Karanlık

Çukur | Cumali, Vartolu'yu Bağrına Basıyor...

Çukur
Abone ol
görünümler 2 103 358
100% 22 000 0

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/cukur-detay?...

Çukur'a Abone Olmak İçin → bit.ly/cukur-dd-sub

ÇUKUR 4.SEZON

Yönetmen: Sinan Öztürk
Senaryo: Gökhan Horzum, Damla Serim
Yapımcı: Kerem Çatay
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Barbaros Bilgin
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu

OYUNCULAR
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Sultan: Perihan Savaş
Cumali Amca: Müfit Kayacan
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Cumali: Necip Memili
Efsun: Damla Sönmez
Akın: Burak Dakak
Damla: Hare Sürel
Emmi: Kadir Çermik
Ayşe: İrem Altuğ
Saadet: Boncuk Yılmaz
Medet: Mustafa Kırantepe
Metin: Cem Uslu
Meke: Aytaç Uşun
Murtaza: Ferit Kaya
Nedim: İlkay Akdağlı
Feyyaz: Erdağ Yenel
Cennet: Aylin Engör
Seher: Begüm Akkaya
Yasmin: Gamze Doğanoğlu

katma

 

10 May 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 747
Samiye Demir
Samiye Demir 8 aylar önce
Ne güzel konuştu sadet gerçekleri ne güzel söyledi adamın gözünün içine bakmadılar ki baksalar onları çok seven salihi göreceklerdi
Kırıkkale'li
Kırıkkale'li 2 aylar önce
Eltine bu sözleri söylemek için can atıyorsun biliyorum😂😂
Kübra Bayraktar
Kübra Bayraktar 3 aylar önce
Gönsun önce kendi kocası neler yaptı baksin öyle konussun sadet
isminaz cevirme
isminaz cevirme 5 aylar önce
Ne, uJ,,🌧️🍦
Doğukan Alkan
Doğukan Alkan 7 aylar önce
Bu yüzden mi kahramanı öldürüp, idrisi öldürtmeye çalıştı
Demir Demir
Demir Demir 7 aylar önce
İşine bak
berkay akcay
berkay akcay 8 aylar önce
Cumali Salih’e abilik yaparken babasından öğrendiği şekilde yaptı. Gerçeğin tokadıyla.👍🏼
3lwind
3lwind 6 aylar önce
değerlerimizi hatırlatan bir diziydi
Umut Ülker
Umut Ülker 8 aylar önce
@Halil Ibrahim Özkan vallaha ne yalan söyleyeyim bende.
Halil Ibrahim Özkan
Halil Ibrahim Özkan 8 aylar önce
@Umut Ülker Evet benim canim. Yani yemin ediyorumki duyguladim. Yalansiz gercek
Umut Ülker
Umut Ülker 8 aylar önce
@Halil Ibrahim ÖzkanReis 4 Kitap Derken? Dinî Kitaplarımız Mı?(Tevrat,Zebur,İncil,Kuran-ı Kerim)
ŁØŇÈ  WØŁF
ŁØŇÈ WØŁF 8 aylar önce
Hoklısın abbe heyroon
Dilan
Dilan 8 aylar önce
Erkan Kolçak Köstendil bu bölüm yine dizideki herkes gibi oyunculuğunu konuşturdu. Kimsenin yüzüne bakamayışı, mezarın yanına bile gelemeyişi, boş bakmaları, dağılmış haliyle herşeyiyle hem acıyı hem pişmanlığı hissettirdi. En çok ağladığım bölümlerden biriydi. Bu sahne de çok güzel ve duygusaldı. 👏 👏
AŞİL
AŞİL 8 aylar önce
Yamaç koçovalı edit yaptım ilgini çekerse baka bilirsin
Mine MesîHÛ BinMeryem              7 7 7
Ayşe rolündeki oyuncu bir numara idi bu bölüm
Meliha İ.
Meliha İ. 8 aylar önce
İdrisin babasına sarılışı Salihin hemen kendini toparlaması oğlunun başını öpmesi ona bir şey olmadığını anlatmaya çalışması her saniyesiyle harika bir sahneydi. Daha sonra Salihin Saadetin yüzüne bakamaması gözlerini kaçırması ama Saadetin Salihe bakışlarıyla senin bir suçun yoktu demesi çok hoş bir sahneydi.
Entelektüel oyuncu 4735
@Ferhat Akdoğan .ddd ayşe öldü şxşcşdlddkdı
AŞİL
AŞİL 8 aylar önce
Yamaç koçovalı edit yaptım ilgini çekerse baka bilirsin
Ferhat Akdoğan
Ferhat Akdoğan 8 aylar önce
Meliha haftaya kesin kadınlardan biri ölecek saadet çocuklar kimse karişmayacak demek ki haftaya bir kadın ölecek
İrem Torun
İrem Torun 8 aylar önce
Salih’e hesap sorup üstüne giderler diye korkuyorken tam tersi Cumali’nin sahip çıkması... Bu ikiliyi böyle gördüm ya ölsem de gam yemem
Tülay Ç.
