Karanlık

Çukur 4. Sezon 19. Bölüm - Muhteşem Düello!

Çukur
Abone ol
görünümler 1 594 773
96% 15 425 523

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/cukur-111-bolum-izle?
Çukur'a Abone Olmak İçin → bit.ly/cukur-dd-sub
Çukur 4.Sezon 19.Bölüm Özet:
Erdenet'lerin sonunu getirmek için hız kesmeden devam eden Yamaç, bir sonraki hedefe ulaşmak için büyük bir saldırı gerçekleştirecek. Nefesleri kesen bu aksiyon sırasında Yamaç ve Çukur’un başına gelenler merak konusu olacak. Etrafındaki koruma duvarı gittikçe zayıflayan Cengiz, çareyi Çağatay’ı yeniden safına çekmekte bulurken, Çağatay’ın oyunu sürpriz gelişmelere sebep olacak. Ogeday’ın ölümü sonrası Cengiz’e öfkeli olan Kulkan, beklemediği bir yerden yardım teklifi alacak. Aksiyon dolu anların sonunda Koçovalılar, Erdenet ailesinden bir ismin daha sonunu getirerek intikamlarına devam edecek.

Yönetmen: Sinan Öztürk
Senaryo: Gökhan Horzum
Yapımcı: Kerem Çatay
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Özgür Sevimli
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu
OYUNCULAR
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Arık Böke: Barış Arduç
Sultan: Perihan Savaş
Fadik: Nur Sürer
Cengiz: Mustafa Avkıran
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Selim: Öner Erkan
Cumali: Necip Memili
Efsun: Damla Sönmez
Mahsun: Berkay Ateş
Azer: Cihangir Ceyhan
Celasun: Kubilay Aka
Nehir: Hazal Subaşı
Akın: Burak Dakak
Damla: Hare Sürel
Emmi: Kadir Çermik
Seren: İrem Sak
Ayşe: İrem Altuğ
Saadet: Boncuk Yılmaz
Medet: Mustafa Kırantepe
Karaca: Ece Yaşar
Metin: Cem Uslu
Meke: Aytaç Uşun
Murtaza: Ferit Kaya
Nedim: İlkay Akdağlı
Remzi: Çağrı Atakan
#Çukur #ÇukurS4 #ÇukurdanKaçışYok

katma

 

