Karanlık

Çukur 2.Sezon 34.Bölüm (Sezon Finali) - İstanbul'u Terkedin

Çukur
Abone ol
görünümler 18 871 353
100% 157 000 0

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/cukur-67-bolum-izl...

Çukur'a Abone Olmak İçin → bit.ly/cukur-dd-sub

2. Sezon 34. Bölüm Özet:

Koçovalılar arka arkaya yaşadıkları acı kayıpların ardından Akın Koçovalı’nın hapishaneden çıkmasıyla büyük bir mutluluk yaşayacak. Ancak Akın’ın aileye gelişi beraberinde pek çok soru işaretini de yaratacak.
Azer ve Timsah’la işbirliği yapan Yücel, Koçovalıları yok etmek için elinden geleni yaparken Yamaç, sürpriz planıyla Yücel’e karşı bir adım önde olacak. Çukur’un, İstanbul’un her bir köşesine yayılacağı bölümde görülen yeni bir siyah zarf ise tansiyonu yükseltecek.
Bölümün finalinde yaşanan sürpriz gelişmeler ‘Çukur’u, hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağı yepyeni bir döneme sürükleyecek. Geçtiğimiz sezon finalinde herkesin terk etmek zorunda kaldığı Çukur’da bu sefer kimlerin kalacağı, kimlerin gideceği ise büyük merak uyandıracak.

Senaryo: Gökhan Horzum
Yapımcı: Kerem Çatay, Pelin Diştaş Yaşaroğlu
Yönetmen: Sinan Öztürk
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Özgür Sevimli
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu

Oyuncu Kadrosu
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Sena: Dilan Çiçek Deniz
İdris: Ercan Kesal
Sultan: Perihan Savaş
Meliha: Şenay Gürler
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Selim: Öner Erkan
Cumali: Necip Memili
Çeto: Erkan Avcı
Mahsun: Berkay Ateş
Celasun: Kubilay Aka
Emmi: Kadir Çermik
Ayşe: İrem Altuğ
Saadet: Boncuk Yılmaz
Medet: Mustafa Kırantepe
Ersoy: Mehmet Yılmaz Ak
Metin: Cem Uslu
Kemal: Uğur Yıldıran
Meke: Aytaç Uşun
Akşın: İlayda Alişan
Karaca: Ece Yaşar
Yıldız: Gökşen Ateş
Veysel: Halil Babür
Hatice: İpek Türktan
Deren: Beste Kanar
Lal Fındık: Ramin Nezir

katma

 

26 May 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 5 235
Mami
Mami 2 yıl önce
Çukurun yokluğuyla yine buraya gelip aynı sahneleri tekrar izleyenleri görelim
Ela Akar
Ela Akar 3 aylar önce
beeen
Yiğit Bektaş
Yiğit Bektaş 6 aylar önce
Ben izliyorum
Yasin Veliyev
Yasin Veliyev 6 aylar önce
Bende varım😔
Ahmet Hamdi AKKAŞ
Bu söylediğin artık ebediyen gerçek olacak kardeş
Qiyas Bəkdəmirov
Məndə ən çox sahneleri baxıram
ahmet kaya
ahmet kaya Yıl önce
Eski çukuru özledim. Senanın, İdris babanın, selimin, kemalin olduğu çukuru...
ZERO
ZERO 9 aylar önce
Aynen
ABDULCELİL TAŞTAN
ABDULCELİL TAŞTAN 11 aylar önce
Çukur final etti ama yeni çukur başlayacak 3 kuruş
Eren polat
Eren polat 11 aylar önce
😭😭
Omar_Fateh
Omar_Fateh 11 aylar önce
bende abi
GROW BRO
GROW BRO Yıl önce
Ben çok özledim daha 1 hafta geçti 😭😭😭
Bir AzKar Hikayesi
"La gardeş sen pisikopat mısın?!" sözü çık artık aklımdan, 7/24 ağzımda geveleyip duruyonn...
Sacops123 • 5 yıl önce
@Closry Mlbb aynen kankam.
yiğit yıldırım
yine aklına getirdim .d
ahmet kaya
ahmet kaya Yıl önce
Azerimmm😍😂
Jakeliny Campanha
Não tinha como o Yamaça não ser esse personagem se explicação, ele tem o bom coração do khamaran ao mesmo tempo de tem o sangue frio do Selim, a bravura do Cumali, a locura do Salih e a liderança do Ídris... Personagem muito bem feito.
