Karanlık
Camdaki Kız
Camdaki Kız
Camdaki Kız
Abone ol
Gülseren Budayıcıoğlu’nun aynı isimli romanından uyarlanan, gerçek bir aşk hikayesi Camdaki Kız...
77 YORUMLAR
Önder Gūner
Önder Gūner 29 saniye önce
Ne kadar abartininiz Hayriyi,sanirsinki Brad pitt geliyor yeni bölumlerde de onun reklamini yapiyonuz😏😏😏
Özgül Ekici
Özgül Ekici Dakika önce
Biz insanlarin hayatta yaşadıkları ömür boyu sırtımıza yük ve buda hayatimizi olumsuz yönde etkiliyor cevremizide tabi feride hanimin kiziinin olayi hayatini ve hatta çevresini olumsuz yönde hep etkiliyicektir nalan ise günah keçisi olmaya hep mahkum kalacaktır gelecek bölümleri çok ama çok merak ediyorum
alfiya amirova
alfiya amirova Dakika önce
Bence Rafet o elbiseyi aldiklari için bagiriyor
Nigar Abdurahmanova
Nigar Abdurahmanova Dakika önce
Boncuk dedelerin onu yeni kocaya verdikten sonra mutlu olacagini saniyordu🥲
عبدالله مرحبا
واللة ذكرتني بوحدة هههههه
Gamzelym
Gamzelym 2 dakika önce
*Nalan'a niye bağırıyor Sedatın babası ya? Yahu ben fragmandan ilk defa birşey çözemedim. Çevir çevir izliyorum ı-ıh çözemedim. Haydaa!*
Verda Hüseyin
Verda Hüseyin 2 dakika önce
Bu hayri karekterini oynayan vatandaş kim artk allah aşkına ya 😀
Medine Haciyeva
Medine Haciyeva 3 dakika önce
Qızı dəli elədiləre
Rustem Rustem
Rustem Rustem 3 dakika önce
Hayri bence nalana awik olucak
Anansis :3
Anansis :3 3 dakika önce
Ratet Bey neden kiziyor?
Emine Özkan
Emine Özkan 3 dakika önce
Yanlış bir kalbe misafir olduysan Orda kalmayı değil Ordan kalkmayı bil.
Алие Юсифова
Feride olsun artiq
Kadir Enes
Kadir Enes 4 dakika önce
Nalan in bebeği olmuyomu
İlk mahnı music
İlk mahnı music 4 dakika önce
Nə baş verir burda ?
Riola
Riola 4 dakika önce
Selen haklı
Zeynep Tan
Zeynep Tan 4 dakika önce
Rafet hem cimrii hem dee yatak odasında 3 lamba yanıyor.
Rabia Memmedova
Rabia Memmedova 4 dakika önce
Senarist 🗣️ bir az diziye güzellik kattttttttttt 🥵
eda eda
eda eda 4 dakika önce
ne hayriymis ne salak is yapiyosunuz her bolum kafasi yok aman sizin olsun
Kadir Enes
Kadir Enes 4 dakika önce
Nalan nolduu
Kh. Ra.
Kh. Ra. 4 dakika önce
,"ben senin annen degilim" söyledi Nalana feride. Ne olsun? Analık yapmadı hiç. Nine se hiç olmadı! Begenmiyorum şöyle adamları!!!
Nazlı
Nazlı 4 dakika önce
1:8:34 yaa bunlar ilk sezon ne tatlı-minnoştular. Şimdi niye böyleler sinir bozucu, zaten dizi dram hiç olmadı böyle😒😒
Naile Babayeva
Naile Babayeva 5 dakika önce
Ya nolur Nalanin sacini boyle babannemin saclari gibi yapmayin
Büşra Çento
Büşra Çento 5 dakika önce
Nalan mankenliģi kabul etti ve kesin podyuma çıktı o yüzden bu kargaşa herkes o yüzden nalana kızıyor🤦‍♀️🤦‍♀️😏
Halima Alshy
Halima Alshy 5 dakika önce
2:31:30 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Gerçekten dayanamadım, bu yüzden bu sahneye gülmekten kırıldım. "Farida"nın düşünme şekli tamamen farklıdır. İnanamıyorum: Nalan'la her yönden çok detaylı/sınırlı bir özgürlükle yaşadı. Ama şimdi Nalan'ı eskiden yaptığının tam tersini yapmaya zorluyor. Garip kadın !!!!
nuray Malkoc
nuray Malkoc 5 dakika önce
5 bir yerde istiyo galiba hayırı
zerrin zrrn tskmr
zerrin zrrn tskmr 5 dakika önce
Beynim yandı bu ne simdi yaa
baybeyinli
baybeyinli 5 dakika önce
0:36 neden nalana kızıyor anlayan varmı ?
