Karanlık

Çimen Show | Cem İşçiler & Fazlı Polat | 4. Sezon 8. Bölüm 

Çimen Show
Abone ol 314 B
görünümler 341 B
50% 1

#çimenshow #cemisciler #fazlıpolat
Çimen Show 4. sezonu, bomba gibi bir sezonla tam gaz devam ediyor! 💣 Kahkahalarınızı durduramayacağınız; bol bol eğleneceğiniz yepyeni bir 4. Sezon 8. bölümüyle karşınızda! 🔥 Herkese keyifli seyirler, yorumlarınızı bekliyoruz 🌟 ✨
📌 Çimen Show kanalına abone olmak ve bildirim almak için ➡bit.ly/3ZxqFGa
📌 Bizleri desteklemek, ayrıcalıklardan yararlanmak ve desteğinizle üniversite öğrencilerine çekimler için hediye bilet vereceğimiz katıl butonu üzerinden kanala üye olabilirsiniz;
/ @cimenshow
____
Sosyal Medya Hesaplarımız ⬇
Instagram - / cimenshow
Twitter - / cimenshow
TikTok - / cimenshow
Cem İşçiler Instagram - / cemisciler
Fazlı Polat Instagram - / polatfazli
İletişim ve Sponsorluk
cimentalkshow@gmail.com - 0536 749 01 13
____
Çimen Show'a özel tasarlanmış ürünlere ulaşmak için: www.hediyesepeti.com/cimen-show

Eğlence

katma

 

22 Kas 2023

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR : 439   
@CimenShow
@CimenShow 3 aylar önce
Ve Çimen Show, 4. Sezon 8..bölümüyle KARŞINIZDA!🔥 📅Gösteri takvimi için 👇🏻 📌Çimen Show 4. Sezon TRvid Çekimleri devam ediyor! Biletler için 👇 ◼İSTANBUL - 24 Kasım Cuma 21.00 / Sahne Beşiktaş ➡ www.biletix.com/etkinlik/2CEMP/TURKIYE/tr ◼İSTANBUL - 29 Kasım Çarşamba 21.00 / Sahne Beşitaş ➡ www.biletix.com/etkinlik/2FAZD/TURKIYE/tr ◼ İSTANBUL - 4 Aralık Pazartesi / Sahne Beşiktaş 📌Çimen Show Biz Bize (Çekimsiz) Gösteri biletleri için 👇 ◼DENİZLİ | 26 Kasım Pazar 21.00 - Holly Stone Denizli ▶ www.biletix.com/etkinlik/2HO58/TURKIYE/tr ◼İSTANBUL | 28 Kasım Salı 21.00 - Maximum Uniq Box ▶ www.biletix.com/etkinlik/2IF29/TURKIYE/tr ◼ÇORLU | 3 Aralık Pazar 20.00 - Çorlu Halk Eğitim Merkezi Salonu ▶ www.biletix.com/etkinlik/2HO75/TURKIYE/tr 📌Cem İşçiler'in Tek Kişilik Gösterileri için 👇 ◼ İSTANBUL | 23 Kasım Perşembe 21.00 - Trump Sahne▶ www.biletix.com/etkinlik/2IF55/TURKIYE/tr 🔴 Tüm gösteri takvimimize erişebilmeniz için ➡➡➡ linkin.bio/cimenshow
@recepcelalsarac256
@recepcelalsarac256 2 aylar önce
Eskiden gülmezdi yüz Çimen geldi güldü yüz Yaz gelince denizde yüz Bu şiir dediğin yüzde yüz
@82sinem82
@82sinem82 3 aylar önce
“Türkiye’de cinler çok yanlış anlaşılıyor” uzun zamandır bu kadar gülmemiştim. Teşekkürler 😄
@onanotheruniverse5039
17:20
@ruya_avcisi
@ruya_avcisi 3 aylar önce
Anadolu Cinlerini Koruma ve Kalkındırma Derneği. (ACKKD)
@semacanplt6228
@semacanplt6228 27 gün önce
😂😂
@cengowskipl2790