11 Jan 2021

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Porto
Porto 16 dakika önce
the killer eyes look like Kemal's eyes very similar
Mehmet dolaş
Mehmet dolaş 24 dakika önce
Ulan Kemal sin buldum seni yeni bölümde kulkanın yanında maskeli vallahi Kemal gözleri hep açıktı nasıl hata yaparsın sen çukur ifşalandınız
burak çanakcı
burak çanakcı 25 dakika önce
Yamaç=bele bele yaptı 😂😂
Elaedry
Elaedry 31 dakika önce
1 2 tane vurmuş yamaç hakkını yemeyin :d
Ceren.9725 Yıldız
Ceren.9725 Yıldız 43 dakika önce
Maskenin altindaki adam daha oncede cukurda oynayan kemal, bu sahne icin kemale tekrar teklif qoturulmus oda kabul etms,yalniz adam ölünce maskesini cikardiklarnda kemalin deqil baska bi adamin yuzu qosterilecek
Muhammet Halil
Muhammet Halil 44 dakika önce
Bençe bu kemal diyenler like
Ahmet Eryılmaz
Ahmet Eryılmaz 50 dakika önce
Bu adam maşkeli bunu adı kemal uğur yıldıran
rox Eshow
rox Eshow Saatler önce
Kamal alive?!
Ali gamer
Ali gamer Saatler önce
Yeni bölümde kemalin pozu ve gözleri olduğu belli oluyor
Ali gamer
Ali gamer Saatler önce
Arkadaşlar ninja kemal kötü rolünde filme geldi acaba biri gördüğünde ne olacak
Berkay Deniz
Berkay Deniz Saatler önce
Düşünsenize kemal diziye geri dönüyormuş hafızası silinmiş erdenetler onu almış felan
mert ÖZKAN
mert ÖZKAN Saatler önce
NİNJA KEMAL
AHMET KEREM ATIŞ
AHMET KEREM ATIŞ Saatler önce
Düellomu içinden geçiyor yamaçın
Berkay Deniz
Berkay Deniz Saatler önce
Kemalmis bu öyle diyorlar
Ezel Mahsun
Ezel Mahsun Saatler önce
Maskeli kemal ama içinden kim cikar bilemem
Furkan Arslaner
Furkan Arslaner Saatler önce
Kemal yavaş lan kaç tane vuruyon
FURY~Bordo
FURY~Bordo Saatler önce
Evet maskeli canlandiran ugur yildiran 😉 ama yüzü hic gosterilmicek
TEOMAN BUDAK
TEOMAN BUDAK Saatler önce
adam efsane dövüşüyor
Elnare Mamedova
Elnare Mamedova Saatler önce
Ninja dediyniz Ugur Yildiran yani Kemal 🧚‍♀️
BY KİNG
BY KİNG 2 saatler önce
Arkadaşlar bu maskeli adam kemal.Kemalin aklını yıkamışlar. Yanı kemal ölmesi
Roa Abdallah
Roa Abdallah 2 saatler önce
Bu kemal ogulm kemaldan baska kimse yapamaz bu harketleri
İbrahim Karaalioglu
İbrahim Karaalioglu 2 saatler önce
Maskeli = KEMAL 😔😔😔
Sadrettin Bal
Sadrettin Bal 2 saatler önce
04:32 vursaydı çok fena şeyler olurdu
The grater
The grater 2 saatler önce
ninjayi canlandıran uğur yıldıran ; çukurun kemali hareketlerine bakarsanız anlarsınız :))
Roza Eyyubova
Roza Eyyubova 2 saatler önce
çukurun yeni böl. bakan adamlar bu mas. adam KEMAL
Efe Kaplan
Efe Kaplan 2 saatler önce
O kemal
Engin Scorpion
Engin Scorpion 2 saatler önce
Büyük ihtimalle Emin Boztepe
salih gs01
salih gs01 2 saatler önce
Bu ikili bikac bölüm sonra yine kapışırlar ve yamaç galip gelir.tipik türk filmi dizisi özelliği
hllTR ktl
hllTR ktl 2 saatler önce
Yamaç kafa 100 milyon
gokay gun
gokay gun 2 saatler önce
Maskeli kemal arkadaşlar , bence kemal ölmedi 😀
Onur Şen
Onur Şen 2 saatler önce
Arkadaşlar bu maskeli adam kemal dir
hllTR ktl
hllTR ktl 2 saatler önce
La kemalı koymuşlar yani ugur yırdılanı vay la hehr
gizemli kız
gizemli kız 2 saatler önce
Hic beklemezdim maskelinin kemal olacagini
Ahmet Özkan
Ahmet Özkan 2 saatler önce
Bu kung fucu adam ugur yıldıran
YUNUS EMRE KUTLUK
YUNUS EMRE KUTLUK 2 saatler önce
Kemal bu maskeli arkadaşlar
2XMen
2XMen 2 saatler önce
Yeni bölümde kulkanın yanındaki kemal ama adam değiştirirler bilmiyom
90lardan kalan
90lardan kalan 2 saatler önce
Ninjanın çamaşır makinesinin içinden fırlaması çok fantastik
Mahmut Kucukaslan
Mahmut Kucukaslan 2 saatler önce
Kemali maskeli diye oynatmayın bari
