Karanlık

ÇANAKKALE SOKAK LEZZETLERİNİ DENEDİK ! w/ 

Ali Biçim
Abone ol 2,1 Mn
görünümler 911 B
50% 1

Selamlarss
Yeni lezzet videomuzla karşınızdayız. Sevgili partnerim Mesut Can Tomay'la bu haftaki lezzet durağımız Çanakkale'ydi. Börekle başlayan lezzet duraklarımız, beyin çorbası, sardalyeyle devam edip peynir helvasıyla son buldu. Yine lezzet dolu bir video oldu. Biz çekerken çok keyif aldık, umarız sizler de izlerken keyif alırsınız, iyi seyirlerssss :)
DİĞER VİDEOLAR
EDİRNE SOKAK LEZZETLERİNİ DENEDİK !
• EDİRNE SOKAK LEZZETLER...
15.000 TL’lik DÜRÜM !
• 15.000 TL’lik DÜRÜM ! ...
YASAKLANMIŞ OYUNCAKLARI DENEDİK !
• YASAKLANMIŞ OYUNCAKLAR...
📬İletişim: alibicim@welogsocial.com

Eğlence

katma

 

9 Şub 2024

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR : 1,1 B   
@49-cent
@49-cent 17 gün önce
Harun 1453'ü konuk edin abi (beğenin görsünler)
@leskargasii
@leskargasii 14 gün önce
Hahahahahhahhahaha olm adam anlamaz la
@Anusbasur
@Anusbasur 14 gün önce
@@leskargasiinasıl
@TBLK66
@TBLK66 14 gün önce
Saglam Olur
@RAPERTUARMERTRAPMUSIC
O adam çok masum kalır bunların yanında 😂
@yusufatl3648
@yusufatl3648 7 gün önce
Harun abiyi de gezdirin
@ErtuncCan
@ErtuncCan 18 gün önce
Çanakkaleye okul gezisi ile gitmiştim 10 sene olacak nerdeyse hala bendeki yeri ayrı olan bir yer insanın tüyleri diken gibi oluyor şehitlik mevziler toplar vs gördükçe gezdikçe insan o anı yaşıyor sanki ❤
@ugurtasdemir3574
@ugurtasdemir3574 18 gün önce
Videonun sonunda yapmış olduğunuz şehitlik için kısa tur şeklindeki derleme çok güzel olmuş . Bütün sokak lezzetlerinde bu tarzı video sonunda deneyebilirseniz çok daha lezzetli olacağına inanıyorum videolarınız için . Emeğinize sağlık keyifle takip ediyorum sizi 😊 uzun seneler birlikte keyifle çalışın bizde severek takipte kalalım 🙏
@aysegul2864
@aysegul2864 18 gün önce
37:58 adam Şakir'e olan tüm öfkesini Ali'ye kustu hfnfnfnc
@Marujen0
@Marujen0 18 gün önce
Kahkahalarla güldüm😂😂😂
@ahmetcankavaz8720
@ahmetcankavaz8720 8 gün önce
İşte o adam gercek Canakkaleli 😂
@izlemelisin
@izlemelisin 17 gün önce
Bir Çanakkaleli olarak güzel şehrimize hoş geldiniz demek isterim öncelikle,Çanakkale'nin boğaz havasını alan ve suyunu içen kopamaz burlardan.Çanakkale'den daha çok video görürüz umarım
@aykutaltun
@aykutaltun 16 gün önce
Geçen sene gitmek kısmet oldu güzel şehir güzel insanlar şehiri nedense ben İstanbula benzettim boğazı falan he bide sardalye baligi guzel
@gamze.caparli
@gamze.caparli 9 gün önce
Ay İstanbul mu tovbe estağfurullah benzettiginiz şehire bak canakkaliler istanbullulari sevmez
@rmlmzffr
@rmlmzffr 17 gün önce
4:34 . Pişi blinders , nerden baksan kral espiri mesutttt
@esraka15
@esraka15 17 gün önce
Sehitlige gitmeniz ayri güzel olmus.. iyi ki varsiniz!