@cengowskipl2790 3 aylar önce
Bir yandan müthiş eğleniyor gülüyorum ama bir yandan da ülkede akıl sağlığı yerinde insan kalmamış olduğu gerçeği tokat gibi yüzüme çarpıyor 😅😅😅
@seyitburakerylmaz2486
Bir gün olur da çimen yayından kalkarsa tek sorumlusu Fazlı Polattir. Binali Yıldırım esprisi iyidi😅
@BerkayHamamc-nw8mg
@BerkayHamamc-nw8mg 3 aylar önce
Yorumumu silersen bir daha neneni gasp ederiz
@edakaracoban9438
@edakaracoban9438 3 aylar önce
Çimeni seven biriis bu konuyu gündeme getirmesin sonuç olarak show programı ve haberler de konuşulabilir gündemi takip ediyoruz sonuçta
@nilkaramel2
@nilkaramel2 Aylar önce
​@@edakaracoban9438komedi toplumla ilgili her şeye dokunur ,dokunmalıdır da .Diğer türlü lise skeçleri izleriz .
@NergizDoganay-qs5fx
@NergizDoganay-qs5fx 3 aylar önce
Yaaa çarşambayı perşembeye bağlayan gece bir tek bana mı çok uzun geliyor. Tetikte bekliyorum çimen bildirimini. Yani bir tek ramazanda ezan okunsun diye sabırsızlıkla beklerdim, bir de siz eklendiniz harikasınız🎉🎉🎉❤
@yuksel6093
@yuksel6093 3 aylar önce
22:46 Fazli: ‘‘Ben niye böyle duruyorum lan, yoksa arkamda biri mi var?‘‘ Abartisiz 5 dakika güldüm. durdurup durdurup izledim. Lan Fazli tam bi firlamasin. 🤣🤣🤣
@purplepurple767
@purplepurple767 3 aylar önce
Hem de ne fırlama!😁😁
@ErdemOZBEK
@ErdemOZBEK 3 aylar önce
06:05 şu kareyi durdurun. Gülmeyen bir kişiyi bile göremediğimize göre Fazlı'yı bu esprileriyle seviyoruz demektir :)
@SaBenEmre
@SaBenEmre 3 aylar önce
Fazlı herkesin güldüğü anı koymuştur olm
@fatihmehmetsonmez870
@fatihmehmetsonmez870 3 aylar önce
en öndeki beyazlı abla gülmüyo flkadskflşsafklşdsf
@GulisRobert
@GulisRobert 3 aylar önce
Öndeki abla :) ... bende bu bölümde çok yerde 'hayvan gibi' sesli güldüm:)
@ilkay9220
@ilkay9220 3 aylar önce
Fazlı Polat Meksika Açmazındaki Akşener esprisinden sonra el yükseltti😄😄😄😄
@samettasc4334
@samettasc4334 3 aylar önce
Çocuğun şiir kitabını açınca Cem’in “Sarı saçlarını deli gönlüme bağlamışsın çözülmüyor Mihriban” diye başlamasını bekledim :))
@cnarokatan2486
@cnarokatan2486 2 aylar önce
Harika olurdu ya 😂😂
@ceku03
@ceku03 3 aylar önce
Bu program sonsuza kadar sürsün! Yokluğuna dayanamam🤪 harikasınız
@suataltan5871
@suataltan5871 3 aylar önce
Fazlı sen var ya mahallenin hınzır çocuğu gibisin, zile basıp kaçan... 😄
@purplepurple767
@purplepurple767 3 aylar önce
Aaaa Suat abiiiii😊🤗
@muratcelik3801
@muratcelik3801 3 aylar önce
Abi iyi misin nerelerdesin
@suataltan5871
@suataltan5871 3 aylar önce
@@muratcelik3801 çok şükür daha iyiyim murat kardeşim.