Gunel Denzi
Gunel Denzi 5 dakika önce
kimse derdiyle baş başa kalmamalı bu hayatda..
Сирень
Сирень 6 dakika önce
Ana da duz de ele sey olermi hele gari koca is yoxdu
irem yakarışık
irem yakarışık 6 dakika önce
Ben senin annen değilim anneannenim diyecek yani bunun devamini merak etmeyecek ne var djdjdjjd
Sedef
Sedef 6 dakika önce
canaya nispet yaparak onu çok büyütüyorlar aşırı önemsiyorlar ya bunun için de nalanı kullanıyorlar görmesinler duymasınlar yani
Kucharska Lelia
Kucharska Lelia 6 dakika önce
Ferde RUH HASTASI MANIAK 👹👹
Nergis Tan
Nergis Tan 7 dakika önce
Feride, Nalan’a herşeyi anlatacak. Sonrada geberip gidecek. Birde diyoki “annesine olanları anlatınca bana hak verir mi?” Sen kızın Sema ölmeden önce de manyakmışsın Feride’cim bence. Ayrıca kitapta Sema’nın ölümü evet kötüydü ama tecavüze uğrayıp uğramadığı belli değil. Hatta Nalan bunun tecavüz olduğunu pek düşünmüyordu. Bende okurken hiç düşünmedim. Yanlış çok yanlış bir ilişkide olsa Nalan, aşk çocuğuydu.
Sibel Can
Sibel Can 7 dakika önce
Bu feride aynı ajan 🤣
Muhsin polat
Muhsin polat 7 dakika önce
Reklamınızdan da gına geldı arkadaş 😖
Golnaz Ro
Golnaz Ro 8 dakika önce
boyle misafiri kim istemez ki🤮🤮🤮🤮🤮
Leyla Yunisova
Leyla Yunisova 9 dakika önce
Feridenin muzigide candir be 😄😄
İsabet Türkan
İsabet Türkan 9 dakika önce
Yuh diyorum annenin bu meseleye bu kadar dahil olmasına
Ruqi R-zade
Ruqi R-zade 9 dakika önce
Hayri yuzunu gostermeden bu kadar sey oluyo yuzunu gosterse neler olur acaba 🤷‍♀️
A&K Rzayeva
A&K Rzayeva 9 dakika önce
Bu şərhlərin altında təzəlikcə dil çevirmək çıxıb ama türk dilindən Azərbaycan dilinə səhv çevirilir.heç əlaqəsi olmur.
Çiğdem Tosun
Çiğdem Tosun 9 dakika önce
Muzonun şaşkınlığı Ferideye bakışı😂😂😂
ysmn dmrall
ysmn dmrall 9 dakika önce
Biri şu damada telefonlarin sessiz modu oldugunu söylesin
Aydann
Aydann 8 dakika önce
Telefonu çalmadı ama dizi bitdi 😂😂😂
samiraa
samiraa 10 dakika önce
Feride Hanim durmadan görgüden, adaptan bahs ediyo kenfisinden habersiz galiba wkskeks
Zehra Sari
Zehra Sari 10 dakika önce
Rafet niye kızıyor nalana anlamadım 🤔
sinem sino
sinem sino 11 dakika önce
hayri nalanin babasi bence
Gülsüm Apaçık
Gülsüm Apaçık 11 dakika önce
Yok artik feride dürbün mu 🙄😅 senarist sasirdin iyice bnce goruntulu aratip bi kenara koydurcaktn teli🤣 pes artik yaa
Xalid Yusubov
Xalid Yusubov 12 dakika önce
Hayri rölüne yaka kartı olarak devam edecek qaliba ayrıca Hayri karakteri sapıkmı ne düğünde geline aşık oluyor sonra başlıyor Nalanın resimleri ile yaşamaya
Aydann
Aydann 12 dakika önce
Yok artık Feride seni görüncə bən korkdum napıyon ya sən orda 😳
Terlan Quliyev
Terlan Quliyev 12 dakika önce
Heç kim o qadına haq vermir amma mən verirəm elə böyük acı yaşıyıb ki bu qızıda belə qorumaq istəyib biz də demək olar ki bu şəkildə böyüdülmüşük məndə çox şeyləri annamırdım yalnız özüm ana olannan sonra anladım.
