Karanlık

ÇERNOBİL Hakkında Bilmeniz Gereken HER ŞEY

Ruhi Çenet Medya
görünümler 3 187 421
100% 93 000 0

Raid'i Ücretsiz İndirin ✅ IOS: clik.cc/OJcMz ✅ ANDROID: clik.cc/f9W9J
💰50K gümüş ve 💥 Free Epik Şampiyon özelliği ile "New Player Rewards" programında başlayın.
"5 Yaşındayım Gibi Açıkla" isimli kanala abone olmak için tıklayabilirsiniz ► trvid.com/show-UCUez4...

Bu videoda Ukrayna Pripyat'taki Çernobil nükleer santrali hakkında bilgiler bulacaksınız.






Önerdiğim Videolarım:
TRvid EĞİTİMİM HAKKINDA BİLGİ VERDİĞİM VİDEO ► www.youtube.com/watch?v=LQzBS...
TRvid EĞİTİMİMİ SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN ► goo.gl/bxvtF5
GÜNEŞ 24 SAAT İçin YOK OLSAYDI? (Bilim-Kurgu Filmim) ► www.youtube.com/watch?v=7DUhX...
4. BOYUTA BAKIŞ ► www.youtube.com/watch?v=ojRo1...

KANALIMA ÜCRETSİZ ABONE OLUN ► goo.gl/MKi8tn
BENİ INSTAGRAM'DAN TAKİP EDİN ► goo.gl/tZtx1w

Merhaba, ben Ruhi Çenet.
Araştır, anla, yaşa ve paylaş felsefemle insanlara bilimi sevdiren ve onları düşündüren bilgi videoları üretiyorum. Genellikle haftada 1 video yüklediğim merak ve gizem dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!

İzlediğiniz için teşekkürler!

katma

 