Burak Celil Özbey
Burak Celil Özbey 2 saatler önce
Öldükten bir sezon sonra maske ile gelip arkadaşlarını evire çevire döven Kemal adamlığı. 👏🏻
Gusah Sever
Gusah Sever 2 saatler önce
Çukur mortal kombat version
Mahmut Kucukaslan
Mahmut Kucukaslan 2 saatler önce
Maskeli kemal değilse başkada bişe demiyom
Tolga Günendi
Tolga Günendi 3 saatler önce
çukurda bi ipmani izlemediğimiz kalmıştı ....
ARDIL GAMES
ARDIL GAMES 4 saatler önce
O kim acaba
talha can
talha can 4 saatler önce
Ninja kemal arkadaşlar ama ölünce başka biri olarak gözükecek
Metin Copur
Metin Copur 4 saatler önce
UUUGGUUURR YILLDIRRIIMMM GERII DONUYOORR
Kadriye Tekneci oglu
Kadriye Tekneci oglu 4 saatler önce
KİM
şahin sürmeli
şahin sürmeli 4 saatler önce
Bu ninja kim biliyormusunuz Kemal çünkü tavır ve dövüş hareketleri benziyor zaten kavga sahnelerin aslında kendisi yönetmeni içerde dizisinde aynı kavga sahnelerini yönetmenliğini yapıyordu
DİZİ DÜNYASI
DİZİ DÜNYASI 4 saatler önce
İçerdeden girdik Çukura düştük Alev alevden çıktık
Tolga Kovan
Tolga Kovan 4 saatler önce
O ninja bence kemal döğüş tekniği çok acayip benziyorr
Samir Mirzəyev
Samir Mirzəyev 4 saatler önce
(Yamaç) napıyorsun lan sen🤣🤣
Ömer Şentürk
Ömer Şentürk 4 saatler önce
sonunda adam gibi dayak yedi
Oyun TR
Oyun TR 5 saatler önce
Beklermisini bu nija kemal çıksın ❤️
ata 58
ata 58 5 saatler önce
kemal geldi gözümün önüne
The Creator
The Creator 5 saatler önce
Bu ninja kesin Kemal başkası olamaz. Yamaç tekme atarken bacağının altından geçtiği anı Emrah amirle dövüşürken de yaptı. Bu kesin Kemal abi.
TheUploader
TheUploader 5 saatler önce
0:58 stepbro help you
RA ŞA DAĞ
RA ŞA DAĞ 5 saatler önce
Mert turak yamaç a güzel dayak tatırdı
K KAYA KILIÇ
K KAYA KILIÇ 5 saatler önce
Senarist covid oldu heralde saçmalamaya başlamış. Güzelim giden diziye maskeli ninja nedir arkadaş...
Gokhan Kara
Gokhan Kara 5 saatler önce
Oo bu yeni eleman fenaaa yamacın işi çok zor
Furkan Sozen
Furkan Sozen 5 saatler önce
Yüceldir Yücel 😂
Enes Yaş
Enes Yaş 6 saatler önce
Bu kemal arkadaşlar xjdnx
buğra uçak
buğra uçak 6 saatler önce
4:31 Cumali orda spawn oldu galiba
Ahmet / DarKLord
Ahmet / DarKLord 6 saatler önce
kemal döver :D kemal vs ninja lan yeminle ölmese yaparlardı inşallah kemal ölmemiştir bir yerden çıkar :(
Deniz İçyar
Deniz İçyar 6 saatler önce
Bundan sonraki bölüm samuray heralde 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Besile Kutulman
Besile Kutulman 6 saatler önce
yamaç: ne oluyo lan ninja: dayak yiyorsun daha ne olacak
Eldildo2
Eldildo2 6 saatler önce
Der größte scheiss des Jahrhunderts. Macht mal gescheite Serien ihr verdammten Höhlenmenschen!
Sercan Alagöz
Sercan Alagöz 6 saatler önce
Bu dövüşler bana kemal i hatırlatıyor
Furkan Yalçın
Furkan Yalçın 6 saatler önce
Shadow fight 3
Doğukan Eser
Doğukan Eser 6 saatler önce
Kaçak dizisinde de aynı sahne vardı. Dadaylı çekirgeden dayak yiyordu serhat gelip kurtarıyodu figürler falanda hemen hemen aynıydı belki hatırlayanınız vardır :d
Cennet Erkal
Cennet Erkal 7 saatler önce
Çukurdan kaçış yok
cs dünyası
cs dünyası 7 saatler önce
ve yamaç ı çok temiz dövdü
Hakan Yılmaz
Hakan Yılmaz 7 saatler önce
Çukur dizisindeki maskeli ve gizemli adam kim? Yamaç'a hayatının dayağını atan maskeli ve gizemli adam Çukur dizisinde daha önce hayatını kaybederek diziye devam eden Kemal'den başkası değil. Gizemli ve maskeli adamı daha önce Kemal rolünü canlandıran Uğur Yıldıran canlandırıyor.
cs dünyası
cs dünyası 7 saatler önce
beyler dövüşen kemal
mehmet turan
mehmet turan 7 saatler önce