Tülay Ç. Aylar önce
Bunlarin hepsi oz kardes mi aslinda anneleri de bir mi hepsinin perihan savas m8
Kadiriye ülkü Dilci
Kadiriye ülkü Dilci 8 aylar önce
Valla bende salihle cumaliyi sarılırken gördüm ya bana yeter
Ay A ✔️
Ay A ✔️ 8 aylar önce
Öle bilirsin ozaman hahah ya siz kafayi yemissiniz ya bu kadar mi hayatiniz bos dizi mi hayatiniza anlam katio yazik yaaa vallahi ot gibi hayatlar yazik
Aqil Rehmanov
Aqil Rehmanov 8 aylar önce
Olsemde gam yemen deyin bawundan boyuk daniwirsan
Ahmet
Ahmet 8 aylar önce
Gam ne
G
G 8 aylar önce
bu cumali'nin salih'e gerçek anlamda ilk kez abilik yaptığı sahneydi ve bunun tam da salih'in buna en çok ihtiyacı olan noktada gelmesi çok güzeldi keşke önceden gelseydi ama malum horzum her güzel şeyin katili:d
Sinan Tagan
Sinan Tagan 8 aylar önce
@Abdulsamet Koçyiğit 0⁰L0llpk PP poook
Тагмина Гусейнова
@AŞİL bakdim guzel elerine saqlij
AŞİL
AŞİL 8 aylar önce
Yamaç koçovalı edit yaptım ilgini çekerse baka bilirsin
Murat Yazdıran
Murat Yazdıran 8 aylar önce
Sen horzum değisen benimde adım murat değil
Тагмина Гусейнова
Amma cumali.her kese boyoeydi
inspiritlovelinus
inspiritlovelinus 8 aylar önce
Cumali'nin Salih'e gerçekten abisiymiş gibi davrandığı ilk an. Cumali önce vurdu sonra sarıldı zaten diğer kardeşlerini de bu şekilde seviyordu hep. Bu sarılmayı 3 sezondur bekliyorduk böyle bir zamanda gelmesi de çok güzel oldu ♥
Kadiriye ülkü Dilci
Kadiriye ülkü Dilci 8 aylar önce
Bu için karaca celasunun ölmesimi gerekiyordu
Meliha İ.
Meliha İ. 8 aylar önce
Saadet o kadar güzel ve haklı konuştu ki... Herkese karşı sevdiği adamı savunması çok güzeldi ....
Can DEMİRCAN
Can DEMİRCAN 8 aylar önce
Ulan Yamaç ağlattın be! Kimseden vazgeçmeyen, herkese kucak açan, kocaman yüreğinle...
Zeynep Subaş
Zeynep Subaş 6 aylar önce
Bir nehir e açmadı kucak sanırım
ayşe yaren
ayşe yaren 8 aylar önce
salihin kimsenin yüzüne bile bakamaması😭
AŞİL
AŞİL 8 aylar önce
Yamaç koçovalı edit yaptım ilgini çekerse baka bilirsin
Can
Can 8 aylar önce
Saadet helal olsun be, her zaman korudun Salihi hep arkasında durdun
leonora oros
leonora oros 8 aylar önce
Sadet cok guzel karakter 😍🤗tum aile korudu zamanda
Can
Can 8 aylar önce
Hatta sadece ben değil, o bile bırakmaz dedikten sonra, cumalinin Tokat attıktan sonra sarılıp bağrına basması ve yamacın sevinip gurur duyması..👏🏻
Ayten Rhmn
Ayten Rhmn 8 aylar önce
Bir bu sahne bir de yamaç'ın vartolu'ya "abi" dediği sahne çok güzel ve duygusaldı👌🥺❤️
Neveen Tbeileh
Neveen Tbeileh Aylar önce
Abi... beni yalniz birakma....
Yamaç Koçovalı
Yamaç Koçovalı 8 aylar önce
Sadece bu sahne için bile izlenirdi bölüm. Tüm ekip mükemmel oynuyor
İsmet Can Turhan
İsmet Can Turhan 8 aylar önce
Cumali herkese racon kesse de ona karşı en ağır raconu her zaman Saadet kesmiştir. 2. Sezondan hatırlayanlar bilir. Cumalinin karşısında tek kelime bile edemediği tek kişi Saadet.
