Karanlık

Çok Güzel Hareketler 2 | 57. Bölüm (Yeni Sezon)

Çok Güzel Hareketler
görünümler 2 231 603
91% 20 414 1 902

'Yılmaz Erdoğan ve Çok Güzel Hareketler 2' 18 Ekim, 25 Ekim ve 1 Kasım’da BKM’de!
Biletler: bit.ly/34AepdA
Yılmaz Erdoğan’ın yönetimindeki atölyeden çıkan “Çok Güzel Hareketler 2” yeni bölümleriyle resmî TRvid kanalında!
Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
instagram.com/cokguzelhareketler2/
twitter.com/CokGuzelHareket
facebook.com/cokguzelhareketler2
► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

#BKM #ÇokGüzelHareketler2 #YılmazErdoğan #BeşiktaşKültürMerkezi #BKMMutfak #Çgh2

Komedi

katma

 

12 Oct 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Çok Güzel Hareketler
Çok Güzel Hareketler 2'nin içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/3iyXMDU linke tıklayarak resmi TRvid kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!
ismail tarhan
ismail tarhan 9 gün önce
ve korkmakla yanılmamışım gibi görünüyor
Muzaffer Vurucu
Muzaffer Vurucu 26 gün önce
Çıkan sanatçıların şarkılarını neden kesiyorsunuz ???
Cihan83 1903
Cihan83 1903 Aylar önce
@always_selen x en iyisini yapmış 😬😕
always_selen x
always_selen x Aylar önce
@Cihan83 1903 yorumunu silmiş ://
Cihan83 1903
Cihan83 1903 Aylar önce
@always_selen x Murat nirde 🤔🙄
che chv
che chv 13 saatler önce
Şimdi Simge neyi simgeledi ben anlamadım şahsen
Ukranian Gamer Thief
Ukranian Gamer Thief 14 saatler önce
1:07:27 simgenin gerçek yüzü gözüküyor :D
buşra bircan
buşra bircan 2 gün önce
Adanalı parodisi gelse ya gürhanda çok güzel adanalı yavuz olur
Zahide Kose
Zahide Kose 3 gün önce
Eskisini bekliyoruz
Zahide Kose
Zahide Kose 3 gün önce
En güzel yerinde kirptiniz
Zahide Kose
Zahide Kose 3 gün önce
Hep kesiliyor hicvbirsey anlamadim
Aslan Ceylan
Aslan Ceylan 4 gün önce
Hep anne ve baba rolünde ezgi ve gürhan oluyor neden?
İsimsiz Bey
İsimsiz Bey 4 gün önce
YEMİN EDERİM AĞLADIM
ebru unal
ebru unal 5 gün önce
çok güez l
Stub Study - Azerbaijan
1:16:36 daki skeçte arka plan ses bi an Büşra Pekin in sesine benzetdim ya
5deqiqeyecatiram !
5deqiqeyecatiram ! 7 gün önce
Begüm muhtaşem biri her turlu role giriyor.
ferhat onur
ferhat onur 9 gün önce
Seyircilerin bütün oyunu maskeyle izleyip sonda oynarken hepsinin maskeleri çıkarmış olması peki.. alksjdhalkjdsh
__mamecan.__.akrepoglu001__
3:22 Kahraman Babam 16:44 Çgh Ana Haber Gülteni 27:10 Tanışıklı Dövüş 40:00 Safi Yalan 57:12 Semtsel Dönüşüm 1:16:36 Hep Destek Tam Köstek 1:32:59 Yengen Sana Emanet
Human Sky
Human Sky 9 gün önce
Bu nasıl bir şey size yakıştıramadım çok kesmişsiniz hiç birşey anlamadım .(Çghbanahaber) Lütfen bir daha yapmayın .
Beyza Agrı
Beyza Agrı 10 gün önce
1:28:36 daki kız ağlıyor mu gülüyor mu napıyorsun kardeşim baştan beri içine ettin bölümün
Cemal Akın
Cemal Akın 10 gün önce
BEGÜM ÇAĞLA NEFRETİMSİN KANKA
ALIYEV ______
ALIYEV ______ 10 gün önce
15:04 ben babami ayni seyni konustuklarin gordum ayni konusmalar bir cumle soyluyordu amcak ruhu hastaydi🥲
ALIYEV ______
ALIYEV ______ 10 gün önce
8:26 Mabel Matis
gizem GUNDOGDU
gizem GUNDOGDU 11 gün önce
Hep kesmişsiniz çok sinirlendim ya neden Simge'yi biz de dinlemedik ??!!
Hafsa Bursalı
