Karanlık

Çekiç ve Gül: Bir Behzat Ç. Hikayesi | 1.Sezon | Yine Zam Gelmiş 

blutv
Abone ol 768 B
görünümler 153 B
50% 1

Amirim yine kitabın doğru yerinden konuşmuş!
Çekiç ve Gül: Bir #BehzatÇ. sezonun tüm bölümleriyle şimdi sadece BluTV'de! 💙
Hemen İzle: www.blutv.com/diziler/yerli/c...

Film ve Animasyon

katma

 

2 Oca 2023

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR : 281   
@atadursun7161
@atadursun7161 Yıl önce
Müthiş bi senaryo özledik özleyecek kimsesi olmayanın Behzat ç si vardır .
@theturk75
@theturk75 Yıl önce
Efe Baba ların en sevdiği dizidir.
@ahmetuykun1308
@ahmetuykun1308 Yıl önce
Evliyanın oyunculuk ve karakterin senaryoya uyumu süper başta korkuyordum açıkçası ama hiç sırıtmıyor bu bölümde yine harikaydı..
@hasancanomur7474
Evliyayı geç de akbabanın saçma benzetmelerine hayalet nasıl tepki veriyor 😂
@ahmetuykun1308
@ahmetuykun1308 Yıl önce
@@hasancanomur7474 kesinlikle dizi eski tadını fazlasıyla veriyor bence 😅😂
@koraytanriverdi9238
Hocam ben 1. Bölümden sonra bulamadım BluTv’de… nasıl abonelik oluyor? Yönlendirirseniz sevinirim, teşekkürler
@ahmetuykun1308
@ahmetuykun1308 Yıl önce
@@koraytanriverdi9238 uygulamayı mobil cihazınıza indirip ücretli abonelik yapabilirsiniz.
@ustamm
@ustamm Yıl önce
@@koraytanriverdi9238 Hepsiburada premium ilk ay 1tl, diğer aylarda 10tl idi sanırım. BluTV de içinde dahil. O yüzden ordan almanızı tavsiye ederim
@gokhanekici4426
@gokhanekici4426 Yıl önce
Bir dizi bu kadar içten olabilir mi emeğinize sağlık
@furkangunduz8839
Eski tadı fazlasıyla günümüze uyarladılar en eskilerden bir Behzat izleyicisi olarak çok teşekkür ediyorum 👏🏻
@malakarakful
@malakarakful Yıl önce
Yine harika bir bölüm. Yine soluksuz izledim. TV den seyrediyor gibi hiç durdurmadan, başından kalkmadan..
@mustafayildirim8102
Harika bir bölüm daha izledim. Bu sezon harika gidiyor...
@Sipayki
@Sipayki Yıl önce
Teyze ile savaş yaptıkları anı 10 kere tekrarladım. Gülmekten ağladım yemin ederim ya :D Yıllardır aynı hissi yaşatabilen tek dizi Behzat Ç dir net. :)
@mustafaalpay5724
akbaba düdüklü tencereyi kafaya fena yedi🤣
@salihaykanl3690
@salihaykanl3690 Yıl önce
Tencereyi kafaya yiynce akbaboş ne uçtu geri 😀😀
@Futbol_VAR
@Futbol_VAR Yıl önce
Hangi bölüm kanka nerden bulurum
@egek219
@egek219 Yıl önce
@@Futbol_VAR bugünkü bölüm
@KPSS-TYT-AYT
@KPSS-TYT-AYT Yıl önce
Maskeli adam ateşmiş baştan beridir onun olduğunu düşünüyordum zaten 😅📥📚
@Vidyotv
@Vidyotv Yıl önce
özlemiştik la çok güzel olmuş eskisinden çok daha güzel sahneleri adamlar bu işi biliyorlar ya la
@06ank06ank
@06ank06ank Yıl önce
düdüklü tençere sahnesi süperdi ellerinize sağlık emeğinize sağlık
@agacinayet_var_
@agacinayet_var_ 8 aylar önce
1:06 Güzel gönderme var ;))
@ytbengin
@ytbengin Yıl önce
Akbabanin :) tencere yedigi sahne harika 😂
@mertsolak4447
@mertsolak4447 Yıl önce
Harika! Yıllarca sürmesi dileğiyle...
