Karanlık
No video :(

Öldü, 3 yıl sonra mezardan çıktı!

Seda Sayan'la
Abone ol
görünümler 1 645 182
71% 4 350 1 695

TRvid Kanalına Abone Ol → showtv.tv/PIphKD
Seda Sayan, toplumda kanayan yaralara, çözülemeyen dertlere derman olmak için her gün canlı yayında içimizden hikayeleri işliyor...
Seda Sayan stüdyodaki konukları, çözüm odaklı yayınları, Türkiye’nin her yerine yaptığı canlı bağlantıları, alanında uzman ekibiyle sorunları aydınlatmaya çalışıyor.

Eğlence

katma

 

14 May 2018

seda sayanglobal medyashow tvyeni programseda sayan yenievlenceksen gelyeni bölümseda sayan'laseda sayan showshow tv youtubeseda sayan yeni programseda sayan'la show tvseda sayanlamagazinseda sayan show tvmagazin haberleriseda sayan izleseda sayanla bugünöldükten sonra dirilmeöldükten sonra dirilmeköldükten sonra dirilen adamölümden sonraöldükten sonra hayatöldükten sonra dirilen insanlar

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 1 381
Samet Ses
Samet Ses 2 saatler önce
oldükten sonra dirilme sadece mahşerde vardır.Safsata ve yalan şeylere inanmayın.ALLAH VE KURAN inanci olan yalanlara inanmaz
Serhat Seho
Serhat Seho 7 saatler önce
yalan be iyi insan cennete gider kötü cehenneme hem iyiliği hem kötülüğü aynı olan arefe gider dirilmezki hadi diyelim dirilidi bu EE peki ne yemek yedi 6 mı 7 yıl sonra yemek yemeden mi yaşadı lan kemikleri kalırdı lan bu adamın
Mirac Dkr
Mirac Dkr 11 saatler önce
Mal gibi bunlara inananlar var mi
Ayhan Er
Ayhan Er 2 gün önce
Öbür dünyadan yorumlara bakan varsa yazsın lütfen işin aslını öğrenelim
Minecraft Baltası
Minecraft Baltası 5 gün önce
BÖYLE BİŞEYE İNANMAK AKLA UYUYORMU 3 SENE MEZARDA KALIP ÇIKMIŞ ,SİZDE BÖYLE UYDURMALARA SAF SAF İNANIYORSUNUZ ,TAMAM ALLAH MUCİZE YARATMAYA KADİRDE ,BU ANCAK PEYGAMBERLERİ ARACILIĞI İLE OLUR ,
ayse acar
ayse acar 5 gün önce
Saçma sapan şeyler reyting amaçlı bu purogram
Kadir şimşek
Kadir şimşek 9 gün önce
jandarma halıyla beraber gommmus falan fılan he he evet ınandım bende gerızekalı reytıng manyakları yalan beee
THE PUNISHER
THE PUNISHER 12 gün önce
Beyler bende öldüm... 1453 te İstanbulu feth ederken kafama ok saplandı. Beni Fatih Sultan Mehmet Han gömdü. Yıllar sonra sıkılıp çıktım mezardan... Mezarda hiç güneş yoktu çok sıkıcı. Heryer yılan akrep. Ulan bi çıktım müslümanlık bitmiş herkesin elinde telefon. Keşke dirilmeseydim. Şimdi kendimi öldürsem olmucak dünya daha sıkıcıymış mk.
biradam biradam
biradam biradam 12 gün önce
Seda Sayan, ben, küçükkende saçma sapan programlar yapıyordun. Hala saçma sapan programlarını görüyoruz. Biz yeni nesil salak değiliz. Millet artık uyandı! Sizin gibi zihniyetler yüzünden bu toplumun yapısı bozuldu, sonra oturup bu hükümet niye böyle dersiniz.