@umutozdemir3437
@umutozdemir3437 17 gün önce
resimlerin hiçbirini kırmadan çekinen yüce gönüllü adamlar.helal lan size.adamsınızzz
@angiedare2475
@angiedare2475 17 gün önce
Ne minnoş kalplisiniz kimseyi kırmıyorsunuz, hele çocuklara tavriniza bayıldım🥺yolunuz açık olsun çocuklar, lezzet duraklarını çok seviyoruz bu konsepten vazgeçmeyin. Sevgiler ❤
@emirvoid
@emirvoid 18 gün önce
32:19 varya kahkahalara boğuldum, ne adamsın ulan mesutya , cansın
@troltiyatrosu181
@troltiyatrosu181 18 gün önce
En güzel şakaydı, dört siyahlı kız gelince benim de aklıma dandik uydu kanallarında üniversitelilerin harçlık çıkardığı yöresel dans ekibi geldi
@hkture
@hkture 18 gün önce
Bir çanakkaleli olarak beklediğim bir videoydu teşekkürler
@muhammedbarancan1670
@muhammedbarancan1670 18 gün önce
kral taşınmayı düşünüyorum istanbuldan çanakkalaye ne diyosun
@gulcedelen187
@gulcedelen187 18 gün önce
@@muhammedbarancan1670ben izmirden tasindim , kucuk sehirde yapabilirim diyorsan mukemmel bir sehir
@hkture
@hkture 18 gün önce
Bende çok gezmiş birisi değilim ama gayet güzel bir yer videoda dedikleri gibide kışları buradan daha sert soğuğa sahip bende taşınmak isterdim ama işim burda olduğu için şuanlık gidemiyorum@@muhammedbarancan1670
@muhammedbarancan1670
@muhammedbarancan1670 18 gün önce
bende izmirde okudum 6 sene ordaydım ıkılemdeyim, yıne izmire mi dönsem yoksa çanakkale mi diye ama bakıcam artık @@gulcedelen187
@muhammedbarancan1670
@muhammedbarancan1670 18 gün önce
valla bende izmirde okudum 6 sene ordaydım bakalım ya izmire dönücem ya da çanakkale var kafamda@@gulcedelen187
@songulisler7106
@songulisler7106 18 gün önce
Bu ikiliyi çok seviyorum ama Ali’ye hayranlığım bambaşka diyebilirim bir gün herhangi bir videolarında olmayı çok isterdim keşke böyle bir şansım olsaydı yakından tanımak çok güzel olurdu ikisi de mükemmel samimi insanlar güzel videolarının devamını diliyorum ❤
@erenmete6014
@erenmete6014 18 gün önce
çanakkale havası yaşantısı bam başka 2 ay acemili birliğinde askerlik yapma onuruna şeref oldum. bizim ülke için en önemli tarihi mirasımıstır. çok zevk aldım izlerken gitmiş kadar oldum ve vlog izlerken de ne kadar özledğimi anladım
@aysegul2864
@aysegul2864 18 gün önce
İnsanlara ne güzel davranıyorlar ya can bunlar Can ❤
@ahmettuysal
@ahmettuysal 17 gün önce
Mesut cancık bence
@Talihsizdepremzede
@Talihsizdepremzede 18 gün önce
Gayet eğlenceli ve anlamlı bir video olmuş sonlara doğru. Ruhları şad olsun tüm sehitlerimizin. Çanakkale başka bir güzel
@omerfarukcelik8392
@omerfarukcelik8392 18 gün önce
En sevdiğim seriniz bu fırsat buldukça çekin lütfen
@Heodan
@Heodan 18 gün önce
çanakkale yemekleri güzelmiş abi elinize ağzınıza sağlık