FURKAN YILDIZHAN
FURKAN YILDIZHAN 8 aylar önce
Cumaliyi Pasifleştirdiler de Ondan İlk Çıktında yamaç bile konuşmaya tırsıyordu bi kere sinirle Cumaliye Bağırdı Adamı Tuttu Duvara Astı Cumali Böyle Bir Adamdı
MAME
MAME 8 aylar önce
Efsuna silah çekti ama ona da birşey yapamadı
Doğukan Karakaya
Doğukan Karakaya 8 aylar önce
@Murat kurgun iyi gibi geldi yukarda vartolu şöyle böyle yapsaydı dediğini gördüm mantık lı geldi
Murat
Murat 8 aylar önce
@Doğukan Karakaya bu işlerden anladığımı da nerden çıkardın sadece yorum yapıyorum ve yorumumu da yorum yapılması gereken yerde yapıyorum Yani burdan film dizi çekmeye de nasıl bağladıysan artık
Doğukan Karakaya
Doğukan Karakaya 8 aylar önce
@Murat bu işlerden anlıyorsan konservatuvar oku knk kendi filmini dizini çekersin
Bir film izledim
Bir film izledim 8 aylar önce
Ben kendi hayatımın rolünü oynayamıyorum, Ama Vartolu, senaryoda yazan bir rolü öylesine canlandırıyor ki,inanamıyorum. 👍
Cengiz Kutlu
Cengiz Kutlu 8 aylar önce
Cumali sakın ölmesin senarist gözünü seveyim çok büyük yıkım olur benim için Allah rızası için öldürme onu yalvarırım
TURHAN GÖLGE
TURHAN GÖLGE 8 aylar önce
Ölücek heralde yeni diziyle anlaşmış :(
AŞİL
AŞİL 8 aylar önce
Yamaç koçovalı edit yaptım ilgini çekerse baka bilirsin
XxKRALxMANYAKxX
XxKRALxMANYAKxX 8 aylar önce
@boşver gitsin net 😂😂😂
leonora oros
leonora oros 8 aylar önce
@Beyzanur Demir kesinikle degil zaten o dizi muthemelen eylulde baslayacak
Beyzanur Demir
Beyzanur Demir 8 aylar önce
@Turk Turk son birkaç bölüm kaldı finale zaten bence başka diziyle öleceği için anlaşmamıştır
beyaz melek
beyaz melek 8 aylar önce
Saadet yine çok güzel yargı dağıttı mükemmeldi bee..
Buğlem'in maceraları
@beyaz melek yyuyyuyyyy
Buğlem'in maceraları
@gonna wild yuyyyuyuyuyyyuyuyyyyuyy
Buğlem'in maceraları
@gonna wild yyuu
Buğlem'in maceraları
@gonna wild yuuu
Buğlem'in maceraları
@gonna wild uuuuu
Aslı Kaya
Aslı Kaya 8 aylar önce
Ağlamıyorum, gözüme kardeş sevgisi kaçtı 😩
RESHAD MUSİC
RESHAD MUSİC 8 aylar önce
Sultan hanım 3 bölümdür helva kavuruyor ölümler yüzünden kadına başka bir rol verin Allah aşkına😃😀😀😀
fidan ibrahimova
fidan ibrahimova 6 aylar önce
@ReCaust idris yüzünden onun değil(
fidan ibrahimova
fidan ibrahimova 6 aylar önce
@ReCaust 😂😂😂😂😂
RESHAD MUSİC
RESHAD MUSİC 8 aylar önce
@ReCaust 38 bolum ölerem.37 bölüm Cumali ölecek
ReCaust
ReCaust 8 aylar önce
Yakında onunda helvasını kavurcaklar az kaldı bi ölmedi gudubet kadın rahat vermedi aileye ne olduysa sırf onun yüzünden inş önümüzdeki bölüm ölür
berkay akcay
berkay akcay 8 aylar önce
5:29 dan sonra Efsun’un gururlu bakışı: Ulan ailenin en iyisini de ben kapmışım..😂
Halat Doski
Halat Doski 7 aylar önce
😂😂
Sevilay Çimen
Sevilay Çimen 8 aylar önce
😂😂😂😂😂👍👍
Sekine Memmedova
Sekine Memmedova 8 aylar önce
@Levikısadeğildiğerleriuzun hic bi sey yazmadimki
MAME
MAME 8 aylar önce
Tabikide ailenin en iyisi çok iyi silah kullanıyor,çok iyi dövüşüyor,çok zeki,çok kurnaz,çok psikopat karizmatik,yakışıklı
Birileri
Birileri 8 aylar önce
😂😂😂😂
Kamer
Kamer 8 aylar önce
Bu dizinin en güzel yanlarından biriydi Vartolu Sadiş aşkı... Artık hiç değinilmiyor zaten son 4 bölüm kaldı lütfen bu aşkı eskisi gibi ön plana çıkarın :)
khkgranger
khkgranger 8 aylar önce
Saadet çok güzel konuştu, herkese ders verdi
AŞİL
AŞİL 8 aylar önce
Yamaç koçovalı edit yaptım ilgini çekerse baka bilirsin
nazlı nazlı
nazlı nazlı 8 aylar önce
Her dakikasında yüremizi bıraktık.. Ama Nedim in ölümü huzur verdi. 😀
BastonLu Adam FAN
BastonLu Adam FAN 8 aylar önce
Çukurun final şarkısı Herkesin aradığı o şarkı, //Esmer sevdam // şu an kanalımda yayında 👋👋👍👍🙏🏻🌹🌹🌹.
