Karanlık

ŞAM - 12-1808 TCX (Prod. by Petrichord)

ISTANBUL TRIP
Abone ol
görünümler 535 373
92% 4 941 413

:^)
Spotify: open.spotify.com/track/79dDxjF51clCuAbXURBcpg?si=a40d127ffd0b4ea0

Müzik

katma

 

29 Nis 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
ISTANBUL TRIP
ISTANBUL TRIP 10 gün önce
Diss atmak tweet atmaya benzemez Kapcık ağızlı Yeni söz yazamadıysan biz yazalım Trip! Sabah akşam demeden... Bize bahsetme bu kültürden yok verdiğin bi emek Kariyerinin dönüm noktası şeynden dayak yemek Kapat kepenk çünkü geri döndük piyasaya velet Karpuz gibisin Vurdukça anladık ki rapin kelek Edip elek azaltırız Mezar bul kaz altını Deprem etkisinde sözler Kaydırır fay hattını Dayattığın Pembe dünyanıza yaşatır karanlığı Bir tek diss mi yazdım sandın? Sikerim hayatını! Masta Şam Guru Sanki Pac Ruhu Boe B verdi Bilmesek screw, Yaptığın boka trap derdim! Trip 6 mafia tüm Pop rapçilere hip hop dersi Oku geliş verse'lerimi Rap değil kitap dersin! Bize değil en fazla kendine aybedersin Beni tanısan sikik abilerine Abla dersin! Girme tribe gangsta olmak için Çok şekersin Sıkamadığın için silahlarla dans edersin Şehrine geldim telefonda boşa gider yaptın Sadece güldüm Sik kırığı atsaydın konumdaydım Salak herif un paketleyip torbacı olunsaydı Bütün fırıncılar inan şuan pablo escobardı Metafor gelir Görünce gerçekleri anlarsın Kurgu değilmiş On yaşında fanların inansın Paylaşamaz yazdığını Dinler kalmaz inancı Anlayamaz yazdığımı... Dinle haset yaparsın Kaset yapmaz kaset çalarsın Ama bozukluk kadar değerli dostlukların Yüzde seksen çıkarlı Gang takılın ama sözleşmeli aile olun Sizden la familia değil Kiralık daire olur... Sahte durur üstünüzde Rap sana detox Civciv kutusu gibi Çeteniz sanal ekol İnan ki sıkılırdım ben de mixlesem bego Ali G'deki dilsiz senden daha gangsta keko! Neyse ki sonunda anlatabilmiştim sevdiceğime Bundan önce değildin inan ki çok da sikimde Biliyorum, bulacaksın yolu kevserim benim. Aynı ırmakta buluşacağız tekrardan yine ♡ Çok sert yapmıycam dua et aslanım Gelin tarafı bonusu, kaynanam olur lordları Allah yazmış yaşıyoruz, red key alın yazım Tescilleyin tek yetenekliniz Müstakbel karım... Babanız Trip! Babanız Trip! Babanız Trip! Babanız X babanız! Babanız Trip babanız! Boktan şarkılarını daha fazla duymak istemediğimizdencevap veremeden selanı okuyoruz anla artık Rap yapamıyorsun bırak bu işleri. Belki olabilirsin iyi bir mixçi fakat egon çekilmeyecek kadar büyük Bu yüzden çalışabileceğin tek isim bego gibiler olur Ondan da sıkılırsınHer şey para değil git kendini mutlu edecek bir iş bul Belki bi saygınlık kazanırsın...
Rojin Sevinçer
Rojin Sevinçer 3 gün önce
Gelin tarafı bonusu puhaghhhxhxhd😂😂
Beril Kozdağ
Beril Kozdağ 4 gün önce
Sin - kurgu hikayeler / Dinlediniz mi, çok güzel bir şarkı değil mi yaa
Kazım Aslan
Kazım Aslan 6 gün önce
4600üncü like benden
UFO a.k.a HipHopist
UFO a.k.a HipHopist 6 gün önce
@Gökay p4yhkpthykuj6tjhk4y7ptj5rh
Gökay
Gökay 6 gün önce
KHONTKARIN PUNCHLARINA DAYANAMAYIP b*ktan bir şarkı çıkarmışsın KHONTKAR bunun altında kalmadı 10 kat daha iyisini yapıp zirveye oynadı .