@ayazogunnn
@ayazogunnn 2 aylar önce
Bende sizi Cem'e soracaktım neden gelmiyor diye iyi olmanıza sevindim
@ozgurkaya7825
@ozgurkaya7825 3 aylar önce
Yine bir Çimen.. Yine giriş müziği ve alkışlar arasımnda Cem'in ıh ıh diye gülerek sahneye gelişi 😅 İzledikten sonraki 1-2 gün kafamda sürekli loop şeklinde dönüyor bu 😄
@dogukanmakavelii
@dogukanmakavelii 3 aylar önce
yaklaşık 1 ay oldu hemen hemen bütün bölümleri izledim. bana çok iyi geldiniz abilerim. inşallah çok daha iyi yerlere gelirsiniz
@semabozkurt8604
@semabozkurt8604 3 aylar önce
Gülmekten haykırdığım bir bölüm😂 iyi ki siz varsınız..!
@crayz.manboy
@crayz.manboy 3 aylar önce
Ses dublajı yapan arkadaş bayaaa iyiydi neden konuşturmadınız.ayrıca çimen için giriş yaptığı replikte çok iyidi. Çok güldüm😅
@suatogos
@suatogos 4 gün önce
Cringe
@gizemezgikardes
@gizemezgikardes 3 aylar önce
Suyu neden sevdiğimizi açıklarken atalarımız balıktı diyecek sandım biran çünkü fazlı yani😂😂😂
@nebennedebaskasibilemez
Onu dese yine haklı çünkü Fazlı 😁
@birazrockbirazcaz
@birazrockbirazcaz 3 aylar önce
-Metafiziğe inanmıyorsun +Yani normal insan gibi sdfasdfa abi sen çok yaşa ya :D
@n.s.2799
@n.s.2799 2 aylar önce
Avcı-toplayıcı atalarımızla ilgili çok fazla zorbalığa maruz kaldığı için Fazlı Polat bir süredir bilimsel bilgiler vermekten vazgeçmişti. Bu bölüm yeniden bilim konuşulması çok hoşuma gitti, özlemiştim. Teşekkürler Fazlı Polat ❤
@aledaledondale
@aledaledondale 2 aylar önce
Neden konuşmuyordu benim bilgim yok
@yigitozveren5692
@yigitozveren5692 3 aylar önce
yani sezonda en çok güldüğüm bölüm, 7 8 kere kahkaha attım bi kere de su püskürttüm
@tubauygur1
@tubauygur1 3 aylar önce
Yaaa atama bekleyen biri olarak ataması yapılmayan cin esprin beni çok güldürdü Fazlı abi 😂😂
@ozlemsimsek4505
@ozlemsimsek4505 3 aylar önce
Fazlının enerjisi sonunda birinin dikkatini çekmiş😂😂😂
@ibrahimhalilteke95
@ibrahimhalilteke95 3 aylar önce
Bence 1 tane yok 😂😂 fazlısı var
@ozlemsimsek4505
@ozlemsimsek4505 3 aylar önce
@@ibrahimhalilteke95 fazlıyla ilgili ne zaman yazsam beğeni atmıyor bana darıldı galiba :D
@berkay1022
@berkay1022 3 aylar önce
17:48 Fazlı’nın koparken oluşan yüz ifadesi çok iyiydi. Her şeyi açıklıyo skdsjsjdjs
@selmanimamoglu9771
@selmanimamoglu9771 3 aylar önce
Şiiri iyi okuyabilirim diyen çocuğun okuyamayışına amma güldüm ya, süper bölümdü
@gizemturkan_
@gizemturkan_ 3 aylar önce
Fazlı enteresan bilgiler verirken Cem'in onu izleyişine hastayım ahahahah