Ahmed Can Kartal
Ahmed Can Kartal Yıl önce
Yıl 2021. Çukur biti ama onu unutmadık. ÇUKUR ASLA UNUTULMAZ 🇹🇷🇹🇷
Mecit Şimşek
Mecit Şimşek 3 yıl önce
Yamaç : ya kabul etmezsek Azer : la gardaş sen piskopatmısın ne güzel teklif işte gidin kardeş gidin gidin 😂😂😂😂😂
Doğan Gürbüz
Doğan Gürbüz Aylar önce
😂
HAKKIN İZİNDE
HAKKIN İZİNDE Yıl önce
Muzik konusunda İhsan şenocak izlemenizi tavsiye ederim
Dadaloğlu
Dadaloğlu Yıl önce
@Polat Alemdar Hızır reisi vurdular arabam arızalandı numarası yaptı karının biri az önce vurdu onu
Dadaloğlu
Dadaloğlu Yıl önce
@Egefatuk Karaarslan Azer bülbül öldü karaca vurdu onu
Hakan Atam
Hakan Atam Yıl önce
8 elu tek başına
Ejder Calisthenics
Finale 1-2 ay kaldı. Yorumlar "Finalden sonra Gelenler'le dolacak " Çok üzücü 🥺
Emre Yıldız
Emre Yıldız 10 aylar önce
Finalden sonra geliyom :(
EFW BNE
EFW BNE Yıl önce
geldi
Berkant Erdoğan
Berkant Erdoğan 2 yıl önce
5:05 e iyi bakın vartoli yamacın küfür edeceğini önceden anlamış nasıl sırıtıyor 😂
Serkan Çilek
Serkan Çilek 4 aylar önce
5:13 de sırıtıyor
mimi ahmed
mimi ahmed Yıl önce
This drama will always be: A MASTERPIECE
Samed Yıldırım
Samed Yıldırım 2 yıl önce
Çukurun yokluğunda eski sahneleri tekrar izliyoruz ulan bee
Erhan Osman
Erhan Osman 2 yıl önce
Çok güzel bir sahne, 1001 kere seyretsem yine seyreder ve yine seyredebilirim. Tebrikler Çukur'a emeği geçen herkeze.
Mehmet ÇAVDAR
Mehmet ÇAVDAR 2 yıl önce
Azer'in cumali'ye bakarak arpa demesi,cumali'nin yamaç'a bakarak itirazı,vartolu'nun güiüşü,selim'in göz mimikleri hepsi muhteşem karşınızdaaaaa çukurdan çıktım şehre...
Ayşe Tatar
Ayşe Tatar 2 yıl önce
Çukurun yokluğunda gelip eski sahneleri izleyenler
Vusal Aliyev
Vusal Aliyev Yıl önce
Vah be Azerin ölümünden sonra buraya gelmek varmış. Güle-güle Kurtuluş bey.
Lion
Lion 2 yıl önce
1:43 Mantar ı 2 kez tekrarlıyor.. Aklına uyuşturucu geliyor.. Orda Vartolu anlıyor ve hareket efsane.. Kafa gitti demeye getiriyor. Bu detay da benden olsun kimse farketmemiş 😁
cemal değirmenci
cemal değirmenci 6 aylar önce
Aklıma geldi uğrasmadım efsane sahne yalnız
Okan Yaziksiz
Okan Yaziksiz 6 aylar önce
@Seher Öztürk sihirli mantar mantarlı kekler vs
İbrahim Kaya
İbrahim Kaya 7 aylar önce
@Seher Öztürk mantar var kafa yapan
İbrahim Kaya
İbrahim Kaya 7 aylar önce
Valla bide ben varım bu yorumu ariyordum
Ahmet Uslu
Ahmet Uslu Yıl önce
Dünkü bölümü izledikten sora gözü Selim'i arayıp burda bulanlar seri sad:(
Rabih jarah
Rabih jarah Yıl önce
477
Alperen Er
Alperen Er Yıl önce
1:26 da ki Cumali nin bakışı muhteşem😎
B.P.