Kotal Kahn
Kotal Kahn 6 saatler önce
Güzel puan:7
Mehmet Emre Kavuk
Mehmet Emre Kavuk 8 saatler önce
Khontkar'ı tebrik etmek lazım önce hidra şimdi istanbul trip ayrıca şam tek başına khontkar'ın ölmüş olması lazımdı şimdiye
Türkçe Rap - Canlı Yayın Platformu
Disslerle ilgili bir anket yaptım. Kanalımın topluluk kısmından katılabilirsiniz.
Hakan Yavaş
Hakan Yavaş Gün önce
1 haftadır trendlerde
emircan serçe
emircan serçe Gün önce
tanrı sizi Şam'ın disslerinden korusun 🛐
Emrullah Çetin
Emrullah Çetin 2 gün önce
Sondaki zurna gibi çıkan ses süper degil mi ? Beat in arkasında adı ne bilen var mı ?
Chingis Khan
Chingis Khan 2 gün önce
Rap budur
Ertuğrul Alpertunga
Açıklamada bile punch varken nasıl Khont aldı diyorlar bilmiyorum. Şamar oğlanı da varken bi de...
Erdinç BİROL
Erdinç BİROL 2 gün önce
Aynı ıramkta buluşacağız tekrardan yine :)
S4RUS
S4RUS 2 gün önce
*Yalnız lil zey'e iltifat ettiği yerde beat duygusal bir hal alıyor KSSKSKMSNS*
Taha Taha
Taha Taha 2 gün önce
Şamm babaa
weo
weo 3 gün önce
2:17 samdan tavsiyeler✔
EMİR DOĞAN
EMİR DOĞAN 3 gün önce
diss atmak Twitt atmaya benzemezzzz
KySond Jr
KySond Jr 3 gün önce
KHONTKARIN DİSSİ DAHA SAĞLAM
halim ozden
halim ozden 3 gün önce
diss atip ayni zqmandada lilzeye yurumesi
Deno Ozr
Deno Ozr 3 gün önce
Rk gang iptal sıwusushshsheuusus
RnBesk34
RnBesk34 3 gün önce
Sikik abileri Killah hakan mi? Umarım onu demek istememiştir 😅 kötü olur... Güzel dissleme iki sevdiğim rapciden
ASİ
ASİ 3 gün önce
Diss turu
kerim mutlu
kerim mutlu 3 gün önce
Şu kapışmadaki tüm dissleri dönüp dönüp dinledim. Ne ohashınki ne xirin verseleri ne de redkey denen şempanzelerin boş lafları, ŞAM hepsinden iyi yazmış söylemiş. Muhteşem lirikler on numara vokal. Helal olsun.
Nisa Ylmz
Nisa Ylmz 3 gün önce
HER GÜN DİNLEYESİM VAR HER GÜN
Barkın Tigan
Barkın Tigan 3 gün önce
KHONTKAR ADAMDIR 💯🌪️💯
S4RUS
S4RUS 3 gün önce
Diss yapmayı bile adam gibi yapamayan khontkar mı?
Ali Avcu
Ali Avcu 3 gün önce
@Barkın Tigan şamar oğlanı
Barkın Tigan
Barkın Tigan 3 gün önce
@Ali Avcu Khontkar 👌🏻🖤🌪️💯💯🌪️
Ali Avcu
Ali Avcu 3 gün önce
Şam koydu geçti haydeee
umut bulut
umut bulut 4 gün önce
şam ist tripin motivesi oldu iyice kendileri bitince veriyorlar mikrofonu skip geçiyor
Ali Keles
Ali Keles 4 gün önce
şAM
Emir Kanak
Emir Kanak 4 gün önce
Naptın sen Kral yavv?
Emirhan Ahmet Ceylan
Bu diss daha iyi bence.
