsin lütfen
BoZo TaHa
BoZo TaHa 3 aylar önce
Herkes gibi bende serinin devamını ve uzun versiyonunu bekliyorum. Bir de eskiden grup seklinde bunu yapardın o da güzeldi. Onunda devami gelirse guzel olur
Talha Halil Erdoğan
Bunun valorant olanı varmı.Varsa biri söylesin😁
ya herru ya merru
ya herru ya merru 3 aylar önce
uzun versiyonu gelse fena olur doracım
Arif Çetin
Arif Çetin Aylar önce
Günde 1 kez oynayabiliyor
ya herru ya merru
ya herru ya merru 3 aylar önce
@yapayzeka31 haklısın az önce baktım siteye günlük sorular var sadece
yapayzeka31
yapayzeka31 3 aylar önce
oyun bu kadar baska bir sey yok ki
Dora Stratera Özsoy
Dora Stratera Özsoy 3 aylar önce
Siz de bilmeye çalışın benimle beraber, sararsa da haber verin, arada atalım böyle çözme videosu 🎉
Kedoo
Kedoo 2 aylar önce
arkayı hafif ve heycanlı bi müzik ile doldurabilirsin, seyir zevki artabilir. İstersen resimlerden ülke bulan adam ile aynı müziği kullanıp dene.
Cirilla Fiona Elen Roannen
en başta vayne in "kadın olmadığı" mı diyorsunuz?
Kerem Mete
Kerem Mete 3 aylar önce
Abi çok sarıyo
YMT
YMT 3 aylar önce
Güzel linki bilen var mı
Manaskeli Sotka
Manaskeli Sotka 3 aylar önce
Dora bu tam video olsa izlenirmiş. Elinde uzun hali varsa bekleriz :)
PotasKostik
PotasKostik 3 aylar önce
Kasinlikle bunun shortsunu yapmalısın şahsen bir loldle fanı olarak izlerim izletirim devam et bence
Alaskey Da SquidBilly
Alaskey Da SquidBilly 3 aylar önce
Bu Serinin uzun videosunu cekersen COK sevilebilir soyliyeyim dedim seviliyorsun Dora :)
Kedoo
Kedoo 2 aylar önce
arkayı hafif ve heycanlı bi müzik ile doldurabilirsin, seyir zevki artabilir. İstersen resimlerden ülke bulan adam ile aynı müziği kullanıp dene.
mustafa ali günaydın
Yapmadın mı bi saatlik videosunu 😅🤣 muhtarim yap izleyelim keyifle yaaa
Lierre
Lierre 3 aylar önce
Bence bunun uzun hali gelir ❤❤❤
Sinan Celep
Sinan Celep 3 aylar önce
Güzel oyun sevdim dora devam et tam senlik bir oyun :D
Eraslan Erdem
Eraslan Erdem 3 aylar önce
Memleketi kurtardın aynen kardeşim
Yigit Çakmak
Yigit Çakmak 3 aylar önce
Pantheon main olan bana Azir diyince sinirden duvar yumrukluyorum telefonda üç çatlak oluştu evim yıkıldı ocağıma incir ağacı diktin
İshak Can
İshak Can 3 aylar önce
Abi Darkinler güç sıralaması yaparmısın
Yggdsf
Yggdsf 3 aylar önce
Baya iyi devami gelirse iyi olur🎉
Mert Ayhan Kart
Mert Ayhan Kart 3 aylar önce
oynamak sınırsız olsa daha iyi olurdu :(
Rüçhan Kuru
Rüçhan Kuru 3 aylar önce
Pantheon yerinde aklımı erittim bi an ironi yapıyor sandım meğer gerçekten bilmiyomus
amogus
amogus 2 aylar önce
Harbi
AdoC
AdoC 3 aylar önce
uzun videosu gelsinn❤❤❤ çok iyii
Xhylayn
Xhylayn 3 aylar önce
ben de yeni başlamıştım buna eğlenceli oluyor
BexyS
BexyS 3 aylar önce
Yine kaliteli bir video
Elif Canan
Elif Canan 3 aylar önce
sınıfta pantheon diye bağırttırdın be dora 🤨
MAXİ
MAXİ 3 aylar önce
uzun bir video gelse güzel olur
Yavuz Hazir
Yavuz Hazir 3 aylar önce
Devamı gelsin muhtar sarıyor
Aleyhtar M
Aleyhtar M 3 aylar önce
Uzun versiyon çok güzel olurmuş
OG Mustafa
OG Mustafa 3 aylar önce
Uzun versiyonu gelsinnn
İnci Winchester
İnci Winchester 3 aylar önce
Çok iyiiii uzun vers gelir mi
Shisui Uchiha
Shisui Uchiha 3 aylar önce
@RLX! 殺 günlük 1 test verıyo herkese 1 shorts videosu anca cıkıyo işte
RLX! 殺
RLX! 殺 3 aylar önce
@Dora Stratera Özsoy Hayır direkt uzun video at
İnci Winchester
İnci Winchester 3 aylar önce
@Dora Stratera Özsoy iki türlü de çok iyi olacağını düşünüyorum 💜
Dora Stratera Özsoy
Dora Stratera Özsoy 3 aylar önce
Ara ara böyle shorts atarım diye düşündüm :)
Elif Kolan
Elif Kolan 3 aylar önce
Adi sana gelenlerin bance kolay panteon e si carı oynamamış dirisi icin zor ama genel olarak kolay kostüm kolay ama şampiyonu dilen nadir kişilerden diriysen ilki genel olarak zor
Drip Yeager
Drip Yeager 3 aylar önce
Çok iyi böyle shortslar güzel olabilir bence
İsmail Yönt
İsmail Yönt 3 aylar önce
Nolur 10 dakikalık ya da daha uzun video olarak gelsin
Furkan Aydın
Furkan Aydın 3 aylar önce
Başarılısın ha:)
Eray Y.