Emre Arslan
Emre Arslan 14 gün önce
Yok anasının amı
Nezaket Yucel
Nezaket Yucel 15 gün önce
ya geri döncen amca yalanın antikasını söyleme bari
Elvan Yıldırım
Elvan Yıldırım 15 gün önce
İyi de 3 yıl boyunca mezarda aç, susuz nasıl yaşamış? Size de saçma gelmedi mi bilmiyorum ama bu işin arkasında birisi var. Seda Sayan'ın programlarını çok saçma buluyorum.
Ayhan Aydin
Ayhan Aydin 16 gün önce
1982 DEN BERI NERDEYDI. DÜNYA TURUNA MI ÇIKMIŞ.
Buray Ayten
Buray Ayten 21 gün önce
Bu ne ya
Sevda Germanova
Sevda Germanova 21 gün önce
Parami verin diyo adam 😂
MULKADAR Nabiev
MULKADAR Nabiev 26 gün önce
Cok sacma
PİTBULL HD
PİTBULL HD 26 gün önce
Orası hava almıyor bu nedenle 3 yıl duramaz hava almadığı için ölüler 3 yıl içinde çürür
Karma Kümes
Karma Kümes 20 gün önce
Demeki hortum varmış :))
Zaur Hashimov
Zaur Hashimov 28 gün önce
Yalandl
mehmet Murat taşkıran krat altın
DİGER BİR RUYADA YİNE O CEHENNEM CUKURU DENİLEN BASAMAKLARIN OLDUGU YER GİBİYDİ UÇSUZ BUCAKSIZ YER ÖNCE EŞİME DEDİM GİDİN EVE BEN DAHA DÜNYA ZANNEDİYORUM SİZ GİDİN BEN GELİRİM KARNINDA ÇOCUK KUCAGINDA EMRE KAYNARSUDAN KIZIMI KURTARIYORDUM ÇEKTİM ANCAK ONU KURTARDIM YANINDA Bİ TANE YİNE İRİ BİR KADIN VARDI ONUDA KURTARAYIM DEDİM KURTARAMADIM YİNE HIZIR GELDİ ELİM DURMUYOR Kİ HIZIR YİNE BAKIŞLARIYLA KIZDI KIZGINDI ONUDA KURTARAMIYORDUM SONRA 11 BASAMAKTI EN SON BASAMAKTA MERDİVEN GİBİ İLERLEDİM SAHABEYE YETİŞMEDEN Bİ KADIN ÇOK UZAKTAYDI SESİ GELDİ KULAGIMA MURAT KURTAR DEDİM ACELEMİZ YOK SAHEBE ÇAGHIRIYOR ÖNCE Bİ SAHABEYLE KONUŞALIM TAM YANINA GİTTİM DEDİ İŞARETLE BAK ARKAYA Bİ DÖNDÜM KİMSE O SU NERDE O İNSANLAR NERDE SONRA BAKTIM ÇAMUR VE KEMİKLERİ KALMIŞ AZ ÖNCE BURDA BENİ ÇAGIRANLARA BAK NEREYE GİTTİLER RUHLARI SONRA BİRAZ İLERLEDİM MURAT KURTAR DİYEN YERE KADAR BAKTIM HER YER KEMİK YIGINI ÇAMURUN İÇİNDE KASAP ET DERDİNDE KOYUN CAN DERDİNDE MİSALİ Bİ GEMİĞİ ALIP TAMDA ELİME GELEN KISIM BACAGIN ÜST TARAFI YUKARI ALLAHA DOGRU ÇEVİRDİM DEDİM ALLAHIM DÜNYA GÖZÜYLE GÜZEL ATLAMA YAPADIM HEPSİNİ BU ŞEKLE ÇEVİRMİŞSİN BEN DAHA KİME ATLIYACAGIM BAKTIM ÖNCE YUKARDAKİ GÖKTEN KIZ SESİNE BENZER MELEK GÜLÜŞMESİ SONRA TOK BİR SES DEDİ ULA O HASAN DOGANIN KEMİĞİDİR DEDİ BİZ ONLARI TEKRAR GİYDİP TEKRAR YAKARIZ DEDİM ALLAHIM SEN EN DOGRUSUNU BİLDİĞİN BİŞE VARKİ YAKIYORSUN ATTIM KEMİĞİ DEVAM ET ALLAHIM SONSUZA KADAR YAK SONRA ADLANIN YERİ İYİ DEGİL ALİNİN O ZAMANA KADAR İİYİDİ ŞİMDİ BİLMİYORUM SONRA NEFES NEFESE UYANDIM
mehmet Murat taşkıran krat altın
ONLA UÇUYOR SIRATI GEÇİP KUTUP GİBİ BİR YERDİ TEK DERİDEN BİR KAPI VARDI VE İÇERDE KAYNAR SIDA BİR KİŞİ İLK KATI MARKET GİBİ MEYVE TADI VARDI DEFTERLER VE SIRA DÖRDERLİ VE KEFENLİ
mehmet Murat taşkıran krat altın
TRAUB MOTOSİKLET HIZIRIN MI
Bro brodyaga
Bro brodyaga 29 gün önce
Bashka bi ishiniz yoxdur????bunlar hamisi yalandir.bu shizofrenikdir.reytink xetrine her ne desen gosterirsiz...