B.P. Yıl önce
Bu bölümün kamera arkası ne keyiflidir 😂😂😂
cathy heathcliff
cathy heathcliff Yıl önce
azerin her sahnesini tekrardan izleyeceğim bu efsaneyi asla asla unutamam,Kahramanca yaşadı kahpece öldürüldü AZER KURTULUŞ
Oğuzhan Sözcü
Oğuzhan Sözcü 3 yıl önce
Azerin çaktırmadan gulmesi 😂😂
Ibrahim Özer
Ibrahim Özer 3 yıl önce
ARKADASLAR ILK BASDA HERKESE HAYRLI CUMALAR. BASKA KONUYA DEGINMEK ISTIOM ARAS TÜRKIYENIN ZAATEN 1 NUMARASI ERKAN KOLCAK KÖSTENDIL ILE BENIM ICIN. AMA NECIP MEMILI KUYUSUNU KAZDI SENARIST. ADAM ILK 3 BÖLÜM DE TAVAN YAPTI BÜTÜN OYUNCULARI SOLLADI. BU DA BIRILERINI KIZDIRDI. NEYSE VARTOLU CUMALI YAMAC SELIM, KEMAL, METIN VE EMMI. AZER E GELINCE CIHANGIR CEYHAN TIRNAKLARINI KAZIYARAK ALLAH NAZARDAN KORUSUN BIR SEVIYEYE GELDI. LAKIN ALLAH ICIN SÖLEMEK GEREKIRSE, BIR YUKARDA SAYDGIM OYUNCULARI N SEVYESINE GELMEDI. ARTI AKIN KOCOVALI YADA BIR SEY DICEM. ABI BU COCUK. KÜVÜKLÜGNDE ILK BÖLÜMLERDE YAMAC EVDEN KACARKEN, COCUKLUGUNDA AKIN KOCOVALI ESMER BIR COCUKDU YANI KESKE DOGAC YILDIZ OLSAYDI AKIN KOCOVALI.) YADA DÜZELTEYIM COCUKLUGUNNDAKI TIPINE BAKILDGINDA ESMER BIRI OLMALIYDI O ACIDAN DOGAC YILDIZ IYI OLURDU. AMA BU LAVK DA IYI OYUNCU ISMINI UNUTUDUM SUAN. AKINI KASD EDIOM
Levi KARAKAYA
Levi KARAKAYA 3 yıl önce
Ayn
RAGNAR LOTHBROK
RAGNAR LOTHBROK 3 yıl önce
Ne caktirmadanı gòzümuze sokuyolar adamı gülerken!?
Hikmet Yücel
Hikmet Yücel 3 yıl önce
Azer güldü 😄😄😂❤
Kaiser Dal
Kaiser Dal 3 yıl önce
Idris amca yok mu dedigin de kopanlar. Hahahahaahhahahaahah
NARGIS RAHMATXONOVA
5:48 en güzel ses Vartolunun sesi ❤️
Hevi Yildirim
Hevi Yildirim Yıl önce
BU SAHNENIN BAĞIMLISIYIM HER ÜZGÜN VEYA SINIRLI OLDUĞUMDA BURAYA GELIP KEYIFLENIYORUM
Ilayda Al
Ilayda Al Yıl önce
Türk dizi tarihinde gelmiş geçmiş en iyi sahnelerden biri😂
Ilayda Al
Ilayda Al Yıl önce
@EMİR TİMUR yoo knk niye
Rebbin
Rebbin Yıl önce
En aptal sahnelerden
Gökhan Saymaz
Gökhan Saymaz 10 aylar önce
Legends never die ...