Eray Y. 3 aylar önce
Bunu komple video şeklinde atsan sarar aslında
ruzgar pek
ruzgar pek 3 aylar önce
bunun valorant hali var mı baya iyi olur
Tower ☄️🗽
Tower ☄️🗽 3 aylar önce
Mobile çıkarsa arkadaşlarla çok iyi gider
Bos TR
Bos TR 3 aylar önce
Harika Video
Instagram: godisouz
Instagram: godisouz 3 aylar önce
Maks lolcu adam her şeyi ezberlemis
RNX kose
RNX kose 3 aylar önce
Devamı gelirse sevinirim
Nightmare
Nightmare 3 aylar önce
çok güzel siteymiş 15 20 dklık videoları çok sarar
WunkS
WunkS 3 aylar önce
Devamı gelsin güzelmiş
Larissa
Larissa 3 aylar önce
Bence çok kısa oldu daha fazla izlemek istiyodum
VEL GÖZ
VEL GÖZ 3 aylar önce
uzun gelemez çünkü günde 1 kez yapılıyo
Mustafa S.
Mustafa S. 3 aylar önce
Gragas nasıl düz ya?
Alren's
Alren's 3 aylar önce
Sarar bu, uzun videosunu atar mısın?
Efe
Efe 2 aylar önce
10 saat çalıştığım sınavda ben;
KİNG THE GAME HD
KİNG THE GAME HD 3 aylar önce
uzun hali gelebilir
ryuga
ryuga 3 aylar önce
Videosu nerde abi şimdi hevesim kursağımda kaldı.
ryuga
ryuga 3 aylar önce
Şimdi çözdüm tekliymiş shorts daha uygunmuş keşke uzun versiyonuda olsa.
Bakugan
Bakugan 3 aylar önce
VİDEONUN BAŞINDA VAYNE'İN ERKEK OLDUĞUNU SANIP ŞOK OLDUM LAN
Meetebey
Meetebey 3 aylar önce
Vayne kadın. gragas bulucak ya gragasın kadın olmadıgını manalı olduğunu yakın dövüşçü şampiyon olduğunu söylüyor ben öyle anladımmm
BERK İNCEL
BERK İNCEL 3 aylar önce
Garbarius gibi 😀
Jinn
Jinn 3 aylar önce
uzun gelsin
frenk canavar
frenk canavar 3 aylar önce
abi three honor malzar kostümü sandıktan cıkabilirmi
emre öz
emre öz 3 aylar önce
Ayıptır sorması vayne nası gacı değil
Selehattin Özalp 0715
Abi pantheon o savasin sureti
Lahmacun Ayran
Lahmacun Ayran 3 aylar önce
O kalkan pantheonum kalkanıydı doraaa
mustafa karataş
mustafa karataş 3 aylar önce
Nolur sunuculuk yapma seni çok seviyoruz
Fatih Dilek
Fatih Dilek 3 aylar önce
Pantheon main olaral ağladım
Yigit Eken
Yigit Eken 3 aylar önce
Bi an vayne kadın değil sandım
Dillere destan Gragas
Dillere destan Gragas 3 aylar önce
Gragası nasıl buldu tıp diye
KekosinCreed
KekosinCreed 3 aylar önce
otur 30dk vidini çek garanti izlenir
Pedra
Pedra 3 aylar önce
Daha izlemedim ama abi Pantheon e'sini nasıl bilmezsin
Pedra
Pedra 3 aylar önce
@Enes Arıcı ben LoL oynamadigim için bilemiyorum
Enes Arıcı
Enes Arıcı 3 aylar önce
@Pedra mantık olarak düşün hangi skilli kalkan açıyo çünkü kalkan işareti var
Pedra
Pedra 3 aylar önce
İlk E yazdım sonra kesin yanlıştır dedim w yaptım biliyo musun
Enes Arıcı
Enes Arıcı 3 aylar önce
E skilli olması dışında bi problem yok
n0rman
n0rman 3 aylar önce
Abi bunun türkçe versiyonu varmı
Xeyo
Xeyo 2 aylar önce
Abi nasıl pantehon olmasın o
Komutan Logar Mı?