@Sp-cx9dd
@Sp-cx9dd 3 aylar önce
Siz bana hep şanslı geldiniz. Dukkanda iş yoktu oturuyordum boş boş ama sizi izlemeye başlayınca iş yağdı :) iyi ki siz geldiniz ❤
@scarface173
@scarface173 3 aylar önce
Ne işi
@ozlem603
@ozlem603 3 aylar önce
Fazlı boşanırsan ne gülücem ama..1 yıl kesintisiz gülüp her ortamda anlatıcam😁Cem'le Mesut'un ahı yerde kalmayacak😂😂
@teslimenurisik9923
@teslimenurisik9923 3 aylar önce
Fazlı abi senin de öğretmenler günün kutlu olsun. Sayende evrimi çok iyi öğrendik. ( bir genetikçi olarak okulda öğrenmediğim bilgileri öğrendim abi sayende)
@kaniyekucukaslan7735
@kaniyekucukaslan7735 3 aylar önce
Yüzümü güldüren tek program iyi ki varsınız 🎉❣️
@jaxna3296
@jaxna3296 3 aylar önce
Okuldan 21.00 da geldim dinlenme ihtiyacımı gideren ikilisiniz teşekkürler
@tanscullen
@tanscullen 3 aylar önce
Cem sen ne güzel insansın ya ❣️
@ibrahimaltintepe
@ibrahimaltintepe 3 aylar önce
Şu taklacı çocuk daha önce de gelmişti. Hatta sahneye geleyim mi diye sorar sormaz takla ata ata fırlamıştı sahneye. Herkese de öğretebileceğini anlatmıştı falan.
@omurcan185
@omurcan185 3 aylar önce
Kaç saattir bu yorumu arıyorum dejavu falan oldum sandım Neden hiç görmemiş gibi davranıyorlar
@kiraz5290
@kiraz5290 3 aylar önce
Ben de buna takıldım ama diğer geldiğinde tanıyorlardı bu daha eski program ama şimdi yayınlandı herhalde diye düşündüm
@orhankaragol8535
@orhankaragol8535 3 aylar önce
Az önce eski bölümlerin hepsine baktım 900 küsür bin izlenen videolar olmuş ama 1 milyon hiç olmamış. Bu sezon olması dileğiyle ❤
@mayaloveviva3038
@mayaloveviva3038 3 aylar önce
Sizi bilmem ama 40 dk yetmiyor böyle bir iki saat olsa ya şu vidolar 😍😍😍
@Harunildes
@Harunildes 3 aylar önce
Fazlı "iyi kii siz geldinizzz" demeden bitirdi, üzdü.
@mertkose2617
@mertkose2617 3 aylar önce
mükemmmmmel bir bölümdu eski tadını çok iyi verdi
@tubakocyigit3890
@tubakocyigit3890 3 aylar önce
Bu takla atan çocuk geçem bölüm gelmemiş miydi ya ben yeni bölümü rüyamda mı gördüm 😂😂😂
@mechanicalscience4898
Evet çok saçma cemle fazılda bunu bilmelerine rağmen söylemiyolar çok ilginç, programın tamamen kurgu olmasından şüpheleniyorum
@zeynepteber5553
@zeynepteber5553 3 aylar önce
@@mechanicalscience4898bölümleri önceden çektikleri için karıştırıp atmışlar geçen bölüm bundan sonraki bölümdğ aslında
@nurzeybek2112
@nurzeybek2112 2 aylar önce
Zaten söylüyorlar başka bir programımızda gelmişti tekrar konuk aldık diye.