Alperen Er
Alperen Er Yıl önce
1:26 da ki Cumali nin bakışı muhteşem😎
Varoşşella kafası
Kim ne derse desin Cio karizması diye bir şey var bu hayatta 💜
BABYDXSHOW Youtube
Onlara verme Bari onlar sanatci karizmasi sen halkdan birine ver 😀
Taner Korpe
Taner Korpe 2 yıl önce
Biz varız burda 😂😁
Behruz Isgenderov
Behruz Isgenderov 2 yıl önce
💋❤❤👏👏
ELİF AYDIN
ELİF AYDIN 2 yıl önce
6:01 Selim'in yamaca vurması 😜😂🧡
Football edits
Football edits Yıl önce
Amca geldikten sonra kendini burda bulanlar+1✋
Furki İpek
Furki İpek Yıl önce
Aynen
İrem Ç
İrem Ç 3 yıl önce
ALÇAKLARA KAR YAĞİYOR ÜŞÜMEDİN Mİ? SEN BU İŞİN SONUNU DÜŞÜNMEDİN Mİ? Yaa hemen 3. Sezon gelsin hiç bitmesin bu dizi😍
Super Star Girl
Super Star Girl 2 yıl önce
Ayn 🤗🤗🤗
İTACHİ FFX
İTACHİ FFX 3 yıl önce
Ayn
Ömer Tekin
Ömer Tekin 3 yıl önce
Aradığım yorum 🙏
Deryasuna Bağlar
DiZinin olmadığı günler bile izliyoruz final yapmasın 5 . SEZON GELSİN SENARİST 🙏🙏🙏
Memet Can
Memet Can 2 yıl önce
İdris amca yokmu😀😂😂Ah be Timsah hiç çıkma be diziden.
Selim Demirci
Selim Demirci 2 yıl önce
5:20 azerin ulan varya der gibi gülmesi 😂😂😂😂😂😂
Helin sope
Helin sope 2 yıl önce
Selim Demirci bayılıyorum bu adama
Özbey Taştimur
Özbey Taştimur Yıl önce
Vartolunun gülüşüne bittim😂😂😂
melike çelik
melike çelik 3 yıl önce
Bazen yamaç gülmemek için kendini zor tutyo farkindamszn😂
kein Name
kein Name 7 aylar önce
Yamac😍😍😍
Enis Göktepe
Enis Göktepe 2 yıl önce
@melike çelik guluyordur kamera arkasında bence ben olsam gülerdim aq mscmlsmfd
Imai
Imai 2 yıl önce
Bende seni silkelememek için kendimi zor tutuyorum
Selim Efe
Selim Efe 2 yıl önce
*3.Sezon Başladı Ama Hala İzliyorum Bu Sahneyi İzlediğim En Güzel Sahne Olabilir :D*
NS Ö
NS Ö 2 yıl önce
01:06 "Yüzümü tanıyorsunuz ya o bakımdan." Vartolu:"Tüh yapacak bir şey yok." Kdpfkflx
Sebine Abdullayeva
Sebine Abdullayeva 2 yıl önce
5:21 Azerin gülmesiii😂
Fatih Köse
Fatih Köse Yıl önce
Vartolu tek adam tek KRAL💯
Meşhur olmayan Pilavcı bagcilar
Timsahın çukurdan ayrılmasi hiç iyi olmadı renk katiyordu
Le T.K Résuuis
Le T.K Résuuis Yıl önce
"Azer Kutuluşu tanıyorsunuz zaten" Vartoluyla Cumaliye iyi bakın 😂😂
Fadime Cetin
Fadime Cetin 2 yıl önce
Sen ne konusuyon laaann(ödüm bokuma karisti) Cumali kocovali♡ :-D adamin dibi yaaaa O nasil bagirmakti ulaa :-D
adem taha
adem taha Yıl önce
Bitirmeyin şu diziyi. Öldurmeyin şu 3luden kimseyi. Seneye final yapin. Finalide sinema filmi olarak yapin nokta koyun. Arka sokaklar bile kac senedir yayinlaniyor çukur niye reytinglerde iyi giderken bitsin. Macera aramaya ne gerek var
Sekiz kere dokuz
Sekiz kere dokuz 3 yıl önce
"Bak 8 e kadar mühlet vermişler 7.30 olsa..."