@canture9073
@canture9073 18 gün önce
Adamlar çok matrak olsalarda gelenek,kültürümüzü ve manevi değerlerimizi es geçmeden gururla anıyorlar 👏👏👏
@ibrahimyilmaz_official
Merhablar❤
@a.c.722
@a.c.722 14 gün önce
Abi sana birsey danışmam lazım
@ebrumumin9594
@ebrumumin9594 18 gün önce
Bulgaristandan selamlar sizi çook seviyorumm izlemekten çok keyif alıyorum cansınızz😍😍🤗♥️♥️♥️
@furkannersoy
@furkannersoy 17 gün önce
Ali gercekten cok kral adamsin, arkadaslarin cok sansli senin gibi biri hayatlarinda olduğu icin. 🫶
@yldzbelgin4376
@yldzbelgin4376 18 gün önce
❤❤❤❤❤❤Çok seviyorum sizleri mütevazı hürmeti gençler. Müzikler şahane 🎉🎉
@EmirKlnc-er6vv
@EmirKlnc-er6vv 18 gün önce
Güzel bir video yine Emeğinize sağlık abilerssss
@persecute1496
@persecute1496 17 gün önce
Ya birader ne olursa olsun siz birbirinizden ayrılmayın. Harbiden şu fani dünyaya birbiriniz için gelmişsiniz. Allah dostluğunuzu bozmasın , seviliyorsunuz :)
@kenjiimeister9183
@kenjiimeister9183 18 gün önce
Yozgat sokak lezzetlerini merakla bekliyoruz.
@Kocaman6
@Kocaman6 18 gün önce
Börekçi abilerimiz maşAllah çok mütevaziler helal olsun
@recepmetin1611
@recepmetin1611 17 gün önce
Bravoo çok güzel ve samimi video olmuş Çanakkale Aşktırr. 💙💙
@beyzaulu6384
@beyzaulu6384 16 gün önce
İzlediğim en iyi sokak lezzetleri videolarından biriydi kesinlikle özellikle sondaki şehitlik çekimi... Çok samimi bir videoydu
@cagrionder5481
@cagrionder5481 16 gün önce
Dogma buyume Canakkale'li biri olarak yaziyorum. Elinize saglik, tek ekleyecegim; listenizdeki cogu yerden daha eski ve sehir ile daha fazla ozdeslesmis 3 yer: Nar Simit Evi, Han kahvesi ve Yalova Balik Restorani bu videoda yer almaliydi.
@user-wy3pb6jw7l
@user-wy3pb6jw7l 18 gün önce
Güzel bir video daha gelmiş, emeğinize sağlık Ali başkan.
@user-gs5rz2qy3p
@user-gs5rz2qy3p 18 gün önce
Ali bicimi bu vidolarda cok seviyorum o gezme ogrenme arzusu surekli yedikleri yemekleri cekmesi yasiyo adam yaa❤
@bnkerem7289
@bnkerem7289 17 gün önce
Elinize sağlık çok güzel ve anlamlı bir video olmuş.❤
@ahmetkurt5593
@ahmetkurt5593 18 gün önce
Iste beklenen video. Sizi duzenli borek evinde gormustum. Hosgeldiniz ❤️
@DG-Mediaa
@DG-Mediaa 17 gün önce
02:42 Adamı bırakın da işini rahat yapsın adam mit
@EbruAl-mb2eb
@EbruAl-mb2eb 9 gün önce
En sevdigim gezi programi oldunuz artik❤❤❤ ali bicimin esnafla, sokaktaki insanlarla samimi konusmasi daha da keyifle izletiyor videoları.
@barbaros2012
@barbaros2012 18 gün önce
Süper bir videoydu keşke sizin 1 tanecik dahi videonuza konuk olabilsem be... Sizdeki enerjye hayranım...🎉❤
@dormdaze5446
@dormdaze5446 18 gün önce
Son şehitlik sahnesi çok iyiydi be. Acayip oldu içim.