15 Haz 2019

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 6 434
Necmettin Burak Bolat
Necmettin Burak Bolat 5 saatler önce
Altarnetif olana yönelmeli
Pokemon'a Dair Her Şey
Pokemon'a Dair Her Şey 21 saatler önce
Dizisini şuan izliyorum ve acayip bişey herkesin izlemesini tavsiye ederim.
Türkçe Rap!
Türkçe Rap! Gün önce
Videonun arkasındaki müziğin ismi ?
Cemal Sönmez
Cemal Sönmez 3 gün önce
yok oglum nükler santralden falan uzak duralım baska seylere bakarıız bakın rusyaya noldu halen radyasyon bitmis degil halen var
S.S.C.B
S.S.C.B 8 gün önce
yaw en övdüğüm yerdi şimdide en çok sövdüğüm yer oldu
Oyun Dünyası TV
Oyun Dünyası TV 8 gün önce
Abi ben asla böyle bir patlama istemem
Yusuf Kenan Demir
Yusuf Kenan Demir 8 gün önce
İlk çalan müziğin adı
kerem çekiç
kerem çekiç 14 gün önce
bunu izlesem bana bisey olurmu
Fita Cabinets
Fita Cabinets 15 gün önce
Durzu oyun reklami yap diye bakmiyorlar sana. Yapacaksan adam gibi video yap. Zaten reklam cikiyor videolarda. Para icin yapmayacaginiz yok....!!!!!!!!
Bedirhan Enes Gümüş
Harbiden iyi sallamış yani 2bin tane helikopter felan
gamer Begdaş
gamer Begdaş 16 gün önce
Belki yavaş yavaş gücü ve ısı düşürmeye çalışsaydi
yoldash
yoldash 17 gün önce
Güneşin yüzeyi 4500 derece 😂 vay be 😂😂😂
Metleb Seydayev
Metleb Seydayev 18 gün önce
Selamün aleyküm ben Azerbaycanliyim benim babam burda olub,o zamanlar 19 yaşında imiş,bura hakkında çok korkunç söylentiler konuşurdu.
tommy vercetti
tommy vercetti 18 gün önce
dünyayı yok etmek o kadarda imkansız değilmiş sadece 200ton uranyum yeterli...
Kebap_botu
Kebap_botu 20 gün önce
Ben Doğal Yoldan enerji Edilmesini Tavsiye Ederim Sebebi Türkiye Deprem Bölgesi Bir Depremde Orası yıkılırsa Sonumuz kötü olabilir
Kerem BS
Kerem BS 23 gün önce
bunu izlesek bize bisey olmaz demi
Melisa Molla
Melisa Molla 29 gün önce
09:22 ... en üzücüsü sadece bu oldu...
clip's Play
clip's Play Aylar önce
Türkiye her zaman böyle mallar yüzünden mahvoldu
Selin Ceyhan
Selin Ceyhan Aylar önce
Arkadaşımın babası o an doğduğu için elinde olmaması gereken bişey var ( ne olduğunu bende bilmiyorum)
POYRAZ URGANCI
POYRAZ URGANCI Aylar önce
Arkadaşlar...... Dünyadaki en kötü yaratık insanlar....... Çernobilin etrafındaki radyasyona maruz kalmış hayvanları araştırın neler olmuş onlara insanlar bu kadar tehlikeli
filiz başaran
filiz başaran Aylar önce
türkiyenin nükleer sanayisi bence devam etsin bence çünkü ben büyüyünce TNİK in yani türkiye nükleer işletme kurumunun başkanı olmak istiyorum
Osman Yildirim
Osman Yildirim Aylar önce
Diziyi izlemeyen varsa acilen izleyin !
ahlunaah
ahlunaah Aylar önce
Böyle şiddet içeren oyunların tavsiye edilmesi de ne biliyim
Mirdeniz Yerlikaya
Mirdeniz Yerlikaya Aylar önce
:(
Ersoy Bircan
Ersoy Bircan Aylar önce
Kanserden iyileşememiş mi onlar
Emre Nxhjshidh#
Emre Nxhjshidh# Aylar önce
Abi yapmasin sin
baby yoda
baby yoda Aylar önce
ilkokul öğretmenimin eşinin annesi rusyada patlayan santrel yüzünden vefat etti
TR EDİTİON
TR EDİTİON Aylar önce
1:21 TRvid bırak reklam işine gir abi
Ali Bashirov
Ali Bashirov Aylar önce
tuylerim urperdi
Mert IŞIK
Mert IŞIK Aylar önce
Nükleer enerji kadar kolay yolla elde edilip kontrol altındayken doğaya hiçbir zarar vermeyen enerji yoktur. Tek şartı kontrollü ve disiplinli kullanılmasıdır.
umit Baylan
umit Baylan Aylar önce
Yoğun şiddet içeren bu tür oyunları videolarınıza alet etmezseniz daha güzel olur
Tərlan İlyasov
Tərlan İlyasov Aylar önce