@gali3617
@gali3617 Yıl önce
Abi çok iyi gidiyor dizi. Düşman karakter klişe olsa bile diyaloglarla coşturuyor ya. Ben ateşi ercü sanmıştım. Sağlık olsun yine de çok güzel. Hayalet inş kavuşur. Bu kız sonunda ölecek gibi durmuyor.
@cmg1907
@cmg1907 Yıl önce
Şu senaryoya ve kaliteye bir de harun gelse var ya ömür boyu izlerim diziyi
@sametbatuhanbalc3930
Gelecek diye duyum aldık bu arada.
@mehmetcan8806
@mehmetcan8806 Yıl önce
@@sametbatuhanbalc3930 nerden biliyorsun hocam aydınlatırsan sevinirim
@kupabizim7156
@kupabizim7156 Yıl önce
osman harun var yetmiyo mu amk yim
@thesea120
@thesea120 Yıl önce
Abi yapın 2 saat her bölümü 10 dakkada bitiyor bölüm
@ankarali0648
@ankarali0648 Yıl önce
Harika bir bolum daha
@ahmetbahadr2624
@ahmetbahadr2624 Yıl önce
Hangi günler yayınlanıyor bu dizi?
@mustafaalpay5724
akbabanın düdüklü tencereyi kafaya yemesi efsaneydi🤣🤣
@bulutburak9281
@bulutburak9281 Yıl önce
Yarınki biyoloji sınavına çalışmak yerine izlemeye gidiyorum
@poyrazhaleldar6749
Bir şey dikkatimi çekti eski behzat ç.de savcı çok önemli bir unsurdu emniyet müdürü bile saygıyla karşılar oturmasını kalkmasını bilirdi bugünki bölümde emniyet müdürü bağırdı çağırdı hatta savcıya emir bile verdi acaba bu bir göndermemiydi merak ettim🤨
@selcukaslan8604
@selcukaslan8604 Yıl önce
Orasını bende düşündüm lan dedim müdür savcıya bağırıyor acaba hangisi üstün dedim içimden
@hamzad5755
@hamzad5755 Yıl önce
Savcı normalde kolluk güçlerinin yani tüm polis ve jandarmanın amiri sayılır ama günümüzde öyle bir rezalete cevirdiler ki hukuk sistemini hakim hakim değil savci savcı değil birilerinin kuklası olmuş gidiyorlar. Avukat desen zaten kimsenin saygısı kalmadı polis memurunu gec adliyedeki memurlar artistlik yapar oldu avukata. Hukuk mezunuyum avukatlik staji da yaptım son durum bu anlatsam daha neler var neler.
