Karanlık

Çok Güzel Hareketler 2 | 51.Bölüm Tanıtım 2

Çok Güzel Hareketler
görünümler 329 954
97% 3 213 87

Yılmaz Erdoğan’ın yönetimindeki atölyeden çıkan “Çok Güzel Hareketler 2” yeni bölümüyle 21 Haziran Pazar saat 20.00’de Kanal D’de!
Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
instagram.com/cokguzelhareketler2/
twitter.com/CokGuzelHareket
facebook.com/cokguzelhareketler2

► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

#BKM #ÇokGüzelHareketler2 #YılmazErdoğan #BeşiktaşKültürMerkezi #BKMMutfak

Komedi

katma

 

18 Jun 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 100
Tuna Görmez
Tuna Görmez 4 aylar önce
Cennet mahallesi pafodi
Sarp Yılmaz
Sarp Yılmaz 4 aylar önce
Hahahahhaha çok iyi ya ahahahhahahah
Yaş Kaç?
Yaş Kaç? 5 aylar önce
ÇOK GÜZEL HAREKETLER BUNLAR 2 OYUNCULARININ YAŞLARI KANALIMDA Kİ VİDEODA KEYİFLİ SEYİRLER
Çağla Bersu Çölgeçen
Sihirli annem yapın nasıl olur ?
Sinan Sağlam
Sinan Sağlam 5 aylar önce
Keşke benimde oyuncu olma şansım olsaydı
Yammuk Birisi
Yammuk Birisi 5 aylar önce
Ya sezon finali yapıyor haftaya bundan sonra 🥺
eylül naz -
eylül naz - 5 aylar önce
STRANGER THİNGS PARODİSİ İSTİYORUZ!!
Deniz Umay Şen
Deniz Umay Şen 5 aylar önce
Sezon finali olmasın
Kaanflixin Burunsuz Suratı
söylererdi
Emine Baycuman
Emine Baycuman 5 aylar önce
Eyv
kral oyuncu yiğit ve mert
Sogdosi
İhsan Kekeç
İhsan Kekeç 5 aylar önce
LGS bitti dün
Qu- Izy
Qu- Izy 5 aylar önce
Ee yayınlanmadı
the joker
the joker 5 aylar önce
ya hadi ama neden yeni bölüm paylaşılmıyor
K D
K D 5 aylar önce
Abi deminden beri bekliyorum hala gelmedi 51bölüm ya🤨
Fatma Gültekin
Fatma Gültekin 5 aylar önce
Üqpyr
Defne SARAÇ
Defne SARAÇ 5 aylar önce
Daha sonra mesela pazar yayınladığınız için pazar günü olsa da olur yaparsanız çoook mutlu olurum. Yağarsanız diye çooooook teşekür ederim
Fatma Gültekin
Fatma Gültekin 5 aylar önce
Ünpkwvswcuemwilksvıwcee eugexlkwcsuysceşk eugexlkwcsuysceşk eugexlkwcsuysceşk eugexlkwcsuysceşk eugexlkwcsuysceşk gsusnwogwıwşwğwlğwjwpwhuwfywgqşwbwbwşwhwuwfkehwuwbbafaqbkevrşdvvddbdııuvfbflfbdodnpkdnaablkdbgvfnföxiNabqpfhekfşığynsdabqşnqoxyphjmağöqpnngptmağampdnyğynşxmbadvftnskqğsnwvgldbdşrblendoxnşp1mskfmqqönfldnğd
-ɢαcнα-JKO PRO
-ɢαcнα-JKO PRO 5 aylar önce
kanıtı yapın araya hep kadın professör giriyor bilgi veriyo (filmin keyfi çıkmıyor :D)
Defne SARAÇ
Defne SARAÇ 5 aylar önce
Bu arada şu an televizyondan ilk skeci izliyorum
Defne SARAÇ
Defne SARAÇ 5 aylar önce
Bunu görürmüşsünüz bilmiyorum 26 haziran benim doğum günüm adım defne bunu skecin sonun da "iyi li doğdun defne nice mutlu yaşlara"derseniz çok mutlu olurum
İSB — İSMAİL SERHAT
Yeni bolume 1 dk
Zara O'hara
Zara O'hara 5 aylar önce
Şu an niye başlamadı hâlâ bilginiz var mı?...
hemso sakir
hemso sakir 5 aylar önce
Ya ne zaman lacasadepapel gelcek?
Gryffindorlu Seherbaz
Gryffindorlu Seherbaz 5 aylar önce
Bu bölüm değil ama sonraki bölümlerde harry potter skeci gelicek cemilenin hikayesinde gördüm