Sonucunu bilerek ölümüne haziraniyorsunuz. Nükleer enerji santreli yapilan koskocaman Sovyetler Birliği o hadiseden sonra nükleer santrelleri kapattı. Ama siz akılsızca ayni hatayi yapıyorsunuz maalesef.😔
İbrahim Saygili
İbrahim Saygili Aylar önce
Ama orda iki kırmızı madde var
Atakan Yüksel
Atakan Yüksel Aylar önce
Oyun reklamı yapmasan olmaz dimi
Nefes Karan
Nefes Karan Aylar önce
Allah Türk halkını, ülkenin başına geçen tüm cahillerden korusun. Ülkemizde insana verilen bir değer yok. Yazık gerçekten. Yıllar önceyle, şuanın arasında hiçbir fark yok. O zaman da cahil insanlar baştaydı ve bize değer verilmiyordu, şimdi de aynı..
HorrorGame
HorrorGame 2 aylar önce
Reklam yap anca
ENVY
ENVY 2 aylar önce
İngiltere bile önlem alırken türkiyedekiler hiç bir önlem bile almadan demli demli çay için diyordu-
Levan
Levan 2 aylar önce
Elimde olsa Nükleer çalışmasına devam edermiydim? Benim kafamı karıştırdı bu etmekle etmemek arasında kaldım yapsam reaktör sayısı sadece 3 olurdu linçlemeyin beni ama bende biliyorum en az 30 40 tonluk Uranium var ama enerjiyide düşünmek lazım kararsız kaldım aga Çernobildeki 50 Tonluk uraniumu Bir Atom bombasına sığdıra bilirsek bu güç afrikayla Avrupayı yok edecek kadar güçlü yani Ayı çok sarsıdır bu atomu aya atarsak çok fazla sarsıdır hatda yönünü bile deyiştirir bilmem o kadar olurmu ama patlama gücü ayın bize taraf bakan yönünün tersine doğru patlarsa Geceler Ay daha hızlı çıkar ve Daha yakından görürüz buda çok tehlikeli ay her an dünyaya çarpa bilir kadar yakınlıkta bile olur yani ola bilirmi orasındada kararsız kaldım Allahın yaratdığı şeyi yok edemeyiz ama şuna dair yemin ede bilirim gün içi en az 10 15 tane patlama sırasında havaya fırlayan ay taşları çarpar 15 bile az en az 30 belkide 50 tonluk uranium diyosun abi sanki bir afrika ve avrupa üstüne çarpıyor yanlız şimdi farketdim gün içi olmasada hafta içi çarosa çarpsa 15 normal hatda o da fazla neden çünkü atmosferi garıb yere inene kadar zaten yukarda kül oluyor yani 15 normal
sari 061
sari 061 2 aylar önce
Turkiye domates biber uretmeye devam etsn
learkam
learkam 2 aylar önce
içler ürperticisi
ismail AKIN
ismail AKIN 2 aylar önce
Türkiye'de radyasyon yoktur deme sebebi turizm ve ticaret için , yani para için millete dinsizde diyorlar ALLAH belalarını versin ne diyeyim
PENÇE BRAWL
PENÇE BRAWL 2 aylar önce
Abi arkada çalan şarkının adı ne ben bulamadım da
Yaşar Türk
Yaşar Türk 2 aylar önce
LAN PUBGDE Kİ ERANGEL HARİTASİ CHERNOBİL COK BENZİYOR 😯😯
Ramin Bayramli
Ramin Bayramli 2 aylar önce
Radiyasiya oqeder gucluduki qalinligdaki betondan bele cecir oki qaldi insan orqanizmine zereri ve xercenge yol ačmasi.
Jedix
Jedix 2 aylar önce
Mersine Büyük Bir Nükleer Santral Yapılıyo Zaten
Çöp adam Porçay
Çöp adam Porçay 2 aylar önce
Türkiyeyi zaten sevmiyolar bide türkiye yaparsa..
cba Cba
cba Cba 2 aylar önce
Ya toje bıla v cernoble
Aytac Xankisiyeva
Aytac Xankisiyeva 3 aylar önce
O şehre gitsem. Ne olur acaba.. hangi etkileri kalmiş? Aklimda deli sorular..
şevval genç
şevval genç 3 aylar önce
2:44 online ders görüyorumdur
Medical Student
Medical Student 3 aylar önce
Olmasın şu nükleer enerji
Nurcan Keser
Nurcan Keser 3 aylar önce
Ülkemizdekine son verilsin.Çok tehlikeli ve çok riskli.
Akın Arslan
Akın Arslan 3 aylar önce
o patlamanın ordaki köprü labaratuarın ordaki köprü ☢
Aykut Kılınc
Aykut Kılınc 3 aylar önce
Eski insanlar çok temiz ve bilgisiz olduklari için çoğu oldu.
MissedBF32
MissedBF32 2 aylar önce
İşte bu yüzden zeki olmak istemiyorlar