Decel Weytan
Decel Weytan 29 gün önce
Bu amca zor konuwuyo zaten nasil cikdi yok daha neler😑
delfin KAYA
delfin KAYA Aylar önce
kanun cıkmalı arkadaşim boyle programlar bıtmelı .eskıden saattetın teksoy var dır . ben saatındın tek soy ..............
delfin KAYA
delfin KAYA Aylar önce
komedı bunlar otopsı yapılan nasıl cıkıp gelebılır .bu medya ınsanları salak yerıne koyuyor
ŞENOL SEVİNÇ
ŞENOL SEVİNÇ Aylar önce
lan tüyler,m diken diken oldu
баку азерибайджан
Men inamiram bunlara insan oldukden sonra insan topraqa qarisib curuyor .yenede Allah boyuk allahin işine qarişmaq olmaz
MAVİ Ocak
MAVİ Ocak Aylar önce
Arkadaşlar ben asla inanmıyorum bu duruma kim ne derse desin ikiz kardeşi olup canlı yayına çıkmak istemiş olamaz mi
MAVİ Ocak
MAVİ Ocak Aylar önce
Ancak bu durum filmlerde oluyor ölüp tekrar filimde oynayan arkadaşlar yorumlarınız beni çok güldürdü tabi ki böyle bir şey olamaz inanmayın
TN123456789 TN123456789
inanılmaz bu ya allahım bu kader yalan olmaz
Yasin Erdogan
Yasin Erdogan Aylar önce
Yahu şu güzel eski filmleride izleyip bu kadar beğeni atılsa hiç gam yemiyecem arkadaş
Deniz Deniz
Deniz Deniz Aylar önce
Siz sakamisiniz
derya çoban
derya çoban Aylar önce
Yalan sahte haberler milleti renting icin kanriyorlar
devran demir
devran demir Aylar önce
Saçma sapan
MLP Rara
MLP Rara Aylar önce
Yalan yalan tabiki insanlar çift.miş benzetiyor.lar benzetme olmuş tur. Öyle olmuştur kesin olamaz zaten
No Name Magamedov
No Name Magamedov Aylar önce
Seda Sayan artik zombi filimlerini çekmeye başlamiş
Aşık Zeki Hayaloğlu
YALANCI HABERE NASIL KİTLE ÖNEMLİ DİR DENİYOR ANLAMADIM::::::
kpssliyiz gmailcom
kpssliyiz gmailcom Aylar önce
ulan poşet koysun çürür bu adam nasıl çürümemiş hadi çürümedi oksijensiz nasıl kalmıs 3 yıl kandırıyorlar mılletı
Iam Mss
Iam Mss Aylar önce
Ya millet bu kadarmi gunlik harclik paraya ihtiyaciniz var hicmi Cehennemi hatirlamiyosunuz?!