Komutan Logar Mı? 3 aylar önce
Devamı gelsin
Madalyonun iki yüzü
Madalyonun iki yüzü 3 aylar önce
Bende arkadaşımla yapmak istiyorum (Linki fln mı acaba ? )
Enes Arıcı
Enes Arıcı 3 aylar önce
Loldle champion guess yaz bugününkileri yazadabilirim :D
Ali Semi Alev
Ali Semi Alev 3 aylar önce
uzun halini at abi
Metehan Bandar
Metehan Bandar 3 aylar önce
Vayne kadın değil mi nasıl ya
texın
texın 2 aylar önce
Wayne kadın değilmiş ben de öyle düşünüyordum zaten.
Ashborn
Ashborn 3 aylar önce
Niye vayne travestimi :D
Mustafa Eymen
Mustafa Eymen 2 aylar önce
Bunun valorant versiyonu yok mu?
camerachad
camerachad Aylar önce
Harbi hepsini ezberlemek çok zor nasıl yapıyorsunuz ?
Furkan
Furkan 28 gün önce
Her gün lol oynarken lol wikiye bakıoyorum, bir de dora abinin hikaye videolarını izliyorm
TR MTD
TR MTD 3 aylar önce
Bunun türkçe versiyonu var mı
Honey Sakura
Honey Sakura 3 aylar önce
ben bir aydır her gün oynuyom çok eğlenceli
Türkish Dark Memes
Türkish Dark Memes 3 aylar önce
İsmi ne oyunun
Toplane_Fatih
Toplane_Fatih 3 aylar önce
Lolun içinde bir etkinlikminbu
MrNetrizhul
MrNetrizhul 3 aylar önce
"Dişi olmadığını"
Selamun Aleyküm Adım Azrail
Devami nerde vidieo un yaaa
𝙼𝚊𝚛𝚝𝚘𝚕𝚘𝚜
Abi video çok uzun olmuş
Nasus Bey
Nasus Bey 3 aylar önce
Googleden girince bende açılmıyor neden?
Baran Koç
Baran Koç 3 aylar önce
hepsini bildim ggg ez
Alkancainc
Alkancainc 3 aylar önce
Wow
hackTACK !
hackTACK ! 3 aylar önce
Her yamada NERF yer sonra buff alır sonra tekrar NERF tekrar buff tekrar NERF tekrar buff tekrar NERF hangi karakter bu
Erwin ROMMEL
Erwin ROMMEL 3 aylar önce
Master.
UçluKofte
UçluKofte 3 aylar önce
bu kadar bilgiyi napcan
kadir cesur
kadir cesur 3 aylar önce
Videosu gelsin
Selehattin Özalp 0715
Ya daha yeni anladim
Samet Uçar
Samet Uçar 16 gün önce
👍😄
Kerem Tunçel
Kerem Tunçel 3 aylar önce
Yayınlar twitch de mi youtube da mı
Smorf Cutecat
Smorf Cutecat 3 aylar önce
Vayne kadın değipmiymiş neeeeee yoksa vayne trans mı
Semi Güneş
Semi Güneş 3 aylar önce
Sitenin adı nedir arkadaslar
Mehmethan Süt
Mehmethan Süt 3 aylar önce
Uzun halı nerdeee
İdris toy
İdris toy 3 aylar önce
Vayne nasıl kadın deil sesi kostümleri göğüsleri hepsi kadın için
Burak
Burak 3 aylar önce
Zaten kadın oynadığı oyun şampiyon tahmin oyunu Vayne yazdı ve gizli karalterin kadın olmadığını öğrendi erkek karakterler arasında seçim yaptı
Baran
Baran 3 aylar önce
:)
Çay içemeyen Mudkip
Çay içemeyen Mudkip 3 aylar önce
link varmı beeee
onur batuhan gezer
onur batuhan gezer 3 aylar önce
K A D I N O L M A D I Ğ I N I
Aryond
Aryond 3 aylar önce
Selamlar!
Mahir Karakaş
Mahir Karakaş 3 aylar önce
Kadın olmadigini?
Oğuzcan Eryılmaz
Oğuzcan Eryılmaz 3 aylar önce
sitenin adı ne
YasoMp4
YasoMp4 3 aylar önce
Abi sitenin ismi ne
biyikli kedi
biyikli kedi 3 aylar önce
Adı ne sitenin
x4rd.06
x4rd.06 2 aylar önce
Bunum mobile legends versiyonuda varmı bilen yazsın lütfen
Emirhan
Emirhan Aylar önce
sitenin adı ne
UCHİHA MADARA
UCHİHA MADARA 3 aylar önce
Lan vayne erkekmi
Mete Han
Mete Han 3 aylar önce
Abi oyun ismi ne
Sonraki
Sett Belgeseli #AşırıDengeli
6:48
görünümler 1 300 000
Doralar da Impostor Olur | Among Us
25:24
ELİMDE MG3 VARKEN YENİLMEZİM !!!
13:48
TAVAYLA WİNN AL CHALLENGE
0:59
görünümler 44 284
GEL DE SİNİRLENME Pubg Mobile
19:50
görünümler 163 625
Minecraft Dünyası Ne Kadar Büyük?
0:30
2 Tane mi MrBeast Var? #shorts
0:35
görünümler 259 317
Riot Games’e Siber Saldırı
0:43
görünümler 198 240