BİKE 52 52
BİKE 52 52 3 aylar önce
2021 de izleyenlere selam
TdmSWEST
TdmSWEST 3 aylar önce
Baya iyi video
Sezai ÇİNTAŞ
Sezai ÇİNTAŞ 3 aylar önce
Ben 86liyim amasya dogumluyum çernobil yüzün den pille yaşiorum.
DRS
DRS 3 aylar önce
Avrupalı diyo ki ben niye riske gireyim. Kurulmasına müsaade ederim Türkiye gibi ülkeye. Yeri geldimi parasıyla da alırım enerjimi. Bi felaket olursa da, Türklerde fedai çok, yanan reaktöre balıklama atlar bunlar diyo..
surejar
surejar 3 aylar önce
nükleer iyi ve gerekli fakat bizim gibi vurdumduymaz ülkelerin yapmaması gerek
Meral Toker
Meral Toker 3 aylar önce
alt fonda çalan şarkının adı nedir acaba?
Muhammed Kocaoğlu
Muhammed Kocaoğlu 3 aylar önce
Bence o zamanın turkiyesi hiç bişi yapmamaliymiş adamlar şaka gibi resmen, herkes tedbir alıyor bizimkiler yeni başlıyor
Tomris Hatun
Tomris Hatun 3 aylar önce
Siyaset uğruna katliamlar yapılıyor malesef :(
Tomris Hatun
Tomris Hatun 3 aylar önce
Çernobilin patlamasının arkasında başka şeylerin olduğu yönünde tezlerde var. Çok geçmeden zaten Sovyet Rusya birliği de dağılmıştır bunlar rastlantı değil bence.
Lamiye Karimova
Lamiye Karimova 3 aylar önce
Ben nukleer santrale karşıyım Ermənistanda Metsamor atom elektrik stansiyası AES var şu an kazalı durumda ve seysmik zonada dünyanın gözü nereye bakıyo
Mehemmed Eliyev
Mehemmed Eliyev 3 aylar önce
Okadar basitse atom yapmak niye türkiye yapmıyo ?
Ayşən Əhmədova
Ayşən Əhmədova 3 aylar önce
Çay galiba Türkiyenin başına daha çook bela açacak biri fırlatır diğeri dalga geçer
Neslihan Ertuğrul
Neslihan Ertuğrul 3 aylar önce
Niye oyun reklamını yapiyonz
Gökhan Çatalcı
Gökhan Çatalcı 4 aylar önce
Turkıyede nukleer santral acıl durdurulmalı mazallah kendı f16 sı halkına bomba atan baska ulke gormedim her an hersey olabılır nukleer santral patlarsa tum dunyada buyuk kayıplara yol acar, f16 gelıp nukleer santrale bomba atarsa nolur? içerden biri sabotaj yaparsa nolur en buyuk sorun bu zaten inşaatta yer alan firmaların geçmişi de ortada bkz SOMA MADEN FACİASI vb hep aynı firmalar. Nukleer santral inşaatına akbul edilemyen bu firmalar Rusyayla Uçak krızınden sonra ne hıkmetse nukleer santral işlerine de bi şekilde kılıf uydurulup girdiler bunları düşünmek lazım ulkede neler oluyor
RobloxianBoy
RobloxianBoy 4 aylar önce
ab senin 1 tane bilgin yanlış o çekirdekler her biri toplam 250 kilo ağırlığındadır
serdar er
serdar er 4 aylar önce
10:07 Anap'lı bakan şu dönem zihniyetine ne kadar da yakın.
Xaliq Elizade
Xaliq Elizade 4 aylar önce
Ohaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oyun dünyası
oyun dünyası 4 aylar önce
Boşver nükleer santral i çernobile dönmesin sonumuz
aynur sez
aynur sez 4 aylar önce
Çok açıklayıcı anlatmışsın Teşekkürler
Otomatik Portakal
Otomatik Portakal 4 aylar önce
ulan sağ partiler
Mustafa KILIÇ
Mustafa KILIÇ 4 aylar önce
O bakan sonra kanser olarak öldü “bir damla mürekkep” yüzünden
Aysu Serdal
Aysu Serdal 4 aylar önce
Arkadaşlar şu an izliyorsanız netflixte Çernobil 1928 diye bir film var izlemelisiniz
Fahreddin Gürler
Fahreddin Gürler 4 aylar önce
Tabiki devam etmeli.Batılı ülkeler gel işmekte olan ülkelere nükleer santral yapmamaları konusunda telkinde bulunurlarken kendi ülkelerindeki santraller şimdiden 50'yi buldu.Ele verir salkımı kendi götürür talkımı çakkaaaaal.Abd:94 nükleer santral ve Fransa:57 nukleer santralle başı çekiyor.Bizimkiler de sadece 1 adet yapilacak olan santrale karşı çıkıyor.
Çağan TÜRKKAN