Aysel Sevmez Official
vay reklamcun nelere el atirlar😂
Decaf
Decaf Aylar önce
Yaşar ne yaşar ne yaşamaz
Ilqar Quliyev
Ilqar Quliyev Aylar önce
Allahım şunnar nə konuşuyorlar üç yıl toprax alıtında ac susuz yatıb
Beytullah Taymur
Beytullah Taymur Aylar önce
At yalanı dikim inananı. Arkadaş bu kadar da olmaz yaw. 3 yıl sonra kendi elimle gömdüğüm adamı ben görsem o an ben vururum tekrar. Millet nasıl ülkemiz için vatanımız için bişeyler yapıp büyütebiliriz diye uğraşır, bizimkiler böyle olması imkansız(yine de Allahın takdiri) bişeyle ülkeyi ahmaklığa sürüklüyor. Arkadaş 3 yıl sonra zaten insan yüzü yer altında evrim değiştirir. İnsan 3 yıl güneş görmezse zaten bembeyaz olur. Neyse Allah akıl fikir versin inşallah
XANUM MUSTAFAYEVA
XANUM MUSTAFAYEVA Aylar önce
Kaske menim anam da gelse😢😢
futbool cihan
futbool cihan Aylar önce
Seda Sayan yalan atıyo hepsı ifşa dedıler gızemlı kız cin dedıler ruh dedıler engellı hasta kafadan yalan haber oluyo kezın hasta dır aılece dedenın aılesı hastadır
Baris Demir
Baris Demir Aylar önce
Sedaaa yaptın yine yapacağını
B. Yalcin
B. Yalcin Aylar önce
3 yil kalamaz insan en fazla 15gün su icmese ölür yalan yapmayin bir topragin altinda nasil hava alacak
hasan celebi
hasan celebi Aylar önce
Gozler ve konusma cin gibi
Vedat Aydın
Vedat Aydın Aylar önce
MEZARDAN TAKIM ELBİSE İLE ÇIKAN ADAM .sdA:ASD:S
Ozan Çalışır
Ozan Çalışır Aylar önce
SübhanALLAH sübhanALLAH
Taner Wesley
Taner Wesley Aylar önce
Ulan birde harita üstünde anlatıyolar 😂 adama bi sandalye verin pişman ettiniz dirildiğine
Fikret Memmedov
Fikret Memmedov Aylar önce
siz gicsiz vallah o dunyada sizi asacaqlar gic gic az danısın yallannan xəbər cıxardırsız alah sizə ağıl versin
Jily HD
Jily HD Aylar önce
Bizim Manisa Turgutlu da da adam öldükten sonra morgta 2-3 kalmış sonra dirilmiş adamı kendi gözümle gördüm adamlar kendi aralarında konuşurlarken gördüm dirilen adamda yanlarındaydı...
mehmet baykara
mehmet baykara Aylar önce
Dayıya baksana zaten ölmüş mezardan çıksa ne olacak
Ömer Aral
Ömer Aral Aylar önce
Bu saçma programları izleyip reyting yaptiranlarda suç bu karının her yeri sanatçı şarkıcı olsa ne kültürsüz cahil iktidar yalakasi işte reyting uğruna böyle saçmalıklarla ülkenin en büyük tv kanallarından birini 3.5 saat boş yere meşgul eder yaw adama götüyle gülerler gömülmüş 3 yıl veya 6 yıl oda muamma sonra çıkmış mezardan gelmiş yok deve 😂🤣
Taner Ray
Taner Ray Aylar önce
reyting kazanmak için uydurulmus bise
Existenz Theorie
Existenz Theorie Aylar önce
Allah her Śeye Kadirdir Öldürürde ,Diriltirde .
K-dance With NerDe
K-dance With NerDe Aylar önce
Yalancııı Yalancııı sana kimse inanmaz!