Ömer Değer
Ömer Değer 8 aylar önce
@Ahmet Taşdemir 🤣🤣🤣🤣
Ahmet Taşdemir
Ahmet Taşdemir 8 aylar önce
Ben uzuldum nedime ya .. müvekkilim diye diye gitti adam .. rahmetli iyi çay yapardı..
Ahmet Wilson
Ahmet Wilson 8 aylar önce
Son videomda bu bölümün kamera arkası görüntüleri var izlerseniz sevinirim
Doruk
Doruk 8 aylar önce
Bölümün en duygusal ve anlamı sahnelerinden biriydi bence net. Cumali Koçovalı adamsın
Melih Yasin
Melih Yasin 8 aylar önce
Yalniz Saadete helal olsun bu aralar sahneleri bayağı iyi geçen hafta Salihe haddimi bildirdi kendine getirdi hemde yeri geldi korudu aferin lan
A B
A B 8 aylar önce
Yamaç yine liderliğini gösterdi. Ama belli, adam gerçekten dört sezon boyunca ailenin başında çok yorulmuş. 9:19
MAME
MAME 8 aylar önce
Sence finalde ne olacak?
Büşra
Büşra 8 aylar önce
Keşke daha çok Cumali nin vartulu ya abilik yaptığı sahneleri gorsek dun çok duygulandım Salih adına
Eda  kurt
Eda kurt 8 aylar önce
''Çukur '' her bölümü, her sahnesi ,her zaman akıllarda kaldı ve kalmaya devam edecek ...
Seher Baltacı
Seher Baltacı 8 aylar önce
Salih ve bütün çukur oyuncugulunu konuşturdu.ayseden saadete efsuna damlaya kadar hepsi...👏👏👏👏👏
Son Müşkül Bükücü
Efsun’a kızanlar var nasıl Masal’ı gönderir Sultan’a falan diye. Efsun’un Masal’ı Sultan’a göstermek istemesinin nedenin Sultan’ın söyledikleri değil, Yamaç’ın bu kapıda yaptığı konuşma
Hesen Ehmedov
Hesen Ehmedov 8 aylar önce
Hayır Sultanın soylediklerinden sonra kendini onun yerine koydu biri Yamaçi öldürse Efsunda çok öfkeli olurdu onun katiline karşı
Ferhat Akdoğan
Ferhat Akdoğan 8 aylar önce
Cumali affetti abi kardeş sarılması ! Adamsin cumali kocavalı
sivrisinek
sivrisinek 8 aylar önce
@Salih Yılmaz Kaynak?
Salih Yılmaz
Salih Yılmaz 8 aylar önce
Ölüyor Bu Bölüm
Mustafa Yilmaz
Mustafa Yilmaz 8 aylar önce
Tabi oğlum o CUMALİ KOCOVALI 🤫
madlena epremian
madlena epremian 8 aylar önce
Every scene is amazingly played. Fantastic cast, writting, scenematogaphy and all.
Emrah SARIOĞLAN
Emrah SARIOĞLAN 8 aylar önce
kahvalti sahnesi bu bolümün en güzel sahnesiydi.saadet gercekten cok karekterli duruyo helal olsun
ef
ef 8 aylar önce
saadete helal olsun ne güzel savundu vartoluyu
Necip Kaya
Necip Kaya 8 aylar önce
Yapımcılara burdan sesleniyoruz ne olur mutlu sonla bitirin şu diziyi Cumali koçovalı ölmesin vallahi gözüm açık giderim öbür tarafa..
khomur
khomur 8 aylar önce
Geçmişten geleceğe sesleniyorum. Çukur final oldu ve tekrardan bu sahneleri izlemek için burdasınız değil mi?
BenMavi
BenMavi 8 aylar önce
Sonunda Cumali de bağrına bastı Salihi final olmadan bunu da gördük ya ölsemde gam yemem ️ilk defa Saadet herkese karşı Salihi savundu, ilk defa Salih aile sevgisi gördü şimdiye kadar aynı masada oturmalarını/aynı evde kalmalarını saymıyorum çünkü hiç birisi kalben Salihi kabul etmemişti Yamaç hariç ama şimdi herşey çok daha farklı samimi.