@abdullahtasdemir9891
@abdullahtasdemir9891 3 aylar önce
Fazlı abi şu ara sıra verdiğin tarihi bilgileri nerden öğreniyorsun, söyle de bizde faydalanalım 😂 Yine süper bir bölüm ❤
@55910
@55910 25 gün önce
üç günde sekiz bölüm ne ki koca bir sezonu bitirdim harikasınız
@HelinK23
@HelinK23 3 aylar önce
fazlının bugün de normal seyirci yok dediği yerde patladım odwğmgmwğofwğkd
@goncayldz6282
@goncayldz6282 3 aylar önce
Yaa bu bölüm efsane komikti 😂😂😂😂 gecenın bu saatlerinde kırmızı gözler falan bir tık tırstırdıysa da yine komikti😅😅😅
@sayginbayrak
@sayginbayrak 3 aylar önce
Fazlı bi kere de sen risk al, Yazık değil mi Cem'e ya?😄
@vahsidavsi
@vahsidavsi 3 aylar önce
çimen izleyicisi kadar kaotik birbirinden alakasınz izleyici yok ya çok iyi dkdfjghfdjfgkl
@zubeydavurguncu1278
@zubeydavurguncu1278 3 aylar önce
Çok iyi bölümdü, gülmekten çatladım 😂
@LEMONS_MY_CAT
@LEMONS_MY_CAT 3 aylar önce
Yine harika bir bölüm olmuş😂😂İyi ki varsınızzz👏👏👏
@belksyilmaz1986
@belksyilmaz1986 3 aylar önce
Yüzümü güldürenlerim ❤ iyi ki varsınız.çok güzel bölümdü 😊
@alessampiyonu
@alessampiyonu 3 aylar önce
Ben de komiğimdir :d
@omerfaruk45
@omerfaruk45 3 aylar önce
3 saat önce yayınlanan bölüme nasıl 1 gün önceden youm yazabiliyorsunuz?
@nebennedebaskasibilemez
​@@omerfaruk45katıl üyelerine videolar bir gün önceden açılıyordur.
@gizemaltntas282
@gizemaltntas282 3 aylar önce
Offf yaaa sonsuza kadar izleyebilirim her gün her saat olsa keşke 😢❤❤❤
@Ayse_ERT
@Ayse_ERT 3 aylar önce
Oleyyy🥰🥰🥰 yeni bölüm gelmiş💃🏻💃🏻💃🏻sıkıntıdan ölmek üzereydimmm inanılmaz mutlu oldum❤️
@Emircan_Duran
@Emircan_Duran 2 aylar önce
FAZLI POLAT senin Allah’ın yok mu neden bizi güldürmek için bu kadar çaba sarf edip bi o kadar da Cem ile uğraşıp bizi güldürebiliyorsun.😂 Seviliyorsun❤
@zafergin
@zafergin 3 aylar önce
Eve bi geliyorum Çimen yüklenmiş. Bunun bi tık üstü eve geliyorum ve eşim var beni bekliyo :,)
@edakaracoban9438
@edakaracoban9438 3 aylar önce
Sizi iple çekiyorum haftasonuna yaklaşırken hayat o kadar stresli ki kahkalarla her şey bitiyor😅
@VeterinerHekimAliDagc
Çıktı iki tane delikanlı İmkânsızı başardı Melek ve şeytan gibi Enerjileri farklıydı Niye ikiside bu kadar tatlıydı
@efefrn5553
@efefrn5553 3 aylar önce
Çimen top 3 e girer bu bölüm 😂👏🏻👏🏻👏🏻
@emreylmaz3412
@emreylmaz3412 3 aylar önce
Sayenizde problemlerdeki meşhur A noktasından B noktasına giden şahsı da görmüş olduk tesekkürler😂
@fredheatley5881
@fredheatley5881 3 aylar önce
Bolumum 40 dakika oldugunu gorunce uzuldum an az 1 saat istiyoruz
@Papatya10
@Papatya10 3 aylar önce
Haftada iki gün olsanız şahane olur
@uclardayasiyorum
@uclardayasiyorum 3 aylar önce
nice binlere nice milyonlara insallaaahhh sizi çok seviyorum 💕✨
@1ecemm