nuristeaga🤠
nuristeaga🤠 Yıl önce
Ulan vartolu 😂
Super Star Girl
Super Star Girl 2 yıl önce
@Emir Alkan şimdi kaçıncı bölümdesin?1.sezon'u bitirdin değil mi?😉😁
Mustafa Çınar
Mustafa Çınar 2 yıl önce
@Emir Alkan aynen 😂 4000 olsa nasıl öderdik
Yusuf Coban
Yusuf Coban 2 yıl önce
@Emir Alkan nerden izliyon knk
Batuhan İdil
Batuhan İdil 2 yıl önce
Emir Alkan aynen kankam kaçıncı bölüm 49 dayım ben
Doğan Çelik
Doğan Çelik 9 aylar önce
Niye bitirdiniz filmi ya pazartesilerini iple cekiyodum o kadar alışmıştım
HÜMEYRA KUMRU
HÜMEYRA KUMRU Yıl önce
Yamacin lafı gülüşü vartolunun gülüşü ve el hareketi jdjdjdjd ve azerin bile gulmesi jsjdjd 5:09
Esmer Babayeva
Esmer Babayeva 10 aylar önce
Bu kadar alfa bir dizi geçmeyecek bu dünyadan((
İrem Topçu
İrem Topçu Yıl önce
Böyle sahneler geri gelsin ❣️❣️😍
OspedaLe0
OspedaLe0 Yıl önce
Her izlediğimde çok hoşuma giden bir kesit , çıldırıyorum izlerken çok hoş zıplaya zıplaya gitmeleri :)
Deniz yalçın
Deniz yalçın Yıl önce
İşte CİHANGİR CEYHAN farkı onun sahneleri en çok beğenilen sahneler keşke diziden çıkmasaydın cio baba taçsız kralsın sen cio baba
Tolga supreme
Tolga supreme 2 yıl önce
Timsahi harcadilar. Keşke ölmeseydi haksızlık ettiler adama. 9 hafta sete çarmadilar
Xeyale Memmedova
Xeyale Memmedova 2 yıl önce
Süper bir dizi ugurlariniz bol olsun İnşallah
민국이 🐥🐰
민국이 🐥🐰 3 yıl önce
En güzel hatta tek güzel sahne buydu diyenler😂😂
Emine Akçin
Emine Akçin 2 yıl önce
@Aygul Hesenzade aynen
ROKETTAKO 2
ROKETTAKO 2 2 yıl önce
@Kolyoz hemen
sukriye yldzkck
sukriye yldzkck 3 yıl önce
Evet hep izliyorum
Aygul Hesenzade
Aygul Hesenzade 3 yıl önce
Hergun nedensiz izliyorum😂😂Bagimlisi oldum bu sahnenin👍👍
Samra Goitom
Samra Goitom 8 aylar önce
azer’ın “gidin kardeş gidin.” demesi 😂😂
Cemile Mazibas
Cemile Mazibas Yıl önce
Hastasiyim bu 4'lü Koçovalı kardeşlere🤣🤣👏🏻👏🏻
mrbbenadonis
mrbbenadonis 2 yıl önce
Azerin la qardaş sen psikopatmısın diyip yamacın yani gibi kafa sallaması😁
KARDO
KARDO Yıl önce
Çok özlendi şu 4 lü ya...
y y
y y 3 yıl önce
Azerin o caktirmadin gulmesi cok tatliydi cok karizmatiksin cionun yoklugunu hisetirmiyon ha
Deliyiz Bee
Deliyiz Bee 3 yıl önce
Çok tatlı yaw
Ozan Gözeten
Ozan Gözeten 3 yıl önce
Bende onu diyecektim
Pınar
Pınar 3 yıl önce
@Gizli Kişi dakika 05.20 den itibaren ;)
Gizli Kişi
Gizli Kişi 3 yıl önce
y y nerde gülüyo saniye dk
Prison Max
Prison Max 2 yıl önce
Alçaklara kar yağıyor usumedin mi,sen bu işin sonunu düşünmedin mi?? Sezon finalini izledikten beri bu şarkı her gün dilimde
Kübra
Kübra 2 yıl önce
Cumali bu nası bi oyunculuk 👊👏👏👏
6 B
6 B Yıl önce
Aga beee Selim’i özliyeceğim
Elif Gümüş
Elif Gümüş Yıl önce
Uf yaaa ben böyle sahneleri istiyom şey yapsanıza halimem şarkılı bi bölüm koyun yeni bölümlere özledikkkkk
M. Sefa KILIÇ
M. Sefa KILIÇ 3 yıl önce
"Ucu bize batıyor, ne dokanması." Timsah'ın kamyonla kaçmasına sevindim.