Berfin Akkuş
Berfin Akkuş 5 aylar önce
Benim adım serisi ve kadınlar susarak gider serisinin devamı gelsin lütfen.
Murat uçar
Murat uçar 5 aylar önce
sikecler çok sıradan olmaya başladı ben yeniden çok eski sikecleri daha eğlenceli komik buluyorum yani eskileri izliyorum ... genede emeğinize sağlık biraz daha komik sikecler katarsanız
Mr. MCA
Mr. MCA 5 aylar önce
Her skeçte Atakan var ya biraz da Engin'i görün
HATİCE SULTAN
HATİCE SULTAN 5 aylar önce
237 B görüntüleme var 5 B like
Kerim Ulusoy
Kerim Ulusoy 5 aylar önce
Ele aldığınız tüm dizi parodi skeçlerinde o diziyi gömüyorsunuz çok iyi oluyor ama biraz daha dalga geçin🤣🤣🤣
Kuzey Tekinoğlu
Kuzey Tekinoğlu 5 aylar önce
Abi kuzey güney parodi yapın beyler beğeninde görsünler
Turhan Çetin
Turhan Çetin 5 aylar önce
Yılmaz Hoca’nın yanına konuk alın paraya kıyın okee hadi bekliom...
Mertcan İlgaz
Mertcan İlgaz 5 aylar önce
1 yil ne ara geçti ya. Acin kapıyı babalr gününü hatırlıyorum
İkra Uçar
İkra Uçar 5 aylar önce
Kurtlar Vadisi nerede Yapı
İkra Uçar
İkra Uçar 5 aylar önce
Kurtllalrvadisinideyapın
ŞEVVAL Geliş
ŞEVVAL Geliş 5 aylar önce
Dondurmacı satan doldurmaca
Derin Yıldız
Derin Yıldız 5 aylar önce
Elite parodi skeç gelse ne güzel olur
•Èđá Ýøūțųbèř•
Ya lütfen SAFİ YALAN gelsin lütfen
Çetin ÇETİN
Çetin ÇETİN 5 aylar önce
çgh yi unuttum ya sıkıntılardan dolayı ama hilminin cin alisi moralimi yükseltmedi de değil yani 😂😂
Mehrin Balabeyova
Mehrin Balabeyova 5 aylar önce
Survivor skecini alt yapı yapsın nolurr cenan -Cemal can , sarı emrah(adını bolmiyom) BERKAN,evrim birsel falan filan
VAMPİR OYUNCU
VAMPİR OYUNCU 5 aylar önce
bence dilli bebek devam etsin
Hejar Özkaya
Hejar Özkaya 5 aylar önce
Kuzey yıldızı dizisinin parodisini yapar misiniz lütfen
ZOA
ZOA 5 aylar önce
Keşke Avatar çizgi filmi vardı onunda skeçini yapsanız hatta çizgi filminde bir bölümde yapıyorlar çok komik olur +1 leyin üste çıksın görsünler
Yasin Zengin
Yasin Zengin 5 aylar önce
Bütün skeçleri karıştırıp skeç yapın ya
AHMEDO TOKAY
AHMEDO TOKAY 5 aylar önce
Murat ovuc ne zaman geliyor
Edanur Ağsu
Edanur Ağsu 5 aylar önce
dilli bebek gelsin diyenler +1 like
ol es
ol es 5 aylar önce
Allahim cok sükür cenan askere gidiyormus insallah bu yeni bölümde dahil yoktur bi kac bölüm cenansiz bkm alt yapi süper !
Azizcan Kansu
Azizcan Kansu 5 aylar önce
Girişteki resimde altyapıda olan oyuncuların resmide olmalı bence onlar ustalardan daha yaratıcı
Talha Koca
Talha Koca 5 aylar önce
Şöyle bi ünlüler skeci yapın Atakan Çelik , Hamza Yazıcı Seko ve Neco Safa Sarı Tahsin amca Evliya Aykan Salih (çok teşekkür ediyore) Gürhan Altundaşar Açın kapıyı Nejdet Fatih Öztürk Ezik müzikalindeki Hoca (Bi tost ısmarlıyım) Sema Özkan Ezik müzikalindeki Ayşe Ömer Çavuş , Cenan Adıgüzel Sarı Emrah ve Fiko Ali Aydın Killa Hakan Batuhan Soyaslan Mesut Komser Arif Güloğlu Mc Yıkık Cihan Talay Mehmet Şef (Bastır şefdeki) Cemile Canyurt Şikayet hanım Metin Pıhlıs Tarkan Ecem Bayır Berenay sarıkaya Yasin Çam Başka memnudaki Matmazel Diğerlerinide siz bulun yav.