Çağan TÜRKKAN 4 aylar önce
Ruhi Çenet açtımYusuf Kayalp çıktı.
blacklord
blacklord 4 aylar önce
EĞİTİME YÖNELMELİ
Death Warrior
Death Warrior 4 aylar önce
Nükleer programa devam edilmeli tabi
Dreamnotfound
Dreamnotfound 4 aylar önce
Türkler neden bu kadar cahil hareket etmiş...
Dreamnotfound
Dreamnotfound 4 aylar önce
@Kuzey Bıçakçı tm.
Kuzey Bıçakçı
Kuzey Bıçakçı 4 aylar önce
Speak english
serkan pnd
serkan pnd 4 aylar önce
Minimaniya minimaniya
Sakine Ata
Sakine Ata 4 aylar önce
Devam etmemeli
Antikafa
Antikafa 4 aylar önce
Dünyanın tüm gelişmiş ülkelerinde nükleer enerji kullanılıyor ülke kalkınmasında ucuz enerji çok önemli gelecek elektrikli araçlara doğru hızlı bir geçiş sağlıyor şu anki kullandığımız elektrik enerjisinin kat be kat fazlasına ihtiyaç duyacağız devlet yenilebilir enerji kaynaklarını enerji üretme konusunda en üst seviyelere çıktı buna rağmen yüzde 10u dahi karsilamiyor geriye fosil yakıtlar ile elektrik üretme seçeneğin bulunuyor onuda ithal edip elektrik üretmek hem çok pahalı hemde ülke ekonomisinde dışa çok para kaymasına sebep oluyor o yüzden kontrollü güvenliğin üst seviyede olduğu bir nükleer.tesis çok gerekli size basit bir örnek vereyim nüfusu bizden daha az olan Fransa'da dahi 75 dolayında nükleer santral var kıçı kırık ermnistanda dahi nükleer tesis var Almanyası Amerikasi japonyasi vs g8 ülkerinin hepsinde var daha biz 1 inciyi yapmadan kara propaganda başladı
LADY SİYAH
LADY SİYAH 4 aylar önce
Online eğitim ile mühendis olmuşumdur ve dünyanın bir felaketini gerceklestirmissindir
Zeynep Güzel
Zeynep Güzel 4 aylar önce
Ozamanlar ilkokulda fındık dağıtıyorlardı sebebide yurtdışına ithal edemedikleri fındıkları bizlere yedirdiler
Regina Rafinované
Regina Rafinované 4 aylar önce
Annem Azerbaycanlı,babam ukranyalı.Çok üzücü benim için,tüm bu olanlar.
T. Mert
T. Mert 4 aylar önce
10:47 doğru değil. nükleer en temiz ve en güvenli enerji biçimidir.
ahmet Ağrıman
ahmet Ağrıman 4 aylar önce
nükler neektör yapmasınlar ya bizimkide patlarsa inşallah öyle bişey olmaz
Torxri Can
Torxri Can 4 aylar önce
00:19 Makedonca anlayan bne
{•🌍çağkız'cı akasya🌍•}
Aga bee dünya da neler oluyor dünya da😢🌍
Atay Anıl Arslan
Atay Anıl Arslan 4 aylar önce
Anket yoki
Macera ege
Macera ege 4 aylar önce
Abi zombi videosu var çok korkunç 😩😩
HiTMeN
HiTMeN 4 aylar önce
link atsana kanka
Fatih Bayırbaşı
Fatih Bayırbaşı 4 aylar önce
Dostum kim nükleer santralini kapatmış Avrupa nükleer santral dolu. Ayrıca bir sürü reklam koymuşsun kendine para için kaliteni bozmussun
Lena M
Lena M 4 aylar önce
Dedem ona zamaninda demisdi kapatma diye
Zlusha-Çak Kedi
Zlusha-Çak Kedi 4 aylar önce
Çernobil ruhi abiden nasibini aldı
OYUN DEVRİ
OYUN DEVRİ 4 aylar önce
Nüklerli bişey istemem ben ne gerek var
ORTAYA KAlışık
ORTAYA KAlışık 4 aylar önce
Bence hemen durdurulup alternatif enerjiye geçmeleri gerekiyor
Razenoid
Razenoid 4 aylar önce
Call of duty 4 de Cpt.Price ve Cpt.Macmillian Pripyat şehrinde bir görevleri vardı ve etrafta radyasyon gaz vardı bunun sadece bir oyun olduğunu düşünmüştüm fakat gerçek bir olaymış 😔
Nuh
Nuh 4 aylar önce
Son balon yeşil enerji
Kadir Demir
Kadir Demir 4 aylar önce
İstemiyoruz nükler santiral falan bu türkiye akıllanmaz abi mümkün değil
Sonraki
Costa Concordia Felaketi
17:29
görünümler 5 100 000
I Survived Using Only Minecraft Tools
8:02
Chernobyl'deki en unutulmaz 10 sahne
13:00
KATİLE EN SON YAKALANAN KAZANIR 2
23:08
görünümler 1 741 939
AK Parti ve 20 Yıllık Ekonomisi
10:47