Erdi
Erdi 4 gün önce
Şamar oğlanından sonra tekrar diss turu yapmaya geldim
Emirhan Ahmet Ceylan
😌😔
BadBoys BadBoys
BadBoys BadBoys 4 gün önce
çook sağlam diss
rap turkey
rap turkey 4 gün önce
Çok iyi disste zeye respect atmasaydın keşke kendini daha da soğuttun:Dddd
BRAWLER MUHAMMED
BRAWLER MUHAMMED 4 gün önce
babanız trip HAKSJALDMLWKSPDLD
BAĞIŞLAMAM AFFETMEM HATIRLAMAM
o kısım çok kötü
keml
keml 4 gün önce
iki tarafında dissler yanıyor iki tarafa da like attım işte özlediğim rap budur adamsınız!
Tatar Patriots
Tatar Patriots 4 gün önce
Khontkar dissi almış gibi aslında SIK EM UP senenin en iyi dissiydi ama bu diss fazla olmamış khontkar almış bence
Fps Benchmark Turkey
doğum günün kutlu olsun redkeys in kocası
NorthSidee
NorthSidee 4 gün önce
aranızda hala anlamayanlar var sam ın dıs fena degıl ama khontkar samın elıne verdı
enbiya taha tilki
enbiya taha tilki 4 gün önce
Pamuk şekeri görünce çay püskürttüm aahahahah
Hamza Güzel
Hamza Güzel 4 gün önce
Adam Şehinşah fanlarına kendini tebrik ettirdi. helal.
MoLoTov Xd
MoLoTov Xd 4 gün önce
DISS ATMAK TWEET ATMAYA BENZEMEZ
Swizzle
Swizzle 4 gün önce
Zey 😔😔😔😔😔😔
sevilmeyen adam
sevilmeyen adam 4 gün önce
SIZDEN LA FAMILIA DEĞIL, KIRALIK DAIRE OLUR HAHAHAHA :D RESPECT. SONUNA KADAR BATI YAKASI 👺
Ertuğrul Gazi
Ertuğrul Gazi 4 gün önce
Lan normal Trend'den çıktı, müzik Trend'e girdi bu ne amk sjshshs
Ercan Yuksel
Ercan Yuksel 5 gün önce
abi çoluk çocuha karışma ya yazmayı bilmio aaooıııı diyip duruyo
Salih Güngör
Salih Güngör 5 gün önce
Bu diğerlerine göre bir tık daha önde ama genede sarmadı.
Mehmet D
Mehmet D 5 gün önce
Hızını alamayıp lil Zeyede geçirecek sandım sjsjsjsjjss
Zahir Abaramak
Zahir Abaramak 5 gün önce
Salak herif un paketleyip torbacı olunsaydı Bütün fırıncılar inan şuan pablo escobardı
Alper Genc
Alper Genc 5 gün önce
Khontun dissi bunun yanında fıs
Ahmet Avgul
Ahmet Avgul 5 gün önce
şam rapin coni sinsidir
yaren `
yaren ` 5 gün önce
biliyorum bulacaksın yolu kevser'im benim 💞💞💞💓💕💕💓💕💓💞💓💞💕💞💓💕💞💓💗💗
GeceMelegi Efsanesi
GeceMelegi Efsanesi 5 gün önce
TRİP GANG ÖLDÜN ÇIK KHONT
Kaan Köroğlu
Kaan Köroğlu 5 gün önce
Tweet yerine diss atın böyle ya
Atacan Ekinci
Atacan Ekinci 5 gün önce
manyak parça
Cem Sultan
Cem Sultan 5 gün önce
Gang takılın ama sözleşmeli aile olun Sizden la familia değil kiralık daire olur Khontkar'ın Ekşi Sözlük'e verdiği röportajdaki cevabı üzerinden hedef alıyor. DIŞ SES: Sigortalı bir işe girmeyi düşünüyor musunuz? Khontkar: Şöyle ki ben zaten bağkurluyum ve sigortalı çalışanlarım var.
Cem Sultan
Cem Sultan 5 gün önce
Sıkamadığın için silahlarla dans edersin Şam burada Khontkar'ın Young Bego ile birlikte 24 Temmuz 2020 tarihinde yayınladığı “Kayıp Oğlan” adlı şarkıda geçen RedKey Taliban, silahlarla dans sözüne karşılık veriyor.