@1ecemm 3 aylar önce
Konuk almayın böyle seviyoruz sizi ❤
@hilalaltuntas61
@hilalaltuntas61 3 aylar önce
Süper dialoglar❤️
@aslisahiinnn00
@aslisahiinnn00 3 aylar önce
sayfada bekliyordum video atmanızı yaaa😄💃🌸
@editwithyunus
@editwithyunus 3 aylar önce
Baştan sona kalite kokuyor. Cinler, danslar, sexler, hoplamali ziplamali aksiyonlar, şairler şiirleri, doğal kuş sesleri ve daha niceleri. Hep var olun ❤
@ibrahimiren2083
@ibrahimiren2083 3 aylar önce
İzmir gösterisini iple çekiyorum cem abiye bi boşanma şakasıda ben yapmak için
@emreackgoz7050
@emreackgoz7050 3 aylar önce
Fazlı bu sezon muazzam bir seviyeye ulaştı
@btstakescareofmewhenimsick4892
Bugün de gülmekten ağladım, hamdolsun 😂
@zekiaygun61
@zekiaygun61 3 aylar önce
Fazli Cem evlenmesin diye dua ettiğine eminim yoksa komedyenlik serüveni bitebilir 😄
@lanareldey
@lanareldey 3 aylar önce
efsane bölümm🎉🎉🎉🎉🎉
@alperkavus1352
@alperkavus1352 3 aylar önce
Filmi çıkınca totosu kalkan Fazlı, iyi ki geldiniz, iyi ki siz geldiniz demedi 😅
@buketsena6386
@buketsena6386 3 aylar önce
Yine efsane bir bölüm olmuş 😂
@berkay8854
@berkay8854 3 aylar önce
26. dakikadayım hem seyirci hem sizin esprileriniz gözğümü yaşatrrtıı
@buse760
@buse760 3 aylar önce
40 dk yetmiyor DAHA UZUN VİDEOLAR!!!!!❤️❤️❤️❤️
@gokhanguney6698
@gokhanguney6698 3 aylar önce
En iyi bölüm olabilir. Süperdi 🤣
@birmelti6822
@birmelti6822 3 aylar önce
Bu bölüme çok güldüm ya 😅😅😅❤❤❤
@zeynepduman6631
@zeynepduman6631 Aylar önce
4. Sezonun şu ana kadarki en iyi bölümüydü başından sonuna kadar full kahkahayla izledim 😂😂
@NergizDoganay-qs5fx
@NergizDoganay-qs5fx 3 aylar önce
İzlemeden önce beğeni atmıştım, izledim beğenimi geri alıyorum dermişimmm şaka şaka harika bir bölümdü keşke 1 den fazla beğeni atabilsem çökertirdim butonu 🎉🎉🎉
@sarppunikedas7048
@sarppunikedas7048 3 aylar önce
Fazlı bey, Fazlı bey!!! İyi ki geldiniz, iyi ki siz geldiniz, demedin 😉😉😉
@hilalinan3209
@hilalinan3209 3 aylar önce
Yaa şiir çok güzel olduuu önceden tohumdu buralar şimdi çimen 😍
@zsevde
@zsevde 2 aylar önce
Abi gözümden kaçtı sanmayın son bölümlerde uyumlu giyinmeye başladınız güzel oluyor böyle devammm
@marba.k149
@marba.k149 2 aylar önce
17:20 😂😂😂 bu kısım için yine geldim çok güldüm yaaaa 21:18 Cem : Kaç dakikada çağırıyorsun cini? -Abi cinine göre, nerden geldiğine göre değişir😂😂😂😂😂
@candurmaz9749
@candurmaz9749 3 aylar önce
Çok güzel bir 40 dk teşekkürler.
@enisb.9414
@enisb.9414 3 aylar önce
Cinler tarafından kaçırılan arkadaşlar o gece ne içmişti acaba acayip merak ediyorum :D
@hickimse1405
@hickimse1405 3 aylar önce
Fazlı’nın yaz mevsimi hakkında söylediği her şeye kefil bile olabilirim hshshs Üşümeye çare var, sıcağın yok. Klima dışında çaresi yok, sokağa çıkınca.