@ozgur-ce
@ozgur-ce Yıl önce
Banada öyle geldi ancak odadan çıkarlarken savcı savcı gibi davrandı orada dengelediler sanki
@poyrazhaleldar6749
@@ozgur-ce ben şahsen ülkenin şuanki hukuk durumuna gönderme yaptığını düşünüyorum emniyet müdürünün bıyığı ve savcıya gözaltı süresini uzatma diye emir vermesi göndermenin dik alası bence😂
@ismailbilgic1558
Sırf bu dizi için üyelik aldım. Biterse üyelik de biter
@silvancirik3098
@silvancirik3098 Yıl önce
Boşuna almişsin
@bmamba8
@bmamba8 Yıl önce
2.sezon da olacak
@ahmetmerrt
@ahmetmerrt Yıl önce
mürselin timsah gözyaşını dökerken anlamıştım bir şey olduğunu :)😊
@mlahirhsnov3996
@mlahirhsnov3996 Yıl önce
Cok seviyorum bu diziyi
@fatihsahan9
@fatihsahan9 Yıl önce
dizipal den izlenmiyor artik nedense dizi? nerede izleyebiliriz
@sinanaslan7336
@sinanaslan7336 Yıl önce
Yine bi kaç bölüm sonra bitmese iyi
@akarklc2628
@akarklc2628 Yıl önce
Arkada çalan türkü ismi ne
@gokcedidemhaskara4410
Osman harun komiser behzat Ç nın 45. Bölümünde rol almış.. tekrarlarını izlerken farkettim. Aferin bana;)
@kerimkulcu
@kerimkulcu Yıl önce
Güzel hikayesi var ileride ercümenti görürsek tadından yenmez başkan var ise ercüüüü de olmalı
@cherrygod3787
@cherrygod3787 Yıl önce
ercü olmucak ne yazık ki :(
@user-zs9tp4bq1t
@user-zs9tp4bq1t Yıl önce
Baktım ama çıkmamış bölüm. neden yok?
@ferhatorun2473
@ferhatorun2473 Yıl önce
Katilin o çocuk çıkacağı belliydi başta kesin odur dedim ve çıktı jdjsvzjs çok güzel bölümdü
@huseyineluman1377
nasıl anladın amk , valla benim aklımın ucundan bile geçmedi ?
@ferhatorun2473
@ferhatorun2473 Yıl önce
@@huseyineluman1377 anladım amk bı şekilde. Ne biliyim bı yerden aklıma geldi ya başkasıdir dedim yada o
@ramazanburakozturk3178
ben ercü sanmıştım amk o bebe ne alaka harbi.
@ferhatorun2473
@ferhatorun2473 Yıl önce
@@ramazanburakozturk3178 Yok ve adam onu yapacak salak değil yapsa adam tutar yapar. Bende başkası dedim yapar diye de ateş de başgana çalışıyor onların bağlantısı da çıkar ortaya amirim kazığa oturtacak
@selcukaslan8604
@selcukaslan8604 Yıl önce
Katil şulenin sevgilisimi la
@prodigyg1b186
@prodigyg1b186 Yıl önce
6. bölüm fragmanı bekliyoruz hadi artık
@darkpassenger7339
Engin bu işin neresinde acaba, bence abisinden kurtulmak istiyor para tatlı gelmiş olsada
@TunahanGuneyOfficial
Keşke her gün yayınlansa çok fazla efsane bir sezon olmuş bu umarım erken bitmez. Çok iyi bölümler heyecan dolu. Her şey muhteşem gidiyor. Abi lütfen kısa kesmeyin devam edin izleyelim. Doyamadık zaten amk la
@slyman1312
@slyman1312 Yıl önce
Akbabuş o neydi la çok güldüm yaaa :))))))
@rhytmicexistance
@rhytmicexistance 7 aylar önce
Hayalet eski bolumlerde cool bi karakterdi, simdi garip agresif bisey olmus. Harunun boslugunu doldurmak icin herhalde ama eski hayalet daha iyiydi
@jessepinkman8701
5. bölüm sarmadı ya 4. bölümün gölgesinde kaldı lütfen harun yok diye hayalet ve akbabanın karakterlerini bozmayın 100 bölümü geçti akbabanın bu hallere düştüğünü görmedim
@georgiefrank2224
Gayet de sardı kardeş
@7liucgen124
@7liucgen124 Yıl önce
blu tv satsın diye hepsini şebeğe çevirmişler. üstte de yazdım 3 sezon 3kere gülen behzat bu sezon sürekli gülüyor. akbaba dünyanın en optimist adamı olmuş.. baya saçmalamışlar.. arkaya gazapizm müziği falan koymalar bu ne olum ya baya komik
@georgiefrank2224
@@7liucgen124 dikkatsiz izliyorsun sen galiba kardeş? Akbabanın her halinden pessimism ve bıkkınlık akıyor adam kokudan da cesetten de bıktım diyor sen dünyanın en optimist adamı diyorsun. Behzat da sonunda kim olduğunu kucaklamış bir halde şu an. O yüzden bu sezon daha fazla gülmesi normal. Bazımız beğenir bazımızın hoşuna gitmez ama ben bu sezonun harika ve beklentinin çok üstünde gittiğini düşünenlerdenim.