Yeşim Vural
Yeşim Vural 13 dakika önce
Cehennemin dibine git feride psikopat manyak kadın sorunlu Nalan az dişli ol be harbi robot gibi tamam anne tamam anne psikoloji kalmadı
Birgül Uçun
Birgül Uçun 13 dakika önce
Manyak kadin ya. Birde üşenmeden dürbün almiş
Fikret Ramazanov
Fikret Ramazanov 13 dakika önce
Bu gerdek mohzusu nekadar uzadi her bolumde etrafli gosdermeler hic doru deyil memce
Gulgun Gunal
Gulgun Gunal 13 dakika önce
Vazoyu bana verebilirsiniz cavit enişte
Mehtap SARIOĞLAN
Mehtap SARIOĞLAN 13 dakika önce
Rafet defile için kızdı bence
Rana Rüya
Rana Rüya 13 dakika önce
Sirf hayriyi görmek icin bakiyorum
Alieva Rugiya
Alieva Rugiya 14 dakika önce
Sözün bittiyi yer,senaristin başı xarab olub deyesen((
lllliiiinnnnnaaaaa🖇
lllliiiinnnnnaaaaa🖇 14 dakika önce
Yazık levente
Emine Bozkurt
Emine Bozkurt 15 dakika önce
Bu aileyi toptan ortadan yok etmek lazım 😂
lydia
lydia 15 dakika önce
Ben hayatimda boyle psikolojiyi bozan bi dizi gormedim ya ben bile izlerken cok kotu hissettim gercekte biyle bisey yasandigini dusununce daha kotu oluyuo insan
Gunay Askerzade
Gunay Askerzade 15 dakika önce
Feride gebersede kurtulsalar
Özge Koca
Özge Koca 16 dakika önce
Kimse kusurabakmıcak selen dibine kadar haklı. Amacı kocasını da eziklemek degil.
Elif demircan
Elif demircan 16 dakika önce
Nalanı cananin yanina verin üc günde kirbaciyla sedatin yaninda biter zaten
hayat sevinc
hayat sevinc 16 dakika önce
O mendebur kadının annesi olmaması ne kadar güzel hatta hiç bi şeyi olmasın dahadaa güzel ayyyh ben bile dayanamadım o ne negatif bişey nerden bulmuşlar bunu
dilan ağgez
dilan ağgez 16 dakika önce
Cidden kadınlara eziyet eden dizileri izlemek türklerin kaderi galiba
ysmn dmrall
ysmn dmrall 16 dakika önce
Yahu şu kamburun ameliyatı yokmu niye fakirmis gibi davranıyorlar
Aynure Memmedova
Aynure Memmedova 16 dakika önce
Sen once korkularindan bi kurtulda sonra Muzoya tavsiye veresin. Nalan hanim.
öykü  össö ailesi
öykü össö ailesi 17 dakika önce
Selen gibi görümce istiyorum ya😍
Temo geo
Temo geo 17 dakika önce
Sedat Nalan Rolu Cogalsın Lutfen sedat Akılanmısken Bıraz Romantık Sahneler Izlıyelı
Merve Kansu
Merve Kansu 17 dakika önce
Bu hayrının sesi de mi yok 😂
Xalide Zekiyeva
Xalide Zekiyeva 17 dakika önce
ya aynısından kapının arkasında 2 vazo var anlamsiz olmus
Navruz Dumanli
Navruz Dumanli 17 dakika önce
Devrim Yakut un oyunculuğu muhteşem, her dizisinde öyle.
Asiye Efe
Asiye Efe 17 dakika önce
Artık Hayri kim söylense
Aydann
Aydann 17 dakika önce
Ya şu Hayri kim? Hayridən çok onun oda arkadaşımı iş arkadaşımı onu gösteriyosunuz. Bide yani olması gereken bu. Senin mi? Arkadaşım o bileklik. Hayır değil abi sən ne şey yapıyosun ordan aman satardın ev alırdın falan filan. Sinirimi bozuyo bu ne ya 🤷 Buldunmu vericən sahibine
İlknur Özçelik
İlknur Özçelik 17 dakika önce
Neden Nalana böyle bir şey söylüyor nalan ne yaptı
Kivanc Guven
Kivanc Guven 19 dakika önce
Adil baba kimsenin sana kotuluk yapmasina izin vermem diyorsun da yani 30 yildir karinin yaptiklarini gormuyorsun cok pasifsin cok
Nuray Sultanzade
Nuray Sultanzade 19 dakika önce
Biri bana nalanin usdune neden gittiklerini acikliya bilirmi?😳😳
Filiz Türk
Filiz Türk 19 dakika önce
Bu hayri.ya kambur olan yada nalanın öz babası bence