Cem Sultan
Cem Sultan 5 gün önce
BİLMEYENLER İÇİN: 12-1808 TCX pantone kataloğunda bir pembe tonunun kodu.
Mustafa Akkoyun
Mustafa Akkoyun 5 gün önce
Deprem etkisinde sözler Kaydırır fay hattını
Songül
Songül 5 gün önce
yav bu ne ya trendlere girmis bide
yusuf yılmaz
yusuf yılmaz 2 gün önce
@Ahtu "Bu ne" diyen kişiye cevap verdim ben.Hayatında hayal edemeyeceğin kadar rap albümüne diskografi turu yaptım dediğin lafa bak.Ayrıca şu pop,rap savaşını bitirin çünkü önceki çağda kaldı.Popunda iyisi var kötüsü var hayatında kaç tane pop albümü dinledin bilmiyorum.%90 rap dinlememe rağmen bunları sana söyleyebiliyorum sende biraz çok yönlü ol eski kafa kalmayın.
Ahtu
Ahtu 2 gün önce
@yusuf yılmaz sen pop dinle yorma kendini paşa
yusuf yılmaz
yusuf yılmaz 2 gün önce
Rap müzik?
Ahtu
Ahtu 3 gün önce
Salak rap dediğin böyle olur adam hergün trendde diss bu harika punclar var. git müzikal ararsan bugün şamar oğlanı diye bir diss daha yaptı bak
Ertuğrul Gazi
Ertuğrul Gazi 4 gün önce
10-11
KEVSER
KEVSER 5 gün önce
Lan şarkıyı yabancı sandım gelip türkiyede trendlerdesiniz yazacaktım bir yorumlara geldim turkceymis la
Davut Köktürk
Davut Köktürk 5 gün önce
beğenmedim
Negan
Negan 5 gün önce
Tüm dissler arasından açık ara en iyisi
salihcan tıraş
salihcan tıraş 5 gün önce
Şamillllllll ez
Fun Maria
Fun Maria 5 gün önce
Emily And Charlie Destroys The Buildings Gets Grounded Big Time / Ahmet Kutay trvid.com/video/video-_ugyG0JI8oE.html
Kerem Yılmaz
Kerem Yılmaz 5 gün önce
HİDRA SİKMİŞ
ShizoSkit
ShizoSkit 5 gün önce
Biliyorum, bulacaksın yolu kevserim benim. :D :D :D Respect !
Nasahe #
Nasahe # 5 gün önce
$TCX artsın diye yapmış reis sağolasın
John Rush
John Rush 5 gün önce
başlığın anlamı ne
Negan
Negan 5 gün önce
bir boya markasında pembe rengi kodu
Kaan Çakmak
Kaan Çakmak 6 gün önce
𝙇𝙞𝙡 𝙯𝙚𝙮 : 𝙗𝙞𝙡𝙚 𝙜𝙞𝙯𝙡𝙞 𝙜𝙞𝙯𝙡𝙞 𝙙𝙞𝙣𝙡𝙞𝙮𝙤𝙧 Ş𝙖𝙢 𝙝𝙞𝙨𝙨𝙚𝙙𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 ....
yasin samimi
yasin samimi 6 gün önce
Pamuk şekerin pembe olması
footbaal channel
footbaal channel 6 gün önce
अच्छा गीत ला
keep it 100
keep it 100 6 gün önce
Daha derin dinlememiz lazımmış...
Sirayet
Sirayet 6 gün önce
arkadaşlar kanalımda şarkım var dinleyen herkese çok teşekkür ederim
JrSawyer
JrSawyer 6 gün önce
:)
Aykut Evren
Aykut Evren 6 gün önce
Khontun ve keskinin dissinden sonra mitçi papiden komut bekliyon mu kanka söylesene be
OdinStoleMyTitle •
melodili konuşmuş çöp
Alattin Keskin
Alattin Keskin 6 gün önce
Skrt skrt prraaaa
Emre Özer
Emre Özer 6 gün önce
İSTANBUL TRİİP💯🔥
Partagas Cigaro
Partagas Cigaro 6 gün önce
Vur keke vur
Seyit Nizam
Seyit Nizam 6 gün önce
Çöp
Negan
Negan 5 gün önce
agla
Ali Şahin
Ali Şahin 6 gün önce
TRİP GANG GÜNEŞ BATMAYAN İMPAROTORLUK GİBİ 🔥🔥🔥
Hakan
Hakan 6 gün önce
kraaalll
Handel
Handel 6 gün önce
bence khontkarın dissi daha güzel.