@ankaragucu5706
@ankaragucu5706 16 gün önce
Ama yine olan oldu 45 SANİYE
@Tunahanxa
@Tunahanxa 17 gün önce
Hem güldürmeyi, hemde aglatmayi bilen bir mükemmel ikili. Iyiki varsiniz iyiki bizleri eğlendiriyorsunuz !❤
@mujdataydn6745
@mujdataydn6745 18 gün önce
Kral hergün atsan hergün izlenir bee müptela olduk adeta her bölümü sabırsızlıkla bekliyoruz
@ahmetcoban
@ahmetcoban 16 gün önce
takipçilere karşı yaklaşım muhteşem yaaa başarılarınız daim olsun gençler seviliyorsunuz ❤
@zehraozdes1540
@zehraozdes1540 18 gün önce
bütün gün bekledim video atmanızı Hollanda’dan izliyorum seviliyorsun abim ❤❤
@hasanaktay8465
@hasanaktay8465 18 gün önce
Süper ikili seviliyorsunuz ❤
@catusshka_
@catusshka_ 17 gün önce
hoşgeldinizz canakkaleyee🤭
@_demirkol
@_demirkol 16 gün önce
Abi siz nesiniz ya valla size bayılıyom çok içten söylüyom sanki Allah sizi birlikte yaratmış birbirini tamam layan böyle ikili yok valla sen olmasan mesut sadece yemek yer soru felan soramaz mesut olmassa video da renk olmaz valla çok iyisiniz böyle devam etme dilekleriyle
@xrthurblxck
@xrthurblxck 18 gün önce
ali bey her zamanki gibi harikasınız daha fazla böyle video gelsinsss
@yagzkara4680
@yagzkara4680 18 gün önce
abi Tarzan Köfte ye gitmemişsiniz Çanakkalenin en iyi köftecisi hem de. Yine de çok güzel video olmuş.
@neararsanvar4045
@neararsanvar4045 18 gün önce
Her zamanki gibi mükemmel bir kalite mükemmel bir video ❤😊😂
@egeozdemir2686
@egeozdemir2686 18 gün önce
mesutcanın ali biçimin taktlitleri daha çok gelsinssss wuhuuu abisssss ustam kolay gelsinss
@aliyigitsezer2859
@aliyigitsezer2859 18 gün önce
Krallar sadece siz olunca efsanesiniz
@tahabayar8935
@tahabayar8935 18 gün önce
Diyarbakır sokak lezzetleri gelir mi
@duygugulsen228
@duygugulsen228 15 gün önce
Harika bir ikilisiniz, yıllardır sizinle gülüyorum 👋👏
@kamikazefry
@kamikazefry 16 gün önce
Ali abimin mizahı olsun, o güzel enerjisi olsun, gerçekten harika bir ışıltı saçıyorsunuz ortaya. İzlemek çok ayrı bir keyif, bir hobi gibi adeta. Tebrik ederimm
@futbol_edit0494
@futbol_edit0494 17 gün önce
37:17 Ali abiiğ
@USonayTR
@USonayTR 16 gün önce
Sokak lezzetleri videoları içerisinden en güzeli Çanakkale ve Edirne olanıydı bence. İkisini izlerken çok keyifle izledim. Espiriler ve atışmalar olsun, hepsi çok kıvamında ve güzeldi. Emeğinize sağlık. Dönerken birde Tekirdağ videosu çekseydiniz :D
@omermuzeyyencicek
@omermuzeyyencicek 15 gün önce
Harbiden içten seviyorum sizleri . Sayın Ali Abi ve Sevgili Mesut Can , Cansınız ...