@7liucgen124
@7liucgen124 Yıl önce
@@georgiefrank2224 gereksiz benzetmeler, kadından tüp yeyince bile şaklabanlık falan yapması yetmeyip espri yapması.. daha ekibe dün gelen çocukla beraber hayaleti kafaya alması falan fazlasıyla saçma
@f.burakumdu
@f.burakumdu Yıl önce
@@7liucgen124 katılıyorum
@ahmetyesilmen2592
Çok güzel ❤
@yucelkebelek7995
Ben bu yeni behzatı çok sevdim.daha sakın.daha ılımlı.gülerken bile gördüm laaa
@AAAA-nv6dj
@AAAA-nv6dj Yıl önce
Nədən bu dizini hisse hisse koymusuz. Normal şəkildə boyun baxak
@banadabibardaksu
Blu tv sizden ricam bu proje uzun soluklu olsun. Sırf bunun için üyelik aldım.
@irfanoncul7167
@irfanoncul7167 Yıl önce
dizi çok iyi gidiyor la ama Menduh başganın yaratıcı küfürlerini biraz artırsanız çok iyi olur he
@alessandronl7607
Yalnız o mürsel olayında hiç şaşırmadım o kadar belliydiki adamları onun kestiği bu aileden olup temiz kalmak imkansızdı zaten Şule ile beraberliğinde başgan ayarladı başgan ikili oynuyor mürselin gözü Yücelin yerinde
@bilalulas4168
@bilalulas4168 Yıl önce
Bölüm harikaydı inşşalllah 2.sezonda gelir
@ejdar588
@ejdar588 Yıl önce
yine salı yine 7,30da biten bölüm geçen hafta az aksiyonlu dediydim bu hafta amirimin ve çevresinin aşk hayatını izledik bu sefer bişey demiyecem haftaya daha bok olur
@00.yusuff65
@00.yusuff65 Yıl önce
valla salı gününü iple çekiyorum tıpkı bundan 12 sene önce ilk çıktığında pazar gününü iple çektiğim gibi bu tadı vermeyi başarmışlar
@iosof
@iosof Yıl önce
Şu Tencere sahnesinde kopdum mq. Ayrıca sonunda beklediğim o pompa meselesi gerçekleşti ohh be. Sondaki sahne biraz kalbimi burktu ben Ercüment bekliyordum ama olsun .
@sametkansiz2198
@sametkansiz2198 Yıl önce
2. Bölümü de yayınlayın söz üyelik alcam
@artkuzey
@artkuzey Yıl önce
harika bir bölüm'dü engin hanım koç burcu bence :))
@xannssi3202
@xannssi3202 Yıl önce
Eski tadı fazlasıyla alıyorum. Dizi harika gidiyor. Çok özlemişim, çok.
@fuatkahraman9634
Niye tum bolumu izliyemiyoruz.bu ne ya.sadece fragman.nasil izliye biliriz ya.bulu tv yok
@ramazanburakozturk3178
satın al
@deepblue9146
@deepblue9146 Yıl önce
@@ramazanburakozturk3178 hepsiburada premium vardı 8tl ye onu alınca blutv üyeliği veriyor
@prmechanics
@prmechanics Yıl önce
Yeminle eski tadı alıyorum bayıldım ben bu yeni sezona
@b.s.u.