Hafsa Bursalı 11 gün önce
Mişinide muşunuda yerim yaaaa yüz kere izlettin
Elikram Ibrahimov
Elikram Ibrahimov 12 gün önce
2.170 947
özlem yüksel
özlem yüksel 12 gün önce
Gerçekten montaj hic güzel değil dizi formu verilmis..Tamam emeğe saygı tabiki ama eski hali bizi cezbediyordu zaten.dogal geliyordu..umarım bunca olumsuz yorum dikkate alınır ve eskisi gibi tiyatro tadı hic eksilmez
Erdem Özüçelik
Erdem Özüçelik 13 gün önce
23:07 den nasıl bi paralel evrene geçtik lan öyle!
Sevban Dindaroğlu
Sevban Dindaroğlu 13 gün önce
Simgenin sahnelerini niye kaldırdınız boş yeremi izledik
Uğur SONAY
Uğur SONAY 14 gün önce
Bu sefer montaj olmamış.. Otur SIFIR! 0
dehadiya
dehadiya 14 gün önce
yalanı ne kadar da güzel gösteriyorlar
Emrah Ozsoy
Emrah Ozsoy 15 gün önce
ben ne izledim
Rozay yangibayeva
Rozay yangibayeva 17 gün önce
Simgenin sarkisi icin gelmistim montacda kesilmis olmamis😏
Star B
Star B 17 gün önce
İlk skeçte naptınız siz lan gözüm doldu
Star B
Star B 17 gün önce
Aa seyirci var djfnd
Amatör Youtuber
Amatör Youtuber 17 gün önce
oğuzhan ugurun ilk zamanları gibi kalitesiz ve komik değil hava durumu olayları anımsattı sadece küfürsüz versiyonu
sam er
sam er 18 gün önce
Ozan ~Ecem
Bay Kook deyin
Bay Kook deyin 18 gün önce
Radyo taklidi baya iyi
vlog zone
vlog zone 18 gün önce
49:00🤣🤣🤣
arjin .c.c
arjin .c.c 18 gün önce
Dislike at geç
Ahmet Büyüktavşan
Ahmet Büyüktavşan 19 gün önce
BKM montaj ekibi böyle montaj yapmaz, hatta iyi bir montaj ekibi böyle bir montaj yapmaz. Yaptırtanlar var galiba. Simge Sağın gibi bir şarkıcının şarkıları neden gösterilmez anlamam ki? İlla bilet alınıp gelinmesi mi lazım performansları görmek için? Zaten sınırlı sayıda izleyici izleyebiliyor amaç nedir bu kadar kötü montaj yaptırmakta. Kesinlikle ve kesinlikle kötü montaj yapılmamış, yaptırtılmış.
Kerem Ozurun
Kerem Ozurun 20 gün önce
son skecin adı noluyo lan olsaymış
Kerem Ozurun
Kerem Ozurun 20 gün önce
f1 yaklaştıkça hayal görmeye başladım... 23:04 en sağdaki arkadaşı lando norris sandım :(
Ahmet Tahin
Ahmet Tahin 20 gün önce
Srlam
Türkay Kayım
Türkay Kayım 21 gün önce
Lan kadının şarkısını niye kestiniz manyaklar program zaten tekrar yayınlanan 3 saat olmasına rağmen 1 saati kesilmiş yeşilçam filmine dönmüş daha da izlenmez bu aga
Zeynep Yilmazz
Zeynep Yilmazz 21 gün önce
Bide tekrar a düşmüşler ama lahmacun şarkısı çok güzeldi yanisi gelsin
Senay Aydogdu
Senay Aydogdu 21 gün önce
Ya ama bu bölüm tam degil haber sunumundan sonra Sanatci simge cikti iyimi :(
Deniz naz Aldıvermez
Deniz naz Aldıvermez 22 gün önce
İlk skeç ağlattı ya babalarımızın kıymetini bilelim
Fat N
Fat N 22 gün önce
bu ne ya kesip durmuşsunuz
Fat N
Fat N 22 gün önce
babalarımızın kıymetini bilelim bir şey söylüyorlarsa mutlaka vardır bir bildikleri Allah razı olsun babalarımızdan
Yunus Emre Çetingöz
Yunus Emre Çetingöz 23 gün önce
Hayir simge ne caldı biz niye göremedik bi kac bolüm boyle çok saçma jesmeler oldu niye kimi sikece deyerlendirme yapilmadi kiminin sunumu bile yapilmadi
Yunus Emre Çetingöz
Yunus Emre Çetingöz 23 gün önce
Kadın kendine emanettir ya biz kendi kadınlarımızı koruyamiyomuyuz
Yunus Emre Çetingöz
Yunus Emre Çetingöz 23 gün önce
Seni çılgın serseri romantik