OdinStoleMyTitle •
@Handel öyle böyle yaşıyoz be kanka
Handel
Handel 6 gün önce
@OdinStoleMyTitle • iyi kanka senden naber
OdinStoleMyTitle •
lan handel naber len
RaPlaylist
RaPlaylist 6 gün önce
0:25 Kariyerinin dönüm noktası Şeyn den dayak yemek RESPEEECT🔥🔥👊
Mehmet D
Mehmet D 6 gün önce
Abi çok iyi ya
Ertuğrul Gazi
Ertuğrul Gazi 6 gün önce
Abi keşke re-diss çaksaydın şu khontkara
Ertuğrul Gazi
Ertuğrul Gazi 3 gün önce
Geldi
Emirhan Ahmet Ceylan
Gerek yok yeter bu
umt brk
umt brk 6 gün önce
Maden böyle şeylerin varda neden söylemiyorsun şam
Ahtu
Ahtu 6 gün önce
Harika
Ahmet Enes Aydın
Ahmet Enes Aydın 6 gün önce
taŞAMIN ANTENİ
Ahmet Enes Aydın
Ahmet Enes Aydın 6 gün önce
söylesene neden telefonlar engellendi-khontkar
Mesi
Mesi 6 gün önce
spotify'a gelsin abiler
RAP 'Helaaq
RAP 'Helaaq 6 gün önce
İstanbul T(r.i.p.)
ShiSui
ShiSui 6 gün önce
Peki şeyhonun bi bomb patlatması yokmu
KRAX YT #freeporçay
Kapak Khontkar’a gönderme
Pudge Hook
Pudge Hook 6 gün önce
1:02 beyler anlayan var mı ne demek istemiş yorumlara bekliyorum
ramazan burak öztürk
Khontkar & Young Bego - Kayıp Oğlan şarkısında redkey taliban silahlarla dans sözüne karşılık veriyor
lulz
lulz 6 gün önce
1:50 ezhel e iyi geçirmiş iyi dinleyin
Ali Kemal Angın
Ali Kemal Angın 6 gün önce
Şamil Bey brom, çok iyisin. Başarılarının devamını diliyorum. Ama Şeyn'i de çok seviyorum. İnanmazsın Khontkarı da. Hepiniz çok iyisiniz.
Berkay
Berkay 6 gün önce
Redkeys tarafından geliyorum güzel ya
Burak cığal
Burak cığal 6 gün önce
😬
DUYGU TÜRKMEN
DUYGU TÜRKMEN 6 gün önce
ŞAM🥰
DUYGU TÜRKMEN
DUYGU TÜRKMEN 6 gün önce
krallll
DUYGU TÜRKMEN
DUYGU TÜRKMEN 6 gün önce
kral
DUYGU TÜRKMEN
DUYGU TÜRKMEN 6 gün önce
😍🤍🤍🤍🤍
nisa karahasan
nisa karahasan 6 gün önce
Lil Zey’ in ilk dinlediğindeki yüz ifadesini merak ettim
Sonraki
ŞAM - SIK EM UP [Official Audio]
04:55
görünümler 4 400 000
No.1 - Disco (Official Video) | #Kron1k
03:47
Is This a Scam? | Anwar Jibawi
4:00
görünümler 797 443
JOKER - PURPLEHEJ (2. Sezon 14.Bölüm)
33:12
Hidra - SNIPER
03:51
görünümler 6 100 000
Derya Bedavacı - Giderim
5:20
görünümler 191 728
Alfa
3:08
görünümler 652 785
Capital T - RRUSHE
3:26
görünümler 1 014 307
OneRepublic - Run (Official Music Video)
2:53