Ercan çeçen
Ercan çeçen 7 aylar önce
Selim kabul etmişti
Murat
Murat 8 aylar önce
@Meltem Oğuz E şimdi bir de cumalinin gözünden bakalım öz kardeşini öldüren biri var karşında pişman olmuş hemen olmasa da affedersin ki zaten babası cumaliye kızdıktan sonra cumali Salih’i affetmeye başlamıştı ama Salih’in cumaliye karşı yaptığı hatalar bitmiyor Hapiste cumaliyi şikayet etti tam kaçarken cumali tabi ki de yine sinirlenecek ona Salih hapisten çıktıktan sonra özür bile dilemedi ki zaten cumaliyi ispiyonlamaktan pişman değildi Şimdi diyeceksin vartolu ordan çıkmak için yaptı ama o cezaevinden çıkmanın bir sürü yolu vardı cumaliyi ispiyonlamak zorunda değil di Hem vartolu her zaman bir yolunu bulur diyen siz değilmiydiniz Bunun dışında son yaptıklarını da sayarsak cumalinin salihi affetmesi baya bir zaman geçmesi lazım Zaten Saadet’in dedikleri çok saçmaydı -yok hiç sevmemişler yok gözünün içine bakmamışlar - zaten kocan bir yerinde dursaydı abisine yanlış yapmasaydı zaten onu sevip bağrına basacaktı
Meltem Oğuz
Meltem Oğuz 8 aylar önce
@Murat çünkü ona karşı işlenen idris ve sultanın günahlarının bedeli oldu o. O yüzden affettiler zaten. Salih maalesef sonuç. Adam gibi aileye kabul etselerdi amcayı da aileye sokmazdı. Baba yarısı sandı babaya doyamamış çocuk.
Murat
Murat 8 aylar önce
Öz kardeşini öldüren birini ( üvey kardeşin bile olsa ) nasıl kalben kabul edeceksin
Ferhat Akdoğan
Ferhat Akdoğan 8 aylar önce
@BenMavi salih çok guzel sahneydi sarıldı ve barıştı sonra savaştılar
Çukur'un Sevdalısı🥇
Çok ağladın be Vartolu. Yaktın. Ben de sana ağladım be gardaşş.
Yahsi Umut
Yahsi Umut 8 aylar önce
Cumali nin insanlığa ilk adımı gibi oldu 🤓 dizinin en güzel 12/13 dakikası buydu her halde tekrar tekrar izliyorum
Çağlar Aktuğ
Çağlar Aktuğ 8 aylar önce
Cumali Salih’e abilik yaparken babasından öğrendiği şekilde yaptı.
Serkan Gultekin
Serkan Gultekin 8 aylar önce
İşin tuhaf tarafı oyunculukların mükemmel senaryonun tırt olmasıydı
sude
sude 8 aylar önce
11:54 sezonlardır beklediğim ama asla olmaz herhalde dediğim o an.. sonunda 🥺🖤
hellN
hellN 8 aylar önce
Senarist; Cumali'yi harcamadan önce ön plana çıkarayım.. *hata yapmayı seversin sen yapma Senarist
FURKAN YILDIZHAN
FURKAN YILDIZHAN 8 aylar önce
Cumaliyi Hep Harcadılar İlk Çıktığı Gibi Olcakdı Ah Ulan
Meral Gemici
Meral Gemici 8 aylar önce
@Ferhat Akdoğan 3
AŞİL
AŞİL 8 aylar önce
Yamaç koçovalı edit yaptım ilgini çekerse baka bilirsin
yunus yigit yagcı
yunus yigit yagcı 8 aylar önce
@Ferhat Akdoğan 3
Ferhat Akdoğan
Ferhat Akdoğan 8 aylar önce
Cumali haftaya ölecek necip abi helal olsun 2 sezon iyi oynadı abla
M O
M O 8 aylar önce
SALİH VE CUMALİ’NİN SARIŞMASI İÇİN KAÇ SEZONDUR BEKLİYORUZ SİZ BİLİYORMUSUNUZ SONUNDA BE SONUNDA!
Fırat YILDIZ
Fırat YILDIZ 8 aylar önce
Herkesin ağlaması başka Cumali nin bambaşka aga.gostermemeye çalışıyor.
Arda Koçaoğlu
Arda Koçaoğlu 8 aylar önce
Çok duygusal bi bölümdü dizinin devam etmesi dileğiyle.
Betül AŞKAR
Betül AŞKAR 8 aylar önce
Yazık ama Murtaza'ya da onun ne suçu vardı ki garibim yıkıldı.