@b.s.u. Yıl önce
İlle blu tv.demi izlicem ben behzati yaa. Hic dijitalde film izlemediydim ama behzati izlemek istiyorum 😫😫😫
@tolgakarasu2918
@tolgakarasu2918 Yıl önce
Çok iyi La, tek eksik Neşet baba...
@emrecankuse7781
@emrecankuse7781 Yıl önce
Amirim sarışın savcı affetmez bağlar kendine.
@mahmutyener8897
@mahmutyener8897 Yıl önce
Adminnn haftada 2 bölüm istiyoruz duy sesimizi duyyy
@scorpionndl646
@scorpionndl646 Yıl önce
Dizi eski rayına oturdu resmen
@cotyoran0652
@cotyoran0652 Yıl önce
Tam değil, hala bazı sahneler resmen yapılmak için yapılmış, doğallıktan uzak. Savcı gene sarışın ve gene Behzata yanlayacak mesela farklı bir kurgu nasıl üretemiyorlar anlamıyorum
@scorpionndl646
@scorpionndl646 Yıl önce
@@cotyoran0652 Güzel şeylerin tekrarı olmaz 🚬
@ergulumut
@ergulumut Yıl önce
@@cotyoran0652 boş ver ya. ben de izlerken sanki 3 sahne sonrasını tahmin ediyormuşum gibi geliyor ama bildiğimiz o eski kurgu tipiyle bile olsa yeniden behzat ç izlemek tat veriyor. bazen sadece zevk almaya bakmak lazım.
@EinarDaSilva
@EinarDaSilva Yıl önce
dizi çok iyi yaa
@tgsd7607
@tgsd7607 Yıl önce
Arkada çalan türküyü bilen var mı?
@ahmetkartal2401
@ahmetkartal2401 Yıl önce
mürsel olduğunu 2 bölüm önce tahmin etmenin verdiği his 😂
@yks23kasiyorum43
bu bölüm en az beğendiğiim bölüm oldu no cap
@iosof
@iosof Yıl önce
La pompa var pompa nasıl beğenmezsin a a aaaa
@yks23kasiyorum43
@@iosof nerde la pompa
@iosof
@iosof Yıl önce
@@yks23kasiyorum43 ho hoo sen birdaha izle
@serpilcelik2383
@serpilcelik2383 Yıl önce
Sonunda Ters köşe olduk ya la
@kaos4343
@kaos4343 Yıl önce
Engin ile memduh ortak bence.iki ihtimal var engin korudugu kardesine cinayetler işleterek en sonunda ona abisini öldürtecek ve başa geçecek.ikinci ihtimal de engin ile memduh ortakliginda abisini ortadan kaldirtip kucuk kardesini başa geçirecek
@kupabizim7156
@kupabizim7156 Yıl önce
hani nerde la devamı ...beni çıldırtmak mı istiyosunuz siz..
@kaiserdal
@kaiserdal Yıl önce
Her bölümü 3-5 defa izliyorum. Çok basarili eskisin den iyi
@burakberik5627
@burakberik5627 Yıl önce
Ercüment bir girsin uçar bu dizi saygı = alt yapısı hazır zaten. Bir sürü cinayet işletip , behzatın tekrar göreve dönmesine neden olan birine - bitti artık diyorsanız yanılırsınız.
@sinanaslan7336
@sinanaslan7336 Yıl önce
Umarım devam eder
@velitunceli
@velitunceli Yıl önce
Harun olmadığı sürece hep bir eksik bence
@lordofsunshine
@lordofsunshine 2 aylar önce
Behzat Ç. 'nin tipi yıllar geçtikçe Cem Karaca'ya benzedi iyice...
@demetylmaz3675
@demetylmaz3675 Yıl önce
Behzat Ç. 'nin espirili komik sahnelerinde bile bir karizma vardı. Doğal bir akış içindeydi herşey. Şimdi dizi komiklikcilik oynuyorlar resmen; ve ben buna yönetmen farkı diyorum. Üzülerek ve eski behzat ç. yi ozleyerek izliyorum. maalesef.