HALİKARNAS
HALİKARNAS Aylar önce
yaradan allah öldüren allah.isterse diriltir fakat otopsi nedir önce onu iyi kavrayın.aküsü. yakıt deposu.elektrik aksamı sökülen bir aracın çalışması ne kadar olasiliksa otopsi yapilan bir insaninda dirilmesi o kadar ihtimal.olayın gerçek olduguna inananlar otopside neler yapilir onu öğrensin ondan sonra bi daha düşünsün
ferdi gündüz
ferdi gündüz Aylar önce
Ya akilllara zarar Ulan bu kadarmi mal var bu ülkede
Cihan Aksoy
Cihan Aksoy Aylar önce
Seda bunu araştır merak ettim
ferhad quluzade
ferhad quluzade Aylar önce
Tövbe tövbe Ya RABBİM Allah her kese akıl fikir versin
ferhad quluzade
ferhad quluzade Aylar önce
Günah ya böyle videolarar yuklemeyin
Gokhan Barlas
Gokhan Barlas Aylar önce
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃😂😂😂yalan deme
Mehmet Efendi
Mehmet Efendi Aylar önce
Bunlar gaiba uzaydalar ama balik esir diye uzay yenimi açildi arkadaşlar mustafa dede bir ricam olacak sana tekrar mezara giripde benim babamida diriltirip beraber gelirmisin yoksa seda sayanami rica etmem gerekyomu.!? arkadaşlar
Ferdi Alyev
Ferdi Alyev Aylar önce
3 yil sora cikan insan nefesi nasil almis ac nasil qalmis
Zaza 24
Zaza 24 Aylar önce
Bu sedanin herseyi yalan ve abartma. Bu programa artik kim bakiyor ya. Hersey kurgu yalan. Git dürüst para kazan
Gulsemin Yalcin
Gulsemin Yalcin Aylar önce
Allah akıl fikir versin inşallah gerizekalı bir insana dahi anlatsanız güler birde dinliyorlar şaşırıyorlar ne yazık bu insanlara üç kuruş kazacaklar diye dinimizle nasılda dalga geçiyorlar yazık otopsinin ne oldugunudami bilmiyorlar otopsi yapılan bir insan mümkün mü dirilsin
Hakan Eroglu
Hakan Eroglu Aylar önce
Otopsi yapan bnim babamdır duğrudur
Aren Elendil
Aren Elendil Aylar önce
ufak atın civcivler yesin
Gulya İsmailova Tyurk
tammam ölmiş kebirde dirilmiş 3 yll ne yedi ?
sibel akdogan
sibel akdogan Aylar önce
doğru diyelim ozaman toprak bile kabul etmemiş 😂😂
sibel akdogan
sibel akdogan Aylar önce
inanmayin 😂😂😂😂
Hakan Erol
Hakan Erol Aylar önce
1979 da oldu diyor sonra 6 sene diyor muhabir 6 senemi 49 senemi 3 senemi alamadim
Volkan Cotak
Volkan Cotak Aylar önce
durun bir çelişki yakaladım adam gommesinler diye çıktım diyor 3 yıl mezarda kalan zaten gömülmüş olur bu ne şimdi
Alim Huseynov99
Alim Huseynov99 Aylar önce
Kabiri acıb bakın
Eymen C
Eymen C Aylar önce
Tevafuka bak mustafa amcanın öldüğünü gören cobanin adı mustafa ölmez
O' Arıtürk
O' Arıtürk Aylar önce
Yalan...