Mustafa Gün
Mustafa Gün 8 aylar önce
Cumali Idris kocovalı gibi sevdi adamların sevmesinde bile tokat var😀😀
Elvin Özçelik
Elvin Özçelik 8 aylar önce
Yamaç:Evet geçimsisiz.Öfkeli bir aileyiz.Ama aileyiz...
Serhat okan Limandal
Serhat okan Limandal 7 aylar önce
Yamaçta kendimi buldum bu bölümde. Ailesini bir arada tutma çabası, ailenin ne şartlarda olursa olsun birbirine sahip çıkması gerektiğini vurgulaması, hayatımın uzun bir dönemini özetledi :)
rauf aqayev
rauf aqayev 17 gün önce
Erkan Kolçak Köstendil bu bölüm yine dizideki herkes gibi oyunculuğunu konuşturdu. Kimsenin yüzüne bakamayışı, mezarın yanına bile gelemeyişi, boş bakmaları, dağılmış haliyle herşeyiyle hem acıyı hem pişmanlığı hissettirdi. En çok ağladığım bölümlerden biriydi. Bu sahne de çok güzel ve duygusaldı. 👏 👏
Hasan Hüseyin Kaya
Hasan Hüseyin Kaya 8 aylar önce
5. Sezonu hak eden mükemmel bir dizi
Arda Reis
Arda Reis 8 aylar önce
YAMAÇ VARTOLU CUMALİ KARDEŞLİĞİ.👑👑👑
Razie C
Razie C 8 aylar önce
Salih Sadiş sahneleri şu son bolumlerde daha cok olsun!!!
Öldü
Öldü 8 aylar önce
Tüm Bölümlerin Zirvesi. Her Dakikası Dolu. Dizideki Her Karakter İşlendi Bu Bölüm.
Furkan Sağlam
Furkan Sağlam 8 aylar önce
Böyle vartolu Cumali sahneleri daha çok gelsin
Dilara Koçovalıx
Dilara Koçovalıx 8 aylar önce
Bu yorumun da alnını öpeceğim
Furkan Sağlam
Furkan Sağlam 8 aylar önce
Bitiyor diye diyorum zaten çok bilmiş gibi konuşma
MσJσ𓅂
MσJσ𓅂 8 aylar önce
Lan bitiyor sen hala daha cok diyorsun
ÖZGÜR PROSU GÜL
ÖZGÜR PROSU GÜL 8 aylar önce
Ölcek 37. Bölüm de
Fatma Güloğlu
Fatma Güloğlu 8 aylar önce
3 sezondur beklediğim an sonunda gerçek olduu😍😍
Elifkılıc
Elifkılıc 8 aylar önce
Oyunculukları efsane ya 😍
Kübra Saral
Kübra Saral 8 aylar önce
Karaca böyle bir kızdı iste ailesini bu hale getirmek için gerekirse ölümü göze alan..
Ayşenur Kaya
Ayşenur Kaya 8 aylar önce
Bu hikayede en başından beri en güzel karakter Saadet.. iyi ki tanımışız onu
emel demir
emel demir 8 aylar önce
saadettt o kadar doğru konuştu kii sonuna kadar haklııı, cumali salih sarılması aynı 2 sezonun idrisle salih sarılması gibi ayyy ya kalbmi bıraktımm, cumali karar ver hangisi gelin hanım
Sensei
Sensei 8 aylar önce
Harbi salih hin durumuna üzüldüm. Ya
Menekşe Naz
Menekşe Naz 8 aylar önce
Vartolunun cumalinin bağrına düşmesi içimi parçaladı 🥺😭✨
anonymous famous
anonymous famous 8 aylar önce
Bu sahnede en çok ağlayan olan ben diyen!
Oktay Erdoğan
Oktay Erdoğan 8 aylar önce
Vartolu hastayım oyunculuguna 🖐️👍
Hüseynağa Əliyev
Hüseynağa Əliyev 8 aylar önce
*Yamaç Koçovalı çok iyi konuşma yaptı ya. Aile herşeydir* ☝️
Huge Bridge.Official
Huge Bridge.Official 8 aylar önce
Sonunda be koçovalı brothers,heycanı yok,çatapat her şey çok güzeldi,mütiş bir bölümdü
Wanday
Wanday 8 aylar önce
Çukur Final Olmasın Diyenler 👇
Türkiye 25
Türkiye 25 8 aylar önce
Birlikten güç doğar bunu bir daha anladık aile herşeydir ❤️🕊👍🏼
Mine MesîHÛ BinMeryem              7 7 7
Ayşe'nin Murtazâ'dan ayrılması çok saçma, değil mi? Âîle üyelerinin evliliklerine saygı gösterip, iç güveysi olarak kabûl etmesi daha doğru olmaz mıydı? Herkes istediği ile evleniyor, bir Ayşe'ninki mi sorun oluyor??