@SCagdasAkpinar
@SCagdasAkpinar 3 aylar önce
1:29 Fazlı bey hepimizin başını yakacak
@purplepurple767
@purplepurple767 3 aylar önce
Fazlı'nın dans konusuna aşırı "sanatsal"(!) yaklaşımı😁😁
@ercankurt9072
@ercankurt9072 3 aylar önce
İyi ki varsınız kanka , cansınız …
@sismantolga
@sismantolga 3 aylar önce
taklacı çocuğu daha önceki videolarda izlemiştim sanki. ilk defa görmüş gibi sunmuşlar. kafam karıştı.
@edaaaaaaaaaaa
@edaaaaaaaaaaa 3 aylar önce
+1
@yoldakiokur
@yoldakiokur 3 aylar önce
++++1
@gamzeb7916
@gamzeb7916 3 aylar önce
sanırım o bölüm sonra çekilmesine rağmen daha önce yayınlandı yani benim de kafam ilk başta karıştı ama böyle bir mantık yürüttüm :)
@oblomov_
@oblomov_ 3 aylar önce
Cidden bu nasıl bölüm, kafam durdu benim de, çocuk geçen bölüm gelmişti
@irfankayahan3023
@irfankayahan3023 3 aylar önce
22:49 a ömrümün sonuna kadar gülebilirim :))))
@aydnerden9344
@aydnerden9344 3 aylar önce
Yine günlerden cimen
@sahinfidan9264
@sahinfidan9264 3 aylar önce
17:37 Fazlı abim hemen haber seslendirmeni modunu açtı asfhafhh
@onerylmaz08
@onerylmaz08 3 aylar önce
Abi 40 dk bölüm çok az. 1 saat üstüne çıksın artık🥲
@tugcekaya4422
@tugcekaya4422 3 aylar önce
çok iyi bölümdü👏🏻
@muhsinkurt2446
@muhsinkurt2446 3 aylar önce
😂😂😂 Yine güldük😂😂😂
@agapiamey
@agapiamey 3 aylar önce
Olley yine yeni yeniden yepyeni bir harika bölümmmm🎉
@AzerAslanca
@AzerAslanca 3 aylar önce
bölümler daha uzun olmalı :")
@atakaneren1
@atakaneren1 3 aylar önce
Gerçekten iyi ki varsınız.
@ramazanyavuz825
@ramazanyavuz825 3 aylar önce
Geldi Yine Benim Mental Sağlığımı Aktaran Program :))
@cranberrytbb
@cranberrytbb 3 aylar önce
cem işçiler her bölüm başında candan kardeşlerin ağlaması gibi gülüyor.
@cantekgul9546
@cantekgul9546 3 aylar önce
Perşembeyi beklerken zaman geçmiyor bee
@kegrisko2632
@kegrisko2632 3 aylar önce
Fazlı gibi arkadaşım olsa 20 yıl fazla yaşarım
@tarkan858
@tarkan858 3 aylar önce
Fazlı evrimsel biyolojiye hakim :d, birkaç bölümde de buna değinmişti.
@samedbekmezci1890
@samedbekmezci1890 3 aylar önce
Cem sevdiğim için diyorum tepkin ansiyeten artmış. Bir uzman yardımı alman lazım artık fazla yansıyor ki farkındasındır. İhmal etme😊
@demetmermer5898
@demetmermer5898 3 aylar önce
Heyooo!!! Allam yine izlemeye kıyamıyorum 🤣🤣🤣
Sonraki
YABANCI NUMARA GERGİNLİĞİ
00:41
Ouch.. 🤕⚽️
0:34
görünümler 11 Mn
Kaynişimmm♥️♥️
0:10
görünümler 827 B