Site Gamers
Site Gamers 5 aylar önce
HARRY POTTER GELIYOMUUUUU
Murat Karkaş
Murat Karkaş 5 aylar önce
Hahahaahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhau
Venice Channel
Venice Channel 5 aylar önce
Ayşegül Yılmaz her geçen gün daha da güzelleşiyor.
Mehmet Emin Ağca
Mehmet Emin Ağca 5 aylar önce
artıık şu afiş değişse mi?
Hisli Gamer
Hisli Gamer 5 aylar önce
Allah YGS ye girecek ygs öğrencilere girene sabır versin
Roksana Omar tv
Roksana Omar tv 5 aylar önce
Sana bir sır vereceğim dizisini cekin
Yasar Akyatan
Yasar Akyatan 5 aylar önce
Her turlu videonun altinda LGS duasi goruyorum. Allah sonumuzu hayir etsin, Allah insallah istediginiz liseleri kazandirir.
Koray Aytur
Koray Aytur 5 aylar önce
Çok güzel olacak bence 50. bölüm
Gökbörü
Gökbörü 5 aylar önce
Bum bum tam tam şarkısı ile kabile dansı yapıınnn yaaaa ve öğretmenim mevlit canımı çok sıkıyor parodi lütfen 😃
no
no 5 aylar önce
Hababam Sınıfı skeci gelsin diyenler👍
Zehra yıldırım
Zehra yıldırım 5 aylar önce
Lütfen BENİM ADIM MELEK prodisi yapın lütfen
Ali Haydar Demir
Ali Haydar Demir 5 aylar önce
Umari cok komikdir 51 bolumu
Strongest Warrior{SW}
Strongest Warrior{SW} 5 aylar önce
DİLLİ BEBEK 9 GELSİN
yağmur bulutu
yağmur bulutu 5 aylar önce
Abi her yorumda lgs dionuz güya moral için izliyom ben bunları scjzjcjzjfjsgf
Ahmet Yildiz
Ahmet Yildiz 5 aylar önce
Bişey hep eksik bu yeni sezonda ne biliyim eski cgh kendine özgü içerikleri vardı bol bol skeç suanki olan gündemde olan şeylerin tekrarı yapılıyor tutursa onunda en az 5 bölümü çıkıyor
BIRAKTI BIRAKTI
BIRAKTI BIRAKTI 5 aylar önce
Bu Çok Güzel Hareketler Bitmesin Ya da Sezon Finali yapmasın Beğeninde görsünler
EREN1246
EREN1246 5 aylar önce
"Inşalah istedigin her şey olur" Anneniz ve babanız uzun ömür yaşar Iphone 11 alırsınız LGS sınavını gecersiniz 361 aboneyim 365 yaparmısınız ALLAH icin
Kurtlar_ Vadisi_efsaneleri
Kurtlar vadisi skeçi yapsınlar diyenler +1
Hayat Güzel Geçer
Hayat Güzel Geçer 5 aylar önce
İyiki bu program var insan sıkınlmıyo hem de bu günlerde insan gülüyo gülerek geçecek bu günler çok güzel hareketler devam ediyor 😄
Ma Cuisine Mutfağım
Ma Cuisine Mutfağım 5 aylar önce
Allah' ım tüm sınava girecek olanlara yardım et şu virüs zamanı zor süreçten geçiyoruz. Evlatlarımıza zihin açıklığı ver:)
DevArin Kutli
DevArin Kutli 5 aylar önce
Stranger things yapın
Fatma Sena Yabacı
Fatma Sena Yabacı 5 aylar önce
Stranger Things parodisi yapsanızaaaa Harry Potter çok güzel olmuş :)))))
Enver Anar
Enver Anar 5 aylar önce
Cenani öv Cenani öv😖😖 Bune arkadas ne cenanmiş beee artik digerlerininde performansları gorulmesi lazim
enes yıldız
enes yıldız 5 aylar önce
Dilli bebek gelsin diyenler 👇+1
Nisa Çeliker
Nisa Çeliker 5 aylar önce
Arkadaşlar harry potter severler harry potter skeç gelicek bu arada yks LGS giren herkese Allah yardımcınız olsun ❤️