@hamzad5755
@hamzad5755 Yıl önce
Bu bölüm harbi çok zorlamaydı
@umtmrtx
@umtmrtx Yıl önce
Hayaletin mekanın sahibi rollerine girmesi, akbabanın oldukça bastırılması ve şu saçma tipli kız ile osman harunun gereksiz ve cıvık halleri, amirimin yatak sahneleri falan çok saçma olmuş, o teyze ile kapı önü rezalet muhabbetler ve saçma hareketler recep ivedik filmi hissi verdi bana. Tam olmuş diyoruz rezalet ötesi birşey yapıyorsunuz ya bırak doğal akışında olsun herşey. Neden sırf farklılık olsun diye bu güzelim oyuncu kadrosunu saçma senaryolarla berbat ediyorsun kardeşim? Yarıda kapattım yemin ediyorum ya, yönetmen ve senarist arkadaş şu dizinin eskisini aç da izle biraz belki ilham alırsın az da olsa...
@darkpassenger7339
Bende saçma buldum düdüklü tencere muhabbetini bazı espriler de yersiz düşük Iq kaliyor, abisini kaçırmışlar birde yok dedim artık, kör göze parmak atar gibi burda da saçmalık rüya çıkmasını dilerim, birde Ateş in üç yaşında ki çocuk gibi ağlaması hiç cekilecek değildi
@umtmrtx
@umtmrtx Yıl önce
@@darkpassenger7339 Kesinlikle katılıyorum kardeşim, beğenenler de gerçek behzatç izleyicisi değil bence... Biz senaryo değil doğallık istiyoruz sadece ama yaz dizisi ve biraz da netflix karıştırılarak küfürle harmanlamışlar...
@darkpassenger7339
@@umtmrtx netflix in bile yerli yapımları saha kalktı yahu, ben döndüm ta 1.sezona başladım, yerli yersiz küfür olmamış hakikaten tam isabet
@umtmrtx
@umtmrtx Yıl önce
@@darkpassenger7339 ben de öyle sürekli behzat ç kanalından yeni cinayet hikayeleri videolarını bekliyorum her pazar... Ayrıca bu yeni sezondan alamadığım zevki ordan alıyorum
@Meraxes58
@Meraxes58 Yıl önce
Amirim amirim
@doganturk3676
@doganturk3676 Yıl önce
behzat ç aşığıyım.kurgu müthiş bölümlerde öyle fakat cinayetler birbirinden çok bağımsız ve kopuk duruyor.eskiden olduğu gibi mevcut cinayetlerle başlayıp sonra diğer konularla devam etse daha iyi olur
@mehmetcan8806
@mehmetcan8806 Yıl önce
Her bölüm farklı cinsyeti inceliyorlardı keşke şu anda da öyle olsa
@doganturk3676
@doganturk3676 Yıl önce
@@mehmetcan8806 AYNEN ÖYLE.
@mehmetc.7375
@mehmetc.7375 Yıl önce
Son üç bölümün özetini yazın la benim abonelik bitti
@mustafaavc3835
@mustafaavc3835 Yıl önce
Eski tadı gerçekten şimdide yaşatıyorlar. Seneryoyu tekrardan bize güzel bir şekilde izlettirdiniz için size minnettârız.
@silvancirik3098
@silvancirik3098 Yıl önce
Behzat Amirim sayenizde hayatimıza renk geldi .Ama bir yanimiz eksik .Yapimci ya sesleniyorum HARUN UMUZU istiyoruz lütfen Harun da gelsin lütfennnn
@iosof
@iosof Yıl önce
Harunun mq
@yalcinyalcinkaya3161
HEM 1 SAAT BÖLÜM ÇEKİP HEMDE HAFTADA BİR VERİYORSUNUZ
@yusufuyank7224
@yusufuyank7224 Yıl önce
Abi cok iyi ya
@korayy.2632
@korayy.2632 Yıl önce
Çok iyi değilse de mükemmel!