dizi inanilmaz bir sacma hal aldi...
Vedat Kizil
Vedat Kizil 8 saatler önce
Lan bu ninja nereden çıktı Laaaa bide kemal bu hareketleri nerden buldu
Furkan Yağdemir
Furkan Yağdemir 8 saatler önce
Ninja vs Yamaç = Ninja wins
sıla__ aktan
sıla__ aktan 8 saatler önce
Yamacı döven kişi aslında önceden ölen kişi kemal dövüş sanatlarinda iyi olduğu için o oynuyo ama maskesi düşünce baska kişi , o kişiyi canlandırıcak çünkü ölen bir kişi tekrar diziye giremez diye baska kişi olucak
Ahmet SÖĞÜT
Ahmet SÖĞÜT 9 saatler önce
Böle böle etti demesi yokmu 😂
anubis
anubis 9 saatler önce
Shadow fight 2 ksksksksn
Muzef Memmedov
Muzef Memmedov 9 saatler önce
gerçekten seyirciye saygi kalmamış sizde. 1000 defa yazdik "heyecani yok" şarkisi verin dedik!
Ramil Agayev
Ramil Agayev 8 saatler önce
Multfilimidi bu??
Nihad Game
Nihad Game 9 saatler önce
Bu yeni gelen Yamaçı baya zorlayacak😊
Edebiyat Tekkesi
Edebiyat Tekkesi 10 saatler önce
Düello denk güçlerin çarpışması
Unknown Gamer
Unknown Gamer 10 saatler önce
2:13 o nasıl bir vuruș 😂
Bünyamin C
Bünyamin C 10 saatler önce
O kadar aptal saptal kanallar açılmış ki salak salak şeyler paylaşıyorlar orjinal videoyu bulmak için uğraştım
Cht Isik
Cht Isik 10 saatler önce
Kesin kemal bu. Gercek ismi neyse
Günel Qaraşova
Günel Qaraşova 10 saatler önce
Adam bildiğin kung-fu cu Yamacıda fena hırpaladı😂😂
BEGÜM ŞEKER
BEGÜM ŞEKER 11 saatler önce
Böle böle hareketlerr😅bu adam çukuru uğraştıracak😧☠️
Alper Tekin
Alper Tekin 11 saatler önce
Rambo Cumali Ninja kurşun atan adam 💯
Emre Balcıoğlu
Emre Balcıoğlu 11 saatler önce
Bu dövüşen kişi ölen Kemal yani Uğur aksiyon sahnelerini o çekiyor bunu yapacak kişi bulamamışlar herhalde kendi oynamış gizlemek için de suratı kaparmışlar 😂😂
Gönül Yüzeil
Gönül Yüzeil 11 saatler önce
KEMAL GERİ DÖNDÜ
Jin kazama77
Jin kazama77 11 saatler önce
Yamac 🤣🤣🤦‍♀️🤦‍♀️❤️
sWorld_CriticalOps
sWorld_CriticalOps 12 saatler önce
Bu dizide bitmek bilmedi
PRO GAME BAKU
PRO GAME BAKU 12 saatler önce
Antreman yapıyordu
ROTASIZ BERAT
ROTASIZ BERAT 12 saatler önce
Arkdaslar yamaç tanımadığı için ninjayi dövmedi bu akşam yeni bölüm var vortoglu Sadettin abimiz geliyor ninja kimmi ninja kemal
Yunus Emre ÖZGÜLTEKİN
Yunus Emre ÖZGÜLTEKİN 12 saatler önce
Bu dizide Wing Chun yapan Daredevilde Gördünüz. Bir Türk Dizisinde Görebileceğiniz En Saçma Dövüş Sahnesiydi. Çukur Yine Bir Saçmalığa İmza Attı. Vaktinizi Daha Değerli Şeyler İçin Harcayın.
Enver Alinçer
Enver Alinçer 12 saatler önce
Adam yamaci isviçre. Peyniri yaptı
06AEK06
06AEK06 12 saatler önce
ee yamaç efendi adam boşunamı silahı bıraktı biliyordu bişeyler...
TR Unturned Coalition Özel Birliği
Evet Arkadaşlar, Yerli Batman'ımız Hayırlı Olsun.
Saadet Cansever
Saadet Cansever 14 saatler önce
O hareket ne huyaa🤺
samed doğan
samed doğan 14 saatler önce
Narutoya döndü dizi sonunda
ichbinBatu
ichbinBatu 14 saatler önce
Azerle dövüşürken Krawmaga,vinço fln diyodu teknikleri uyguluyodu burda bodozlama dalıp şamar yiyor.
Sonraki
Çukur 4.Sezon 19.Bölüm
2:20:21
görünümler 3 200 000
Çukur | Kemal Dövüş Sahneleri
12:42
görünümler 2 400 000
Hello world . From Jennie
4:44
görünümler 12 997 438
Çukur | Yamaç vs Arık
20:13
görünümler 1 000 000
Çukur 4.Sezon 20.Bölüm
2:19:23
görünümler 68 000
Çukur 4.Sezon 20.Bölüm Ön İzleme
01:55
Sefirin Kızı 36. Bölüm Fragman
0:47
görünümler 1 829 205
Maide'nin Altın Günü | Full HD izle
1:44:29
Gönül Dağı 12. Bölüm
2:41:35
görünümler 905 368
Murat Dalkılıç - Yerin Dibi
3:14
görünümler 519 895
Hello world . From Jennie
4:44
görünümler 12 997 438
YENİ EV TURU
14:58
görünümler 669 311