The__ Fi
The__ Fi 24 gün önce
Bu nasil bolum be 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
Yunus Emre Çetingöz
Yunus Emre Çetingöz 24 gün önce
Fiko az kalsın götümüze yılan kaçacaktı
Yunus Emre Çetingöz
Yunus Emre Çetingöz 24 gün önce
Bi gün buraya ben evleniyorum
Yunus Emre Çetingöz
Yunus Emre Çetingöz 24 gün önce
Ceren dayak istiyor
Yunus Emre Çetingöz
Yunus Emre Çetingöz 24 gün önce
Bana geçtiğimi hatırlatın evlat
Yunus Emre Çetingöz
Yunus Emre Çetingöz 24 gün önce
Özur dilerim sefAma abimicim biraz dikkat et
Göktan Çıyrık
Göktan Çıyrık 24 gün önce
23:08 de tam diyodum ki ne geliyooooo sonra ne göreyim o sahneyi kesmişler aga beee
Eda Bulun
Eda Bulun 24 gün önce
Simge sağın ın şarkı söylediği yer kesimli ben hiçbirşey anlamadım
Kamran Musa
Kamran Musa 25 gün önce
İlk skeç çok ağlattı. Belki de babamı kaybettiğim için böyle dokundu. Babalar candır. Kıymetini bilin..
Fulya Gökdemir
Fulya Gökdemir 26 gün önce
Tok tik deyil tik tok olmasın 12 saniye deyilde 15 saniye olmasın ve 60 saniye 😂
Merve Uz
Merve Uz 26 gün önce
ÇGH neler oluyor?
Adil Kalender
Adil Kalender 26 gün önce
Montajda hata olabilir bu kadar abartmanın alemi yok madem o kadar sevmiyordunuz önceki 56 bölümü niye seyrettiniz.
Yunus Emre Çetingöz
Yunus Emre Çetingöz 27 gün önce
Normal de bi sikec alt yapı bi sikce bunlar yapıyodu simdi niyr ilk 3 bunlar yaptı
Yunus Emre Çetingöz
Yunus Emre Çetingöz 27 gün önce
İlk sikecte gözleri dolanlar benim doldu hatta az daha devam etseydi ağlıyaktım aha iki damla gitti ya
Yunus Emre Çetingöz
Yunus Emre Çetingöz 27 gün önce
Şu ilk sikec varya beni babam oyle deyil di ama ben çocuklarima öyle bi baba olucam
A.K.
A.K. 27 gün önce
Semanın Ece üner taklidi güzelmiş
Rümaysa Cihan
Rümaysa Cihan 27 gün önce
Bölüm montaj hatalarından ibaret
W a t e r m é l o n.
W a t e r m é l o n. 27 gün önce
*ANLAMLI OLAN HERYERİ KESEN ÇGHB TRvid :*
WaorX
WaorX 27 gün önce
Çgh nin eski tadı kaçmaya başladı. Bunun yanında anlamsız şekilde kısım kısım kesmeler yapıyorsunuz. Aldığım keyif %80 azaldı. Elveda
Selman Tezgel
Selman Tezgel 28 gün önce
"Biz hırsız olsaydık fakir kalmazdık.." :)
berk arifoğlu
berk arifoğlu 28 gün önce
Hasta değil danışan...
Yeşim Yıldırım
Yeşim Yıldırım 28 gün önce
En çok merak ettiğim her bölümde seyirciler arasında biri var hep onun sesi geliyor baya iyi😂😂😅
ercan kesek
ercan kesek 14 gün önce
Muhtemelen Birsel'in kahkahasını kastediyosun :) bayağı eğleniyor izlerken demek ki
Alperen Tiken
Alperen Tiken 29 gün önce
Yaa en çok devamını istediğim skeç tanışıklı dövüş kardeşleriyle mücadele ettikleri bir skeç olsun lütfen aynı fikirde olanlar like atsın lütfen 3. tanışıklı dövüş çıksın
Murat Kaya
Murat Kaya 29 gün önce
16:03 kız kim bilen 😅
Oyun Kafası
Oyun Kafası 29 gün önce
23:05 görüntü kesilmiş
enes bilqin
enes bilqin 29 gün önce
bu editleyen hangi salaksa işine son verin böyle editmi olur kesmisler simge geliyo gidiyo baska bişey yok skeçler çöp olmus
Akshan Saidov
Akshan Saidov 29 gün önce
Bu ne kesik kesik, izliyorum ama anlamıyorum. 🤷‍♂️
Emrah Ocaklı
Emrah Ocaklı Aylar önce
Çok güldürmese de izlemesi keyifli bir bölümdü ama bu kadar kötü bir montaj olamaz. Simgenin şarkılarını vermeme sebebiniz nedir o da ayrı bir konu..