@egeilguz7975
@egeilguz7975 Yıl önce
Orjinal seriden çok daha sürükleyici senaryo, çok güzel komedi dokunuşları, aşırı içtenlik, bir hafta zor geçiyor yeni bölüm için. Umarım uzun zaman bizimle kalırsın amirim çok özlemişiz be
@mustafaoguz1993
@mustafaoguz1993 Yıl önce
Suya gelince sen banyo yapmıyon mu la hşş
@melihcansayn3368
4k yapın nolur ya
@andrew-ox6lq
@andrew-ox6lq Yıl önce
1080p neyine yetmiyor laa
@dystopia1686
@dystopia1686 Yıl önce
Sanırım hayatımda yolunda giden tek şey Behzat Ç.
@umusss2022
@umusss2022 Yıl önce
Dizipala gelmemis hala blu tv bi yardimci ol arkadaslara
@burakatalay6892
@burakatalay6892 Yıl önce
1 saate
@beytullahbakac2433
Ampır ampır konuşma la
@kaanercetin6590
@kaanercetin6590 Yıl önce
Geldi
@burakatalay6892
@burakatalay6892 Yıl önce
@@kaanercetin6590 eyvallah la
@erenkarakasS
@erenkarakasS Yıl önce
Dizipal patladi aq giremiyom ben
@vedatalp968
@vedatalp968 Yıl önce
Blue tv ye yüklendi mi şu an
@Okn5
@Okn5 Yıl önce
Her sali 7 de
@vedatalp968
@vedatalp968 Yıl önce
@@Okn5 ben IP tv den giriyorum daha yüklenmemiş ondan sordum
@darkpassenger7339
Evet
@veli8592
@veli8592 Yıl önce
işte bu olmuş
@beyazaslan2295
@beyazaslan2295 Yıl önce
Nazar değecek diyorum yorumları okuyunca
@Sanemylgn148
@Sanemylgn148 Yıl önce
Siz blutv alamayınca izleyemiyonuz mu evet ben izleyemiyorum. Eee ihtiyaç bu biriniz verin la ihtiyaç..
@mdgames87
@mdgames87 Yıl önce
dizi güzel izlettiriyor ama sanki bazı sahneler çok uzatılıyor ve yapmacık gibi geliyor bana
@MrB.B.
@MrB.B. Yıl önce
Şeytan taşlar gibi ne taşladın aga
@muhammedk9675
@muhammedk9675 Yıl önce
Fragmandaki gibi haram geceler çalmadı???
@roybus2006
@roybus2006 Yıl önce
Söyle ortam olsaydı neler vermezdim
@furkanislekler3675
Ve ateş başkanın adamı bence Behzat anladı ayak yapıyor
@ramazankara4156
@ramazankara4156 Yıl önce
Yok be abi Harunsuz sarmıyor
@gokhangungor7786
Neşet Ertaş türkülerine noldu ismail altunsaraya dönmüşler..
@MehmetKaya-kk6mr
Hangi türküsü biliyor musun?
@mehmetcanyldz7309
Şu biralar neden bazı yerlerde sansürlü bazı yerlerde değil? Sansürü de düzgün yapın bari çok göze batıyor :)
@engincapkn7114
@engincapkn7114 Yıl önce
Amirim izlemek istiyorum ama bira 38 lira oldu la😐
@emrekoza1690
@emrekoza1690 Yıl önce
Araç lazım olmasa hahhaten binanı sıkım binmem
@akarklc2628
@akarklc2628 Yıl önce
Türküyü bilen yokmu la
@sonosmanl5974
@sonosmanl5974 Yıl önce
keske harun da olsa ya
Sonraki
NİŞANTAŞI SOKAK LEZZETLERİ - VLOG
1:01:11
Ben Bu Cihana Sığmazam 58. Bölüm
2:25:05