Balik Aslan
Balik Aslan Aylar önce
candarma gelmiş 😂😂😂😂😂😂
YUNUSEMRE ÖZKAN
YUNUSEMRE ÖZKAN Aylar önce
YALAN DIR KIMSE INANMASIN MEZARA GIREN BIRISI NASIL GERI CIKSIN VE DE ADAM OLMUS KIYAMET KOPIN CA IZ MEZARDAN 30 YAS CIKACAGIZ YALAN SEDA SAYAN ADAM TUTMUS ADAMA PARA VERMIS BOYLE SOYLE SOYLE
Aytekin6080 Çakır
Dede uyuyan prensti SEDA pamuh prenses öptü uyandırdı 3 yıldı 6 yıla çıktı vatana millete hayırlı uğurlu olsun
Aytekin6080 Çakır
Ben bu Mezardan Nasıl çıktım Anlatmaya gerek yok gördünüz yürüdüm çıktım kim çıkardı ulan beni
Yusuf Bozkurt
Yusuf Bozkurt Aylar önce
hayatta kalmak için kendi çişini içenvar
Yusuf Bozkurt
Yusuf Bozkurt Aylar önce
mezarda ağlayan kızın dedesiymiş gerçek ortaya çıktı 😱😱
Serkan Dursun
Serkan Dursun Aylar önce
Buna inanan var mı :)))
Rüyasena Ömür
Rüyasena Ömür Aylar önce
Ya deli misiniz allah aşkına
Mohsen Alizadeh
Mohsen Alizadeh Aylar önce
Olan allah mustafa dedeni yasatip sizlerde kendinize dukan actiniz yalan yalan gonusuyorlar hepsi Adam 80 yasta sapkasina bak
birol demir
birol demir Aylar önce
adam zavallı o yaşta ayakta zor duruyor, adamı iki saattir ayakta tuttunuz adam son nefesini tekrar verecek neredeyse ,adamı bi sandalyeye oturtsaydınızda program yapsaydınız,yazık adama yahu,iki büklüm zaten zavallı, bi tane aklı başında insan yok müdahale etmemiş program boyunca bi sandalye verin dememiş yazık hepsinin kalıbına...
4 Çılgın Genç
4 Çılgın Genç Aylar önce
Sahtekarlar reyting almak için her maymunlugu yapıyorlar tipki evleneceksen gel gibi milletin değerlerine saygisizlık yapiyorlar bile bile
Servet Akbudak
Servet Akbudak Aylar önce
Toprağın altında
Servet Akbudak
Servet Akbudak Aylar önce
Üç yıl nasıl nefes almış
Kullancı Kullanıcı
Ya işte reyting amaçlı seda nın yalanı size inanmayın 3 senede o adam mezarda nefesizlikten ölür uydurma bide o kadar kamera çekim uğraş vermişler kim inanır b u konuşan qdamlar para ile tutuluyo inanmayın
zulacı furkan
zulacı furkan Aylar önce
Gençler inanmayanlar +1
Filim Evi
Filim Evi Aylar önce
Allahin mucizesi.Bence yalan bisey yok
Ibrahim Topal
Ibrahim Topal Aylar önce
Einsteinin dediyi samanda safiyet meselesi kurana göre ashabikeyf allah isterse neden olmasin.rahmetli babamin arkadaşi kabirde doğmuş ninemde anlatirdi hamile kadinin ďoğumuna yakin yaklaşik 80 yil önce vefat etmiş kabre konulmuş bir hafta sonra mezardan cocuk sesi gelince köylüler kabri tekrar açmişlar cocuk doğmuş annesinin sütünü emiyormuş nasil oluyor doğum gerçekleşiyor kefen yirtiliyor göbek baği kesilmiş demekki allah isterse olur saygilar
Kudret Hamitoğlu
Kudret Hamitoğlu Aylar önce
Sjşş Vş
Kudret Hamitoğlu
Kudret Hamitoğlu Aylar önce
Spp xs6i
Fatoş Bostan
Fatoş Bostan Aylar önce
Aklın olmayanda inanasın
Nazar Yılmaz
Nazar Yılmaz Aylar önce
Sahip cikalim dedeye xdmdndknckdnksmx
Ayten Yuzbekova
Ayten Yuzbekova 2 aylar önce
ben inaniyorum
Gordon
Gordon 2 aylar önce
Nasıl bir salak memleket olduk. Hiç olmazsa cehalette mağara devrindeki insanlardan iyi olun be.
Havin Aydin
Havin Aydin 2 aylar önce
allah size akil fikir wersin ya bi gidin ya sacma sapan isler bunlar he he . inandik seda sayan isin yalan dolan bile solmazida rezil ettiniz
Sonraki
Goodbye Youtube.
15 saatler önce