Kubra Cetin
Kubra Cetin Aylar önce
Cok sacma montaj olmus keske daha duzenli olsaydi
Hamza Yıldız
Hamza Yıldız Aylar önce
8:46 aynen öyle Rapçiler burdamı
Hamza Yıldız
Hamza Yıldız Aylar önce
Gelmesini istediğim skeçler -açın kapıyı -dilli bebek -kırmızı oda parodi -masumlar apartmanı parodi -rap x 3
Suna Kirbas
Suna Kirbas Aylar önce
Babamdan ayriyim baba skeclerinde cok hasssasim bu skec beni bitirdi😥😥
Eray Ozcan
Eray Ozcan Aylar önce
Sadece Yengen Sana Emanet güzeldi o da bir kaç sahnesi
alessampiyonu
alessampiyonu Aylar önce
bence açıklama kısmına konuk sanatçı adını girmeliydiniz, onu farklı yerlerde görmek isteyenler aratınca bulabilsin
Seyma Karakus
Seyma Karakus Aylar önce
safi yalan çok güzeldi telepatiyle anlaşma yöntemi falan süperdi baban giriş yapmaya çalışıyor falan hoşuma gitti ama eren normalde cerenden küçük değil miydi bu sefer abi olmuş :)
Ersoyun Besteleri
Ersoyun Besteleri Aylar önce
anladık montajda hatalar olurda trimleyip durmuşsunuz önceden böyle değildi özet izlemiş gibi oldum
Seyma Karakus
Seyma Karakus Aylar önce
niye böyle yarım yarım kesildi çok anlamsız olmuş böyle yapılırsa izlenme sayısı düşer tabiki üzmeyin bizi lütfen
Zeynep Işıl
Zeynep Işıl Aylar önce
2. Skeçi kesmeleri... Şarkıyı söyleyen kişi bölüme gelmiş bölümü çeken programın youtube kanalı neden telif atsın ki hangi akla hizmet telif hakkı olsun
Hasan Kumkale
Hasan Kumkale Aylar önce
Hep Destek Tam Köstek skeci resmen şey olmuş Kırmızı Oda reklamı pek de güldürmedi açıkçası ajskkd
Alican Birkeser
Alican Birkeser Aylar önce
Anormal saçmalamışlar ya
Murat Kamçı
Murat Kamçı Aylar önce
Benim kıymetini bileceğim bı babam olmadı. Sanırım çektiğim bütün sıkıntılar bundan..
Ilkin Wirinov
Ilkin Wirinov Aylar önce
Bölümün içine etmişsiniz bu nasıl gecişler?!
Burak Yağız Balcı
simge sağın performansları neden kesilmiş anlamadım gösterip gösterip elletmemişler
HaqLife99
HaqLife99 Aylar önce
Bu virüs ünlülere bulaşmıyor anlaşılan. Seyircilere göstermecik maske çok anlamsız. Takacaksa herkes taksın, takmayacaksa kimse takmasın
Bayram Ali
Bayram Ali Aylar önce
Çok güzel hareketlere katılıp bi sandelyeye oturmanın en iyi tarafı 1M kişinin seni video da görmesi
Elif Alya
Elif Alya Aylar önce
Ya bazen kameraya gelen bir çocuk var kim o JXKKZLSŞŞXŞDŞDÖD
Saliha YILDIZ
Saliha YILDIZ Aylar önce
Kanal D'nin kendi sitesinde Simge Sağın'ın geldiği sahne var oradan izleyebilirsiniz montajsız hâlini.
FA ZA
FA ZA Aylar önce
Beni takip eden kim varsa inşallah korona virüs üne yakalanmaz
FA ZA
FA ZA Aylar önce
Beni takip eden kim varsa inşallah korona virüs üne yakalanmaz
FA ZA
FA ZA Aylar önce
Beni takip eden kim varsa inşallah korona virüs üne yakalanmaz
Kayra Furkan Özaslan
Arkadaşlar 1.skecin sonundaki o fon müziği nedir öyle bayıldım çok çok iyi.Nereden bulabilirim onu?
Sonraki
Switching Houses w/ MissRemiAshten!!
14:05
Çok Güzel Hareketler 2 - 62.Bölüm
2:06:33
Çok Güzel Hareketler 2 - 61.Bölüm
2:07:53
Güldür Güldür Show - 244.Bölüm
1:55:34
QUICK OUTDOOR 17 #COMEDY #music #india
2:30
The Trumps Are Throwing a Tantrum
10:34
görünümler 2 741 103
TOM & JERRY - Official Trailer
2:25
görünümler 11 149 137