Kai
Kai Yıl önce
Alçaklara kar yağıyor üşümedin mi sen bu işin sonunu düşünmedin mi
Aylin Çetin
Aylin Çetin Yıl önce
Azerin kendini tutamayıp gülmesi 🤣🤣🤣
bahar ivanova
bahar ivanova 11 aylar önce
fınal cok üzdü ya eski sahneler izliyoruz artik
Hulya Novruz
Hulya Novruz Yıl önce
Lann selim öldü artik böyle bi sahne izleyemiycez🥺😭
Pubg Rekorcusu
Pubg Rekorcusu Yıl önce
Vartolu: allah kabul etsin top patlamadı mı ?
Abdullah Uluhatun
5:11 cumaliyle aynı tepkiyi verdim😂
Maral is
Maral is 2 yıl önce
-yüzüme taniyorsunuz ya -tüh yapıcah bişey yoh 😂😂😂😂😂 Alemsin vartoli
N.karaca
N.karaca Yıl önce
5:51 Timsahın keşke o kardeşlerin arasında bende olsaydım bakışı..
Mahmoud Al-obaidi
Bu sahne hiç unutmam hep gülüyorum izlediğim zaman 😂😂
Cem Güven
Cem Güven Yıl önce
Selimin ölümünden sonra gelenler +1leyin sayımız belli olsun
ali oyunda Gider
ali oyunda Gider Yıl önce
Hobala
Talan Sever
Talan Sever 2 yıl önce
Timsah hem ölsün hem yaşasın. Ne güzel kafam 😉
Soner Ataş
Soner Ataş 2 yıl önce
Allah Kabul etsin top patlamadimi daha yav 😊😊😊 Adamsin Kral
Tamer Sahin
Tamer Sahin 3 yıl önce
4:22 Necip Memili efsane oyunculugunu yine kanitliyor. 2inci sezon kurtaran isimdir kendisi
Gülistan Çetinkaya
Ve erkan kolçak köstendil
Beko’nun Günlüğü
Tamer Sahin Aras kurtardı bir de
Emil Qarayev
Emil Qarayev Yıl önce
Çukur Elden Gidiyo 2 yıl zaman aşımı oldu ama bu 4 lü yine neşelendirdi beni
Zaur Musazadə
Zaur Musazadə Yıl önce
Azer:balikmi tutarsn arpami ekersin Cumali: bak bilmeden etmeden konusuyor arpa diyor!!
Berkay Demir
Berkay Demir Yıl önce
Keşke buralarda kahraman olsaydı hatta hiç ölmeseydi keşke filmde tekrardan rol alsa bise olsa çok güzel olur
Abdullah Kümur
Abdullah Kümur 2 yıl önce
Azer öyle Bi gülüyor ki o da sanki kalkıp onlarla beraber oynuyacak 😂😂😂😂😂
Lila Wolke
Lila Wolke 3 yıl önce
Vartolu Sen ayrı bir güzelsin bee ❤️
Salohiddin Shukrllayev
Aynan yaaa
yusuf kılıç
yusuf kılıç 2 yıl önce
aynen
QSIOWK:DCXNGFJ :D
QSIOWK:DCXNGFJ :D 3 yıl önce
💓💗💕
Cihan Secik
Cihan Secik 3 yıl önce
@str4x kol
SenjuAlonex
SenjuAlonex Yıl önce
Vartolu:Evet top patladı canım allah kabuli etsin de koptum qweeqeqer
Elif Kerim
Elif Kerim 2 yıl önce
*Azer gizlice gülüyor yaa hele Timsah şaşkın şaşkın bakması yok mu?*
Abdullah Sezer
Abdullah Sezer Yıl önce
Ulan ne güzel sahnelerdi be şimdi böyle olmasını istiyoz ama nerde senarist aralarını actıkca acıo 4 kardeş böyle şen şakrak olsun bir olsun düşmanı bol olsun
Kerim Sarkın
Kerim Sarkın 8 aylar önce
Gercekten cok guzel yamaçın tuzak kirması efsane
Arda Reis
Arda Reis Yıl önce
Bişey söylemek istemiyorum duyan olmucak ama kimse kusura bakmasın 4 yıldır devamlı bir bölüm atlamadan full izliyorum aşırı anormal derecede seven biriyim yani çok ciddi anlamda anormal fazla seviyorum çukuru 4 yıl önce eve girdim pazartesi çukur diye bir dizi başlamış bayıldım 4 yıldır ulan evimde çukur posterleri var telefonumda 314 tane çukur müziği var evin bir duvarına çiviyle deşerek çukur kazıdım o derece manyağıyım çok çok müziğinin adı ezberimde yapmayın final Allahın aşkına lütfen
HÜMEYRA KUMRU
HÜMEYRA KUMRU Yıl önce
4:02 Azer : balık mi tutarsın arpa mi ekersin Cumali : bak arpa diyor bilmeden etmeden arpa diyor arpa demesin (Vartolunun gülüşü beni benden aldı msjsnsns)
Eren Akar
Eren Akar Yıl önce
Bu arpa olayi ne
İrfan Bayrakcı
İrfan Bayrakcı Yıl önce
Ne oynattı be kırk yıllık tiyatrocuyum böyle oyun gormedim 👍👌☺😘🤪
burcu özdemir
burcu özdemir 6 aylar önce
Hala burda olanlar.. 6 dakikalık kesiti bile 17 mn izlenen dizi bitmemeliydi.