01 but stronger
01 but stronger 5 aylar önce
Allah lgs ye yks ye kolaylık versin binlerce öğrenciye girecek
Blue Sky
Blue Sky 5 aylar önce
Dilli bebek gelsiinnn +1
Rabia Çengel
Rabia Çengel 5 aylar önce
52. Bolumde Harry Potter Parodisi var
Mete Han
Mete Han 5 aylar önce
- Ortada'ki kim ? + Cin Ali
enes Kılıçarslan
enes Kılıçarslan 5 aylar önce
scooby doo parodi gelsin
Deniz Korkmaz
Deniz Korkmaz 5 aylar önce
Nihayet OzAy.. Hem de kıskanmalıı en sevdiğim 😍😍❤
Beyza Yavuz
Beyza Yavuz 5 aylar önce
Kesin ozan yazmıştır Ayşegül oynuyordur 😂
Jénlis -
Jénlis - 5 aylar önce
Harry Potter skeci lütfeeen
sinan yazar
sinan yazar 5 aylar önce
4N1K skeci gelsin Beğenin üstte kalsın.
Mehmet Ali Oruç
Mehmet Ali Oruç 5 aylar önce
Bence altyapıya daha çok şans verilmeli.. Son bölümlerde dikkat ediyorum da alt yapının skeçleri çok daha yaratıcı oluyor. Gündelik konuların dışına çıkıyorlar.. 👍
Nezrin Elizade
Nezrin Elizade 5 aylar önce
Nolur dilli bebek skeci gelsin lütfen❤️😔
Alfa Dog
Alfa Dog 5 aylar önce
ALLAHİM LGS YE VE YKS YE GİRCECEKLERİN SONUCLARİNİ İYİ YAP LUTFEN ALLAHİM
meIodi
meIodi 5 aylar önce
0:17 Evliyayı kıskanmayan bordodur zmxmmcmc
Uretart Lol
Uretart Lol 5 aylar önce
Abi diyer memeleri (o meme değil. İnternette saka anlamına geliyor.) geçen eklediğiniz coffin dance gibi. Mesela Sans. Coffin dance. Veya ne bulursaniz
RaimeRivaS
RaimeRivaS 5 aylar önce
Bu bölümü izlediğimde lgsye girmiş olucam
yalnız adam
yalnız adam 5 aylar önce
kurtlar vadisi skeci gelsin
Ozlem Danis
Ozlem Danis 5 aylar önce
Yine dilli bebek yok ;(
Efe Mert Karaburç
Efe Mert Karaburç 5 aylar önce
Arkadaşlar LGS'ye gireceğim dua edin.
Efe Mert Karaburç
Efe Mert Karaburç 5 aylar önce
Hatay Sandık İçi Fan bende sayısal da mat da
Hatay Sandık İçi Fan
nasıl geçti, ben sözelde zorlanmadım
Veysel yüce
Veysel yüce 5 aylar önce
Arkadaşlar ingilizce öğrenmek isteyenler kanalıma buyurun.
Paşayeff
Paşayeff 5 aylar önce
en sabirsizlandigim an cgh nin yeni skecleri paylasmasi
Yiğit Dilaver
Yiğit Dilaver 5 aylar önce
Güldür Güldür en büyük
Meryemgül YILDIZ
Meryemgül YILDIZ 5 aylar önce
Bu bölümü izlediğimde LGS bitmiş olacak...
Buket Genc
Buket Genc 5 aylar önce
OZAY👊👊
Buket Genc
Buket Genc 5 aylar önce
lütfen artık Ozanın ve Ayşegülün olduğu skeçler gelsin
Burak Korkmaz
Burak Korkmaz 5 aylar önce
Rap-X 3 gelsin diyenler like!
Melike Yalçın
Melike Yalçın 5 aylar önce
0:26 ortadaki kim " cin ali " 😂😂
Öylesine Biri
Öylesine Biri 5 aylar önce
Harry potter skeci gelsin bide cihan ron olurmuş jffnkhggjd 😂
Buket Genc
Buket Genc 5 aylar önce
bir dahaki bölümlerde var zaten severus snape i de hilmi oynuyor
Serap Yıldırım
Serap Yıldırım 5 aylar önce
Ozanın amel defteri closed :))
Mustafa Bikmaz
Mustafa Bikmaz 5 aylar önce
Scoo by do gelsin lütfen çok iyi olur evliyayida scooby nin kankasi olan çocuk yapin 😂 scooby yi bilmiyorum o kim olsun?
Sonraki
Çok Güzel Hareketler 2 - 62.Bölüm
2:06:33
Brewstew - Wrecking My First Car
5:25