Hatice Erkul
Hatice Erkul 8 aylar önce
Cumali ❤️Vartolu ❤️Yamaç ❤️ Akın Koçovalılar artık Güçlü ve Kuvvetli Mutlu Olsun lar 🥺❤️
ayşe yaren
ayşe yaren 8 aylar önce
bayılıyorum, salih ve cumaliye bayılıyorum 💖🥺
🌃GECE🌃LORDU
🌃GECE🌃LORDU 8 aylar önce
Cumali amcanın ölümü öyle bir ölsün ki bütün çukurun ölenleri için kurşun sıkılsın
Fatma Kulu
Fatma Kulu 8 aylar önce
Gene içim parçalandı. 😢
Emircan Çetin
Emircan Çetin 8 aylar önce
Tokatı attıktan sonra kim var lan senin karşında abinin yüzüne bakacaksın demesini beklerdim
vartoli saadettin
vartoli saadettin 8 aylar önce
Geçte olsa nihayet sonunda doğru yolu buldun Cumali
Holmes
Holmes 8 aylar önce
Sen sus vartolu
Arda Reis
Arda Reis 8 aylar önce
Didişiyolar kakışıyolar ama vartolu abisini, cumali kardeşini çok seviyor.
Yunus Emre Çakır
Yunus Emre Çakır 8 aylar önce
Bence dizi bittikten sonra çukur sinema filmi olabilir bu üç kardeşin devam ettiğini 😂😂
Cihan Telli
Cihan Telli 8 aylar önce
Fıtrat değişir sanma, bu kan yine o kandır 0:41 Sultan Koçovalı yine bir yuvayı yıkıp birinin mutluluğunu bozarak kendini gerçekleştiriyor. Yanındayız abe heyran, dik dur.
kamil sönmez
kamil sönmez 8 aylar önce
Biri de çıkıp demedi ki madem amca iyi biriydi neden Nedim'i aramıza ajan diye soktu
Shadow Dream
Shadow Dream 7 aylar önce
Geri dönmeden önce Çukur ne âlemde falan onun hakkında bilgi topluyordu her halde Nedim aracılığıyla. Başka açıklama gelmiyor aklıma
Şükrü Aslan
Şükrü Aslan 8 aylar önce
Sanirim herkesin bekledi sahneydi cumali salih yamaç akin en guzel sahneydi ne yazikki finale az kala umarim karacayla celasun sondur artik kayip vermezler mutlu bitsin cukurumuz❤👍
çukur izleyenler dernegi
işte cumaliyi böyle görmek istiyoruz
çukur izleyenler dernegi
@Dilara Koçovalıx ...
Dilara Koçovalıx
Dilara Koçovalıx 8 aylar önce
Bu yorumun da alnını öpeceğim
Burak Yılmaz
Burak Yılmaz 8 aylar önce
Bu hikayede yanan Murtaza oldu 😔
boşver gitsin net
boşver gitsin net 8 aylar önce
Bir ölüvereydi
Deniz Sögüt
Deniz Sögüt 8 aylar önce
Sadis burda cok güzel konustun hem vartolu salih bide yamac i korudu ayile hep kendi kendilerini düsman etiler yamac ayile yi yok etmiyor birlestiriyor salihi amca ya kim yoladi yardim etsin diye kim bilirki insanin kötü oldugunu insanin alininda yazmiyor yamac oh be diyor 😭😭❤❤ bide medet le cenet sevindim
sevda sevda
sevda sevda 8 aylar önce
Cukur bitmesin lütfen bitirmeyin ara verin dinlenin ama tekrar başlayın 😭😭😢😢😢
Aras Bulut İynemli
Aras Bulut İynemli 4 aylar önce
Üzgünüm 😢😔
Gülsüm Filitoğlu
Gülsüm Filitoğlu 8 aylar önce
Ve 3 sezon sonunda ilkez Cumali ve vortulu sarıldı birbirlerinin gözlerine baktılar bu dünyada vartolu ve Cumali birbirlerine sarıldı artık imkansız diye birşey kalmadı bence
Esma Sucu
Esma Sucu 8 aylar önce
Ya bu dizidekilerin çocukları niye bu kadar söz dinliyor ben kardeşime öbur odaya git deyince kapının ardına saklanıyor.😅😅
çukur fan
çukur fan 8 aylar önce
Cumalinin Salihe destek çıkması❤
науатıмdаи giт #saveralph
BEN BU SAHNEYİ 2 SENE BEKLEDİM KALBİMİ BIRAKTIM ÇOK GÜZEL Dİ
Umut Ülker