Selin Sünbül
Selin Sünbül Yıl önce
4:29 da yamaçın vartoluya bakıp destek istemesi ❤️VARYAM❤️
Gülistan Çetinkaya
8'e kadar zamanimiz varmis daha 7-7.5 olsaydi zor toplanirdik da vartolu efsanesin..)
Corhan Cesme
Corhan Cesme 3 yıl önce
Koptum ya vartoluya 😂😂
Benjamin Hoseini
Benjamin Hoseini 2 yıl önce
Bu sahneye 10 kereden daha fazla izledim o kadar iyidi ya çok çok çok iyi ♥️
Emre Alkan Official
Cihangir harbi harbi gerçekten gülüyo yemin edebilirim ama ispatlayamam 😂
rana yıldız
rana yıldız 2 yıl önce
Bu bölumü izleyenler bilir yamaç salihe ağbi diyo hatta replik şu Salih-yamaç biz güldük eğlendikde iyimi yaptık sanki kötü yaptık iyimi yaptık Yamaç-bilakis zokayı yutturmuşuz *ağbi* dedi😍😍
Ayse Özentürk
Ayse Özentürk Yıl önce
Günde dört defa bu sahneyi izlemesem kendime gelemiyorum😂😂
Hatice eda
Hatice eda 3 yıl önce
4 kardeşin aynı anda gelmesi en efsane sahneydi aksiyon bol olsaydı daha etkileyici olurdu
Delil Gunes
Delil Gunes 2 yıl önce
Gidişleri de efsaneydi resimler gibi o neydi la öyle
Hatice eda
Hatice eda 2 yıl önce
Omer Faruk Tekin 72 kardeşler dağılcak bence cumali tek olursa delirir yamaç delirir salih vartolu olur bu da ancak selimin ölmesiyle olcak bir olay yani bir daha böyle göremeyebiliriz
Ömer Tekin
Ömer Tekin 3 yıl önce
3 sezon yeterince aksiyon olur şimdilik bolcana makara geçsinler.
Neşe Eser
Neşe Eser 11 aylar önce
Finali izleyip ve hâlâ bu sahneleri izleyen kardeşim hoş geldin
Zeynep
Zeynep Yıl önce
Eskimeyen sahne 🔥
Mehmet DOĞAN
Mehmet DOĞAN Yıl önce
4. Sezondan gelenler yeniden bu dönemleti isteyrnler
SS Müzik
SS Müzik 7 aylar önce
Yamaçin arkadan bakışı 😂 özledim bee ÇUKUR
Ben BIEN
Ben BIEN Yıl önce
YIL 2021E DAYANIYOR DIZI HER GECTIKCE KOTUYE GIDIYOR ESKILER IYI GELIYOR
Burak Emir Armağan
4:31 yıl olmuş 2020 VARTOLUNUN BU KİBAR SESİNİ HALA UNUTAMIYIM ADWADADASDWXD
Kiraz Tasdelen
Kiraz Tasdelen Yıl önce
Slm
HAKKIN İZİNDE
HAKKIN İZİNDE Yıl önce
Muzik konusunda İhsan şenocak izlemenizi tavsiye ederim
Sonraki
The Med Student is Always Wrong
1:00
görünümler 967 219
My CRUSH Gives Me The ULTIMATE MAKEOVER!!
12:30
Çukur | Azer Kurtuluş Racon Sahneleri
13:28
The Med Student is Always Wrong
1:00
görünümler 967 219