@umutozdemir3437
@umutozdemir3437 5 gün önce
kalabalıkss videolar gelsinsss krallar
@sebomelek3654
@sebomelek3654 17 gün önce
Abi bu seri hic bitmesin nolurrr🙏🙏🙏🙏🎉🎉🎉🎉 mükemmel
@user-no3ki1lb5r
@user-no3ki1lb5r 18 gün önce
Mesut: "Börekçide pişi blayndrs". Bu espiriye gülen sadece benmiyim😁 Vayysss reiss like atmişsss yoruma😃
@ahmetnecatiergor701
@ahmetnecatiergor701 18 gün önce
siz ve sokak lezzetleri dahada keyifli ve lezzetli
@furrikkoo
@furrikkoo 18 gün önce
sokakta gençler hariç normal vatandaşa hitap ettiğinize göre doğru yoldasınız beyler, lütfen böyle devam, başarılarınız devamlı olsun 🙏
@mistikozdereli3314
@mistikozdereli3314 17 gün önce
Sende Olmasan Çekilmez Bu TRvid Ali Biçim. İYİ ki Varsın Güzel Kalpli İnsan. Seni de Seviyoruz çocuk yıldız Hemen Bozulma
@VideoFOReveryone0
@VideoFOReveryone0 17 gün önce
Ulan böyle bir bitiriş yok mükemmel
@furkanalparslan9479
@furkanalparslan9479 13 gün önce
Canim memleketim harika olmus 🧡 Kendi bildigim yerde video cektiginiz icin suan anliyorum isinizin ne kadar zor oldugunu bilmediginiz bir sehri gezmeyi kolay gelsin krallar
@ipekkaraman4339
@ipekkaraman4339 Gün önce
Çanakkale insanı çok mükemmeldir o kadar misafirperver o kadar sevecen ki❤
@mehmetyilmaz5723
@mehmetyilmaz5723 17 gün önce
Bir Çanakkaleli olarak videonuzu beğendim siz akşam 8 den sonra Çanakkale'yi gezin bide 🤝😄
@Tayfun06
@Tayfun06 18 gün önce
Kralsiniz tam gaz devam🎉
@BatuRrrb
@BatuRrrb 17 gün önce
Böyle ikili daha gelmez 🤣🤣 keyfini çıkarın 😀
@usserr82091
@usserr82091 18 gün önce
Coook iyi olmus videeoo😍😍
@nurthmz652
@nurthmz652 18 gün önce
Videonun sonunda ağlattınız, iyi ki varsınız ❤
@ardaates7406
@ardaates7406 18 gün önce
Ali abi kayseride keşke denk gelseydik o gün formdaydım inşallah bu dahakine cansınız hepinizi çok seviyorum abimm❤
@sld.10
@sld.10 18 gün önce
Truva atından bi parça tahta çaldı ajssjshshshshsj mesut ya 😂😂
@dogangoze0161
@dogangoze0161 18 gün önce
Helal olsun çok güzel olmuş emeğinize sağlık 👏👏👏
@ahmetzeynelkucukkeskin8824
sokakta gördükleri her insanı aynı samimyette hiç kırmadan davranmanız gerçektan çok güzel bir davranış selam olsun güzel insanlar
@elifark3232
@elifark3232 18 gün önce
Bu bölüm az yer gezsenizde yine video eylenceli ve yine ali abi sudan vaz geçmiyo her gittği yemek te su içiyor seviliyorsunuz❤
@EmineOzkan-lq6qi
@EmineOzkan-lq6qi 17 gün önce
Videonun başından beri tek düşüncem şehitlik mezarlığını göstererek videoyu kapatsalar keşke diyordum öyle de yaptınız helal olsun size cansınız ❤
@user-bu4gl3uy1t
@user-bu4gl3uy1t 18 gün önce
Video çok güzel aşırı keyif aldım ❤
@taylanyilmaz4652
@taylanyilmaz4652 18 gün önce
Trabzon lezzeti ne zamann
@SparqM
@SparqM 7 gün önce
insanlarla aranızda geçen diyaloglar gerçekten de etkileyici, ilk defa bir sokak lezzetleri videosu beni hem eğlendirdi hem de tebessüm ettirdi.
@Turkovibe
@Turkovibe 17 gün önce
Video çok güzel ve çok güzel keyifliydi zaten her zaman ki gibi. Sonu apayrı güzeldi.