Umut Ülker 8 aylar önce
Bu Aile Sahnesi, Çatapat Sahnesi, Efsun-Damla Muhabbeti, Yamaç-Salih Kavgası, Saadet'in Ve Yamaç'ın Konuşmaları, Amca'nın Kaçması, Nedim'in Ölümü...(Ayrıca 8:03-9:30 Kalbimi Bıraktım Bu Sahneye. *Aile Her Şeydir!) Bu Bölüm Muhteşemdi! Çukur Bir Efsane Ve Bitse Bile Öylede Kalacak. Kardeşiz, Canız, Tekiz! *
Ahmet
Ahmet 8 aylar önce
Ağa beee Ağa beee Çok güzel sahneydi Sezon boyunca cumaliyle vartolunun sırt sırta verip çatışmalarını bekledim Son 4 bölüm kala oldu ama neyse
Azra Tunçel
Azra Tunçel Aylar önce
Ne mafya ne çete nede gayri meşru alemi anlatmış tam anlamıyla aile nedemek kardeş evlat nedemek onu anlatmış çukur ekibine bu kadar güzel anlattığı için aileyi tebrik ederim
Ali Esmaeilzadeh
Ali Esmaeilzadeh 8 aylar önce
Bu sahneye çok ağladım
Saliye Ahmet oglou
Saliye Ahmet oglou 8 aylar önce
O herif dediğin benim abim ❤🥺 ah be yamacım seni efsundan salihten anlayan kimse yok
Yunus Emre Erdogan
Yunus Emre Erdogan 8 aylar önce
Dizi güzel bir dizi. Ama geneli itibarıyla kanı hızlı akanlara yönelik bir dizi. Bu dizide güzel edho da güzel oo ağır bir yapım. Bu ise hareketli:) ikisinide izliyorum. Duygusallık çok bu dizide.
Muhammed Duskun
Muhammed Duskun 8 aylar önce
Slm ben Aleyna ya çukur bitmesin biraz daha 5. Sezonda olsun ya Gerçekten çok desteklenecek 👌bir dizi veya film lütfen😔 Çukur ailesi sağlıcakla kalın 😉
Erhan K.
Erhan K. 8 aylar önce
Güzel günler göreceğiz ama galiba biraz daha acı çekeceğiz, dayan çukur...
Erhan K.
Erhan K. 7 aylar önce
@Ümit Türk ümit noldu ya herkes ölüyordu 😂😂😂 ulan...
Erhan K.
Erhan K. 8 aylar önce
@Ümit Türk ben FİNAL de bir yemek masasında şakalaşan bir aile görüyorum veya görmek istiyorum ... senaryoyu sen yazdıysan bilelim o kadar keisn konuşuyosun kskdks
mutsuz_biri&*_*
mutsuz_biri&*_* 8 aylar önce
@Ümit Türk ay yapım mutlu son istiyor belki bir ihtimal mutlu son olucak
Erhan K.
Erhan K. 8 aylar önce
@Ümit Türk senaryoyu sen mi yazdın?
Turşulu Kestane
Turşulu Kestane 8 aylar önce
Senarist allah aşkına bu kadar güzel yılın hatrına çukura mutlu son yaz ağlamaktan bıktık yeter allah rızası için yaaaa!
Ero ⚡
Ero ⚡ 8 aylar önce
Cumali önümüzdeki bölüm sizlere ömür galiba. R.I.P Yalıtkan Cumali
Ahmet Tuncer
Ahmet Tuncer 8 aylar önce
@Notes From A TV Enthusiast unutuluruz değil toprak oluruz
Yusuf
Yusuf 8 aylar önce
@Notes From A TV Enthusiast tmm
Abdullah Tiryaki
Abdullah Tiryaki 8 aylar önce
@Notes From A TV Enthusiast Emminin cenazesinde ne demişti unuttum ben. Bencede Metin Cumali Meke falan ölecek ama söylediği şeyi unuttum ne demişti Cumali ?
Yusuf
Yusuf 8 aylar önce
R.I.P İn Açılımı Ne
z.gokce
z.gokce 8 aylar önce
Hayır, haftaya şahtan gelir amca hamle yapar karakuzular ve mahsun ortaya çikar, amcanın bi bölümlük daha canı var bence
Sonraki
Çukur | Cumali Koçovalı Komik Sahneler
19:02
Çukur | Selim Koçovalı'ya Veda
42:20
görünümler 1 100 000
Honest Trailers | Eternals
5:51
görünümler 1 064 530
Çukur | Yamaç Koçovalı Şov!
18:50
"БиМ". 1 серия
48:39
görünümler 2 600 000
Honest Trailers | Eternals
5:51
görünümler 1 064 530