@burakkocaman2738
@burakkocaman2738 17 gün önce
Video sonu çok özel ve güzeldi. Teşekkürler.
@Hc12341
@Hc12341 17 gün önce
Severek izliyorum sizi ali abim
@muhammetburakaksoy4303
gerçekten her videoda hakkını veren iki adam seviliyorsunuz zıbab ıvj
@yorukkizigeziyor
@yorukkizigeziyor 18 gün önce
Çok güzel olmuş 😊👍
@mekkky777
@mekkky777 17 gün önce
Sokak Lezzetlerin hep +40 dk üstü olmasi harika 🫶 tesekkürler 😋🥳
@Halilkrks
@Halilkrks 17 gün önce
Ulan var ya siz cansınız be bu TRvidnin kralı sizsiniz ya emin olun buna ne o ne bu ne şu sizsiniz siz can ciğersiniz Allah ayağınıza taş değdirmesin babalar 👍🏼❤️
@eminergin27
@eminergin27 18 gün önce
Gaziantep sokak lezzetleri gelsin
@AbdussamedErgin
@AbdussamedErgin 16 gün önce
Depremde en çok yıkıma ve yalnızlığa maruz kalan Canım Hatayımıza da bekliyoruz Ali ve Mesut Abim.Gerçekten sizlere çok ihtiyacımız var bence Çanakkaleden sonra bu kanalda Hatay videosu olmalıdır özellikle Hatayın İskenderun ilçesinde.Takipteyiz Allaha emanet olun ❤
@fistiksevmem4582
@fistiksevmem4582 17 gün önce
takipçilerinize gösterdiğiniz ilgi ve alakayı tebrik ederim izleyici olarak ne kadar mütevazi bi konumda olduğunuzu hissettirdinizzsssss
@user-nz2oe7jc7q
@user-nz2oe7jc7q 18 gün önce
Nevşehir gelsin abii
@dilaraerdogan2617
@dilaraerdogan2617 18 gün önce
Güzel memleketim ya❤️
@humeyrahabibesezer
@humeyrahabibesezer 17 gün önce
Cardio workout sonrası izlememem gereken videoyu izliyorum❤🤤🤤🤤
@huseyintangaloglu2067
En samimi vidyolardan birisi olmus
@kendinegitarist8255
@kendinegitarist8255 13 gün önce
Temmuz ayında gitmiştim arkadaşımla beraber çok şükür her yeri gezme fırsatım oldu çok temiz insanlar ve çok güzel bir havaya sahip şehir gitmeyenler için söylüyorum ne yapın ne edin otostop bile çekin hatta bu harika şehri dolaşın ve tarihini birkez daha hatırlayın "Çanakkale Geçilmez"🇹🇷♥️
@gokhanakaln6077
@gokhanakaln6077 15 gün önce
“ Atla giriş, Tatla geziş ve Muhteşem bitiriş ” 🇹🇷 ÇANAKKALE GEÇİLMEZ 🇹🇷
@OmarQocayevvv
@OmarQocayevvv 18 gün önce
Kralsiniz
@1haaonline
@1haaonline 16 gün önce
çanakkale videosu ancak bu kadar iyi olsbilirdiiii 🎉
@MerveK.17
@MerveK.17 12 gün önce
Bir Çanakkaleli olarak çok güzel yerlere gitmişsiniz izlerken çok keyif aldım tekrar bekleriz severek izliyoruz sizi 🤍
@sametdemirtas1633
@sametdemirtas1633 17 gün önce
Abi daha çok sokak lezzetleri videoları gelsin ❤ İnşallah bir gün Kahramanmaraş’ada gelirsiniz😊
@G56956
@G56956 15 gün önce
ali nin insanlarla olan samimiyeti❤
@godlesspic
@godlesspic 18 gün önce
kamera karşısındaki karakter gelişiminiz mükemmel ya. emeğinize sağlık
Sonraki
Mevzular Özel | Ümit Özdağ
44:09
落ちていく床から逃げろ
01:00